1 reakcí na tento příspěvek Virago 535 - Yuki Darker 400
Takhle to dopadá když si lidi kupojou motorky u Vietnamců...
Ale tohle plagiátorstvý nedělají jen v Číně, ale i v Japonsku, třeba Yuki Darker je plagiát Yamahy Viraga 535, ale zase Yamaha DragStar je plagiátem Harley-Davidsonu, nebo nejnovější Suzuki SFV 650 Gladius je plagiátem a parodií na všechny Italský naháče od Cagivy Raptora přez MV Augustu Brutale až po Ducati Monstera, a taky jim to vůbec neni blbý, a to mě taky docela zaráží, protože bych si řekl že to už nemají zapotřebí, ale jak je vidět v Ásii nepříjdou na nic sami, at už jde o Tradiční Japonský značky, nebo o Čínský "rychlokvašky", tohle mají v Asii prostě všichni společný, hned bych to házel do drtičky...
Prostě originály jsou pouze motorky z Ameriky a Evropy, všechno ostatní jsou jen levný kopie...
2 reakcí na tento příspěvek Virago 535 - Yuki Darker 400
No, mej prdce je teď 16 let a má 50kkm. Uvidíme, v jakém stavu budou ty yuki v roce 2024 :)
z Číny byly dobrý akorát kecky,kdysi....
1 reakcí na tento příspěvek Virago 535 - Yuki Darker 400
Denys>Oni ani ty H-D a Ducati nezačínaly jinak než s kopiema konkurence.To bychom taky mohli probírat jak si mohou evropští výrobci dovolit kopírovat japonskou elektroniku.Navíc jestli se někdo zasloužil o vývoj moto tak jsou to japonci.Kdyby to bylo na H-D ,tak se ještě řadí rukou a opravujem každých 500km.Mě osobně kvalitní japonská technika a tradiční tvary vyhovují.Takže díky japonské konkurenci jsou H-D a Ducati s kvalitou podstatně dál než díky jejich vlastnímu vývoji.Nepopiratelný přínos čínské konkurence zase je současná cenová hladina moto.Nový Bandit600 za 133tis. to bylo před 10lety z říše pohádek.Nemluvě o tom že čína jako moto pro začátečníka není špatná volba.A i čína prodělává znatelný pokrok.Prostě každý se učí od lepšího,na tom nevidím nic špatného.Proč také vymýšlet vymyšlené,to je škoda času.Vůbec nejlepší je moralizování od lidí kteří nejsou ochotni dát ani 200kč za originál hudby nebo filmu.
Koho kopírovala Ducati a H&D? Celkem by mě to zajímalo
1 reakcí na tento příspěvek Virago 535 - Yuki Darker 400
A pokud jde o Ducati, v době kdy se po světě proháněly 916ky, které i v dnešní době vypadají jako Design budocnosti, se v Japonsku dělaly hranatý supersporty ve tvaru krabice od bot, a stejně tak když vznikl Monster, naháč/street který kdyby ho udělaly dneska, vypadal by moderně, tak v té době dělaly v Japonsku naháče které vypadaly jako Jawa 350 Evolution, navíc Konstrukce a Technika Ducati je tak jedinečná, a je to takovej Exot, že těžko najdeš stroj který mohl být vzorem nějaké Ducatky, tohle nenajdeš nikde jinde, snad jen SVčka mají podobnou konstrukci, ale to proto že okouknuly Monstera, a co mě nejvíc utvrzuje v tom že Japonci všechno kopírujou jsou ty trubkový rámy co dneska dělaj, viz ta Suzuki Gladius, to je hrůza, dobře, at si dělaj ty svý Deltaboxi, v tom jsou asi nejlepší, ale tohle je už na mě moc...
Denys>Za posledních 20 let především japonce.Kopírovat se nemusí pouze design.Daimlerova dvoukolka z roku 1885 je považována za první motocykl.V podstatě,přehnaně řečeno všechny ostatní moto jsou kopie.Já to označuji jako vývoj,podle mě trefněji.Není značka ani výrobce,který by nesledoval konkurenci a nepoučil se z dobrých nápadů ostatních.
Myslím, že zrovna ani H&D, ani Ducati japonce kopírovat nemusí. Vyrábějí zcela odlišné motorky pro zcela odlišné zákazníky. Ani jednu značku si nekoupí někdo, kdo by o ní nic nevěděl nebo chtěl jen tak jezdit
Logický vývoj motorek nemá s kopírováním nic společného. Design se za posledních 20 let také hodně sjednotil, ale to je dáno používáním aerodynamických tunelů a počítačových simulačních programů. Podívej na japonské motorky, jsou skoro stejné (obrazně), takové designové rozdíly jako dříve už nejsou. Je to také otázkou módy, co zákazník upřednostňujel. Pokud je si výrobce sebou jistý, může uvést na trh něco odlišného s rizikem, že prodeje nemusejí být takové, jaké by si představoval.
To že jsou ale číňané schopni kopírovat do posledního detailu už není brání si inspirace, ale porušování zákonů. btw: jsou to takový tupci, že třeba Blatu okopírovali i se sjetýma pneumatikama
Naposledy editováno 09.11.2008 07:12:41
Ale nakonec je to tak dobře, Blatovy fandim, a je dobrý vidět že se i v ČR rodí možná další dobrá motocyklová značka, na kterou bychom třeba jednou mohly být hrdí...
Naposledy editováno 09.11.2008 09:50:08
1 reakcí na tento příspěvek Virago 535 - Yuki Darker 400
To už je vhodnější a pravdivější přirovnání nebo ne?
No uznej sám, že když se podíváš na detaily, jako je třeba SoftTailovej rám, kterej je vokopírovanej skoro do posledního detailu, nebo na blatníky, umístění světel, a další a další věci, tak se tomu jinak než plagiát říct snad ani nedá, jenom ten motor z toho dělá motorku kterou právně není možné hodit do drtičky, i když u Warriora by se o tom už uvažovat i dalo...
1 reakcí na tento příspěvek Virago 535 - Yuki Darker 400
...tak bych v tom moc velkou podobnost s Viragem neviděl .
S tou živosností, to je bez diskuse...
I když, kámoš má Tine 125 a není to nejhorší (sám jsem se na něm projel a až na vibrace při velké zátěži, bzučení při ubrání plynu a nezvyklý zvuk to nejde nejhůř). Co jsem se od něho dověděl, tak Yukiny zpočátku byly opravdu odfláknuté, čouhaly z nich kabely na všechny strany, nezačistěné odlitky... a byly prý zaznamenány i havárie v důsledku prasknutí kyvky po přejezdu nepatrné nerovnosti.
Dnes už ale značku Yuki prý vlastní nějaký Anglán a ten si už kvalitu hlídá, dělníkům prý prostě řekl "koukejte to dělat pořádně, nebo půjdou výplaty dolů!!!", čehož se málokdo nezalekne, takže už se snad blýská na lepší časy. Kámošovi akorát praskla nádrž poblíž kohoutu, tam musel navařit silnější plech a také se mu za jízdy přetrhl jeden ze šroubů držících motor, což mu všechno vyreklamovali.
Já bych ovšem stejně čínskou mašinu nekoupil, nevěřím tomu...
A když už srovnáváme, tak ještě tohle:
Kentoya 250 blow-up:
Tuhle mašinu jsem viděl na vlastní oči a podle mne je Viragu535 mnohem podobnější než Darker400. Tomu bych řekl "sprostá kopie". Až na to, že je oproti XV535 mnohem menší (já bych se na ní asi nevešel) a chybí ji dosti posdtatná věc... KARDAN!!! A jak inzerují prodejci... "výborný zvuk"... tak tomu se musím opravdu zasmát .
Prrossstěěěěěěě:
!!!!!!!!!!VIRAGO535 je VIRAGO535!!!!!!!!!!
Mašina, která nemá ve své třídě konkurenci a jak mám ověřeno, dokáže hravě stíhat Dragstar1100, Intruder 1400 i Sportster883.
A v zatáčkách jí nestačí ani Fazer!!!
Je opravdu naivní ten, kdo se pokouší vyrábět nějaké plagiáty.
Jsem si jist, že zatímco Darker a Blow-up se za pár let rozsypou, tak Viraga, Dračeny a ostatní "hvězdy" (Wildstar, Midnight Star...) budou jezdit ještě nejméně 50 let...
Nemluvě o tom, že kdyby americká vláda v 70. letech nezavedla (jako reakci na klesající zájem o H-D) 35% dovozní clo na japonské a britské motocykly, tak už by značka Harley-Davidson byla dnes jen smutnou vzpomínkou...
Nechci samozřejmě tvrdit, že Harleye nejsou dobré, ale největší zásluhu na technickém pokroku mají bezesporu Japonci. Harley se právě svou tvrdošíjnou snahou držet se tradic málem sám pohřbil
Naposledy editováno 18.04.2009 15:18:29
Tento Darker už je Viragu podobnější n'est-ce pas?
