![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
jsou tužší (myšleno na ohyb - při brždění. jinak nastavení předpětí, útlumu atd může být stejný), mají hustej look (jak tu někdo trefně psal)...
ta pevnost je způsobena i tím že USD maji asi 1,5x delší styčnou plochu trubka-kluzák, ale zas jsou tak pevne, že při bouračce mnohdy poškodí i krk řízení, kdežto u klasických vidlí se pouze ohne trubka, která není nijak závratně drahá
Vidlice typu Upside-Down.
Jak již plyne z názvu, jedná se o klasickou teleskopickou vidlici umístěnou v převrácené poloze. Vnější pevná, mohutně dimenzovaná, trubka z lehké slitiny je velmi odolná proti ohybu a zkroucení. Vnitřní zásuvnou trubku přesahuje o velký kus, což stabilitu vidlice ještě zvyšuje. Díky vývoji těchto vidlic byly zdokonaleny i ty klasické, a tak jsou v poslední době opět na vzestupu. Avšak téměř výlučné použití vidlic typu Upside-Down u sportovních speciálů svědčí o jejich nesporných kvalitách.
Dnes se u většiny teleskopických vidlic, ať již klasických nebo Upside-Down, používá progresivně vinutých pružin a sílu tlumení lze podle charakteru jízdy u moderních vidlic nastavit jednoduchým způsobem pomocí jehlových ventilů pro úroveň tlaku i tahu.
například buell šel tak daleko že dal kotouč na ráfek, coý je po stránce těch hmot úžasná věc
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek USD vs. Obyč. vidle?
nechápu, proč všichni co jdou na okruh, kupujou "skoro nové" nebo uplně nové mašiny. Vysvětlení?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) USD vs. Obyč. vidle?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) USD vs. Obyč. vidle?
Venca00>Benja> Mají na to prašule
aha, no protože kdybych někdy přijel na okruh se "starou" 04rkovou R6, tak aby se mi nesmáli
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Benja>Venca00>Benja> Mají na to prašule
aha, no protože kdybych někdy přijel na okruh se "starou" 04rkovou R6, tak aby se mi nesmáli
To je vůůůůl
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/yikes.png)
Právě, že až na tom budeš podělávat ty nejnovější strojovny s hustokrutě se tvářícíma týpkama, tak budeš frajer největší
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek USD vs. Obyč. vidle?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) USD vs. Obyč. vidle?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Droppi>Benja> tak já se bavil o modelech motorek. Lamináty ani samolepky bych do toho netahal. Botasky už vůbec ne. S těma tě tam stejně nepustí. Jsou dvě proměnné - peníze a talent, a jejich různé kombinace. Hlavní je, že to člověka baví a naplňuje
Ne, však jasně. Tak jako Botasky, o tom ani neuvažuju, mám komplet. Né já jen narazil na to, že každej když chce lamináta, tak vždy kupuju skoro nejnovější model určitého typu. A právě jsem nevěděl proč. Jojo penize a talent. Hold, musí se vyzkoušet všechno. Hlavně, že me jak říkáš to bude bavit a třeba si někdy nějakej ten "závod" zajedu. Ale hlavně se chci pořádně svíst, trošku adrenalinu a okoknout ty krásné závodní stroje a zkusit být "mezi nima"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)