KTM: ktm.de/450-EXC.72.0.html
Yamaha : www.yamaha-motor-europe.com/community/service/manuals.jsp
A momentový klíč je základ servisu motorových vozidel
Lenny55>czmoto> tim ze dorves bryle , stahne se trubka (vnejsi obal),dostane treba i nepatrnou ovalitu a vnitrek uz neni kruhoveho prurezu ani stejneho rozmeru.v tom ti pak chodej futra...tak si asi umis predstavit jak dopadnou futra a taky vnitrek trubky.
Spodni bryle se utahuji 12 Nm a vrchni 17 Nm
pokud nemate momentovy klic tak si ho schvalne nekde pucte a spodni bryle si utahnete na 12 Nm a budete prekvapeni o kolik srouby pretahujete ! to same plati pri utahovani predniho a zadhiho kola, znam lidi co na klic dokonce slapou !!!! kdyz matky na stredech kol utahujou.Loziska pak nevydrzej ani pul sezony a navic se zborti vymezovaci duralova vnitrni trubka a pak muzete davat loziska novy a dotahovat podle momentu ale je to k nicemu jak je trubka v tahu
Na kolik se prosim tě utahuje přední a zadní kolo?
czmoto>a z jakyho duvodu se nicej vidle kdyz je to pevne dotazeny?
prostě tím tlakem jak to utahneš tak vevnitř špatně chodí a pak nefunguji jak mají !!! jak tam psal kdosi že to dorve golou a trubkou tak to je hroznej osel.....určitě s tou vidlou není spokojenej, protože to má dorvaný!! ja utahuj tak akorát imbusem...vrchní se utáhnou o něco více. a když se ti to pohne tak nemusíš to povolovat a srovnávat, stačí když dáš řidítka na doraz a kopneš do predního kola je to v poho