Jinak já osobně s Yuki přímé zkušenosti nemám, jen pár mých známích na tom začínalo, a třeba kámošovo Vista 125 vypadala po 3 letech hůř jak Jawa z padesátých let, která byla navíc 20 let hozená venku pod stromem, a jezdit na takové mašině to je opravdu o zdraví, no naštěstí do toho zatím cpou jen slabé motory, takže to málokdy překročí 80 Km/h, ale to je asi tak jediná výhoda...
Každopádně já to nerozděluju na Japonce, Koreu, a Čínu a podobně, ale pro mě je to všechno prostě Asie, takže tyhle mašiny označuju jako rejže, a všechny rejže jsou jen ubohé kopie skutečných Evropských a Amerických motorek, jen ta jejich kvalita se liší zemí původu, v Japonsku je nejlepší, a dál na Západ se zhoršuje, až dojde na samé dno (Ural) a od toho dna jde zase pěkně nahoru až dorazí k vrcholu (USA) a z toho vrcholu opět upadá (Asie) a tak pořád dokola, no a já už bych rejži něchtěl nikdy ani za nic...
Jo a to zda-ly Fazer nestačí v zatáčkách Viragu, to je asi jen věc zkušeností, když posadíš na Fazera nějakýho amatéra a na Virago profíka, tak mu asi stačit nebude, ale pokud pojedou na těchto dvou strojích dva stejně zkušení lidé, tak to Virago se podle mě ani nečape, moc rád bych tě třeba viděl jak mě na Viragu 535 dáváš v zatáčkách jako nic a jak bych ti na tej Dukně (Monsteru 600) nestačil (a že Fazer je mnohem silnější), takže myslím že obratnost a svyžnost Viraga se dá vyzdvyhovat pouze v poměru mezi ostatnímy Choppery&Cruisery...
1 reakcí na tento příspěvek Virago 535 - Yuki Darker 400
Vtip je v tom, že Japonci si to můžou dovolit, protože na to technicky a technologicky mají. Horší by bylo, kdyby se v Milwaukee pokoušeli vyrobit prvotřídní zalehávačku.
Mimochodem, co se aut týče, mám podobné požadavky jako Amíci - primitivní pojízdný ingot bez nadbytečných elektronických serepetiček. A štve mě, že nic takového nového nekoupím a na staré už samozřejmě po těch letech není spoleh.
2 reakcí na tento příspěvek Virago 535 - Yuki Darker 400
1100Virago> Nojo, to máš asi pravdu , jinak ale myslím, že kdyby to hoši v Milwaukee chtěly dělat tak jako Japonci, tzn. koupily by R1, ZX10R atd. a začaly to rozebírat a jen prachsprostě kopírovat, tak by to pro ně podle mě zase až takový problém nebyl udělat dobrou zalehávačku v Japonském stylu, jenže oni jak se na civilizovaný svět sluší a patří si to všechno dělají samy od začátku až do konce bez nějakého kopírování, a v tom případě na to asi vážně nemají, ať už finance, chuť nebo jen důvody, oni dělají prostě jen to co mají ozkoušené a v čem jsou nejlepší na světě...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago 535 - Yuki Darker 400
Takové uvědomělé, mladé teoretiky mám opravdu nejradši. Stejně jako řada z nás...
Nejhorší je, že soudíš něco, o čem nic nevíš a čemu nerozumíš.
A víš, proč si spousta lidí koupí XV1700 místo toho, podle čeho je podle Tebe "skopčená"?
Poněvadž vypadá možná podobně, ale nastartuješ ji a jedeš tak dlouho, dokud Ti nedojde šťáva a prakticky nemusíš s sebou vozit nářadí... zatímco u Haryka co chvíli utahuješ šrouby, necháváš za sebou stopy oleje a každých 500 km opravuješ... nebýt Japonců, tak dodnes řadíme ručně a vozíme na zádech brašnu s nářadím, vážící desítky kg
1100Virago má naprostou pravdu a na rozdíl od Tebe ví, o čem píše...
Naposledy editováno 25.04.2009 22:32:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago 535 - Yuki Darker 400
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10419 | 26.10.2024 v 23:58 badyXV |
Motoservis Garage Sid Vamberk Yamaha XV 535 Virago | ZEMANVLA | 2 | 10.10.2024 v 08:11 Kubák |
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago | CubaLibre | 5 | 17.4.2024 v 12:28 zetka125 |
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago | Denyd | 1 | 14.4.2024 v 19:30 Kolja73 |
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago | Sieg | 4 | 30.3.2024 v 21:00 Sieg |