paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Naftak z Holandska
 
19.3.2009 v 08:46
Mozna se dockame ze kdyz to zacnou delat maly vyrobci ze se toho ujmou i ti velci

http://www.dieselmotorfiets.nl/

Předchozí
1 2 3
Následující

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska

20.3.2009 v 11:16 | Nahoru | #61

Macek NX>assassin> Pokud jde o tu spotřebu tak to si s ní na spodní hranici, ale o to by nešlo. Chtěl jsem velký spolehlivý auto, tak ho zatím mám. Na starým jsem měl 350 000 a ani jedna motorová závada Tady na tom mám už 170 000 a taky zatím nic (ono to třeba brzo přijde) ale prostě a jednodušše mě nikdy žádnej nafťák nikde nenechal. Je to pro mě synonymum spolehlivosti Benzíňák už mě párkrát vypekl (starší), nic velkýho ale mám naftu prostě radši. A žádný drifty nepeču ani jiný frajeřiny, ani se nehoním nebo tak něco...

A můj kolega má octávku 1,8 bez turba a ten se jenom opravdu lehkou nohou dostane k 8 litrům, běžně přeš 10 (bez driftů a frajeřinek) v porovnání s ním mě to bere 1/2, a nepopsatelně lepší komfort při stejných rychlostech a vzdálenostech



jo ja ti to nevymlouvam, je videt ze najedes hroznejch km, tam uz je jasny ze cokoliv jinyho nez ropa by pro tebe byl nesmysl...

ja najedu cca 10tis za rok, tak uz se radsi svezu silnym benzinem za 12 litru nez se kochat s tdi za 5 ....

to je celkem prekvapivy ze ty maly benzinovy motory zerou ve velkejch autech vic nez velky, kamos co ma to bawo mel pred tim 1,8 atmosdferu oktu a 1,8t oktu a oboje zralo vic nez ten trilitr a to jezdi s tim trilitrem rychleji...

(reakce na) Naftak z Holandska

20.3.2009 v 11:17 | Nahoru | #62
Kokarna> Je ale fakt, že se u mě má dobře Tankuju jen u Shelky ( to taky není záruka bůchvíjaký kvality nafty), přidávám aditiva do nafty pro max. mazivost čerpadla a vstřiků, to ví snad každej, že jsme národ padělatelů všeho možného (na poláky nemáme). Olej plná syntetika, prostě vše nej ... je mi jasný, že jenou to přijde, už mě na to poslední prohlídku u Fordu upozorňovali, a docela se i divili, stejně jako teď ty Možná je to tím, že z těch km co to má nalítaný je 80% dálnice, čert ví ...

(reakce na) Naftak z Holandska

20.3.2009 v 11:20 | Nahoru | #63
assassin> Už zdaleka tolik nejezdím, vidím to už tak max. do 20tis za rok, změnil jsem zaměstnavatele, práce skoro doma, už je to pohoda. Ani řídit mě už bůchvíjak nebaví, rád se jenom vezu.

A trocha sebechvály: zatím žádná nehoda (teda aspoň né mojí vinou)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska

20.3.2009 v 12:29 | Nahoru | #64

assassin>
no jestli to s tema emeisema neni marketingovej blabol atd...



Neni assassine. Emisni restrikce jsou tvrda realita a velka cast automotive vyvoje poslednich let se soustredi prave na prispusobeni ekologickym limitum (a to nejen emisnim, problem je i olovo, rtut, halogenidy). Vykonove parametry jdou dolu, a cena pochopitelne roste. O tom jestli to ma smysl nebo ne se da ovsem diskutovat. Nicmen marketing nehraje roli, pravdila hry urcuje evropska komise.

(reakce na) Naftak z Holandska

20.3.2009 v 12:42 | Nahoru | #65
assassin> Vidíš? Ti říkám, když jsem zajížděl do garáže se starým, tak jsem to teda cítil, s tímhle vůbec nic, total pohoda o něčem ty emise asi jsou

(reakce na) Naftak z Holandska

20.3.2009 v 12:45 | Nahoru | #66

Dawe02>assassin>
no jestli to s tema emeisema neni marketingovej blabol atd...

