Téma: Monster-vyměnit nebo nechat?
28.4.2009 v 11:02
Tak lidi a je to tu, pouhopouhé 2000km stačily na to abych našel nějakou tu chybku na tom mojem ďáblíkovi. Nemluvě o tom že by to mohlo být trošku silnější, to by mi ani tak nevadilo, ale je to strašně nízké. Mojich 100 kilo+spolujezdec, to je kdejaké zhoupnutí a chytám svodem, teď se mi to stalo dokonce v zatáčce v náklonu, rána jako prase nadskočil sem, stupačkou to nebylo, takže jedině svodem. Ještě zkusím přitvrdit tlumiče na max, ale moc tomu nevěřím.
Takže teď mám dilema prodat/neprodat, prodat teď/po sezóně. Asi by bylo nejlepší prodat to co nejdřím ne, když by stejně asi po sezóně šel.
Takže už tak pomaličku polehoučku pokukuju po něčem jiném, větším, možná pohodlnějším.
Dost se mi líbí Tuono, ale to je asi moc sportovní a nevím jak je to tam s pohodlím pro spolujezdce a hlavně s tou výškou od země. Ale někde sem četl že RSVčka jsou dost vysoké takže to by neměl být problém ne? Další varianta, možná ještě přijatelnější pro mě je Kawa Z750 nebo Z1000, ta se mi líbí snad ještě víc než tuono, ale zase nevím jak je to tam z pohodlím výškou atd. ani na jednom sem nejel ani neseděl, ani vlastně nevím jestly Ducnu prodám nebo ještě nechám, jen by mě zajímalo něco o těch dvou mašinách plusy mínusy popřípadě nějaké další tipy......Dik
edit:nadpis
Naposledy editováno 28.04.2009 11:08:30
Takže teď mám dilema prodat/neprodat, prodat teď/po sezóně. Asi by bylo nejlepší prodat to co nejdřím ne, když by stejně asi po sezóně šel.
Takže už tak pomaličku polehoučku pokukuju po něčem jiném, větším, možná pohodlnějším.
Dost se mi líbí Tuono, ale to je asi moc sportovní a nevím jak je to tam s pohodlím pro spolujezdce a hlavně s tou výškou od země. Ale někde sem četl že RSVčka jsou dost vysoké takže to by neměl být problém ne? Další varianta, možná ještě přijatelnější pro mě je Kawa Z750 nebo Z1000, ta se mi líbí snad ještě víc než tuono, ale zase nevím jak je to tam z pohodlím výškou atd. ani na jednom sem nejel ani neseděl, ani vlastně nevím jestly Ducnu prodám nebo ještě nechám, jen by mě zajímalo něco o těch dvou mašinách plusy mínusy popřípadě nějaké další tipy......Dik
edit:nadpis
Naposledy editováno 28.04.2009 11:08:30
Anketa: Tak co?
Nechat monstra
0
Tuono
8
Kawa
21
Počkat do konce sezony
0
Všechny tři stojí za h.vno, ber tu co mám já
2
Pokud 2V tak zauvažuj Tuono/Raptor, nebo to Z1000 je taky fajn. Raptora mam a 100% spokojenost, Tuono jede sice líp, ale jelikož i vejletujeme, tak ten RAptík je pohodlnější. Alespoň mi přijde, ale já jsem proti tobě za groš kudla se 70 kilama :D
Z1000 je pro jezdce super, je i vyšší, uveze... na našeho Zedíka nedám dopustit, ale pro spolejuzdce je totálně na prd, ku*evsky na tom bolí záda, zadní sedlo je spíš takový bidýlko, a to jsem se svýmy 165cm na hranici prcka, nevím, jak by se tam složil někdo vyšší (a proto už jezdíme na dvou... )
Spíš mě napadá otázka, proč sis kupoval dvouválec, když po 2000 km začínáš uvažovat o čtyřválu... 620 Monster je super motorka na začátek, taky se tak podle toho chová, takže jsi doufám nečekal, že se s tebou bude prát a trhat ti ruce...
Pokud chceš u dvouválce zůstat, tak z tvého výběru jednoznačně Tuono, pokud chceš něco hodného a nudného, tak tě Kawa vítá s roztaženou náručí!
Pokud chceš u dvouválce zůstat, tak z tvého výběru jednoznačně Tuono, pokud chceš něco hodného a nudného, tak tě Kawa vítá s roztaženou náručí!
1 reakcí na tento příspěvek Monster-vyměnit nebo nechat?
Dorzi> No tak to ti ten Monster dlouho nevydržel , ale já jsem ti to říkal, nekupuj si M620, bude ti to málo, no a teď to máš! Jinak já teda s výškou Monstera problémy neměl nikdy, a že bych trefil svod? :\ To slyším prvně, a to už jsem se spolujezdcema taky něco najel, a typuju že celková váha mě a spolujezdce může být klidně aj těch 150 Kg, navíc předek jsem spustil co nejvíc to šlo a zadní tlumič mám taky povolenej, takže podle mě nižší to už být nemůže, a jediný co škrtám jsou stupačky v zatáčkách... :\ Ale pravda, většinou jezdím sám takže to tak neřeším, no já být tebou když už tak bych šel do toho Tuona, opět to není cesták, ale je to už trošku někde jinde , ale přestupovat z Ducati na rejži to přece nejde , to snad ani nemůžeš myslet vážně , to je jako bys přesedlal z HD na Yuki, no nic, to je ale tvoje věc...
Každopádně jak to tak vidím tak ty byses spíš měl poohlédnout po nějakém tom cestáku, třeba jako je Ducati ST2 nebo něco takovýho, protože když si koupíš to Tuono nebo tu rejži, tak už vidím jak tady bude za měsíc zase další vlákno s nadpisem "Tuono-vyměnit nebo nechat?", prostě si to ještě promysli, a uvaž jestly nebude hned lepší ten cesťák, i když třeba nejsou tak pěkný, ale jinak budou splnovat všechny tvoje požadavky...
Každopádně jak to tak vidím tak ty byses spíš měl poohlédnout po nějakém tom cestáku, třeba jako je Ducati ST2 nebo něco takovýho, protože když si koupíš to Tuono nebo tu rejži, tak už vidím jak tady bude za měsíc zase další vlákno s nadpisem "Tuono-vyměnit nebo nechat?", prostě si to ještě promysli, a uvaž jestly nebude hned lepší ten cesťák, i když třeba nejsou tak pěkný, ale jinak budou splnovat všechny tvoje požadavky...
1 reakcí na tento příspěvek Monster-vyměnit nebo nechat?
s4r> Jo tak jako na úplný začátek jsou asi malý Monstery vážně dobrý, protože kámoš (Veli) si pořídil M750 a je docela spokojenej, já jsem myslel že mu to bude hned slabý, ale docela mě to překvapilo že mu to stačí a ještě prý ani nevyužil veškerý potenciál toho stroje, i když to asi příjde, protože to má teprve čtrnáct dní a jediné na čem před tím jezdil byla MZ 150, ale to už je taky min. 5 let zpátky, každopádně prý mu to stačí a je spokojenej, podle mě je to ale také tím že váží 60 Kg i s postelý, a i ten můj Monster s ním jel takmer 190 Km/h, o čemž si já můžu nechat jenom zdát...
DMC.motobiker> No to mi nerikej ze si nikdy o nic neškrtl. Asi sem na to moc velky klacek. Hned druhá vyjíždka, vezl sem otca a v dolině když sjíždíš z kopce a hned jedeš do druhého se to zhouplo, rána jak cip. Svod je trvdy jak skala ale nestalo se mi to jen jednou, zatím vždy při jízdě ve dvou.....motoricky mi ta motorka vyhovuje, nadherny zatah, super podvozek, brzdí dobre, vsechno ok...ale asi sem na ni moc velky a težký, když k tomu pridas 65kg batuzek tak to je 170kg
DMC.motobiker> dvouventilovou 750 jsem neřídil, co se dvouventilů týče, tak jsem jel na SS620, M600, M620, M900, MTS1100, M696, toť z dvouventilů asi vše...nebál bych se ale tu 750 přirovnat k 620 motoru, papírově není rozdíl téměř žádný...a 620 je ve správných rukách super náčiní... Tady samozřejmě píše o malé světlé výšce, ale je to první problém tohoto typu, co vidím, zatím jsem neslyšel si nikoho stěžovat...
s4r: nemám s ním motorický problém. Dvouvál mě vyloženě baví. Jen jsem se chtěl dozvědět něco o té výšce, jestli se to stalo ještě někomu. Kawu jsem tam dal protože je to hezká mašina, aby tady někdo řekl plusy mínusy atd. Nečekal sem že mi bude monster trhat ruce, taky ji nechci prodat kvůli chybějícímu výkonu, ten je tam dostačující. Sere mě to že škrkám o zem to nevěstí nic dobrého...
s4r> No já bych M750 také přirovnal k M620 co se výkonu a maximálky týče, ale ohledně zátahu bych řekl že ta 750 tahá nepatrně víc a nemusí se tolik vytáčet, a docela rozdíl je také při brždění motorem, kde ta 750 má o poznání větší krouťák, a táhne fakt super, kámošovy to dělá ještě trošku problém při průjezdu zatáčkama, jelikož nedokáže odhadnout co dělat s plynem, ale to se časem určitě podá, a líbí se mi od něj jeho pořekadlo, které pronese vždycky po nějaké větší palbě: "Jo jo, kdyby jsme to chtěly mít jednoduchý, tak bysme si koupily ty rejže co?", a má pravdu, protože to je přesný...
Dorzi> Čoveče těch 170 Kg by ještě neměl být problém, možná jestly to nebude tak jak říkal peetr že si to nechal někdo snížit, já jsem s tím o svod škrtnul jen párkrát při výjezdu ze dvora, ale to je tím že tam máme vystouplý kostky, nebo lépe řečeno kolem nich vyježděný koleje od dvoustopých vozidel, a když na to zapomenu a jedu přez ně, tak to škrtne, ale popravdě řečeno někde "venku" v provozu ani na polnačkách mi to ještě nikdá o nic neškrtlo, a to taky rozhodně nejsem žádnej drobeček, a když zavspomínám tak s pár spolujezdcema už jsem těch 180 Kg určo taky přesáhnul, a no problémo, svod o cestu mi neškrtnul nikdy... Takže je mi to vážně záhada... :\ Jediný co mi na tom kvůly mojí váze vadí je že to se mnou tak moc nejede, jelikož já jedu na rovince v zálehu třeba 160 naplno, a můj 60Kg kámoš na jeho M750 tam valí 190, a pak když si ty mašiny vyměníme, tak já jedu na jeho M750 asi 180, a víc ani ťuk, a on mi na mojem M600 ještě ujíždí, což je opravdu nepříjemné...
Dorzi> Čoveče těch 170 Kg by ještě neměl být problém, možná jestly to nebude tak jak říkal peetr že si to nechal někdo snížit, já jsem s tím o svod škrtnul jen párkrát při výjezdu ze dvora, ale to je tím že tam máme vystouplý kostky, nebo lépe řečeno kolem nich vyježděný koleje od dvoustopých vozidel, a když na to zapomenu a jedu přez ně, tak to škrtne, ale popravdě řečeno někde "venku" v provozu ani na polnačkách mi to ještě nikdá o nic neškrtlo, a to taky rozhodně nejsem žádnej drobeček, a když zavspomínám tak s pár spolujezdcema už jsem těch 180 Kg určo taky přesáhnul, a no problémo, svod o cestu mi neškrtnul nikdy... Takže je mi to vážně záhada... :\ Jediný co mi na tom kvůly mojí váze vadí je že to se mnou tak moc nejede, jelikož já jedu na rovince v zálehu třeba 160 naplno, a můj 60Kg kámoš na jeho M750 tam valí 190, a pak když si ty mašiny vyměníme, tak já jedu na jeho M750 asi 180, a víc ani ťuk, a on mi na mojem M600 ještě ujíždí, což je opravdu nepříjemné...
ja mel stesti po jawe jsem koupil kawasaki gpz 500 s radovy dvouvalec a jsem stoprocentne spokojenej ve dvou tank bag,brasny, vzadu privazany spacaky vojensky,stan karimatky,a jede 200 kopec nekopec nic nikde neskrta,muzes jet na pohodu a kdys chces zazavodit tak zavodis ve meste to krasne proklickujes
DMC: tak to je nepříjemné takže si asi takový klacek jak já...no dneska sem v práci tak až přijdu večer domů zkusím to změřit kolik to má od země po svod bez zatížení a pak to porovnáme. Nic jiného mě nenapadá a škrkance kdy vjíždím do vjezdu ani nepočítám. říkám nejhorší jsou zhoupnutí v dolinách mezi kopcama nebo větší propady na cestě, ale to by se taky jěště dalo zkousnout, ale když se mi to stalo i v zatáčce v náklonu to už sem se lekl.
Dorzi> No pokud chceš tak až se k tomu dostanu tak to taky přeměřím, jinak jednu takovou houpačku tady taky máme, a je to docela dost dolík, protože když tam jedu třebas 130 tak mám pocit že mě to skoro připlácne na nádrž, a ani rukama tomu nezabráním, a i tak mi tam nikde nic neškrtne, a stejně tak na nerovnostech, prostě nikdy a nikde, jak už jsem říkal, to že by mi škrtnul svod nebo cokoly jiného se mi když nepočítám ten vjezd ještě nikdá nikde nestalo, a to na tom už mám něco najeto a taky to moc nešetřím, a v zatáčkách jediný co občasně škrtnu jsou stupačky, protože jsou docela nízko, ale toho se ani tak neleknu, leknu se jen když zapomenu nohu pod řadicí pákou a asfalt mi chytne za botu, to si musím pak vždycky oddychnout že mě to s tej mašiny nesundalo...
Protože já bych nechtěl dopadnout jako tady kolega na Desmosedici, kterej to ale zvládnul bravurně , jelikož jak se znám tak já bych se na to tak elegantně určitě nevrátil... (Ale to asi myslím málokdo! )
Naposledy editováno 28.04.2009 17:36:28
Protože já bych nechtěl dopadnout jako tady kolega na Desmosedici, kterej to ale zvládnul bravurně , jelikož jak se znám tak já bych se na to tak elegantně určitě nevrátil... (Ale to asi myslím málokdo! )
Naposledy editováno 28.04.2009 17:36:28
DMC:znám taky se mi podařilo nechat nohu pod řadičkou v zatáčce, a pak ji nevytáhneš. Ještě když máš 11ky jak já. Pak když jedu dál s nohou pod řadičkou mi stačí vidět mírnou zatáčku a už ju stěhuju nahoru. Stupačkou se mi ješte chytit nepodařilo, ale ta se ohne ne?
1 reakcí na tento příspěvek Monster-vyměnit nebo nechat?
RomanSS: CHlapi kurva ja si z vas nedělám prdel. Svod je nejnižší místo na mašině a je trošičku promáčklý...to jest nejpádnější důkaz.
Já ti to věřím, když to říkáš tak nemám důvod nevěřit, jen jde o to proč se ti to děje :\ , jestly to fakt někdo nesnižoval nebo něco takovýho, protože těch 170 Kg plná váha není žádný přetížení, tolik by to mělo unést v pohodě , jinak já na tu nohu pod řadičkou vždycky zapomenu, a až jak mi jí to chytne tak se leknu, a pak už jí automaticky před každou zatáčkou zvedám , a co dělá stupačka to mě až tak nezajímá , je sklápěcí tak se asi sama sklopí, ovšem při tom škrnutí nemám dost času jí sledovat , každopádně nic hroznýho, jen je trošku poškrábaná, ale jinak proto jsou seřízlý ty origoš laufy , aby si je při náklonu neškrtnul , já je ale seřízlý nemám a ještě jsem je snad ani nelíznul, asi to hovno klopim nebo co...
Jo to chce holt čas...
Naposledy editováno 28.04.2009 18:59:48
Jo to chce holt čas...
Naposledy editováno 28.04.2009 18:59:48
1 reakcí na tento příspěvek Monster-vyměnit nebo nechat?
Co zkusit nejdřív přitáhnout zadní pružinu než budeš měnit motorku mohlo by to pomoct.
Michal #5>Co zkusit nejdřív přitáhnout zadní pružinu než budeš měnit motorku mohlo by to pomoct.
Jo a taky se mi zdá že máš trochu popuštěný přední tlumiče, zkus je zvednout tak aby byli zároveň s brejlema, tím můžeš získat pár CM světlé výšky navíc, jo a pokud jsou nastavitelný tak je dej na nejtužší, jinak jak tak koukám na tvůj profil, tak se mi nezdá že by si měl ty svody nějak níž než třeba já, myslím že to bude tak nastejno...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Z750S vs ZR7S Kawasaki Z 750S | JP78 | 4 | 26.10.2024 v 12:25 V.e.n.c.a__zr7s |
Palivoměr Kawasaki Z 750S | Sarka-Farka | 8 | 12.8.2024 v 10:25 Sarka-Farka |
Kryt zapalování Kawasaki Z 750, Kawasaki Z 750R | Jusef | 16 | 23.7.2024 v 22:08 JMan |
Start Kawasaki Z 750 | Jusef | 3 | 26.6.2024 v 08:54 ..Roko.. |
Z750 S za jízdy chcípá [1, 2] Kawasaki Z 750S | Jimmy_K | 53 | 19.6.2024 v 14:12 Valda5555 |