paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti
 
16.3.2007 v 22:04
Tak jsem si koupil starou, novou Lc8 je to r.v.04 a myslím že je ve velice dobrém stavu a co jsem na ní najel zatím jenom po asfaltu asi 250 km tak je to opravdu super motorka. Nejsem velký a se svýma 174 cm nemám s ovládáním problém. Jediný problém je ukočírovat svoje vášně a 100 koní výkonu. Až se pustím do terénu tak se s váma podělím co to vydrží když se s tím bouchne i když doufám že s ní moc mlátit nebudu.

(reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

1.4.2007 v 20:03 | Nahoru | #91
matuS>tak to vem na ostravu.. :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

8.4.2007 v 16:45 | Nahoru | #92
Mám najeto 5200 na SM950 a někdy se mi stává ,že zastavím a chci zařadit neutrál,který mi tam nejde dát a přeskakuje mi to s 1 na dvojku a obráceně 2 na jedničku připadá mi to jako kdyby mě spojka unášela .Spojku jsem přitahnul na páčce na doraz a je to pořád stejný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

16.4.2007 v 16:37 | Nahoru | #93
kubízo>To samé se mi stává u 950 ADV. Zkoušel jsem odvzdušnit spojku, bylo to lepší, ale po čase to začalo znovu. Řeším to tak, že se snažím vyřadit na N ještě než úplně zastavím, protože pak tam N honím jak blb a někdy ho tam nedostanu vůbec a musím stát na spojce se zařazenou 1a přidrženým plynem, neb má potvora ještě když držím brzdu tendenci chcípnout.

1 reakcí na tento příspěvek Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

16.4.2007 v 21:16 | Nahoru | #94
Jak jsem psal že se podělím o další zkušenosti až nějaké budou tak tady jsou. Najel jsem na vsojí nové staré Lc8 už něco kolem 2000km a zatím velká spokojenost dá se říct že čím dál větší. Jen taková drobnost měření oleje na měrcě jsem nějak nepochopil ale prý je to normální že to ukazuje minimum .Jinak spotřeba ač je to neuvěřitelné je při mé jízdě a to to nešetřím což můžou potvrdit ti co mě znají je 6litrů ve dvojko kombinace asfalt terén takže *yes*. Takže kdo uvažuje o koupi dosělého endura :P tak Lc8 je podle mého ta pravá volba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

18.4.2007 v 14:19 | Nahoru | #95
karel LC8>to neděláš dobře s tou spojkou..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

18.4.2007 v 14:25 | Nahoru | #96
qwert>co myslíš? To, že ji občas odvzdušním nebo , že ji držím vymáčklou s kvaltem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

18.4.2007 v 19:42 | Nahoru | #97
karel LC8>že ji držíš vymáčklou.dost si tím snížíš její životnost..jestli to často odvzdušnuješ je to někde netěsné a tady hledej chybu..

(reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

18.4.2007 v 19:59 | Nahoru | #98
vajgl> :D :D :D Co tam mas za motor ,ze jezdis za 6 ?? Chcu ho taky :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

18.4.2007 v 20:08 | Nahoru | #99
qwert> maximálně ochodí pružiny!!! na obložení to vliv nemá!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

18.4.2007 v 21:45 | Nahoru | #100
sqwer>i když máš vymáčklou spojku,lamely nejsou tak daleko od sebe aby se o sebe neotíraly..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

18.4.2007 v 21:49 | Nahoru | #101
qwert> aha... a jsi si jist???

(reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

18.4.2007 v 22:22 | Nahoru | #102
sqwer>naprosto,takhle fungují všechny spojky..

2 reakcí na tento příspěvek Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

30.4.2007 v 13:54 | Nahoru | #103
Takze uz mam presnejsi info o spotrebe moji Kaceny :) Udelali jsme tento vikend s Marvinem prulet prez Vysoke Tatry a na 1264 km mi to udelalo prumer 6,6 litru.Tankoval jsem prevazne 100oktanovy benzin na Schelkach ,ale zjistil jsem ,ze pri tankovani 98 na pumpach od Slovnaftu ,jela masina klidneji a pocitove i liip.Delali jsme prevazne okresky a par kratkych dalnicnich preletu.Poprve se mi podarilo najet na 1 nadrz 316km !! Ale zjistil jsem zajimavou vec :motorka je to takova ,ze mysli za ridice :D Kdyz se mi rozsvitilo hladove oko a na displeji mi zacalo pocitat km na modusu od rezervy a nikde nebyla na blizku pumpa ,tak jsem najel zhruba 37km a najednou mi masina chciipla-normalne zarazena 5ka-cca 75oo otacek a zhasla. Rikam si kua-budu tlacit. Zkusim nastartovat a chytla,podradim za3 taham to nad 4ooo ot a chcipla znovu,tak jsem znovu nastartoval a kdyz jsem drzel otacky na 4ooo,tak jela-kdyz jsem je prekrocil ,tak chcipla. Najel jsem s nakopanou 5kou a 4ooootacek dalsich 17km !! a na pumpe jsem dotankoval 21litru.Podruhe jsem vyzkousel to jiste ,kdyz naskocil modus na rezervu,najel jsem 35km ,tak jsem ho vynuloval a prehodil to na kilometrovnik c.1 a masina jela v pohode i na 11ooo otacek-to jsem vedel ,ze k pumpe je to asi 5km.Takze jsem zjistil ,ze ta elektronika to drzi na nejnizsich otackach ,kdyz
mam v nadrzich asi 1,5-2 lity ,aby zabezpecila nejdelsi dojezd ,ale da se to vypnout
vynulovanim a pak jet normalne...To jsem kua jezdec :D mam na ni nalitanych 15ooo km a prisel jsem na to teprve ted :D to je tak ,kdyz se necte poradne navod k obsluze... :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

30.4.2007 v 17:33 | Nahoru | #104
Alex GSX-R>taky jsem překvapenej..v českem návodu nic takového není..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

30.4.2007 v 18:45 | Nahoru | #105
qwert>V Nemeckem taky ne ,ale mel jsem dneska rozpravu s mechanikama a museli mi to overit primo v Matinghofenu-takze je to opravdu tak-pokud bezi pocitadlo rezervy ,tak je to od 35km v cinnosti !!! Nikde to v tech knizkach nestoji ,prostudoval jsem to dneska vsechno...

(reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

30.4.2007 v 18:52 | Nahoru | #106
Alex GSX-R>díky za info,to se může někdy hodit.. :thmubup:

Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

30.4.2007 v 21:56 | Nahoru | #107
ty kokso, to je dobra haluz, ale urcite to mali dat do navodu. Lebo dojst na take nieco napr pri predbiehani asi nebude to prave orechove.
Inak ta spotreba je OK *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

30.4.2007 v 23:22 | Nahoru | #108
Alex GSX-R> 6,6L/100km mi přijde slušný ...podle pravidel se asi moc nejezdilo, co? ;) (myslím tím rychlostní limity)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

1.5.2007 v 19:29 | Nahoru | #109
prezi> :) Nahodou jsme jezdili z 99% slusne..Dediny do tech 70ti,kdyz se dalo ,jinak fakt do tech 60ti a mimo do tech 160-170..Holt ,kdyz ti dela sparingpartaka Hayabusa ,tak se pomalu moc neda ,bo Haya pri pomale rychlosti upadavaa :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

1.5.2007 v 22:15 | Nahoru | #110
Alex GSX-R> a jak se osvědčila Haya mimo cesty ;) ...má tam Marvin Mitas 09, nebo jezdí TKC 80? :) ...např. brody (když se dost rozjede) může projíždět jako křídlové lodě aniž by se zanořil, co? :D

(reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

7.5.2007 v 13:47 | Nahoru | #111
Jeste jeden maly tip pro ridice LC8,,S,,..Kdyz se dostanete do situace ,ze uz vam opravdu dosel benzin a masina nadobro chcipne,tak je tu dobry tip ,jak si usetrit 7-10km tlaceni:
Postavit motorku na rovne ceste na centralni stojan,vykopnout bocak a opatrne naklopit motorku tak ,aby stala na jedne strane hlavniho stojanu a na bocaku,zustane pomerne pevne stat asi pod uhlem 45°,pockat asi 5 minut ,potom zavrit kohout PRAVE nadrze a az potom masinu postavit zpet.Nastartovat a hned vyjet-benzin vydrzi cca 7-10km(podle stylu jizdy) to kolikrat staci dojet k nejblizsi pumpe.
Jelikoz hlavni nadrz je leva ,kde je i pumpa ,tak naklopenim se vycedi posledni zbytky benzinu z prave nadrze-je ho tam asi pul litru-proto se ventil musi zavrit ,at nenatece zpatky. A tim padem se dvihne hladina v leve a cerpadlo zase dosahne...Vyzkouseno a opravdu to funguje *yes*

2 reakcí na tento příspěvek Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

14.5.2007 v 23:18 | Nahoru | #112
dvom ludom nezavisle od seba z nicoho nic rozstrelilo kryt spojky zvnutra...

http://www.advrider....wthread.php?t=230129

http://www.advrider....wthread.php?t=229038

(reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

15.5.2007 v 06:32 | Nahoru | #113
matuS>Jaky byl duvod ? Neumim Englisch :|

1 reakcí na tento příspěvek Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

15.5.2007 v 11:41 | Nahoru | #114
este nevedia, obaja idu teraz niekedy do servisu, ale podla oboch ta diera vyzera tak, ze je to vystrelene zvnutra

(reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

15.5.2007 v 14:24 | Nahoru | #115
matuS>no vypadá to škaredě ale zdá se že spojka je pohromadě..

1 reakcí na tento příspěvek Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

15.5.2007 v 14:28 | Nahoru | #116
:lol: takový malý problém.... LC8 se vždy něco vysere :marod: :marod: a je zajimavý, že tam kde by to nikdo nečekal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

15.5.2007 v 14:33 | Nahoru | #117
Cobra>ale no no..má kromě spojky stale v poho..55000km.. :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

15.5.2007 v 15:01 | Nahoru | #118
qwert>
.... tak to buď rád :), má 6300km a zajimavý věci se dějí s KTM

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

15.5.2007 v 15:04 | Nahoru | #119
Cobra>kterej máš rok?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

15.5.2007 v 15:10 | Nahoru | #120
qwert>
:lol: vyrobeno 07 a koupeno 08/2006
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist