Téma: KTM-2010????
 
9.4.2009 v 21:36
Čus nevidel jste uz někdo KTM 2010? nemate distak foto zajímalo by mě jak vypadají:)
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM-2010????

10.4.2009 v 13:33 | Nahoru | #31

Vespa>sem četl takový přirovnání.. že PDS je jako žák s 1- ve třídě plný jedničkářů :))


před rokem jsem měl betu450 a po ní ktm 450
když porovnám pérování těchhle motorek v sériovém provedení tak bych to opravil na
"PDS je jako žák s trojkou ve třídě plné trojkařů"

když z nich chceš udělat dvojkaře tak musíš sáhnout dovnitř tlumiče

a jedničkáři snad ani neexistujou



Naposledy editováno 10.04.2009 13:34:07

1 reakcí na tento příspěvek KTM-2010????

10.4.2009 v 14:30 | Nahoru | #32
bmw používa zadní centrálu s jistými technickými změnami(plovoucí píst) proti běžnýmu provedení
[img]

1 reakcí na tento příspěvek KTM-2010????

10.4.2009 v 14:30 | Nahoru | #33
PDS bude nahrazeno přepákováním u modelů 2011, takhle jsem to četl v MotocrossDigitalu. Tím KTM po 13ti letech chtě nechtě ustupuje od toho že PDS vychvalovala jako nejlepší věc na světě ...zřejmě kvůli tomu že vývoj byl hodně drahej...

(reakce na) KTM-2010????

10.4.2009 v 15:02 | Nahoru | #34

PetrTM>PDS bude nahrazeno přepákováním u modelů 2011, takhle jsem to četl v MotocrossDigitalu. Tím KTM po 13ti letech chtě nechtě ustupuje od toho že PDS vychvalovala jako nejlepší věc na světě ...zřejmě kvůli tomu že vývoj byl hodně drahej...



jenom aby neprisli se vzduchovým polstařem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM-2010????

10.4.2009 v 15:03 | Nahoru | #35
Vana666> když jsi měl Betu i KTM co je lepší?většinou tvrdí že podvozek má Beta lepší a motor je stejnej..dík

(reakce na) KTM-2010????

10.4.2009 v 16:00 | Nahoru | #36
manaposledni> na betě byly vpředu marzochhi a vzadu tuším sachs
proti sériovým WP na 4T KTM jsem nepoznal žádný rozdíl, oboje hodně tvrdé

rám měla beta jednoznačně horší než KTM - už na pohled takový divný překombinovaný a přitom stejně nemá moc tuhost což potvrzovala i praxe - občas praskal - alespoň dřívější modely,
nevím jak 08 nebo 09

EDIT - jo a plasty na betě taky jednoznačně horší, celkově mi to přišlo jako taková ne moc promyšlená motorka navíc s citelně obtžnější údržbou a montovatelností

Naposledy editováno 10.04.2009 16:02:02

KTM-2010????

10.4.2009 v 19:58 | Nahoru | #37
díky...většinou v inzerátech píšou podvozek lepší jak ktm a motor ktm...ale opak je asi pravdou

1 reakcí na tento příspěvek KTM-2010????

18.4.2009 v 07:54 | Nahoru | #38
[img]

1 reakcí na tento příspěvek KTM-2010????

18.4.2009 v 10:52 | Nahoru | #39
GASik> ty jo KTM dela plochodrazky?

(reakce na) KTM-2010????

18.4.2009 v 10:58 | Nahoru | #40

Miras87>GASik> ty jo KTM dela plochodrazky?



jojo Husaberg a Kawasaki také, special edition "low-rider"
[img]

Naposledy editováno 18.04.2009 11:00:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM-2010????

18.4.2009 v 11:01 | Nahoru | #41
[quote]ladiktm>bmw používa zadní centrálu s jistými technickými změnami(plovoucí píst) proti běžnýmu provedení
[img] na to že BMW nepoužívá vubec WP ale Ohlins alespoň co se centrálu týče

(reakce na) KTM-2010????

18.4.2009 v 11:09 | Nahoru | #42

kastrol>ladiktm>bmw používa zadní centrálu s jistými technickými změnami(plovoucí píst) proti běžnýmu provedení
[img] na to že BMW nepoužívá vubec WP ale Ohlins alespoň co se centrálu týče




edit: civilní verze


Naposledy editováno 18.04.2009 11:10:44

(reakce na) KTM-2010????

18.4.2009 v 11:34 | Nahoru | #43
[quote]GASik>[img] tohle je fakt mazec.. Beztak se mi to taky už povedlo ale tyhle momentky sou peckový.

KTM-2010????

18.4.2009 v 14:53 | Nahoru | #44
Ta kačena dře motorem o zem už ne??

KTM-2010????

16.6.2009 v 22:39 | Nahoru | #45
Tak už jsou k mání

35. výročí sportovních úspěchů KTM modely 2010
Při příležitosti 35. výročí úspěchů značky v motocyklovém sportu, připravila KTM speciální MISTROVSKOU EDICI vybraných modelů EXC.

