Naposledy editováno 22.03.2009 17:51:02
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. VTR SP-2
Krajinkář>odkazu se tedy na tebe :).
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. VTR SP-2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. VTR SP-2
PS v opacnem pripade to zase muze byt naladene perfektne a ja kdybych blahove treba zmenil mapu, bych to jeste vice z*****l.
Naposledy editováno 25.03.2009 15:55:53
Dr.Ďuričko22>Krajinkář> Chapu i když myslim že ten příklad kterej jsi dal je zrovna blbej...,ale nechci hadku,jen to vidím tak,že na brzdu má smysl jít,jen když mam laditelnou jednotku nebo mam motor po GO a chci ho správně zajet.To,že si dam na bike otevřenou koncovku a filtr nabourá křivku myslim téměř vždycky a že je neco špatně mužu poznat i bez toho,že mi k tomu dá někdo graf...což? Navíc,ty 3-4 koně co ti nějaka podobná uprava dá stejně moc nepoznáš...
Ale tady se s tebou nebude nikdo hadat , je to forum tady diskutujeme .
Samozrejme mas pravdu. Na motorce co ma 180k to je fuk ( na cestu )...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
babynek>jak jsem psal nijak to nehortim, jen bych byl trosku klidnejsi, kdybych vedel, ze to kluci predemnou nijak extremne neprenastavili. myslim, ze pokud tam mam la. svody+koncovku, filtry(nejsem si jisty, ale je to vice nez pravdepodobne,nedostal jsme se ktomu zhodit nadrz), power comander a motorka byla provozovana na okruhu, tak to smysl ma. jelikoz posledni zkusenost s SP2 jsem mel 2 roky zpatky a na ni byl taky upraveny vyf. system (dokonce 2-1) + power comander, tak nemuzu vedet jestli prubehy vykonu jsou dobre. nerad bych si treba kratil zivotnost motoru nejakym extra sportovnim nastavenim ;).
PS v opacnem pripade to zase muze byt naladene perfektne a ja kdybych blahove treba zmenil mapu, bych to jeste vice z*****l.
Tady treba bych to resil skrz spotreby to naladeni ze , papa to zle ale odmena je sladka .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
Jo budu ho honit po okruhu. S tou spotrebou bych to nejak neresil... na tom okruhu to je jedno zda si to vezme 15, 20 nebo 25... tam jde spise at je linearni krivka bez kopacnu.
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. VTR SP-2
Ja vypozoroval dva problemy, ktere se u me vyskytly. Ten prvni je s teplotou praveho vyfuku, zahreje se o dost vice (myslim, ze je to uz vyfoukana vata, nebo kratsi potrubi?), zatim jsem se neodhodlal to roznytovat :). Druhy je mozna asi krapet horsi. Vsimnul sem si, ze po delsi jizde mam zadni centralni tlumic celkem dost teply. Napadlo me, ze to predemnou asi krapet poladili. Chystam se vyzkouset jeste tovarni nastaveni a uvidime, jinak ten tlumic povezu asi na kontrolu/opravu.
Ja stim neplanuju zatim nikde zavodit, i kdyz nejake to svezeni na okruhu bych si dal :). Musim stejne jeste zjistit, jestli tam jsou nejake upravy o kterych nevim. Prez zimu jsem se k ni moc nedostal, protoze byla zazimovana u kolegy a ja mel dost prace s 4k abych ji pripravil na sezonu (ale ne zas tak moc, ale aspon nejaka vymluva :D).
Naposledy editováno 27.03.2009 07:21:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
Naposledy editováno 27.03.2009 13:18:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. VTR SP-2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
Krajinkář>babynek> Mam znameho co na tom zavodil 5 let a dobre . Takze veskere info beru od nej. Co se tyce provozu tak se tam vicemene nic ani neresi, jediny problem je s chlazenim, bud udelat nejake svoje nafuky primo na chladice, no nebo koupit kit SBK coz je nejvetsi kravina, eventualne pridat jeste 3 chladic dopredu.
Jo budu ho honit po okruhu. S tou spotrebou bych to nejak neresil... na tom okruhu to je jedno zda si to vezme 15, 20 nebo 25... tam jde spise at je linearni krivka bez kopacnu.
A co že jsi si vybral zrovna VTR na okruh?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
- Jeden z ( hodne malo ) kultu hondy
- V2
- radikalni stavba a rizeni...
- vzhled ( vzdy se mi libia )
- vydrz
Proste poradny V2 te nauci jezdit...zadny antihop atd je to zabava, ikdyz to tak nejede.
Jeste by to chtelo nejaky jednovalec, nejlepe Husberga 650 ten nauci jeste lepe.
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. VTR SP-2
Chyba asi taky byla, ze jsem poprve na "velke" motorce sedel prave na RC51.
Mezitim jsem vyzkousel par radovych 4 valcu, ale nedokazali ve me probudit to co SP.
Casem se uvidi, jestli to byla dobra volba, nicmene dneska bych nemenil.
Krajinkář> taky me udivilo, ze jeste nekdo bude jezdit SP zavodne. Nicmene i proto mas me velke sympatie :D.
Pojedes s ni i Terlicky okruh? To se urcite prijedu podivat.
NEbo jestli budes mit nekdy cas, rad bych si poslechl par zkusenosti a rad ohledne SPcka :).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
Co se tyce te volby proc na okruh, tak proto, ze jsem chtel V2...Ducati je moc draha...Aprile ne dost ostra a TLR stara a nehodi se na to.
Terlicky okruh jsem chtel jed, ale mel jsem zlomenou ruku ze slovenska, tak jsem nejel a mozna to bylo jen dobre, protoze jak jsem to videl...je to rychle i rych.prumer to potvrzuje. A prece jen se mam rad. Takze odpoved zni ne. A navic taky licence..... to je trosku zcestne bych rekl...ty penize za mistrak a delat to jen kvuli prirodnim okruhum nevim no.
A co poradit ohledne SP ? to nevim, snad asi ukazat to co pri padu odejde nejrychleji .
Na ceste se muzeme klidne svest to neni problem.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
Krajinkář>Dr.Ďuričko22>
- Jeden z ( hodne malo ) kultu hondy
- V2
- radikalni stavba a rizeni...
- vzhled ( vzdy se mi libia )
- vydrz
Proste poradny V2 te nauci jezdit...zadny antihop atd je to zabava, ikdyz to tak nejede.
Jeste by to chtelo nejaky jednovalec, nejlepe Husberga 650 ten nauci jeste lepe.
Moje řeč...jinak,jak jsi psal o tom že máš znamého který zavodil prave na SP,tak jsem si vzpoměl,že když jsem byl kluka co mi delá servis,tak taky říkal,že má známého co s tim závodil a že byl oproti 996 se kterou zavodil poté,velký problem naučit SP pořádně zatáčet...tak to vem v potaz
Dr.Ďuričko22>Krajinkář>Dr.Ďuričko22>
- Jeden z ( hodne malo ) kultu hondy
- V2
- radikalni stavba a rizeni...
- vzhled ( vzdy se mi libia )
- vydrz
Proste poradny V2 te nauci jezdit...zadny antihop atd je to zabava, ikdyz to tak nejede.
Jeste by to chtelo nejaky jednovalec, nejlepe Husberga 650 ten nauci jeste lepe.
Moje řeč...jinak,jak jsi psal o tom že máš znamého který zavodil prave na SP,tak jsem si vzpoměl,že když jsem byl kluka co mi delá servis,tak taky říkal,že má známého co s tim závodil a že byl oproti 996 se kterou zavodil poté,velký problem naučit SP pořádně zatáčet...tak to vem v potaz
Tak ho snizime v brylich a bude .
Je tezsi na rizeni, protoze je tezsi samo o sobe .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
Tak urcite bych se rad svezl a neco se priucil, prece jen jsem porad jeste zacatecnik .
Podle toho jak se divam na tu svoji, tak asi po padu nejrychleji odchazi chladice a vyfuky :). Prodrena vika spojky a motoru jako u kazde?
Nemas nejakou radu jak zachovat kapoty a pritom namontovat padaky? Opravdu se mi nechce do kapot rezat :(.
Taky by ses mohl svezt na te moji a treba poznas co je spatne s tim zadnim tlumice, nebo jestli neni nejak blbe nastavena. Me treba nevadi tvrdy podvozek, hlavne kdyz mam dobrou odezvu. Tuhle krasavici jsem si nekupoval na kazdodenni presuny.
Naposledy editováno 30.03.2009 17:17:14
Co se tyce toho co jde..tak to ma same nevyhody, pokud nejsou laufy ala SBK...jdou srat....chladice taky, takze ty nejzasadnejsi veci...vicko snese hodne...da se chranit, opravit, nebo predejit poskozeni.
Odemne se toho moc nepriucis, jen vychutnavam krajinu .
Co se tyce toho tlumice...100lidi 100chuti, kazdemu vyhovuje neco jineho, kazdy vazi jinak, ale zustava fakt, ze by to melo fungovat...na dost prijdes i kdyz to stelujes na miste. Jedine dat Tovarni nastaveni a zkouset...taky je rozdil jed normalne a dat to na hranu.
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. VTR SP-2
Vcera jsem to byl trosku provetrat a znovaj sem zkousel sahnout na zadni tlumic a nadoba byla zase celkem tepla :(.
Muzem dat aspon nekde kafe a pokecat, lidi co tady vlastni SP2 neni moc a kazda rada dobra.
Takze kdybys treba ted v sobotu mel chut se na chvili povozit tak pisni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2
Dr.Ďuričko22>Krajinkář>Dr.Ďuričko22>
- Jeden z ( hodne malo ) kultu hondy
- V2
- radikalni stavba a rizeni...
- vzhled ( vzdy se mi libia )
- vydrz
Proste poradny V2 te nauci jezdit...zadny antihop atd je to zabava, ikdyz to tak nejede.
Jeste by to chtelo nejaky jednovalec, nejlepe Husberga 650 ten nauci jeste lepe.
Moje řeč...jinak,jak jsi psal o tom že máš znamého který zavodil prave na SP,tak jsem si vzpoměl,že když jsem byl kluka co mi delá servis,tak taky říkal,že má známého co s tim závodil a že byl oproti 996 se kterou zavodil poté,velký problem naučit SP pořádně zatáčet...tak to vem v potaz
jo jo .převařovali krk
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | rogyze | 223 | 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R | Wanislav | 35 | 7.5.2023 v 16:09 assassin |
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | dewwil | 39 | 15.4.2023 v 19:21 dewwil |
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | Rolda89 | 2 | 23.10.2022 v 09:06 Rolda89 |