Neni assassine. Emisni restrikce jsou tvrda realita a velka cast automotive vyvoje poslednich let se soustredi prave na prispusobeni ekologickym limitum (a to nejen emisnim, problem je i olovo, rtut, halogenidy). Vykonove parametry jdou dolu, a cena pochopitelne roste. O tom jestli to ma smysl nebo ne se da ovsem diskutovat. Nicmen marketing nehraje roli, pravdila hry urcuje evropska komise.



to je mi jasny, spis jde o to srovnani dieselu a benzinu... ze automobilky maj silne lobby a u dieselu a benzinu se sledovaly jine ukazatele a i jine tolerance... ze kdyz frci ropaky ze automobilka ve vsech letacich uvede o kolik ma jejich motor lepsi parametry v tech a tech hodnotach ale tam kde je horsi nebo problematickej to zamerne neuvedou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska

20.3.2009 v 13:41 | Nahoru | #67

Macek NX>zdenekk>Tobě cokoliv vysvětlovat je naprosto zbytečný, když podle tebe každej kdo neuctívá naftu je zastaralýho myšlení. Jezdi si dál se smradlákem a užívej si to. A že je pro tebe automaticky 5 let starý auto škaredá plečka a vylítaná vrána... no coment.

Opět technicky vypovídající hodnota 00 prd, prostě o ničem, ty tu preferuješ jen osobní názor, (zcestný). Jen meleš opravdu bludy, emise jsou minimální chápeš to? Tak tady nekidej kraviny, ty máš stále v hlavě Tatru, Avii, Liaz a podobně, ale doba je někde jinde. Už je načase se probrat. A příště dávej podložený fakta, než zase začneš psát názory traktoristy z JZD.

Na tvý nesmyslný omezenecký reakce nehodlám dále reagovat, stejně by to byla ztráta času.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska

20.3.2009 v 16:52 | Nahoru | #68
assassin> Oktavku v 1.8 (bez turba) neuvadejte moc za priklad, to je neni motor, to je srot co se vyrabel uz za krale klacka a jenom sou tomu pridelane vstriky. Takze to zere 9-10 a nejede a kdyz tomu zakourite, tak to zere 15 a porad to nejede. Myslim ze se docela povedly ty nove TSI - priblizuji se technologicky spalovani nafty a maji krasnou spotrebu a pritom krasny vykon. Otazka zustava, jak to bude s zivotnosti, a zda ekologicka narocnost vyroby toho motoru neprekona ekologickou setrnost jeho provozu.
Ja osobne taky jezdim s dieslem a jsem relativne spokojeny, mam to ciple, spotreba se zvedla o 10%, vykon s kroutakem o 30. Porad to nezere skoro nic, jezdi to pekne, na nejake zavodeni to neni, ale pro radost mame motorky ne? Co me ale vadi asi nejvic je prodleva turba, proste je to jak v automatu, plny kotel a vice nez sekunda prodleni nez dostanu taky plny vykon. Na motu si vzdycky uzivam okamzite reakce

(reakce na) Naftak z Holandska

20.3.2009 v 16:58 | Nahoru | #69

okey>assassin> Oktavku v 1.8 (bez turba) neuvadejte moc za priklad, to je neni motor, to je srot co se vyrabel uz za krale klacka a jenom sou tomu pridelane vstriky. Takze to zere 9-10 a nejede a kdyz tomu zakourite, tak to zere 15 a porad to nejede. Myslim ze se docela povedly ty nove TSI - priblizuji se technologicky spalovani nafty a maji krasnou spotrebu a pritom krasny vykon. Otazka zustava, jak to bude s zivotnosti, a zda ekologicka narocnost vyroby toho motoru neprekona ekologickou setrnost jeho provozu.
Ja osobne taky jezdim s dieslem a jsem relativne spokojeny, mam to ciple, spotreba se zvedla o 10%, vykon s kroutakem o 30. Porad to nezere skoro nic, jezdi to pekne, na nejake zavodeni to neni, ale pro radost mame motorky ne? Co me ale vadi asi nejvic je prodleva turba, proste je to jak v automatu, plny kotel a vice nez sekunda prodleni nez dostanu taky plny vykon. Na motu si vzdycky uzivam okamzite reakce



cece nevim, ale mam za to ze je to v podstate stejnej motor jako ta 1,8t ... 5ventilu, promena delka sani atd.. ta 1,8 20v neni zadnej predpotoni motor, a me prislo ze jede pekne, jen zere vic nez ta s tim turbem ale to je normalni... ja s ni podle predpisu jezdil za 7,5 ...

(reakce na) Naftak z Holandska

20.3.2009 v 18:50 | Nahoru | #70

zdenekk>Na tvý nesmyslný omezenecký reakce nehodlám dále reagovat, stejně by to byla ztráta času.



Už potřetí technicky o hovně

1 reakcí na tento příspěvek Naftak z Holandska

21.3.2009 v 08:55 | Nahoru | #71
Již druhým rokem pohánělo závodní palivo Shell V-Power Diesel vítězný tým k prvnímu místu v závodě 24 hodin Le Mans. Po loňském historickém vítězství, kdy v Le Mans poprvé vyhrál dieselový vůz, protnulo Audi R10 TDI opět jako první cílovou pásku strhujícího 24 hodinového závodu.

(reakce na) Naftak z Holandska

21.3.2009 v 09:00 | Nahoru | #72
Miraus> To musí být nějaké kravina, diesely jen hulej, nejedou, a maj motor z traktoru ...

Aspoň vidíš tady ty křupany

1 reakcí na tento příspěvek Naftak z Holandska

21.3.2009 v 11:37 | Nahoru | #73
K tomuto autu označení „závodní tédéíčko“ sedí, neboť v Le Mans (ale i jinde) neustále válcuje konkurenci. Jeho nadvláda je dokonce tak silná, že se komisaři 24h Le Mans rozhodli změnit pravidla, aby nebyla dieselová auta tak „zvýhodněna“.

Nový speciál již tato pravidla splňuje, i přesto dokáže ze svého naftového desetiválce vydolovat „přes 600 koní“ výkonu a 1050 Nm točivého momentu. Motor byl oproti minulé generaci R10 TDI důkladně přepracován a hlavní změnou je jeho mnohem nižší hmotnost.

První ostrý start si Audi R15 TDI odbude 21. března 2009 na dvanáctihodinovce v americkém Sebringu. Audi počítá i s nasazením třech továrních vozů v Le Mans tohoto roku. Jestli ale překoná letitý rekord Porsche 917, na to si budeme muset počkat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska

21.3.2009 v 19:58 | Nahoru | #74

Miraus>K tomuto autu označení „závodní tédéíčko“ sedí, neboť v Le Mans (ale i jinde) neustále válcuje konkurenci. Jeho nadvláda je dokonce tak silná, že se komisaři 24h Le Mans rozhodli změnit pravidla, aby nebyla dieselová auta tak „zvýhodněna“.

Nový speciál již tato pravidla splňuje, i přesto dokáže ze svého naftového desetiválce vydolovat „přes 600 koní“ výkonu a 1050 Nm točivého momentu. Motor byl oproti minulé generaci R10 TDI důkladně přepracován a hlavní změnou je jeho mnohem nižší hmotnost.

První ostrý start si Audi R15 TDI odbude 21. března 2009 na dvanáctihodinovce v americkém Sebringu. Audi počítá i s nasazením třech továrních vozů v Le Mans tohoto roku. Jestli ale překoná letitý rekord Porsche 917, na to si budeme muset počkat.

Klasická pohádka obhájců nafty. Zaprvé si nejdřív zjisti, jak je to s těma pravidlama a jejich "spravedlivostí". A zadruhé, když už sem vkládáš text odkudsi, tak je slušností uvádět zdroj.

Naftak z Holandska

22.3.2009 v 06:32 | Nahoru | #75
No s tou naftou je to jen horky v evrope zbytek sveta (asie,amerika,australie) jezdi auta jen na benzin obcas je tedy VELIKA vyjimka k videni i auto na naftu ale obcas. Pro motoristickeho fanouska raj obzvlaste treba australie kde je levostrane rizeni a maji tu supersporty z japonska. napr.Honda NSX-R. Jelikoz jsem ale z evropy a tam je muj domov tak sam mam dilema zda si poridit dalsi auto v benzinu nebo nafte. Ted mam diesel jezdi se mi stim dobre je to tedy stara sumka ale je to v 6ti valu takze to jede slusne a ze to trosku cadi me nejak nesejri.
Ale asi pujdu do nejakyho 6ti valu v benzinu 3.0l

Naftak z Holandska

22.3.2009 v 08:23 | Nahoru | #76
zdenekk-- To je dobrý , klid . ..já neobhajuji naftu , jen se bavím tím, jak se to tady vyvíjí a hádá. Osobně - měl jsem naftu, měl jsem benzín, v autě je to jedno... auto musi jen sjoužit, né ty jemu ... A do motorek proč né naftu jen si myslím že by se to hodilo spíš do čoprů a né do sportů .. mj osbn n.

http://www.autoweb.c...-tdi-oficialne/16434

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska

22.3.2009 v 08:26 | Nahoru | #77
zdenekk> A proč si to nenajdeš sám ty trumpeto, když se ti to furt nelíbí?

čti si tady

Výsledky máš tady

Je ti ještě něco nejasného prosím tě pěkně??