Mistrovská edice EXC bude obsahovat dodatečnou sadu bočních plastů nádrže v barvách Red Bull KINI Racing. Navíc zákazník získá originální nákrčník KTM Neck Brace a dres z nejnovější kolekce KTM Heinz Kinigardner.

Modely specíální mistrovské edice POZOR MODEL 2010:

125 EXC

250 EXC-F – MOTOCYKL SKLADEM při koupi od 18.5 do 22.5.2009 získáte jako bonus od nás koncovku výfuku Akrapivič v hodnotě 16tis Kč.

450 EXC

530 EXC – MOTOCYKL SKLADEM při koupi od 18.5 do 22.5.2009 získáte jako bonus od nás koncovku výfuku Akrapivič v hodnotě 16tis Kč.

!!!!!!!!!TAKŽE ŽÁDNÉ ZMĚNY!!!!!!!!


Naposledy editováno 16.06.2009 22:40:32

KTM-2010????

16.6.2009 v 22:52 | Nahoru | #46
A TOHLE JSOU ZPRÁVY ZE ZAHRANIČÍ O ZMĚNÁCH

Zrušen Modely
All ATV's Všechny ATV je
50 SX Junior 50 SX Junior
65 XC XC 65

85 SX 85 SX

125 SX 125 SX
85 XC XC 85
105 XC 105 XC
200 XC 200 XC
250 XCF 250 xcf
450 XCF 450 xcf
505 XCF 505 xcf

2010 2010
» 150 XC »XC 150
» 250 XC »XC 250
» 300 XC »XC 300
» 105 SX »105 SX
» 150 SX »150 SX
» 250 SX »250 SX
» 250 SX-F »250 SX-F
» 450 SX-F »450 SX-F

CHASSIS - SX/XC PODVOZEK - SX / XC
» Modified Air Box With New Design TwinAir Filter »Změněno Air Box S novým designem TwinAir Filtr
·
Improved air filter protection Vylepšená ochrana vzduchový filtr
· New shape in the front to reduce dirt or water collection and a slight wall in the back to avoid water coming into the filter Nový tvar v přední na snížení znečištění vod nebo sběr a mírné v zadní stěně, aby se zabránilo vody přicházející do filtru
·
New TwinAir Filter designed for the new airbox Nové TwinAir Filtr určený pro nové airbox
» New Front Brake Pads - Toyo B153 »Nová přední Brzdové destičky - Toyo B153
· Combined with last years new SX caliper that provide awesome performance with a more progressive feel V kombinaci s posledních letech nové SX hmatadlo, které poskytují úžasné představení s více progresivní cítit
» New Renthal Hand Grips »New Renthal Hand rukojeti
» New Graphics »Nová grafika
» Entirely New KTM Patented Triple Clamp Design »KTM zcela novou patentovanou Triple Clamp Design
·
Off-set is now 22mm fixed (2009 - 20 mm) Off-set je nyní 22 mm pevné (2009 - 20 mm)
· Twin screw design on lower triple clamp instead of triple screw Dvojitá šroub návrh na nižší trojlůžkový svorkových místo trojlůžkový šroub
· Designed for improved flex characteristics and optimal handling Určeno pro lepší flex vlastnosti a optimální manipulace
» Revalved Suspension Settings »Pozastavení Revalved Nastavení
· Forks have a new seal and bushing to reduce sliding friction Vidličky mají nové těsnění a průchodka pro snížení tření posuvné
· Combined with the new triple clamp, the suspension provides optimal handling and stability Spolu s novým trojlůžkový svorkových, zavěšení zajišťuje optimální manipulace a stabilita

2010 2010
250's 250 to
Two-Stroke SX & XC Two-Stroke SX & XC
250 SX 250 SX
Reinforced cylinder head for durability Vyztužený hlavy válce na trvanlivost
250 XC 250 XC
New XC specific combustion chamber - not an SX Nové XC konkrétní spalovací komory - není SX
New XC ignition curve and carb setting - matches new cylinder head design Nové XC zapalování křivky a carb nastavení - zápasy nové hlavy válce designu
Specific power band for XC riding - not as aggressive as SX but increased from XC-W Zvláštní síla kapely pro XC koni - není tak agresivní jako SX ale zvýšil z XC-W
New Exhaust Pipes for All Two-strokes Nové výfukové potrubí pro všechny Two-zdvihů
Wall thickness increased from 0.88mm 1.00mm -More resistant against damage Tloušťka stěny se zvýšil z 0,88 mm 1,00 mm-více odolná proti poškození
New Translucent Fuel Tank for XC Models Nové Průhledná Palivové nádrže pro XC Modely
Easy to check fuel level Snadná kontrola hladiny paliva
New Radiator Cap on Two-Strokes - 1.8 bar (old 1.4 bar) Nové Radiátor Cap na dvou-Zdvihy - 1,8 bar (staré 1,4 bar)
Better heat stability Lepší tepelná stabilita

2010 2010
Mini's Mini
» 50 SX Mini »50 SX Mini
» 50 SX »50 SX
» 65 SX »65 SX

50 SX Mini and 50 SX 50 SX Mini a 50 SX
» New ignition cover »Nové zapalování pokrytí
·
Improved sealing Zdokonalené těsnění
» New inner clutch hub »Nová spojka vnitřní náboj
·
Improved reliability Vylepšená spolehlivost
» New gearbox shaft »New hřídele převodovky
·
Improved reliability Vylepšená spolehlivost
» New water pump impeller »Nové vodní čerpadlo poháněč
·
Improved cooling and engine efficiency Vylepšené chlazení motoru a účinnosti
65 SX 65 SX
» New engine case design »Nový motor případě designu
·
Improved reliability Vylepšená spolehlivost
» New ignition cover »Nové zapalování pokrytí
·
Improved sealing Zdokonalené těsnění

2010 2010
450 SX-F 450 SX-F
» New Frame Design - Frame Is Welded To The Steering Head 10mm Lower Than 2009 »New Rámečkový Design - rám je přivařen ke schválení řídícímu Vedoucí 10mm Méně než 2009
· Rotates the frame and engine forward slightly - Lowers the tank and seating position Otáčí rámu a motoru vpřed mírně - snižuje nádrže a sezení
· Improves the weight balance, provides less deflection on the front end, better control of front wheel, lighter feeling Zlepšuje rovnováhu hmotnosti, poskytuje méně deformací na čelo, lepší kontrolu nad přední kolo, lehčí pocit
» New 5-speed transmission »New 5-rychlost přenosu
· Close-ratio 5-speed provides broader range for varying conditions Uzavřete-poměr 5-rychlostní poskytuje širší rozsah pro různé podmínky
» New Titanium Header and KTM HPRS (Header Pipe Resonator System) »New Titan Header a KTM HPRS (Header Trubkový Rezonátor System)
·Lightweight, reduced noise level Lightweight, snížená hladina hluku
» High-end Machined Front and Rear SXS Brake Calipers »High-end obrobeny Přední a zadní brzdy SXS hmatadlo
·Minimal weight, maximum brake performance, added value Minimální hmotnost, maximální brzdný účinek, přidaná hodnota
» Rear Shock Shortened by 4mm »Zadní Shock zkrácena o 4 mm
·Works in conjunction with the new frame design Pracuje ve spojení s novým rámem designu
» New Carb Setting »New Carb Nastavení
·Improved rideablity and low-end power delivery Vylepšené rideablity a low-end moc dodání

2010 2010
» 150 SX & XC »150 SX & XC

- New Frame With a Steeper Steering Head (0.5°) - Nová Rámečkový S Steeper řídící Head (0.5 °)
· Easier cornering - Better feel for front end Snadnější zatáčení - Lepší pocit na čelo
· Triple clamp off-set is now 22mm fixed (2009 - 20 mm) Triple svorkových vypnutí set-nyní 22 mm pevné (2009 - 20 mm)
» 150 SX & XC »150 SX & XC
· Reinforced 1st gear for durability Vyztužený 1. zařízení pro trvanlivost

2010 2010
» 200 XC-W »XC 200-W
» 250 XC-W »XC 250-W
» 300 XC-W »XC 300-W
» 400 XC-W »XC 400-W
» 450 XC-W Six Days Edition »450 XC-W šest dní Edition
» 530 XC-W Six Days Edition »530 XC-W šest dní Edition
» 450 EXC »450 EXC
» 530 EXC2010 »530 EXC2010

» New Lighter EXCEL rims »New Zapalovač EXCEL ráfky
CHASSIS - All Models XC-W & EXC PODVOZEK - Modely Volvo XC-W & EXC
» New front Brembo brake caliper (like 2009 SX), new TOYO B153 brake pads »Nové přední brzdy Brembo hmatadlo (jako SX 2009), nové brzdové destičky Toyo B153
· Floating 2-piston caliper with new brake master cylinder and new TOYO pads Plovoucí 2-pístové hmatadlo nové brzdy hlavního válce a nové Toyo podložky
· Improved brake performance, less lever force, more progressive feel Vylepšený brzdný účinek, méně páky silou, progresivnější cítit
» Modified Air Box With New Design TwinAir Filter »Změněno Air Box S novým designem TwinAir Filtr
· Improved air filter protection Vylepšená ochrana vzduchový filtr
· New shape in the front to reduce dirt or water collection and a slight wall in the back to avoid water coming into the filter Nový tvar v přední na snížení znečištění vod nebo sběr a mírné v zadní stěně, aby se zabránilo vody přicházející do filtru
· New TwinAir Filter designed for the new airbox Nové TwinAir Filtr určený pro nové airbox
» New suspension valving, PDS with new needle design »New pozastavení valving, PDS s novou jehlu designu
· Similar needle as SX/XC from 2009 - provides damping slightly earlier for more progressive feel through the stroke Podobné jako jehla SX / XC od roku 2009 - obsahuje tlumící trochu starší více progresivní cítit prostřednictvím mrtvice
» New DID 520 VT2 X-ring chain instead of Regina »New DID 520 VT2 X-kroužek řetězce namísto Regina
· Improved durability, less friction Zlepšená trvanlivost, menší tření
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist