Téma: Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Po měsíčním modrém zatmění a bezesných nocích jsem se rozhodl si splnit svoje tajné přání a pořídil jsem XR 650R *yes* Dnes jsem ji přivezl...
Takže jsem konečně zpět u strýčka Hondy a... jdu to pořádně zapít :lol:
Takže jsem konečně zpět u strýčka Hondy a... jdu to pořádně zapít :lol:
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
OldDog>
Starej pse,dovolím si odkaz na poněkud srozumitelnější stránky... :lol:
Je tam R i L , což jsou dvě různý mašiny,docela čumím,že se L ještě dělá :P
http://powersports.h...otorcycles/off-road/
Starej pse,dovolím si odkaz na poněkud srozumitelnější stránky... :lol:
Je tam R i L , což jsou dvě různý mašiny,docela čumím,že se L ještě dělá :P
http://powersports.h...otorcycles/off-road/
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Petr 11> XR650L je v emerice nejpopulárnější enduro. Taky jsem hleděl, ale je to tak...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
OldDog> Tak ta cena je fakt slusna za novou. nechapu ceske zastoupeni hondy protoze pokud by se dostali na oficialni prodejni cenu nekde k tem 210kKc tak to uz je cena celkem konkurenceschopna i vudci "soft" endurum jako je DR-Z a XT a FMX by jim to neohrozilo protoze maji jen motorda. Asi nikdy jejich strategii prodeje nepochopim, u takove motorky by ani nemuseli tisknout nejake propagacni materialy protoze to neni nic co by prodali "frantovi co vzdycky chtel motorku ale nemel na ni prachy " a kupce si to v podstate najde samo a nechce se me verit ze by pro ne bylo prodelecne i kdyby jich prodali treba 5 kousku :/ .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
RadiXS>
Máš to na RZ a typovaný na dva?
Máš to na RZ a typovaný na dva?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
LiX>
Se podívej,co stojí ve státech...bych brečel... :puke:
Se podívej,co stojí ve státech...bych brečel... :puke:
LiX>
No pokud si ještě dobře vzpomínám, tak "slavná" Honda.cz prodávala nehomologovanou XR650R v roce 2001 za tuším 270 tis.Kč (on byl tenkrát taky trochu jinej kurz dolaru vůči koruně) a nakonec na podzim 2002 (tuším) je doprodávala za 220 tis.Kč. Od tý doby bohužel - nic. To je taky jeden z důvodů, proč u nás nejsou ani jako ojetiny. *no*
Oproti tomu homologovaná XR400 zlevnila na podzim 2003 ze 189 tis.Kč na 159 tis.Kč a hned se jich prodalo nějakejch 70 kousků. Taky je to teď znát na trhu ojetin! :thmubup:
Ovšem pokud jediný endura v katalogu Hondy.cz budou 2 typy Varana a lehce omlazenej dědeček Transalp (nic proti němu), budou se holt muset vozit XR-ka a popř. CRF-X-ka z venku. *no* Je to hnus, velebnosti! :puke:
No pokud si ještě dobře vzpomínám, tak "slavná" Honda.cz prodávala nehomologovanou XR650R v roce 2001 za tuším 270 tis.Kč (on byl tenkrát taky trochu jinej kurz dolaru vůči koruně) a nakonec na podzim 2002 (tuším) je doprodávala za 220 tis.Kč. Od tý doby bohužel - nic. To je taky jeden z důvodů, proč u nás nejsou ani jako ojetiny. *no*
Oproti tomu homologovaná XR400 zlevnila na podzim 2003 ze 189 tis.Kč na 159 tis.Kč a hned se jich prodalo nějakejch 70 kousků. Taky je to teď znát na trhu ojetin! :thmubup:
Ovšem pokud jediný endura v katalogu Hondy.cz budou 2 typy Varana a lehce omlazenej dědeček Transalp (nic proti němu), budou se holt muset vozit XR-ka a popř. CRF-X-ka z venku. *no* Je to hnus, velebnosti! :puke:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Petr 11 píše: OldDog>
Starej pse,dovolím si odkaz na poněkud srozumitelnější stránky... :lol:
Je tam R i L , což jsou dvě různý mašiny,docela čumím,že se L ještě dělá :P
http://powersports.h...es/off-road/ [/quote]
Já jsem nikoho samozřejmě nechtěl nutit do nějaké maďarštiny (nebo jiné hatátytlátštiny), šlo mi jen o to, že proč to může jít v Maďarsku (kde prakticky žádnej kopec nenajdeš), tak proč by to nemohlo jít u nás, kde je podle mně offroadistů nepoměrně víc. :(
A navíc - Maďaři jsou hned vedle a taky v EU, takže by ten případnej dovoz nemusel bejt až takový sci-fi, ne? :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
OldDog> No a u těch maďarů, to je cena 210tis s DPH? To se mi totiž moc nezdá, páč já mám k motce origo účtenku od Stutzenbergera z Vídně a tam stála bez pár drobných 8000euro, plus doplňky pro otevření na plný výkon atd atd... a vyšla na 8500éček sakum prdum. Ale možné to je, jen se ptám. Maďáriš nepanimaju :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
RadiXS>> http://moto.honda.pl
No já taky zrovna moc ne, ale mají tam uvedenou cenu bez TP, cenu samotného TP a cenu komplet s TP, o nějakém DPH ani čárky. :rolleyes:
Schválně jsem se teď mrknul i k Polákům:
http://moto.honda.pl
a tam chtějí za model ´06 (ale asi bez homologace) dokonce jen 21 900 PLN, což je přibližně necelých 170 tis. Kč.*yes* Když se pro srovnání mrkneme na cenu CRF450R - tak za to chtějí Poláci 31 900PLN, což vychází na skoro 246 tis.Kč, takže je to určitě i s DPH (a proklatě hodně!). Chtělo by to někoho, kdo hoví aspoň té polštině :thmubup:
No já taky zrovna moc ne, ale mají tam uvedenou cenu bez TP, cenu samotného TP a cenu komplet s TP, o nějakém DPH ani čárky. :rolleyes:
Schválně jsem se teď mrknul i k Polákům:
http://moto.honda.pl
a tam chtějí za model ´06 (ale asi bez homologace) dokonce jen 21 900 PLN, což je přibližně necelých 170 tis. Kč.*yes* Když se pro srovnání mrkneme na cenu CRF450R - tak za to chtějí Poláci 31 900PLN, což vychází na skoro 246 tis.Kč, takže je to určitě i s DPH (a proklatě hodně!). Chtělo by to někoho, kdo hoví aspoň té polštině :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
OldDog> No poláci ji mají zahrnutou v sekci offroad, takže asi bude bez TP. Jinak by asi byla v oddělení enduro. Jediná cesta k legální 650R bude fakt asi z D,It,A, tam je to bezproblémů, ale zas ta cena no...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
RadiXS>caues! na kdy planujete Vysocinu c.2? rad bych se mrknul na to Tvoje vysneny XR650 a porovnal s moji starickou XR600.
1 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
v tom polsku je ta cena fakt dobra ale nikde v textu jsem zminku o tom ze by byla moznost dat ji na znacky nenasel a vzhledem k cene to asi nepujde i kdyz ve stejne kategorii je i CRF250X ktere se dava na znacky snad vsude (ale u ni o tom taky neni zminka).
neumite nekdo polsky tak dobre aby jste tam cinkli nebo napsali e-mail ? zas tak silny v polstine nejsem :lol:
neumite nekdo polsky tak dobre aby jste tam cinkli nebo napsali e-mail ? zas tak silny v polstine nejsem :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Jenda XR> Ahoj, no já nevím kdy bude Vysočina2. To je akce kluků z Vysočiny. Já jsem pro tuto akci přespolní, ale zůčastnit bych se chtěl ;) . Prý po žních, což je ještě za daleko :( Porovnání udělat můžem, ale víš jak je to s ženskou, motorkou a pivem ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
RadiXS> Čau, jsem se chtěl ještě zeptat na tu Yamahu YZ 426, jestli si na tom jel, tak jak to jede oproti Hondě CR 250? Je tam něco poznat ve vykonu? Dik za info
Bunker> No já už nevím co ti na to říct... Vyzkoušej, uvidíš ;) Já bych na trať volil 250 2T, to už jsem ti řekl. Nejsem jezdec, abych na trati dal plný knedlík ani stopětadvacítce ;) Jel jsem na obojím, ale jen v rámci možností (vypůjčené moto+pud sebezáchovy :lol: ) Nechci tě nijak podceňovat, ale neříkej mi, že ti je 250 2T málo ;)
Pokud chceš měnit, musíš vědět, co chceš a co od toho čekáš. Objet pár inzerátů a vyzkoušet. Víc ti k tomu neporadím..
Pokud chceš měnit, musíš vědět, co chceš a co od toho čekáš. Objet pár inzerátů a vyzkoušet. Víc ti k tomu neporadím..
1 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
No abych řekl pravdu, kdyby byla o něco silnějši, nevadilo by mi to, ba naopak. I taka KTM SX 380 nemusi byt špatna. Vypada to tak, že asi zustanu u toho 2T, ale 4T mě furt laka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Bunker>no tka s tou ktm 380 uz se precenujes hochu .. az tu 250 budes zvladat tak ze ji pudes drzet porad pod krkem tak premyslej o zmene jinak to je k nicemu .. dobrej jezdec nestraci v zadackach aby to musel dohanet vykonem motorky ( a to ti stejne nepomuze)
2 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Ja mam rad motorky, co pořadně tahaji a zvedaji se na zadni, 250 to děla skoro pořad, ale dneska jsem viděl CR 500 v akci, celkem slušně jelo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Bunker>ses jeste mladej a hloupej asi tak ... jinak nic proti ... kdyby jsi byl silnicar tak uz mas mozna krizek u cesty protoze takto myslici zmrzlinari se v krajnici nachazeji velmi casto.
1 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
No já se taky plánuju poohlídnout po nějaký CR500ce... Ani mi tak nejde tolik o ten výkon (toho je tam v mym případě fakt,fakt zbytečně moc...), ale o to, že CR500 je fakt držák a nebudu u toho každou chvíli dělat generálku apod... Jo, 250tka 2takt ideální, ale jak se znam, tak za tu cenu co do toho chci dát bych sehnal olítanou mrchu do který bych musel ještě desítku vrazit aby mi to jakžtakž jezdilo a ještě bych na tom každou chvíli musel něco dělat. Seženu si nějakou olítanější za pár korun, co už nebude tak ostrá a nebude mi líto jí někde zahodit a hurá blbnout na trať :) A jako bonus je, že 500ka má oproti 250ce úplně super spotřebu *yes* A to se pro nás študý chudenty hodí :)
Edit: A o tom, že jí nebudu ze začátku zvládat o tom žádná pochyb... Ale tak zkusit se to musí, ale buď jí za nějakou dobu zkrotim a nebo pujde z domu...
Tak a teď mě sežerte! :D
Edit: A o tom, že jí nebudu ze začátku zvládat o tom žádná pochyb... Ale tak zkusit se to musí, ale buď jí za nějakou dobu zkrotim a nebo pujde z domu...
Tak a teď mě sežerte! :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Joraell-TE> Vem si kolik važim, 125 by se jen trapila, 250 už jede, ale třeba na bahně už nejede semnou nějak ostře. Neřikam že si koupim CR500 nebo něco takeho, ale tu 250 vykonově davam. Na KTM SX 380 tu jezdil jeden chlapek, taky byl při těle a problemy s ni vubec neměl. Neřikam, že si ji kupuju, jen že to pěkně jede. Ja mam jinač na cestu MZ 150, ale abych řekl pravdu, jezdim po cestě strašně pomaličku. Jak se du občas projet z tratě po cestě na CR, jen kousek, tak na loukach atd tomu davam maximum, ale na cestě pomaličku, řidiča aut jsou hovada. Jeden muj kamoš zrovna nedopadl dobře
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.