raceczech_listopad





Téma: Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
 
30.4.2007 v 20:08
Po měsíčním modrém zatmění a bezesných nocích jsem se rozhodl si splnit svoje tajné přání a pořídil jsem XR 650R *yes* Dnes jsem ji přivezl...
Takže jsem konečně zpět u strýčka Hondy a... jdu to pořádně zapít :lol:






(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

10.5.2007 v 12:31 | Nahoru | #121
Joraell-TE>>
Spolehlivou doufám taky. Kamoš má 2005ku,honí ji jak nadmutou kozu ( je motocrossař) a motorka zatím bez poruchy. Já ji budu honit tak na 2/3 toho,co on.

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

10.5.2007 v 13:02 | Nahoru | #122
RadiXS>
Ano...je to tak...pokud není spojený obvod tak to nenatočíš...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

10.5.2007 v 13:32 | Nahoru | #123
OldDog>
Starej pse,dovolím si odkaz na poněkud srozumitelnější stránky... :lol:
Je tam R i L , což jsou dvě různý mašiny,docela čumím,že se L ještě dělá :P

http://powersports.h...otorcycles/off-road/

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

10.5.2007 v 13:36 | Nahoru | #124
Petr 11> XR650L je v emerice nejpopulárnější enduro. Taky jsem hleděl, ale je to tak...

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

10.5.2007 v 13:39 | Nahoru | #125
RadiXS>
No...je to vzduch...nemá se co pos.rath... :thmubup:

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

10.5.2007 v 13:39 | Nahoru | #126
OldDog> Tak ta cena je fakt slusna za novou. nechapu ceske zastoupeni hondy protoze pokud by se dostali na oficialni prodejni cenu nekde k tem 210kKc tak to uz je cena celkem konkurenceschopna i vudci "soft" endurum jako je DR-Z a XT a FMX by jim to neohrozilo protoze maji jen motorda. Asi nikdy jejich strategii prodeje nepochopim, u takove motorky by ani nemuseli tisknout nejake propagacni materialy protoze to neni nic co by prodali "frantovi co vzdycky chtel motorku ale nemel na ni prachy " a kupce si to v podstate najde samo a nechce se me verit ze by pro ne bylo prodelecne i kdyby jich prodali treba 5 kousku :/ .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

10.5.2007 v 13:40 | Nahoru | #127
RadiXS>
Máš to na RZ a typovaný na dva?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

10.5.2007 v 13:41 | Nahoru | #128
LiX>
Se podívej,co stojí ve státech...bych brečel... :puke:

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

10.5.2007 v 14:46 | Nahoru | #129
LiX>
No pokud si ještě dobře vzpomínám, tak "slavná" Honda.cz prodávala nehomologovanou XR650R v roce 2001 za tuším 270 tis.Kč (on byl tenkrát taky trochu jinej kurz dolaru vůči koruně) a nakonec na podzim 2002 (tuším) je doprodávala za 220 tis.Kč. Od tý doby bohužel - nic. To je taky jeden z důvodů, proč u nás nejsou ani jako ojetiny. *no*
Oproti tomu homologovaná XR400 zlevnila na podzim 2003 ze 189 tis.Kč na 159 tis.Kč a hned se jich prodalo nějakejch 70 kousků. Taky je to teď znát na trhu ojetin! :thmubup:
Ovšem pokud jediný endura v katalogu Hondy.cz budou 2 typy Varana a lehce omlazenej dědeček Transalp (nic proti němu), budou se holt muset vozit XR-ka a popř. CRF-X-ka z venku. *no* Je to hnus, velebnosti! :puke:

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

10.5.2007 v 14:50 | Nahoru | #130
Petr 11> Otypovaná pouze pro jednoho... Ale při tom, co jezdím, v tom problém nevidím :lol: Ale už jsem viděl v D viděl i otypovanou pro dva...

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

10.5.2007 v 14:51 | Nahoru | #131
Petr 11> jo v USA je za hubičku, ale vetšina není street legal ;) Homologované verze jsou tam taky drahé...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

10.5.2007 v 14:58 | Nahoru | #132

Petr 11 píše: OldDog>
Starej pse,dovolím si odkaz na poněkud srozumitelnější stránky... :lol:
Je tam R i L , což jsou dvě různý mašiny,docela čumím,že se L ještě dělá :P

http://powersports.h...es/off-road/ [/quote]
Já jsem nikoho samozřejmě nechtěl nutit do nějaké maďarštiny (nebo jiné hatátytlátštiny), šlo mi jen o to, že proč to může jít v Maďarsku (kde prakticky žádnej kopec nenajdeš), tak proč by to nemohlo jít u nás, kde je podle mně offroadistů nepoměrně víc. :(
A navíc - Maďaři jsou hned vedle a taky v EU, takže by ten případnej dovoz nemusel bejt až takový sci-fi, ne? :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

10.5.2007 v 15:41 | Nahoru | #133
OldDog> No a u těch maďarů, to je cena 210tis s DPH? To se mi totiž moc nezdá, páč já mám k motce origo účtenku od Stutzenbergera z Vídně a tam stála bez pár drobných 8000euro, plus doplňky pro otevření na plný výkon atd atd... a vyšla na 8500éček sakum prdum. Ale možné to je, jen se ptám. Maďáriš nepanimaju :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

10.5.2007 v 22:30 | Nahoru | #134
RadiXS>> http://moto.honda.pl
No já taky zrovna moc ne, ale mají tam uvedenou cenu bez TP, cenu samotného TP a cenu komplet s TP, o nějakém DPH ani čárky. :rolleyes:
Schválně jsem se teď mrknul i k Polákům:
http://moto.honda.pl
a tam chtějí za model ´06 (ale asi bez homologace) dokonce jen 21 900 PLN, což je přibližně necelých 170 tis. Kč.*yes* Když se pro srovnání mrkneme na cenu CRF450R - tak za to chtějí Poláci 31 900PLN, což vychází na skoro 246 tis.Kč, takže je to určitě i s DPH (a proklatě hodně!). Chtělo by to někoho, kdo hoví aspoň té polštině :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

10.5.2007 v 22:49 | Nahoru | #135
OldDog> No poláci ji mají zahrnutou v sekci offroad, takže asi bude bez TP. Jinak by asi byla v oddělení enduro. Jediná cesta k legální 650R bude fakt asi z D,It,A, tam je to bezproblémů, ale zas ta cena no...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

12.5.2007 v 08:38 | Nahoru | #136
RadiXS>caues! na kdy planujete Vysocinu c.2? rad bych se mrknul na to Tvoje vysneny XR650 a porovnal s moji starickou XR600.

1 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

12.5.2007 v 13:58 | Nahoru | #137
v tom polsku je ta cena fakt dobra ale nikde v textu jsem zminku o tom ze by byla moznost dat ji na znacky nenasel a vzhledem k cene to asi nepujde i kdyz ve stejne kategorii je i CRF250X ktere se dava na znacky snad vsude (ale u ni o tom taky neni zminka).
neumite nekdo polsky tak dobre aby jste tam cinkli nebo napsali e-mail ? zas tak silny v polstine nejsem :lol:

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

12.5.2007 v 14:02 | Nahoru | #138
LiX>řekni yeuopovi, to je kovanej polák *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

12.5.2007 v 14:25 | Nahoru | #139
Jenda XR> Ahoj, no já nevím kdy bude Vysočina2. To je akce kluků z Vysočiny. Já jsem pro tuto akci přespolní, ale zůčastnit bych se chtěl ;) . Prý po žních, což je ještě za daleko :( Porovnání udělat můžem, ale víš jak je to s ženskou, motorkou a pivem ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

12.5.2007 v 16:39 | Nahoru | #140
RadiXS> Čau, jsem se chtěl ještě zeptat na tu Yamahu YZ 426, jestli si na tom jel, tak jak to jede oproti Hondě CR 250? Je tam něco poznat ve vykonu? Dik za info

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

12.5.2007 v 17:10 | Nahoru | #141
Bunker> No já už nevím co ti na to říct... Vyzkoušej, uvidíš ;) Já bych na trať volil 250 2T, to už jsem ti řekl. Nejsem jezdec, abych na trati dal plný knedlík ani stopětadvacítce ;) Jel jsem na obojím, ale jen v rámci možností (vypůjčené moto+pud sebezáchovy :lol: ) Nechci tě nijak podceňovat, ale neříkej mi, že ti je 250 2T málo ;)
Pokud chceš měnit, musíš vědět, co chceš a co od toho čekáš. Objet pár inzerátů a vyzkoušet. Víc ti k tomu neporadím..

1 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

12.5.2007 v 17:36 | Nahoru | #142
No abych řekl pravdu, kdyby byla o něco silnějši, nevadilo by mi to, ba naopak. I taka KTM SX 380 nemusi byt špatna. Vypada to tak, že asi zustanu u toho 2T, ale 4T mě furt laka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

12.5.2007 v 21:06 | Nahoru | #143
Bunker>no tka s tou ktm 380 uz se precenujes hochu .. az tu 250 budes zvladat tak ze ji pudes drzet porad pod krkem tak premyslej o zmene jinak to je k nicemu .. dobrej jezdec nestraci v zadackach aby to musel dohanet vykonem motorky ( a to ti stejne nepomuze)

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

12.5.2007 v 21:38 | Nahoru | #144
Joraell-TE> S 250 umí jet palbu jen extratřída. Pro běžného smrtelníka má velké rezervy. Taky bych spíš piloval techniku než hledal chybu v motorce :lol:

2 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

12.5.2007 v 22:25 | Nahoru | #145
Ja mam rad motorky, co pořadně tahaji a zvedaji se na zadni, 250 to děla skoro pořad, ale dneska jsem viděl CR 500 v akci, celkem slušně jelo

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

12.5.2007 v 22:59 | Nahoru | #146
Bunker> Rikas dokud clovek nema motorku kterou nezvladne opravdu nikdo tak to neni to prave orechove jo? :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

13.5.2007 v 00:09 | Nahoru | #147
Bunker>ses jeste mladej a hloupej asi tak ... jinak nic proti ... kdyby jsi byl silnicar tak uz mas mozna krizek u cesty protoze takto myslici zmrzlinari se v krajnici nachazeji velmi casto.

1 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

13.5.2007 v 04:07 | Nahoru | #148
No já se taky plánuju poohlídnout po nějaký CR500ce... Ani mi tak nejde tolik o ten výkon (toho je tam v mym případě fakt,fakt zbytečně moc...), ale o to, že CR500 je fakt držák a nebudu u toho každou chvíli dělat generálku apod... Jo, 250tka 2takt ideální, ale jak se znam, tak za tu cenu co do toho chci dát bych sehnal olítanou mrchu do který bych musel ještě desítku vrazit aby mi to jakžtakž jezdilo a ještě bych na tom každou chvíli musel něco dělat. Seženu si nějakou olítanější za pár korun, co už nebude tak ostrá a nebude mi líto jí někde zahodit a hurá blbnout na trať :) A jako bonus je, že 500ka má oproti 250ce úplně super spotřebu *yes* A to se pro nás študý chudenty hodí :)

Edit: A o tom, že jí nebudu ze začátku zvládat o tom žádná pochyb... Ale tak zkusit se to musí, ale buď jí za nějakou dobu zkrotim a nebo pujde z domu...

Tak a teď mě sežerte! :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

13.5.2007 v 08:28 | Nahoru | #149
Joraell-TE> Vem si kolik važim, 125 by se jen trapila, 250 už jede, ale třeba na bahně už nejede semnou nějak ostře. Neřikam že si koupim CR500 nebo něco takeho, ale tu 250 vykonově davam. Na KTM SX 380 tu jezdil jeden chlapek, taky byl při těle a problemy s ni vubec neměl. Neřikam, že si ji kupuju, jen že to pěkně jede. Ja mam jinač na cestu MZ 150, ale abych řekl pravdu, jezdim po cestě strašně pomaličku. Jak se du občas projet z tratě po cestě na CR, jen kousek, tak na loukach atd tomu davam maximum, ale na cestě pomaličku, řidiča aut jsou hovada. Jeden muj kamoš zrovna nedopadl dobře

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

13.5.2007 v 09:18 | Nahoru | #150
Bunker> Na bahně už nejede tak ostře? Přezuj gumky a zkus taky otočit plynem ;)
250 už výkonově dáváš? No tak to bych chtěl vidět. Hobbík co na ní jezdí půl roku...
Na louce umí dávat motce maximum kdejaký trouba. Jako měřítko zvládnutí motorky je to směšné...
Promiň, ale je to tak...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist