Téma: Vidle
 
8.9.2008 v 19:07
Cau lidi, stava se vam ze po lehcim padu se hnou vidle v brejlich? ze pak sou riditka trochu na stranu. me jen jde o to jestli je to normalni.
Předchozí
1 2
Následující

Vidle

9.9.2008 v 20:45 | Nahoru | #31
Ahma: kdybys umel cist tak jsem uz par udaju z manualu vypsal --viz vyse

Vidle

9.9.2008 v 20:57 | Nahoru | #32
czmoto: hluboce se ti omlouvam, jestli sem se tě dotknul, určitě ne umyslně.

Vidle

9.9.2008 v 21:51 | Nahoru | #33
ok nevadi to se stane

Vidle

10.9.2008 v 08:57 | Nahoru | #34
Tak KTM EXC EU(né six a USA) má nahoře 20Nm a dole 15Nm a zadní kolo 80Nm,sixdays a USA má 17Nm/12Nm.

Vidle

10.9.2008 v 09:40 | Nahoru | #35
marko>

Naposledy editováno 10.09.2008 09:40:44

Vidle

10.9.2008 v 12:02 | Nahoru | #36
Kdo nemáte manuál tak si ho snad stáhněte ne ?
KTM: ktm.de/450-EXC.72.0.html
Yamaha : www.yamaha-motor-europe.com/community/service/manuals.jsp
A momentový klíč je základ servisu motorových vozidel

Vidle

10.9.2008 v 12:51 | Nahoru | #37

A momentový klíč je základ servisu motorových vozidel



...když s ním umí někdo pracovat a správně ho nastaví............viď!

Vidle

15.9.2008 v 19:11 | Nahoru | #38

Lenny55>czmoto> tim ze dorves bryle , stahne se trubka (vnejsi obal),dostane treba i nepatrnou ovalitu a vnitrek uz neni kruhoveho prurezu ani stejneho rozmeru.v tom ti pak chodej futra...tak si asi umis predstavit jak dopadnou futra a taky vnitrek trubky.
Spodni bryle se utahuji 12 Nm a vrchni 17 Nm
pokud nemate momentovy klic tak si ho schvalne nekde pucte a spodni bryle si utahnete na 12 Nm a budete prekvapeni o kolik srouby pretahujete ! to same plati pri utahovani predniho a zadhiho kola, znam lidi co na klic dokonce slapou !!!! kdyz matky na stredech kol utahujou.Loziska pak nevydrzej ani pul sezony a navic se zborti vymezovaci duralova vnitrni trubka a pak muzete davat loziska novy a dotahovat podle momentu ale je to k nicemu jak je trubka v tahu


Na kolik se prosim tě utahuje přední a zadní kolo?

Vidle

15.9.2008 v 19:23 | Nahoru | #39
M.Design> na KTM přední tuším 40 Nm a zadní 80 Nm

Vidle

15.9.2008 v 22:12 | Nahoru | #40
tak to teda koukam ze je to takovy rozdil (mozna kvuli pouzitemu materialu nebo masivite materialu )-co jsem videl osu predniho kola z ktm tak je to tenounka trubka sirsiho prumeru

Vidle

15.9.2008 v 22:30 | Nahoru | #41

Vana666>M.Design> na KTM přední tuším 40 Nm a zadní 80 Nm


Myslíš,že u Kawasaki KX to bude stejné?

PS: Kde se nachází ta trat v Polsku?

Vidle

15.9.2008 v 22:34 | Nahoru | #42
M.Design> stejné to být určitě nemusí

jaká trať v polsku ?

Vidle

15.9.2008 v 22:59 | Nahoru | #43

Vana666>M.Design> stejné to být určitě nemusí

jaká trať v polsku ?


Promin!Ta otázka měla být pro Lenny55.

Vidle

15.9.2008 v 23:01 | Nahoru | #44
M.Design> trat je v Bogatynii - hranicni prechod Frydlant - Bogatynia severni cechy

Naposledy editováno 15.09.2008 23:01:27

Vidle

15.9.2008 v 23:15 | Nahoru | #45
Chlapi nevíte utahovací momenty u Kawi(kola a brejle)?

Vidle

16.9.2008 v 11:11 | Nahoru | #46
tak klasicky vidle dotáhnu klasickou ráčnou na poloviční kreff a není problém a z ničím se neseru!!! tak!

Vidle

16.9.2008 v 11:39 | Nahoru | #47
taky bych se s tím nějak nesral tak jak řiká mirek12 ne do mrtě ale dotáhnu je

Vidle

16.9.2008 v 18:47 | Nahoru | #48
M.design.: ja osobne momentovy klic nemam a dotahuju to od oka s citem --jak jsem uz psal yamaha ma obou brejli 21Nm predniho kola 105Nm a zadniho 125Nm u kawy to bude urcite hodne podobne(japonska motorka)

1 reakcí na tento příspěvek Vidle

29.4.2009 v 07:44 | Nahoru | #49
Zeptám se dáváte do vidlí mezi stírák a gufero vazelinu? jakou?

Vidle

1.5.2009 v 08:16 | Nahoru | #50
Nedavno jsem resil podobny problem.. na moji husce te 410.. lehky pad.. a pak jsem nemohl prijit na to kde se me to vyhlo.

(reakce na) Vidle

1.5.2009 v 10:10 | Nahoru | #51
mochys> já tam dávám tenkej proužek molitanu napuštěnej hustým olejem a nebo směsí oleje a vazelíny. Funguje to i jako zachytávač prachu, takže gufera dýl vydrží

1 reakcí na tento příspěvek Vidle

1.5.2009 v 10:58 | Nahoru | #52
Cau, tak sem vcera upadl a taky se mi pootocili vidle v brejlich no a rozlamal sem si klicni kost ...takze super zacatek sezony...min. 2 mesice bez moto

(reakce na) Vidle

1.5.2009 v 21:34 | Nahoru | #53

czmoto>a z jakyho duvodu se nicej vidle kdyz je to pevne dotazeny?



prostě tím tlakem jak to utahneš tak vevnitř špatně chodí a pak nefunguji jak mají !!! jak tam psal kdosi že to dorve golou a trubkou tak to je hroznej osel.....určitě s tou vidlou není spokojenej, protože to má dorvaný!! ja utahuj tak akorát imbusem...vrchní se utáhnou o něco více. a když se ti to pohne tak nemusíš to povolovat a srovnávat, stačí když dáš řidítka na doraz a kopneš do predního kola je to v poho

(reakce na) Vidle

1.5.2009 v 21:41 | Nahoru | #54

czmoto>mam v manualu psano 21Nm na vrchnich i spodnich brylich, 105Nm osa predniho kola, 125Nm osa zadniho kola (yz 125) tak nevim no



to máš třeba u frézovaných brýli 21 je dost oproti 12 u KTM
Rick-MX> to me mrzi,ale jak uz me hodne lidi rikalo zlomena klicni kost v motokrose je jako ryma:)

(reakce na) Vidle

3.5.2009 v 19:51 | Nahoru | #56
Pafkatesar> v pohode...nema te co mrzet ...akorat me tede sere ze si na to mesic a pul nesednu, mozna i dyl
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist