http://forum.scooter....cz/forum/portal.php
Doporučuju 2T, nějakou Itálii, třeba i jetou (za 3/4ceny číny, bude mít kitovanou 70tku a v provozu nebude první na ráně jako na 50ccm 4T, který mimochodem vůbec nejede a upravit skoro nejde)
Peugeot se nedá dobře tunit a rána na předek rovná se nemalá investice.
jen pro rejpali, máme doma CPI rv2002 najeto 25000km (asi tak 8000km mnou na cestě do práce, nějaké závady byly sice ne moc fatální, ale příště bych šel na 100% do italie).
Každopádně tebou navrhované jsou taky skvělá volba
Aprilia SportCity One 4T
Aprilka
nebo Kymco Agility City 50
Kymco
Pokud chces 50tku na malych kolech rekneme malou raketu, tak jdi do Aprilie SR 50 factory/street co zminoval "FORM" nebo podle me Yamahu BW - na tu je i hodne ruznych chromovanych atd. atd. tunnig dilu.
Pokud ekonomicka varianta, tak neco od Kentoye - radsi tohle nez neco jeteho v 50 ccm dovezeneho z Italie.
Me se libi Yamaha Giggle - prakticke, ale drahe.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skutr
neznamyScooterD>Vespa je z tohoto výběru nejlepší co se týče motoru, takhle nic v sérii nejede, luxusní design, zpracování. Speedfighta bych nechtěl, už jsem u 3 kousků řešil špatné starty po delší době stání,přední vidlice je kapitola sama pro sebe. Osobně doporučuji 2T Yamaha, Aprilia - největší výrobci scooterů. 4T nejede a když se slušně pečuje o 2T není problém najet 20-25tkm. Pak utratit ca 5000kč a jezdit dalších 25tis Kotouče na obou brzdách je zbytečnost, leda že by jezdila stuntriding jako já, už po něčem s kotoučem vzadu pokukuju
JJ, taky docela dobrý výběr, nicméně pokud se nepletu, tak největší výrobce skútrů je Piaggio... což je právě ta Vespa, Gilera a spousta dalších.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skutr
Blackbirdos>neznamyScooterD>Vespa je z tohoto výběru nejlepší co se týče motoru, takhle nic v sérii nejede, luxusní design, zpracování. Speedfighta bych nechtěl, už jsem u 3 kousků řešil špatné starty po delší době stání,přední vidlice je kapitola sama pro sebe. Osobně doporučuji 2T Yamaha, Aprilia - největší výrobci scooterů. 4T nejede a když se slušně pečuje o 2T není problém najet 20-25tkm. Pak utratit ca 5000kč a jezdit dalších 25tis Kotouče na obou brzdách je zbytečnost, leda že by jezdila stuntriding jako já, už po něčem s kotoučem vzadu pokukuju
JJ, taky docela dobrý výběr, nicméně pokud se nepletu, tak největší výrobce skútrů je Piaggio... což je právě ta Vespa, Gilera a spousta dalších.
Doufam, ze kolegove co radi Italky me neutlucou, ale z italskych skutru bych doporucil tu Aprilku ... ne ze by u noveho skutru hrozila nejaka vetsi zavada, ale italove v lete proste nedelaj. Mozna me nekdo presvedci o opaku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skutr
Blackbirdos>babuka> Proti Aprilce nic nemám. Piaggio je samozřejmě taky Ital a mají vůbec největší zkušenosti v této oblasti, ale nechápu co to má společného s jejich letní sezónou. Piaggio má samozřejmě v ČR zastoupení a závady se řeší normálně lokálně.
Par veci jsem z Itálie resil a bylo to v obdobi cervenec az zari ... no trvalo to vzdy tak mesíc. Nechci tady virit debatu dostupnost nahradnich dilů je to mnohdy individualni. Japonci tohle maji podle me lepe zmaknute. Ono se to sem tam resilo na nakterych cz skutrforech, ale sam nevim vzdy jsem mel Japonce nebo Jawu a tam s timhle problem neni. Piaggio, Vespa je to pekne ale i dost drahe.
Co se tyce prodanych kusu skutru v Italii, tak jednicka je jak jinak Honda a i Kymco dotahuje. Nekde mezi je teda Piaggio.
prodeje
V 50 ccm na malych kolech bych radil na prvni misto tu Aprilku a pak Yamahu.
Naposledy editováno 14.04.2009 22:56:45
Blackbirdos> jj myslel jsem celou tu piaggiogroup kam patří i aprilka. Osobně mám zkušenost s Ducati a na roční době záleželo. O novém motocyklu nemluvě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skutr
neznamyScooterD>babuka> s dílema je to pravda, štěstí je, že díly na scootery se dají sehnat bez problému z druhovýroby. A pro přesnost honda 50ccm scootery nevyrábí.
Blackbirdos> jj myslel jsem celou tu piaggiogroup kam patří i aprilka. Osobně mám zkušenost s Ducati a na roční době záleželo. O novém motocyklu nemluvě
No Honda 50 ccm vyrábí, ale nedaval jsme to sem, protoze ta cena je vysoka. I kdyz je pry na ni par velmi zajimavych tech reseni, je ale jen pro jednoho ... 65 tis.
zoomer
Kdyz Vespu, tak LX50. Cena 64 tis.
Vespa LX50
Tohle jsou proste sice fajnove ale velmi drahe skutry. To same je Gilera RUNNER 50 Ta j ejeste drazsi nez Honda. O trochu levnejsi je Piaggio NRG. Vsechno to ma mala kolecka.
A podivejte se na Aprilii sport City One ted ve vyprodeji za 39 tis. normalne 49 tis. a na velkych kolech. No kdo chce 50 ccm a nechce to tunit tak cena je ok a kvalita zarucena. Aprilie SR50 je cenove na urovni Piaggia, tj. 55 tis. Yamaha BWs je naproti tomu pod 50. Pochopitelne Kymco nebo Kentoya bude jeste niz.
Proto bych na prvnim miste doporucil Yamahu pak Aprilii a potom Kymco a potom Kentoyu. Rozjoduji finance a dostupnost servisu. Faktem je, ze slecna muze mit jiny nazor a preci jen u skutru rozhoduje i design a i co tam odvezu. proto se mi libi Yamaha Giggle cena 60 tis. asi s tim tunenim to nebude tak horke, ale pekny kufirek pod sedlem na cokoliv.
Naposledy editováno 15.04.2009 08:46:18