A když už zase meleš, že tu někdo píše neověřený bludy, a neuvádí zdroj, ale sám si doteď ničím technickým ani podloženým nepřispěl! Podívej se sám na sebe

Edit: ani já nejsem jasným obhájcem nafty, každý má něco, jen nemám rád cintaly o hovně , bez zkušeností, jen s tím že někdo něco říkal ...

Naposledy editováno 22.03.2009 08:31:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska

23.3.2009 v 13:37 | Nahoru | #78
Macek NX> Ty jseš opravdu retard první kategorie . Nikdy jsem tu nepsal, že Miraus píše neověřený bludy. Tebou vložený odkazy jsou mimo, protože se pravidel ani trochu netýkají. Pro tvou informaci, diesly mají zvýhodnění v obsahu motoru větším o 1,5 litru, vyšší dovolený přeplňovací tlaky, větší průměry restriktoru atd. Pokud mi nevěříš podívej se sem. Přičemž tohle jsou úlevy pro ročník 2009, dřív byly ještě výraznější. A abych předešel dalším kecům z tvý strany, tak diesly mají předepsanou nádrž o objemu maximálně 81 litrů kdyžto benzín 90 litrů. Stačí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska

23.3.2009 v 14:09 | Nahoru | #79
zdenekk> mě uplně, ale proč si si to nenašel rovnou, než se do někoho pustíš?

(reakce na) Naftak z Holandska

23.3.2009 v 14:37 | Nahoru | #80
Macek NX> protože to je otázka googlu a tří kliknutí, takže kdo chtěl, tak si to našel

1 reakcí na tento příspěvek Naftak z Holandska

23.3.2009 v 14:46 | Nahoru | #81
to je hadek:) ja zatim vsechny diesely co sem zkousel a "jely" tak i dost "zraly"

asi ty moderni commonraily atd. a velke objemy 2,2 - 2,7 apod budou fajn, ale to bude jeste drahy jako prase, kdyz kouknu na auta do 100tis - tzn vyrazne starsi tak tam si vyberu benzinaka uz se vsema modernima vychytavkama, kdezto ropak bude v tehle kategorii lina kourici vydechlina....

a holt kazdej nema pres pul mega na "zanovni" a mezi tema starsima se snad schodnem ze ty dieslaky tak super nejsou...

kdyz si vezmu kolik bych si musel priplatit na 190PS ropaka abych jezdil jako ted tak to na rozdilu spotreby 3-4 litry hned tak neprojedu...

(reakce na) Naftak z Holandska

23.3.2009 v 18:03 | Nahoru | #82
assassin> Jak říkám, jsem fakt pohodář a nemyslím si že bych s výkonově srovnatelným benzíňákem vešel i s plynem na podlaze do 7 litrů nejhůř. Klidně bych si vzal i benzína, mě je to uplně fuk, ale to by musel žrát nějak podobně. Ale to už bude rozdíl tak 2-3 litrů a s plynem na podlaze i podstatně více

1 reakcí na tento příspěvek Naftak z Holandska

24.3.2009 v 15:05 | Nahoru | #83
Nevím jastli píšu náky kraviny , ale už na škole nás učili že diesely musí mít větší tlaky páč by ten nišší tlak nespusobyl samo explozi paliva.. a stou nádrží je to jak ??? kvůli váze nebo spotřebě ? ??? v tom odkazu to není jasný...

(reakce na) Naftak z Holandska

24.3.2009 v 17:33 | Nahoru | #84
Miraus> S nádrží jsou takhle stanovený pravidla, tak to tak prostě je. Patrně se tím snaží dorovnat nižší spotřebu dieslu, aby vycházel počet zastávek v boxech nastejno. Z mýho pohledu je to ale naprostej nesmysl, když má diesel nižší spotřebu, tak ať toho využívá, ale pak ať jsou i ostatní pravidla stejný. Kdyby to tak bylo, tak by nejspíš ale s naftou nikdo nezávodil, protože rozdíl ve výkonu ve prospěch benzínu by diesly zašlapal do země i s jejich menší spotřebou . Jenže to lobby od Audi nikdy nedopustí, když do vývoje narvali určitě ohromný peníze, tak taky chtějí aby to bylo někde vidět. Myslet si o tom může každej co chce...

Naftak z Holandska

24.3.2009 v 20:44 | Nahoru | #85
Je to možný... je to asi 12 let co FA. Audi byla na pokraji krachu....

Naftak z Holandska

24.3.2009 v 21:56 | Nahoru | #86
Ale ale, tady nejde o litry ale o váhu paliva
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist