paolo_novy Přidat reklamu

Téma: TL 1000 R vs. VTR SP-2
26.3.2007 v 11:31
Chci vsechno, veskere srovnani vseho. Zkusenosti, klady zapory. Nejlepe kdyby se nasel nekdo, kdo obe motorky zna dobre, ale o tom pochybuju...


Naposledy editováno 22.03.2009 17:51:02

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. VTR SP-2

24.3.2009 v 08:59 | Nahoru | #31
vsak ja to nijak nehrotim, vsak je to jen cislo, kteremi nijak neskazi ani nezvedne pocit z jizdy :). spis jsem myslel, jestli to kluci co na tom litali na okruhu nejak extremne nepremapovali.
Krajinkář>odkazu se tedy na tebe :).

(reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

24.3.2009 v 16:20 | Nahoru | #32
babynek>

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. VTR SP-2

24.3.2009 v 17:13 | Nahoru | #33
Hele chlapi a na co vám vlastně ty grafy jsou?Vy to máte tak jako,že mezi dobrou projíždkou a změnou udaje ze 120PS na 130PS panuje přímá uměra?Nechápu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

24.3.2009 v 22:39 | Nahoru | #34
Dr.Ďuričko22> Tak na to, aby jsi videl, ze ten motor slape jak ma, a ne ze kdyz tam das ladak a totalne zkurvis prubeh, ze to jede hure jak serie.....proto . Jedna z milionu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

25.3.2009 v 07:44 | Nahoru | #35
Krajinkář> Chapu i když myslim že ten příklad kterej jsi dal je zrovna blbej...,ale nechci hadku,jen to vidím tak,že na brzdu má smysl jít,jen když mam laditelnou jednotku nebo mam motor po GO a chci ho správně zajet.To,že si dam na bike otevřenou koncovku a filtr nabourá křivku myslim téměř vždycky a že je neco špatně mužu poznat i bez toho,že mi k tomu dá někdo graf...což? Navíc,ty 3-4 koně co ti nějaka podobná uprava dá stejně moc nepoznáš...

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. VTR SP-2

25.3.2009 v 15:54 | Nahoru | #36
jak jsem psal nijak to nehortim, jen bych byl trosku klidnejsi, kdybych vedel, ze to kluci predemnou nijak extremne neprenastavili. myslim, ze pokud tam mam la. svody+koncovku, filtry(nejsem si jisty, ale je to vice nez pravdepodobne,nedostal jsme se ktomu zhodit nadrz), power comander a motorka byla provozovana na okruhu, tak to smysl ma. jelikoz posledni zkusenost s SP2 jsem mel 2 roky zpatky a na ni byl taky upraveny vyf. system (dokonce 2-1) + power comander, tak nemuzu vedet jestli prubehy vykonu jsou dobre. nerad bych si treba kratil zivotnost motoru nejakym extra sportovnim nastavenim ;).
PS v opacnem pripade to zase muze byt naladene perfektne a ja kdybych blahove treba zmenil mapu, bych to jeste vice z*****l.

Naposledy editováno 25.03.2009 15:55:53

(reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

26.3.2009 v 00:05 | Nahoru | #37

Dr.Ďuričko22>Krajinkář> Chapu i když myslim že ten příklad kterej jsi dal je zrovna blbej...,ale nechci hadku,jen to vidím tak,že na brzdu má smysl jít,jen když mam laditelnou jednotku nebo mam motor po GO a chci ho správně zajet.To,že si dam na bike otevřenou koncovku a filtr nabourá křivku myslim téměř vždycky a že je neco špatně mužu poznat i bez toho,že mi k tomu dá někdo graf...což? Navíc,ty 3-4 koně co ti nějaka podobná uprava dá stejně moc nepoznáš...



Ale tady se s tebou nebude nikdo hadat , je to forum tady diskutujeme .
Samozrejme mas pravdu. Na motorce co ma 180k to je fuk ( na cestu )...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

26.3.2009 v 00:06 | Nahoru | #38

babynek>jak jsem psal nijak to nehortim, jen bych byl trosku klidnejsi, kdybych vedel, ze to kluci predemnou nijak extremne neprenastavili. myslim, ze pokud tam mam la. svody+koncovku, filtry(nejsem si jisty, ale je to vice nez pravdepodobne,nedostal jsme se ktomu zhodit nadrz), power comander a motorka byla provozovana na okruhu, tak to smysl ma. jelikoz posledni zkusenost s SP2 jsem mel 2 roky zpatky a na ni byl taky upraveny vyf. system (dokonce 2-1) + power comander, tak nemuzu vedet jestli prubehy vykonu jsou dobre. nerad bych si treba kratil zivotnost motoru nejakym extra sportovnim nastavenim ;).
PS v opacnem pripade to zase muze byt naladene perfektne a ja kdybych blahove treba zmenil mapu, bych to jeste vice z*****l.



Tady treba bych to resil skrz spotreby to naladeni ze , papa to zle ale odmena je sladka .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

26.3.2009 v 07:13 | Nahoru | #39
Krajinkář> papa to, ale s tim jsem byl obeznamen pred koupi :).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

26.3.2009 v 09:07 | Nahoru | #40
babynek> Je to vseobecne znamo. Uz z fabriky to tak jde nastavene. Takze nejakym poladenim, se to muze teoreticky zmenit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

26.3.2009 v 09:30 | Nahoru | #41
Krajinkář> coz by byl jen prijemny bonus :). jake mas vlastne zkusenosti s ladenim a provozem SPcka? podle toho co jsem pochopil tak budes na nem litat na okruhu :).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

26.3.2009 v 17:13 | Nahoru | #42
babynek> Mam znameho co na tom zavodil 5 let a dobre . Takze veskere info beru od nej. Co se tyce provozu tak se tam vicemene nic ani neresi, jediny problem je s chlazenim, bud udelat nejake svoje nafuky primo na chladice, no nebo koupit kit SBK coz je nejvetsi kravina, eventualne pridat jeste 3 chladic dopredu.
Jo budu ho honit po okruhu. S tou spotrebou bych to nejak neresil... na tom okruhu to je jedno zda si to vezme 15, 20 nebo 25... tam jde spise at je linearni krivka bez kopacnu.

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. VTR SP-2

27.3.2009 v 07:18 | Nahoru | #43
Taky me trosku stvou ty bocni chladice, protoze jsem chtel koupit padaky a zjistil jsem, ze bez zasahu do kapoty je tam nemam jak primontovat :(. Nebudu prece nicit takove krasne kapoty :). V planu je teda casem koupit nejakou nahrazku z laminatu, nebo plastu.
Ja vypozoroval dva problemy, ktere se u me vyskytly. Ten prvni je s teplotou praveho vyfuku, zahreje se o dost vice (myslim, ze je to uz vyfoukana vata, nebo kratsi potrubi?), zatim jsem se neodhodlal to roznytovat :). Druhy je mozna asi krapet horsi. Vsimnul sem si, ze po delsi jizde mam zadni centralni tlumic celkem dost teply. Napadlo me, ze to predemnou asi krapet poladili. Chystam se vyzkouset jeste tovarni nastaveni a uvidime, jinak ten tlumic povezu asi na kontrolu/opravu.
Ja stim neplanuju zatim nikde zavodit, i kdyz nejake to svezeni na okruhu bych si dal :). Musim stejne jeste zjistit, jestli tam jsou nejake upravy o kterych nevim. Prez zimu jsem se k ni moc nedostal, protoze byla zazimovana u kolegy a ja mel dost prace s 4k abych ji pripravil na sezonu (ale ne zas tak moc, ale aspon nejaka vymluva :D).

Naposledy editováno 27.03.2009 07:21:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

27.3.2009 v 12:50 | Nahoru | #44
babynek> Ze je pravej vyfuk vic horkej,je u SP2 normalni. Je od zadniho valce,kterej je vlastne hned pred nim a dostava strasnej kopr! Ja na ni mel titanovy Akrapovice a kdyz sem chtel,aby nezcernali,tak jsem v pravy koncovce menil kvalitni vatu i dvakrat za sezonu a vzdycky byla vyhorela..pritom u leveho ani jednou za tri roky!!

Naposledy editováno 27.03.2009 13:18:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

27.3.2009 v 20:02 | Nahoru | #45
ludanek> nj myslel jsme si to, mam tam prave akrapy z kompozitu a celkem se bojim aby to nezkrehlo a nerozpadlo se to :-/. musim to hold prevatovat co nejdrive. na tlumici vzadu sis nevsim niceho? me prave napadlo, jestli se neohriva taky od vyfuk. kolena, protoze jde vlastne kousek od neho. skoro pak na tom tlumici nejde udrzet ruka :(.

(reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

28.3.2009 v 15:07 | Nahoru | #46
babynek> Ze by byl zadni tlumic horkej,to jsem si nevsimnul..Fungoval dobre,takze sem se o nej po nastaveni uz moc nezajimal

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. VTR SP-2

28.3.2009 v 15:41 | Nahoru | #47
hele a když je ta vata ve vejfuku vypálená tak se zvuk změní nebo ne? já jen že se mi v poslední době zdá že to řve až nějak moc....jesli bych neměl tu vatu doplnit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

28.3.2009 v 15:46 | Nahoru | #48

Krajinkář>babynek> Mam znameho co na tom zavodil 5 let a dobre . Takze veskere info beru od nej. Co se tyce provozu tak se tam vicemene nic ani neresi, jediny problem je s chlazenim, bud udelat nejake svoje nafuky primo na chladice, no nebo koupit kit SBK coz je nejvetsi kravina, eventualne pridat jeste 3 chladic dopredu.
Jo budu ho honit po okruhu. S tou spotrebou bych to nejak neresil... na tom okruhu to je jedno zda si to vezme 15, 20 nebo 25... tam jde spise at je linearni krivka bez kopacnu.



A co že jsi si vybral zrovna VTR na okruh?

(reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

29.3.2009 v 21:50 | Nahoru | #49
Sefo> Jj,ma to na to velkej vliv. Kdyz uz to moc rve,je vetsinou vsechna vata v lufte..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

30.3.2009 v 12:29 | Nahoru | #50
Dr.Ďuričko22>
- Jeden z ( hodne malo ) kultu hondy
- V2
- radikalni stavba a rizeni...
- vzhled ( vzdy se mi libia )
- vydrz

Proste poradny V2 te nauci jezdit...zadny antihop atd je to zabava, ikdyz to tak nejede.
Jeste by to chtelo nejaky jednovalec, nejlepe Husberga 650 ten nauci jeste lepe.

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. VTR SP-2

30.3.2009 v 14:42 | Nahoru | #51
Prave pro tyto rysy jsem si ji vybral ja, akorat teda ne na zavody. Pro me byla symbolem SS motorky.
Chyba asi taky byla, ze jsem poprve na "velke" motorce sedel prave na RC51.
Mezitim jsem vyzkousel par radovych 4 valcu, ale nedokazali ve me probudit to co SP.
Casem se uvidi, jestli to byla dobra volba, nicmene dneska bych nemenil.

Krajinkář> taky me udivilo, ze jeste nekdo bude jezdit SP zavodne. Nicmene i proto mas me velke sympatie :D.
Pojedes s ni i Terlicky okruh? To se urcite prijedu podivat.
NEbo jestli budes mit nekdy cas, rad bych si poslechl par zkusenosti a rad ohledne SPcka :).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

30.3.2009 v 15:11 | Nahoru | #52
babynek> No tak, abych to uvedl na pravou miru ja se spise vozim, nez bych jezdil zavody. To tady jsou jini. Spise volim okruh na vyblbnuti. Na zavodeni nejsou penize ani cas.

Co se tyce te volby proc na okruh, tak proto, ze jsem chtel V2...Ducati je moc draha...Aprile ne dost ostra a TLR stara a nehodi se na to.

Terlicky okruh jsem chtel jed, ale mel jsem zlomenou ruku ze slovenska, tak jsem nejel a mozna to bylo jen dobre, protoze jak jsem to videl...je to rychle i rych.prumer to potvrzuje. A prece jen se mam rad. Takze odpoved zni ne. A navic taky licence..... to je trosku zcestne bych rekl...ty penize za mistrak a delat to jen kvuli prirodnim okruhum nevim no.

A co poradit ohledne SP ? to nevim, snad asi ukazat to co pri padu odejde nejrychleji .

Na ceste se muzeme klidne svest to neni problem.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

30.3.2009 v 15:51 | Nahoru | #53

Krajinkář>Dr.Ďuričko22>
- Jeden z ( hodne malo ) kultu hondy
- V2
- radikalni stavba a rizeni...
- vzhled ( vzdy se mi libia )
- vydrz

Proste poradny V2 te nauci jezdit...zadny antihop atd je to zabava, ikdyz to tak nejede.
Jeste by to chtelo nejaky jednovalec, nejlepe Husberga 650 ten nauci jeste lepe.



Moje řeč...jinak,jak jsi psal o tom že máš znamého který zavodil prave na SP,tak jsem si vzpoměl,že když jsem byl kluka co mi delá servis,tak taky říkal,že má známého co s tim závodil a že byl oproti 996 se kterou zavodil poté,velký problem naučit SP pořádně zatáčet...tak to vem v potaz

(reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

30.3.2009 v 16:08 | Nahoru | #54

Dr.Ďuričko22>Krajinkář>Dr.Ďuričko22>
- Jeden z ( hodne malo ) kultu hondy
- V2
- radikalni stavba a rizeni...
- vzhled ( vzdy se mi libia )
- vydrz

Proste poradny V2 te nauci jezdit...zadny antihop atd je to zabava, ikdyz to tak nejede.
Jeste by to chtelo nejaky jednovalec, nejlepe Husberga 650 ten nauci jeste lepe.

Moje řeč...jinak,jak jsi psal o tom že máš znamého který zavodil prave na SP,tak jsem si vzpoměl,že když jsem byl kluka co mi delá servis,tak taky říkal,že má známého co s tim závodil a že byl oproti 996 se kterou zavodil poté,velký problem naučit SP pořádně zatáčet...tak to vem v potaz



Tak ho snizime v brylich a bude .
Je tezsi na rizeni, protoze je tezsi samo o sobe .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

30.3.2009 v 16:54 | Nahoru | #55
Krajinkář> Tak ted uz mam aspon vice jasno :). Jezdeni na okruhu by se mi taky libilo, ale nejde to mit dva nakladne konicky :(.
Tak urcite bych se rad svezl a neco se priucil, prece jen jsem porad jeste zacatecnik .
Podle toho jak se divam na tu svoji, tak asi po padu nejrychleji odchazi chladice a vyfuky :). Prodrena vika spojky a motoru jako u kazde?
Nemas nejakou radu jak zachovat kapoty a pritom namontovat padaky? Opravdu se mi nechce do kapot rezat :(.
Taky by ses mohl svezt na te moji a treba poznas co je spatne s tim zadnim tlumice, nebo jestli neni nejak blbe nastavena. Me treba nevadi tvrdy podvozek, hlavne kdyz mam dobrou odezvu. Tuhle krasavici jsem si nekupoval na kazdodenni presuny.

Naposledy editováno 30.03.2009 17:17:14

(reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

1.4.2009 v 00:09 | Nahoru | #56
babynek> Padaky jsem jeste neresil, ale mam pocit ze ta dira je nevyhnutelna... jedine Rutan by to mohl vyresit, ale to by to musel mit u sebe.
Co se tyce toho co jde..tak to ma same nevyhody, pokud nejsou laufy ala SBK...jdou srat....chladice taky, takze ty nejzasadnejsi veci...vicko snese hodne...da se chranit, opravit, nebo predejit poskozeni.
Odemne se toho moc nepriucis, jen vychutnavam krajinu .

Co se tyce toho tlumice...100lidi 100chuti, kazdemu vyhovuje neco jineho, kazdy vazi jinak, ale zustava fakt, ze by to melo fungovat...na dost prijdes i kdyz to stelujes na miste. Jedine dat Tovarni nastaveni a zkouset...taky je rozdil jed normalne a dat to na hranu.

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. VTR SP-2

1.4.2009 v 06:54 | Nahoru | #57
Tak uz podle tve prezdivky je mi to zcela jasne :).
Vcera jsem to byl trosku provetrat a znovaj sem zkousel sahnout na zadni tlumic a nadoba byla zase celkem tepla :(.
Muzem dat aspon nekde kafe a pokecat, lidi co tady vlastni SP2 neni moc a kazda rada dobra.
Takze kdybys treba ted v sobotu mel chut se na chvili povozit tak pisni.

(reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

1.4.2009 v 10:40 | Nahoru | #58
babynek> Tedka to neber nejak blbe, ale pro me je jeste celkem kosa...vidim to tak az bude 25 a vice, tak to vytahu. A jeste jedna vec na SP bych samozrejme jed nemohl.

TL 1000 R vs. VTR SP-2

1.4.2009 v 11:25 | Nahoru | #59
Jo v pohode, pro me byl treba vcera svatek vytahnout motku aspon na chvili, takze ja uzivam co muzu. Taky SP neni podminkou na projizdku ;), ale okouknout bych ti ji chtel :D.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

1.4.2009 v 12:54 | Nahoru | #60

Dr.Ďuričko22>Krajinkář>Dr.Ďuričko22>
- Jeden z ( hodne malo ) kultu hondy
- V2
- radikalni stavba a rizeni...
- vzhled ( vzdy se mi libia )
- vydrz

Proste poradny V2 te nauci jezdit...zadny antihop atd je to zabava, ikdyz to tak nejede.
Jeste by to chtelo nejaky jednovalec, nejlepe Husberga 650 ten nauci jeste lepe.

Moje řeč...jinak,jak jsi psal o tom že máš znamého který zavodil prave na SP,tak jsem si vzpoměl,že když jsem byl kluka co mi delá servis,tak taky říkal,že má známého co s tim závodil a že byl oproti 996 se kterou zavodil poté,velký problem naučit SP pořádně zatáčet...tak to vem v potaz


jo jo .převařovali krk
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 rogyze 223 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R Wanislav 35 7.5.2023 v 16:09 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R Rolda89 2 23.10.2022 v 09:06 Rolda89


TOPlist