globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Skutr
 
13.4.2009 v 17:51
jaký vybrat skutr pro 15 letou dcerku,dík za tip.
Předchozí
1 2
Následující

Skutr

13.4.2009 v 17:55 | Nahoru | #1
no rek bych podle postavy... mensi kola ..nebo vetsi kola.. potom bych asi volil znamejsi znacku.. urcite jdi do 4t.... a kotouce na obouch brzdach.. je to pro ceru? nesetri na starym a kup novej

Skutr

13.4.2009 v 17:57 | Nahoru | #2
Lehkej, ovladatelny. A pro tebe asi nejaky levnejsi. Ja mam doma treba Kentoya Zoom je to 4T, ma to 1,5Kw. Do mesta to staci, jezdi na tom sestra a nemuze si stezovat. Za dva roky na tom najelo 3000km, zatim se jen menil olej a svicka. I cena tohodle skutru je myslim prijatelna. Jestli je tva dcerka jako moje sestra tak se ji ten skutr musi libit, jinak na tom jezdit nebude - VLASTNI ZKUSENOST

Skutr

13.4.2009 v 17:59 | Nahoru | #3
JA bych teda na vlastni dceri nesetril penize pokud jde o motorku (scutr)...

Skutr

13.4.2009 v 18:04 | Nahoru | #4
jaký na to máš rozpočet?

Skutr

13.4.2009 v 18:06 | Nahoru | #5
Doporučuju Peugeot, třeba speedfight
Z vlastní zkušenosti absolutně bezúdržbové, neporuchové a vypadá hezky

Skutr

13.4.2009 v 18:07 | Nahoru | #6
mrkni na www.skutrforum.cz

Skutr

13.4.2009 v 18:08 | Nahoru | #7
toho peugeota bych taky doporucil!

1 reakcí na tento příspěvek Skutr

13.4.2009 v 18:18 | Nahoru | #8
kup jí prase

Skutr

13.4.2009 v 18:21 | Nahoru | #9
Malaguti

(reakce na) Skutr

13.4.2009 v 18:21 | Nahoru | #10
memphis.unv> moc kubíku

Skutr

13.4.2009 v 18:28 | Nahoru | #11
mrkni na:

http://forum.scooter....cz/forum/portal.php

Doporučuju 2T, nějakou Itálii, třeba i jetou (za 3/4ceny číny, bude mít kitovanou 70tku a v provozu nebude první na ráně jako na 50ccm 4T, který mimochodem vůbec nejede a upravit skoro nejde)

Peugeot se nedá dobře tunit a rána na předek rovná se nemalá investice.

jen pro rejpali, máme doma CPI rv2002 najeto 25000km (asi tak 8000km mnou na cestě do práce, nějaké závady byly sice ne moc fatální, ale příště bych šel na 100% do italie).

Skutr

13.4.2009 v 18:32 | Nahoru | #12
Já jel na tomto červeném pincku a docela jsem koukal. Super retro, skoro 5 koní a vlezu se na to i já

Skutr

13.4.2009 v 18:52 | Nahoru | #13
měl jsem 50 Kevay Focus je to ńáka Čína nebo co ale 100% spokojenost nic se neporouchalo krom baterky a jezdilo to 75km/h

2 reakcí na tento příspěvek Skutr

13.4.2009 v 19:00 | Nahoru | #14
Vespa je z tohoto výběru nejlepší co se týče motoru, takhle nic v sérii nejede, luxusní design, zpracování. Speedfighta bych nechtěl, už jsem u 3 kousků řešil špatné starty po delší době stání,přední vidlice je kapitola sama pro sebe. Osobně doporučuji 2T Yamaha, Aprilia - největší výrobci scooterů. 4T nejede a když se slušně pečuje o 2T není problém najet 20-25tkm. Pak utratit ca 5000kč a jezdit dalších 25tis Kotouče na obou brzdách je zbytečnost, leda že by jezdila stuntriding jako já, už po něčem s kotoučem vzadu pokukuju

(reakce na) Skutr

13.4.2009 v 19:10 | Nahoru | #15
neznamyScooterD> já myslim že potencionální majitelka nebude moc náročná, s přední vidlicí sem žádnej problém neměl. A ty starty se speedfightem, nevim, neměl jsem žádnej problém a dá se to i nakopnout
Každopádně tebou navrhované jsou taky skvělá volba

Skutr

13.4.2009 v 19:24 | Nahoru | #16
vonZahn> jasné, vidlice je problémova jen při jízdě po předním a havárii. Nakopávání je bohužel pro řadu dívek problém- víceméně proto jsem ho řešil, nakpopnout to šlo v podstatě hned ale přece jen baterce to trvalo hodně dlouho, i nové. A samozřejmě stačilo pár takovýchto startů a jízd na krátké vzdálenosti a baterka byla KO.

Skutr

13.4.2009 v 20:21 | Nahoru | #17
4t v 50 moc nejede.....

za me Aprilia SR 50 factory/street zalezi co se ji vic bude libit

Naposledy editováno 13.04.2009 20:21:39

Skutr

13.4.2009 v 20:34 | Nahoru | #18
roberto dohodnise...nejdřív hlavně 4t a pak doporučuješ 2t...jinak doporučuju Itálii nebo japonsko...Yamahy Neos jsou docela levný a myslim že pro holku akorát .

Skutr

13.4.2009 v 21:12 | Nahoru | #19
Jestli je dcerka vyssi a nechces to dale vylepsovat a staci pro zacatek 45 km/h tak neco na velkych kolech ...

Aprilia SportCity One 4T
Aprilka

nebo Kymco Agility City 50

Kymco

Pokud chces 50tku na malych kolech rekneme malou raketu, tak jdi do Aprilie SR 50 factory/street co zminoval "FORM" nebo podle me Yamahu BW - na tu je i hodne ruznych chromovanych atd. atd. tunnig dilu.

Pokud ekonomicka varianta, tak neco od Kentoye - radsi tohle nez neco jeteho v 50 ccm dovezeneho z Italie.

Me se libi Yamaha Giggle - prakticke, ale drahe.

Skutr

14.4.2009 v 20:27 | Nahoru | #20
Koukni na moto.prodejce.cz ,máš to tam kus cesty,ale jen pro info ,co a za kolik.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skutr

14.4.2009 v 21:38 | Nahoru | #21

neznamyScooterD>Vespa je z tohoto výběru nejlepší co se týče motoru, takhle nic v sérii nejede, luxusní design, zpracování. Speedfighta bych nechtěl, už jsem u 3 kousků řešil špatné starty po delší době stání,přední vidlice je kapitola sama pro sebe. Osobně doporučuji 2T Yamaha, Aprilia - největší výrobci scooterů. 4T nejede a když se slušně pečuje o 2T není problém najet 20-25tkm. Pak utratit ca 5000kč a jezdit dalších 25tis Kotouče na obou brzdách je zbytečnost, leda že by jezdila stuntriding jako já, už po něčem s kotoučem vzadu pokukuju



JJ, taky docela dobrý výběr, nicméně pokud se nepletu, tak největší výrobce skútrů je Piaggio... což je právě ta Vespa, Gilera a spousta dalších.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skutr

14.4.2009 v 22:17 | Nahoru | #22

Blackbirdos>neznamyScooterD>Vespa je z tohoto výběru nejlepší co se týče motoru, takhle nic v sérii nejede, luxusní design, zpracování. Speedfighta bych nechtěl, už jsem u 3 kousků řešil špatné starty po delší době stání,přední vidlice je kapitola sama pro sebe. Osobně doporučuji 2T Yamaha, Aprilia - největší výrobci scooterů. 4T nejede a když se slušně pečuje o 2T není problém najet 20-25tkm. Pak utratit ca 5000kč a jezdit dalších 25tis Kotouče na obou brzdách je zbytečnost, leda že by jezdila stuntriding jako já, už po něčem s kotoučem vzadu pokukuju

JJ, taky docela dobrý výběr, nicméně pokud se nepletu, tak největší výrobce skútrů je Piaggio... což je právě ta Vespa, Gilera a spousta dalších.



Doufam, ze kolegove co radi Italky me neutlucou, ale z italskych skutru bych doporucil tu Aprilku ... ne ze by u noveho skutru hrozila nejaka vetsi zavada, ale italove v lete proste nedelaj. Mozna me nekdo presvedci o opaku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skutr

14.4.2009 v 22:43 | Nahoru | #23
babuka> Proti Aprilce nic nemám. Piaggio je samozřejmě taky Ital a mají vůbec největší zkušenosti v této oblasti, ale nechápu co to má společného s jejich letní sezónou. Piaggio má samozřejmě v ČR zastoupení a závady se řeší normálně lokálně.

(reakce na) Skutr

14.4.2009 v 22:55 | Nahoru | #24

Blackbirdos>babuka> Proti Aprilce nic nemám. Piaggio je samozřejmě taky Ital a mají vůbec největší zkušenosti v této oblasti, ale nechápu co to má společného s jejich letní sezónou. Piaggio má samozřejmě v ČR zastoupení a závady se řeší normálně lokálně.



Par veci jsem z Itálie resil a bylo to v obdobi cervenec az zari ... no trvalo to vzdy tak mesíc. Nechci tady virit debatu dostupnost nahradnich dilů je to mnohdy individualni. Japonci tohle maji podle me lepe zmaknute. Ono se to sem tam resilo na nakterych cz skutrforech, ale sam nevim vzdy jsem mel Japonce nebo Jawu a tam s timhle problem neni. Piaggio, Vespa je to pekne ale i dost drahe.

Co se tyce prodanych kusu skutru v Italii, tak jednicka je jak jinak Honda a i Kymco dotahuje. Nekde mezi je teda Piaggio.

prodeje

V 50 ccm na malych kolech bych radil na prvni misto tu Aprilku a pak Yamahu.

Naposledy editováno 14.04.2009 22:56:45

1 reakcí na tento příspěvek Skutr

14.4.2009 v 23:01 | Nahoru | #25
babuka> s dílema je to pravda, štěstí je, že díly na scootery se dají sehnat bez problému z druhovýroby. A pro přesnost honda 50ccm scootery nevyrábí.
Blackbirdos> jj myslel jsem celou tu piaggiogroup kam patří i aprilka. Osobně mám zkušenost s Ducati a na roční době záleželo. O novém motocyklu nemluvě

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skutr

15.4.2009 v 08:28 | Nahoru | #26

neznamyScooterD>babuka> s dílema je to pravda, štěstí je, že díly na scootery se dají sehnat bez problému z druhovýroby. A pro přesnost honda 50ccm scootery nevyrábí.
Blackbirdos> jj myslel jsem celou tu piaggiogroup kam patří i aprilka. Osobně mám zkušenost s Ducati a na roční době záleželo. O novém motocyklu nemluvě



No Honda 50 ccm vyrábí, ale nedaval jsme to sem, protoze ta cena je vysoka. I kdyz je pry na ni par velmi zajimavych tech reseni, je ale jen pro jednoho ... 65 tis.

zoomer

Kdyz Vespu, tak LX50. Cena 64 tis.
Vespa LX50

Tohle jsou proste sice fajnove ale velmi drahe skutry. To same je Gilera RUNNER 50 Ta j ejeste drazsi nez Honda. O trochu levnejsi je Piaggio NRG. Vsechno to ma mala kolecka.

A podivejte se na Aprilii sport City One ted ve vyprodeji za 39 tis. normalne 49 tis. a na velkych kolech. No kdo chce 50 ccm a nechce to tunit tak cena je ok a kvalita zarucena. Aprilie SR50 je cenove na urovni Piaggia, tj. 55 tis. Yamaha BWs je naproti tomu pod 50. Pochopitelne Kymco nebo Kentoya bude jeste niz.

Proto bych na prvnim miste doporucil Yamahu pak Aprilii a potom Kymco a potom Kentoyu. Rozjoduji finance a dostupnost servisu. Faktem je, ze slecna muze mit jiny nazor a preci jen u skutru rozhoduje i design a i co tam odvezu. proto se mi libi Yamaha Giggle cena 60 tis. asi s tim tunenim to nebude tak horke, ale pekny kufirek pod sedlem na cokoliv.

Naposledy editováno 15.04.2009 08:46:18

1 reakcí na tento příspěvek Skutr

15.4.2009 v 09:42 | Nahoru | #27
zoomer není skútr ale paskvil Kymco nebrat!! už jsem to tu psal a nebudu to omýlat stále dokola.

(reakce na) Skutr

15.4.2009 v 17:52 | Nahoru | #28

neznamyScooterD>zoomer není skútr ale paskvil Kymco nebrat!! už jsem to tu psal a nebudu to omýlat stále dokola.



Zoomer je fajn vec pro fajnsmekry, zejmena v Japonsku ...



A Kymco je nejprodavanejsi v Nemecku. Jak je to treba se servisem v CR nevim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skutr

16.4.2009 v 08:04 | Nahoru | #29
babuka> No já s tímto řazením dle ceny nesouhlasím, ale každý může mít svůj názor Dokážu si představit Piaggio, Yamaha, Aprilia jako podobnou úroveň kde záleží na designu a podle toho bych vybral. Kymco, Kentoya a podobné odpady bych vůbec neřešil, to už bych se raději díval po starší z prvně jmenovaných. Mimochodem právě LX50 jsem posílal v mém úplně prvním příspěvku

(reakce na) Skutr

16.4.2009 v 08:08 | Nahoru | #30
babuka> a když se ještě tak dívám na ty tabulky prodejnosti, tak i když se mi to nechce počítat, tak na prvním místě bude pravděpodobně právě Piaggio Group. Honda má podstatně menší výběr, proto jednotlivé typy mají přední místa, ale celková prodejnost bude asi nižší než PG.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist