Téma: Honda CB 900F Hornet,Honda CB 600F Horne,bandit650
11.2.2009 v 22:02
Zdar, nemá někdo zkušenosti s temito motorkami. Jaro za dvermi, tak přemyšlím co za mašinu. Poraď te prosím a zdělte zkusenosti. děkuji.
Uzavřeno 14.08.2011 v 20:01 uživatelem assasim
Uzavřeno 14.08.2011 v 20:01 uživatelem assasim
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB 900F Hornet,Honda CB 600F Horne,bandit650
Mám už 3 v pořadí H6 a max spokojenost...na blbnutí supr, ale závoďák to není :)
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB 900F Hornet,Honda CB 600F Horne,bandit650
na čem jsi jezdil doteď?
pokud to bylo něco slabšího - 125 nebo uškrcenec na 25 kw - pak jednoznačně h6 nebo b6
edit: doporučuju b6 - má sice horší podvozek a slabší motor, ale není tak "hravě vratký" a motor je víc "jůzr frendly"
Naposledy editováno 11.02.2009 22:36:29
pokud to bylo něco slabšího - 125 nebo uškrcenec na 25 kw - pak jednoznačně h6 nebo b6
edit: doporučuju b6 - má sice horší podvozek a slabší motor, ale není tak "hravě vratký" a motor je víc "jůzr frendly"
Naposledy editováno 11.02.2009 22:36:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB 900F Hornet,Honda CB 600F Horne,bandit650
Oňas> Proc treti, byly snimi nejake problémy?
Naposledy editováno 11.02.2009 23:11:11
Naposledy editováno 11.02.2009 23:11:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB 900F Hornet,Honda CB 600F Horne,bandit650
mariano> Ja vim slýšel jsem, sám osobne jsem premýšlel o banditiovi. Ale opravdu nevim! Chtel bych kvalitni motorku s rozumným výkonem!
assasim>Oňas> Proc treti, byli snimi nejake problémi?
(pise se problemY a bylY (ta motorka))
Podle jeho profilu bych rekl ze obmenuje jenom rocniky popr. to polozil Zatim jsem neslysel o zadnem hornetu ze by se mu rozkocil motor
Naposledy editováno 11.02.2009 22:56:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB 900F Hornet,Honda CB 600F Horne,bandit650
assasim>mariano> Ja vim slýšel jsem, sám osobne jsem premýšlel o banditiovi. Ale opravdu nevim! Chtel bych kvalitni motorku s rozumným výkonem!
proč ty vykřičníky?
b6 má rozumný výkon a je to kvalitní motka.
po pár letech pauzy (a to jsem se vozil i na motorkách s hodně přes 100k) jsem pořídil b6 "na rozježdění". vydržela mi jeden a půl sezony a naučil jsem se na ní jezdit (na těch silných v cca 22-24 letech jsem neuměl projet zatáčku a jen jsem uměl zatáhnou za plyn na rovině...viděno zpětně).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB 900F Hornet,Honda CB 600F Horne,bandit650
mariano> To rad slyším a děkuji za velmy cenné rady. Opravdu nevim co si pořídit. Jsi nekolikaty co mi doporuče Bandita. Ma náklonost k němu je asi tak 80 %. Taky jsem slyšel za motor Bandita byl puvodně vytvořen jako 750 cm3 Akorad má 650 hrnky. Prý je jinak motor dost předimensovaný.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB 900F Hornet,Honda CB 600F Horne,bandit650
Mnoo mám H9 ale neřeknu zda je dobrá z vlastní zkušenosti, jelikož na ní nemám naježdíno (mám ji od podzima) ALE.....Kamarád má Bandita 1200 (nj není to 650 jak chceš) mojí H9 projížděl a srovnání je takový, že Hornet je prostě hravější a do zatáček jde líp sám. S Baňďourem se prej musí víc prát . Jak je to s 650 nevím ale myslím, že i H6 bude hravější než B6.
8Ball> h9 je hravý asi jako b6...když to hodnotím zpětně. ale na obou byl trochu poštelovaný podvozek
h6 je až moc vratký/hravý/neposedný, nazvi to jak chceš. zkrátka se mu chce až moc zatáčet
edit: čistě můj názor
Naposledy editováno 12.02.2009 09:21:04
h6 je až moc vratký/hravý/neposedný, nazvi to jak chceš. zkrátka se mu chce až moc zatáčet
edit: čistě můj názor
Naposledy editováno 12.02.2009 09:21:04
Měl sem H6 03 s akrapovičem, Knke,m dynojetem... A ještě teď na něj vzpomínám. Bylo to super ježdění. H9 je o proti tomu taková lokomotiva... Jednoduchá věc svez se a uvidíš.
Banďour je nádherná motka,ale do 6tky bych u banďoura nešel.
Zvaž ještě plnotučnou 12 banďoura (motor je zuper).
Ale na jízdní vlastnosti je hornet prostě lepší. HAWK!!
Banďour je nádherná motka,ale do 6tky bych u banďoura nešel.
Zvaž ještě plnotučnou 12 banďoura (motor je zuper).
Ale na jízdní vlastnosti je hornet prostě lepší. HAWK!!
Čus,měl jsem H6 a Stále mám ještě H9(ikdyž už na ní jezdí přítelkyně,z nouze)6 super motor,ovládání,okolo komína nemá chybu! Naproti tomu 9 to je jiná liga,ovladatelná (do těď jezdila mladá na simsonu!),když nejsi milovník točení motoru přez 10000ot|min,tak tě ten motor dostane,jak se sbírá od spoda je užasný,štolovatelná přední vidlice,lepší brzdy a to citelně a vzhledově,ty dva laufy,to nemá chybu(mám leovince a klepou se okení tabulky ) Na vyjížďky a cestování H9
Zdar,6ku horneta jsme měl dvě sezony a to rok 06 a můžu říct,že jsem byl maximálně spokojen a koho znám tak nikdo by na tento stroj neřekl nic špatného......no možná jen ty přenosy vibrací do řidítek.Jinak do zatáček jde uplně sám-pokud jsou dobré pneu a i na cestování to celkem jde.Na B650 jsem jel jen párkrát a já osobně bych šel do horneta,ale nejlepší je se projet na obojím a uvidíš co ti víc padne.
Banďour 6 a půlka je měkkej, vlní se a nejede, zato je pohodlnej a starší 6ka působý robustně (ta nejede o nic líp jak 650).Rozhodně nemá ani lepší spodek jak H6..H9ka je težká a na krouťák co má ,má slabší podvozek.Má dost Nm a o 10Koní víc jak H6 ,ale zase je o 30kilo težší jak H6..H6ka je hravá, podvozek vydrží dost (proti supersportu měkárna) ale na řádění stačí..Co jsem se naháněl s H9kou tak do 200set jsem ho dával pak mi začal pomalinku ujíždět (samo že na sprintík !!rovně!! cca od 80km/h) Kdyžtak mrkni na můj profil něco tam možná vyčteš
no já ted uvazuji,ze z horneta 900 presednu na yamahu FZ6, hornet 9 byl fajn cestovacky diky vykonu odspodu,ale hrozne jsem se na nem nudil.Prislo mi to jako v aute, jak jel odspodu. Kdyz se clovek chtel krapet ,,povozit" a vytocit to,tak se zase bal,ze si nekde rozbije drzku,protoze tam byly hned dve kila (radit mezi jednickou a dvojkou nebylo ono)
Na cestováni to bylo lepsi,jenze ujet na nahaci 150km docela staci. Horneta 9 bych si nechal až kdyz bys presne vedel,co chces,radeji ber sestku,je variabilnejsi a min zere
Na cestováni to bylo lepsi,jenze ujet na nahaci 150km docela staci. Horneta 9 bych si nechal až kdyz bys presne vedel,co chces,radeji ber sestku,je variabilnejsi a min zere
Rokosi> No, trošku si na H6 věříš, podvozek H9 mě tedy nikdy ve štychu nenechal, brzdy a podvozek měl H9 hodně dobrý a jel daleko lépe jak H6, už jen těch 30nm navíc o nečem svědčí. A jestli ses někdy pasoval s H9 a ,,dával" sis ho jak říkáš :) tak možná tam pan řidič mohl dát víc jak půl plynu nebo zařadit dvojku. Nicméně hravost má H9 mizernou.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB 900F Hornet,Honda CB 600F Horne,bandit650
Me by zase zajimalo jak je to s posezem...?? jelikoz uvazuji taky o H6 nebo H9.. merim 192cm tak by me to zajimalo jestli se na tu 6ku poskladam, mel sem moznost vyzkouset B6 a nemuzu si pomoct ale brnkal sem si kolenama o "zebra motoru". a kazdej tady pise ze B6 je vetsi??...
H_urikan> mám skoro to, co ty (a dlouhý nohy)...b6 je si stejně velký jako h9, ale o nic nebrnkáš (měl jsem oba)
h6 je (aspoň ty vizuelně podobné modely s h9) všude o milimetry až centimetry menší, ale poskládal jsem se bez větších problémů (jen bych s tím nechtěl jet delší štreky - 5 a víc hodin za den několik dní v kuse)
h6 je (aspoň ty vizuelně podobné modely s h9) všude o milimetry až centimetry menší, ale poskládal jsem se bez větších problémů (jen bych s tím nechtěl jet delší štreky - 5 a víc hodin za den několik dní v kuse)
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB 900F Hornet,Honda CB 600F Horne,bandit650
no nezbyde nic jineho nez vyzkouset oba dva a pak se rozhodnout, s tema nohama to mame stejne, nekdy si rikam proc sem tak hodne vyrostl :) jinak by mne jeste zajimalo, co tak koukam do inzeratu ze jsou takove vysoke vykyvy cen?? pr:H9 rok 02 se da sehnat od 75 - 100 tis.... to se mi zda jako velky rozdil.
H_urikan> většina prodávaných jsou h9 strašný pasti...nebo jestli se ty pasti neprodávají a proto jsou častěji k vidění v inzerátech. občas se s někým jedu na nějakou kouknout
pokud uvidíš original kus v dobrém stavu a se serviskou, připlať si
jinak, měl jsem rozhozený motor po 36 tkm u h9 02 a byl jak nový (nicméně si nedokážu vysvětlit proč jsem musel dolít olej...asi ho tam dali míň při výměně. současný majitel jezdí bez dolévání).
jinak s motorkama nejsou problémy - u 02 za necelých 37 tkm prasklá žárovka a čidlo pro brzdové světlo u zadní brzdy, u 04 po 40 tkm prasklá žárovka
pokud uvidíš original kus v dobrém stavu a se serviskou, připlať si
jinak, měl jsem rozhozený motor po 36 tkm u h9 02 a byl jak nový (nicméně si nedokážu vysvětlit proč jsem musel dolít olej...asi ho tam dali míň při výměně. současný majitel jezdí bez dolévání).
jinak s motorkama nejsou problémy - u 02 za necelých 37 tkm prasklá žárovka a čidlo pro brzdové světlo u zadní brzdy, u 04 po 40 tkm prasklá žárovka
To víš ,byl jsem v závětří to dělá hodně Každopádně výkonem je to poměr výkon/váha plychta...Co se spotřeby týče dlouhodobej průměr 6.5l..A to jezdím Spíš 110-200 ,když kochačku do 110 tak 5.5l..Jediný co mě na H6ce vadí je jízda ve dvou a to skrz právě málo Nm..Teď číhám buď na VTR, nebo 929 Fireblade..
Téma je zamknuto
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak otevřít sedlo u horneta Honda CB 600F Hornet | ShihTzu | 5 | Včera v 12:44 FILODENDRON |
špatně řadí jedničku Suzuki GSF 650 Bandit | miksenzo | 21 | Včera v 07:34 dva_hrnce |
manuál Suzuki GSF 650 Bandit | Jugo3677 | 28 | 22.10.2024 v 20:19 krokoš |
seřízení světlometu Honda CB 600F Hornet | pidivr20 | 6 | 20.10.2024 v 15:15 amirinda |
vůle v uchycení třmenů předních brz... Honda CB 600F Hornet | jacobhornet | 5 | 17.10.2024 v 16:17 granylator |