Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nevím, jak vypadá přívěra na CR, ale já čistil způsobem, že jsem přívěru vytáhl, sundal těsnění, komplet jí rozebral a všechno jsem to nechal naložený přes noc v benzínu. Určitě to půjde čistit i v něčem jinym. No a pak malym štětečkem "šmrdlat" , až jsem to dostal dolů.
Vidim to asi takhle: sundat výfuk, potom rozdělat dekl od přívěry vyházet lanka odšroubovat plíšek co drží hřídel přivěry proti vysunutí a pak vytáhnout hřidelku přívěry. Po vytažení můžes rozdělat čelo válce a přívěra je venku. Nejsem si jistej jestli to půjde dělat přimo na motorce, případně by musel válec dolů. Hlavně nezapomeň nejdřív vytáhnout tu hřídelku!
Ja jsem to čistil WD40 nastříkaš chvilku nechaš a pak šmrdláš třeba prstem. Větší vsrtvy jsem oškrábal nožem, ale s tím opatrně.
100 oktan benzín + motul 800 + perfektní nastavení karbce = všude čisto a jede to,nechcípá po pádu,startuje okamžitě.Tak to vyčisti a změň přístup-hehe.
marko> Chystám se čistit,protože sem měnil vatu ve výfuku a místo ní tam byl jen kus karbonu (jinak dnes tak oblíbeného materiálu)Mohl sem sundat ten alu kryt,dát nálepku Akrapovič a měl b ycch ladˇák .Je to asi z toho,že sem jí jako novou zajížděl 1:20 dle manuálu,tedˇsamo 1:40.
mikš> Jakdlouho jezdíš 1:40 ja v tomhle nemám moc jasno vždycky jsem jezdil 1:40 teď když jsem viděl ten manuál tak se toho trochu bojim a mícham něco okolo 1:30-33
mochys> K poměru 1:40 postupně přes 1:33 kdy mi kapal z výfuku olej.Tedˇje všude čisto,snad se to umaže.Všichni známí mažou 250-2takt 1:40,až na Milhaufa,bo má na olej slevu ,spíš je to tím že víc umí a víc točí