globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSXR 1000 K5 porucha!
14.3.2009 v 08:39
Zdravíčko. Před nedávnem jsem koupil K5, ale nevšiml jsem si tý červený kontrolky která svítí a u teploty mi bliká FI. Podle manuálu to hlásí poruchu vstřikování paliva a že to mám dát do servisu... Ten kluk co to měl přede mnou tam měl RP laďák, tak mě napadlo jestli to nemůže být třeba odpojená přívěra. Nemáte někdo nějakou zkušenost? Jsem z toho pořádně vyjukanej.
Předchozí
1 2
Následující

GSXR 1000 K5 porucha!

14.3.2009 v 08:54 | Nahoru | #1
Ahoj - může bejt.Blikalo by to jenom pokud máš odpojenej motorek
přívěry uplně. Je na motorce na rámu - vedle zadního tumiče.
Koukni jestli tam je a je zapojenej.Pak se dá řešit dál.

1 reakcí na tento příspěvek GSXR 1000 K5 porucha!

14.3.2009 v 09:03 | Nahoru | #2
Ahoj, ještě by to mohlo být palivový relé, v horším případě ECM. Dej si tam diagnostický mód a na displeji ti to vypíše kód chyby a pak to vyhledáš v manuálu (já měl kód C41), jinak jezdí normálně?? Mě to třeba nešlo chcípnout když jsem dojel, tak jsem musel přes pojistku, nereagoval ani chcípák, ani klíček. Přívěrou to nejspíš nebude, i když možný je vše.
U kódu C41 je dle manuálu takovýto postup:
1. kontrola palivového relé (pump relay), případně výměna.
2. když to není pal. relé, vyměnte ECM(CDI)
No a stálo mě ECM jetý 9000,-Kč

(reakce na) GSXR 1000 K5 porucha!

14.3.2009 v 09:16 | Nahoru | #3
dewwil> Prosím tě, jak dám ten diagnostický mód, mám manuál, ale moc neumím anglicky právě...? Jezdí normálně, motor šlape, podle mě všechno funguje, ale podle budíků asi ne.

GSXR 1000 K5 porucha!

14.3.2009 v 09:34 | Nahoru | #4
No radši zajeď k někomu kdo to umí, měl by být pod sedačkou spolujezdce mezi kapotou a úložným prostorem kabel na kterým je konektor, není v něm nic zapojeno, je jen překrytý gumou, aby do něj nechcalo, no a pak se veme kus drátku a propojí se křížem dvě zdířky při vypnutém zapalování a pak otočíš klíčkem a spustí se diagnostika, ale opravdu to nech udělat servisáka, stojí to kulový a nic si případně nevyzkratuješ, jsou případy že lidi vzali špatný konektor a odpálili CDI. Jinak jestli ti to jezdí normálně tak to nebude tak horký, sjeď k nějakýmu dobrýmu mechanikovi a diagnostika vám poradí.

GSXR 1000 K5 porucha!

14.3.2009 v 09:45 | Nahoru | #5
Jo svítí ti to i za jízdy???

GSXR 1000 K5 porucha!

14.3.2009 v 09:55 | Nahoru | #6
Já na ní zatím ještě moc nenajel, takže úplně nevím, ale když mám natočenej motor, tak to svítí pořád. Dneska po obědě to vyzkouším. Já abych řekl pravdu si toho nikdy nevšiml, až přišel táta proč to tam svítí, mám jí jen chvilku právě. Dal jsem za ní celkem ranec a teď tohle...

GSXR 1000 K5 porucha!

14.3.2009 v 10:20 | Nahoru | #7
No každopádně ji nech zkontrolovat, pokud to bude svítit i za jízdy tak je tam fakt něco blbě, někdy se totiž stávalo u Aprilií že měly slabou baterku a problikávalo jim to, ale za jízdy se baterka dobila a bylo to v pohodě, no uvidíš.
Každopádně jsi koupil super motorku jedna z nejhezčích a nejrychlejších. Ještě bych zkusil zkontaktovat bývalýho majitele jestli to dělalo i jemu, nebo jestli se v tom nějak nehrabal.

GSXR 1000 K5 porucha!

14.3.2009 v 11:21 | Nahoru | #8
a až budeš v servise - tak si nech rovnou zkontrolovat rám ....
jinak super bike.

GSXR 1000 K5 porucha!

14.3.2009 v 12:48 | Nahoru | #9
čus měl sem ten samej problém na gsx-r 600 k6 a byla to odpojená přívěra z řídící jednotkyjeden drát podle schematu sem ho zapojil spátky) a musel sem nechat seřídít motorek k přívěre.a pak to bylo ok.nejlepší bude to napíchnout na comp a uvidíš hned co tomu je.

1 reakcí na tento příspěvek GSXR 1000 K5 porucha!

14.3.2009 v 12:59 | Nahoru | #10
hledej šmudlo, řešilo se to tu milionkrát. najdi si tu diagnostiku, spoj kontakt, přečti na palubce číslo, mrkni do manuálu, použij překladač na netu a máš to.

asi to bude přívěra. pokud je odpojedná, je to jasné. pokud není, stalo se ti to, co skoro u všechn K1-K4 a u K5-K6 to začíná myslím dělat taky spolu s najetýma km. všechno promaž a třeba to pomůže. pokud ne, tak máš asi smůlu, ale neřeš to. mě ta kontrolka svítí už asi 10tis km.

blikání jde odpojit, nezrušíš chybu, zrušíš blikání

ale dej hledat a tam na tom najdeš tolik přízpěvků, že letos nevyjedeš, pokud to všechno přečteš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR 1000 K5 porucha!

14.3.2009 v 15:54 | Nahoru | #11
Dolík....> neser !

(reakce na) GSXR 1000 K5 porucha!

14.3.2009 v 18:18 | Nahoru | #12

šmudla>Dolík....> neser !



a sakra..

2 reakcí na tento příspěvek GSXR 1000 K5 porucha!

14.3.2009 v 18:37 | Nahoru | #13
Předpokládám že je tam ted zpět original.Když tam dal ten ladak tak musel odpojit jeden kabel s řídící jednotky aby mu nesvítilo to FI,skontroluj jestli ho dal zpět.Dále skontroluj jestli připojil motorek a ještě mohl mít odpojený lanka od motorku a když je dával zpět tak to špatně nastavil a hlásí to chybu.

(reakce na) GSXR 1000 K5 porucha!

14.3.2009 v 20:13 | Nahoru | #14

jomoto>Předpokládám že je tam ted zpět original.Když tam dal ten ladak tak musel odpojit jeden kabel s řídící jednotky aby mu nesvítilo to FI,skontroluj jestli ho dal zpět.Dále skontroluj jestli připojil motorek a ještě mohl mít odpojený lanka od motorku a když je dával zpět tak to špatně nastavil a hlásí to chybu.



líp bych to nenapsal

GSXR 1000 K5 porucha!

15.3.2009 v 11:34 | Nahoru | #15
Díky všem, doufám že to bude opravdu jen banalita...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR 1000 K5 porucha!

15.3.2009 v 11:47 | Nahoru | #16

jomoto>Předpokládám že je tam ted zpět original.Když tam dal ten ladak tak musel odpojit jeden kabel s řídící jednotky aby mu nesvítilo to FI,skontroluj jestli ho dal zpět.Dále skontroluj jestli připojil motorek a ještě mohl mít odpojený lanka od motorku a když je dával zpět tak to špatně nastavil a hlásí to chybu.



přesně!......akorát,upřesnění,ale podle mě ,ten kabel odpojen není ani nebyl a svítilo mu to pořád!Kdyby byl odpojen ,tak to nesvítí!

........pod sedlem jsou dvě svorkovnice,do "větší" musí být zapojený hnědo černý kabel,měl by být v 7 "díře"!
......většinou,už to nikdo zpátky"táhla" při montáži "origo" výfuku nemontuje!Tím je přívěra nefunkční!
.......ten kabel když tak odpoj,a kontrolka zhasne!

(reakce na) GSXR 1000 K5 porucha!

15.3.2009 v 12:27 | Nahoru | #17
2LEKO> To máš pravdu

1 reakcí na tento příspěvek GSXR 1000 K5 porucha!

10.4.2009 v 21:51 | Nahoru | #18
Tak tu tak čtu že má někdo stejnej problém jako já... Koupil jsem K6 jako uplnou seriovku a pochybuju že tam borec předemnou měl někdy ladák...F1 se mi taky rožne a svítí mi i červená kontrolka....Začalo mi to dělat při seriovym výfuku, tedka někdy před dvěma týdny jsem přikůpil Yoshimuru i s přívěrou a rožne se mi to zas...Když chcípnu a vypnu zapalováni a znovu nastartuju tak mi to už nesvítí...Podle manuálu doporučují promazat přívěru a nebo je možnost že je špatný vstřikovač(dá se koupit novej cca 7500Kč/1Ks)...Tak jsem dvakrát natankoval W-power Racing a zatím musím zaklepat že pohoda...Tak nevím no...Každopádně jedu příští týden do Suzuki na kontrolu rámu a nechám si to napíchnout tak dám pak kdyžtak echo co to je ešivá to kucí odhalí....

GSXR 1000 K5 porucha!

11.4.2009 v 19:36 | Nahoru | #19
daval sem sem tusim nekdy ve ctvrtek navod jak vyvolat kod chyby(stejnej problem, tusim K7suzi).. hledejte, dneska sem linej davat to sem znova...

(reakce na) GSXR 1000 K5 porucha!

13.4.2009 v 13:11 | Nahoru | #20
Bart_bestie> JO jo to je přívěra ja si ji nechal v Suzuki odpojit. A kontkolka se už nerozsvítila a chyba FI taky ne :)
Rozdíl jsem poznal jen trochu na začátku 1-3tisíce pak to jede skvěle . Stačí jet zvižněji a pohoda.

GSXR 1000 K5 porucha!

14.4.2009 v 10:29 | Nahoru | #21
sniperGSXR: No ona to přívěra být nemusí jak tu už bylo kýmsi napsany chce zjistit ten servisní kód protože F1 je společny pro víc závad..V mým případě si myslím že to bude spíš někde kolem toho vstřikovače, co jsem ted týden tankoval w-power tak fakt nic.. Jinak se tu dá stáhnout manuál v češtině a i servisní příručka ale ta je bohužel v Ang. Naštěstí je google/translate kterej si s tím poradí..

GSXR 1000 K5 porucha!

14.4.2009 v 10:35 | Nahoru | #22
pokud na displeji sviti FI je to zavada FI a ne to ze to nemaze viz vyse.

jezdit na diagnostiku do servisu je zbytecny, K1 ma jen autodiagnostiku - tu vyvolas sam uplne jednoduse, sundas sedacku spolujezdce, najdes nezapojenej 6ti pinovej konektor a tam kusem dratu propojis bilej kablik s cervenym prouzkem a cernej kablik s bilym prouzkem viz foto:


kdyz pak zapnes zapalovani na displeji se ukaze kod chyby ve formatu "cXX" kde XX je naky cislo... nejcasteji to byva C46 - privera ta na gsxr blbne chce to ji vycistit promazat ... to uz najdes v servisnim manualu, ten ztahnes z netu... jestli nevis kde klidne pisni PM, poradim.

c00 je bez chyby:

1 reakcí na tento příspěvek GSXR 1000 K5 porucha!

20.4.2009 v 14:30 | Nahoru | #23
cau lidi mam skoro ten samej problem a nemuzu ani natocit motorku,a kdyz se mi to povede tak to hned po 3 sekundach chcipne,a kdyz to tocim tam to vydrzi tak 12 sekund a to je vse.zkousel sem i tu automatickou diagnostiku, a napsalo mi to tam "chec",nebo tak nejak tak neco,ale chapu z toho ze je to abych cekal na to kontrolu,a to tam sviti porad a nic to nedela, a navic to sviti i kdyz ten dratek na tu auto diagnostiku vytahnu,neporadite mi nekdo?

(reakce na) GSXR 1000 K5 porucha!

20.4.2009 v 14:37 | Nahoru | #24

Pafkatesar>cau lidi mam skoro ten samej problem a nemuzu ani natocit motorku,a kdyz se mi to povede tak to hned po 3 sekundach chcipne,a kdyz to tocim tam to vydrzi tak 12 sekund a to je vse.zkousel sem i tu automatickou diagnostiku, a napsalo mi to tam "chec",nebo tak nejak tak neco,ale chapu z toho ze je to abych cekal na to kontrolu,a to tam sviti porad a nic to nedela, a navic to sviti i kdyz ten dratek na tu auto diagnostiku vytahnu,neporadite mi nekdo?



chec sviti na suzuki vzdy kdyz neni sepnuto vse co je potreba pro start... mel si zaplej klicek i kill switch(cervenej cudl na riditkach), motorka je na neutral? pokud ne tak to ukazuje chec a ne kod chyby... jeste jednou a poradne...

pokud to ukazuje chec a je vse jak ma, tak to bude neco v te ceste zapalovani - ten vypinac, spinacka, relatko od stojanku atd. (nebo nema to nakej imobilizer?)

GSXR 1000 K5 porucha!

20.4.2009 v 14:41 | Nahoru | #25
cau lidi mam skoro ten samej problem a nemuzu ani natocit motorku,a kdyz se mi to povede tak to hned po 3 sekundach chcipne,a kdyz to tocim tam to vydrzi tak 12 sekund a to je vse.zkousel sem i tu automatickou diagnostiku, a napsalo mi to tam "chec",nebo tak nejak tak neco,ale chapu z toho ze je to abych cekal na to kontrolu,a to tam sviti porad a nic to nedela, a navic to sviti i kdyz ten dratek na tu auto diagnostiku vytahnu,neporadite mi nekdo?

1 reakcí na tento příspěvek GSXR 1000 K5 porucha!

20.4.2009 v 14:47 | Nahoru | #26
zkusim to jeste jednou a dam vedet,ta motorka slapala do ty doby nez se na ni kamos vysekal,a jeste sem slysel o nejakym valecku v kterym je kulicka ze kdyz se na masine vysekas nebo nejak vic ti spadne tak ta kulicka vypadne a zablokuje starter nebo striky nevis o tem neco?

1 reakcí na tento příspěvek GSXR 1000 K5 porucha!

20.4.2009 v 14:50 | Nahoru | #27
Furt to samý, tihle beginneři

GSXR 1000 K5 porucha!

20.4.2009 v 14:52 | Nahoru | #28
tak sem to zkousel a napise to C00,a po dvou sekunach -C23

(reakce na) GSXR 1000 K5 porucha!

20.4.2009 v 14:58 | Nahoru | #29

Pafkatesar>zkusim to jeste jednou a dam vedet,ta motorka slapala do ty doby nez se na ni kamos vysekal,a jeste sem slysel o nejakym valecku v kterym je kulicka ze kdyz se na masine vysekas nebo nejak vic ti spadne tak ta kulicka vypadne a zablokuje starter nebo striky nevis o tem neco?



jo to je tipover senzor - naklonove cidlo - kdyz motorka spadne tak to vypne vstrikovani. a opravdu to funguje tak ze uvnitr kulicka spina kontakty, u suzi to bejva nekde v podsedlaku.
jestli to chcipne po 8sec tak je to skoro na 100procent tohle cidlo, chybu ti to vyhodi "c23"

musis najit to cidlo, koknout jestli neni otoceny jinak nez ma bejt, utrzeny kable od nej, rozpojenej konektor atd...

takhle to vypada:

(reakce na) GSXR 1000 K5 porucha!

20.4.2009 v 15:00 | Nahoru | #30

BK>Furt to samý, tihle beginneři



ani tu motorku neumi poradne rozmlatit co? kdo se s tim ma pak opravovat:)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35792 Dnes v 07:00 Animals21
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist