jsou tužší (myšleno na ohyb - při brždění. jinak nastavení předpětí, útlumu atd může být stejný), mají hustej look (jak tu někdo trefně psal)...
ta pevnost je způsobena i tím že USD maji asi 1,5x delší styčnou plochu trubka-kluzák, ale zas jsou tak pevne, že při bouračce mnohdy poškodí i krk řízení, kdežto u klasických vidlí se pouze ohne trubka, která není nijak závratně drahá
Vidlice typu Upside-Down.
Jak již plyne z názvu, jedná se o klasickou teleskopickou vidlici umístěnou v převrácené poloze. Vnější pevná, mohutně dimenzovaná, trubka z lehké slitiny je velmi odolná proti ohybu a zkroucení. Vnitřní zásuvnou trubku přesahuje o velký kus, což stabilitu vidlice ještě zvyšuje. Díky vývoji těchto vidlic byly zdokonaleny i ty klasické, a tak jsou v poslední době opět na vzestupu. Avšak téměř výlučné použití vidlic typu Upside-Down u sportovních speciálů svědčí o jejich nesporných kvalitách.
Dnes se u většiny teleskopických vidlic, ať již klasických nebo Upside-Down, používá progresivně vinutých pružin a sílu tlumení lze podle charakteru jízdy u moderních vidlic nastavit jednoduchým způsobem pomocí jehlových ventilů pro úroveň tlaku i tahu.
například buell šel tak daleko že dal kotouč na ráfek, coý je po stránce těch hmot úžasná věc
1 reakcí na tento příspěvek USD vs. Obyč. vidle?
nechápu, proč všichni co jdou na okruh, kupujou "skoro nové" nebo uplně nové mašiny. Vysvětlení?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) USD vs. Obyč. vidle?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) USD vs. Obyč. vidle?
Venca00>Benja> Mají na to prašule
aha, no protože kdybych někdy přijel na okruh se "starou" 04rkovou R6, tak aby se mi nesmáli
Benja>Venca00>Benja> Mají na to prašule
aha, no protože kdybych někdy přijel na okruh se "starou" 04rkovou R6, tak aby se mi nesmáli
To je vůůůůl
Právě, že až na tom budeš podělávat ty nejnovější strojovny s hustokrutě se tvářícíma týpkama, tak budeš frajer největší
1 reakcí na tento příspěvek USD vs. Obyč. vidle?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) USD vs. Obyč. vidle?
Droppi>Benja> tak já se bavil o modelech motorek. Lamináty ani samolepky bych do toho netahal. Botasky už vůbec ne. S těma tě tam stejně nepustí. Jsou dvě proměnné - peníze a talent, a jejich různé kombinace. Hlavní je, že to člověka baví a naplňuje
Ne, však jasně. Tak jako Botasky, o tom ani neuvažuju, mám komplet. Né já jen narazil na to, že každej když chce lamináta, tak vždy kupuju skoro nejnovější model určitého typu. A právě jsem nevěděl proč. Jojo penize a talent. Hold, musí se vyzkoušet všechno. Hlavně, že me jak říkáš to bude bavit a třeba si někdy nějakej ten "závod" zajedu. Ale hlavně se chci pořádně svíst, trošku adrenalinu a okoknout ty krásné závodní stroje a zkusit být "mezi nima"