1 reakcí na tento příspěvek Pájecí "trubičky"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
mají to údržbáři v jisté nejmenované firmě
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Pájecí "trubičky"
1 reakcí na tento příspěvek Pájecí "trubičky"
resumé: nouzová oprava - buď se povede že někoho seženeš, nebo?!?!? Podle toho jestli jezdíš po Evropě, nebo v Asii a Jižní Americe...
Nejlepší oprava je Ta, kterou dělá profík ;) ostatní jsou kutilové a to se vymstí zas někdy jindy a za jinou cenu. *yes*
1 reakcí na tento příspěvek Pájecí "trubičky"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
A samozřejmostí je, že i trvanlivost čehokoli je konečná...nastavování atd je zas zdrojem dalčích poruch...
Mám na mysli, že změkčovadla v izolacích starých kabelů jdou časem minimálně do háje, když ne do p+dele a pak zkřehnou a nevíš co kde lepit dřív.
1 reakcí na tento příspěvek Pájecí "trubičky"
kabeláž už lehce ztuhlá je, ale s tím nic nenadělám, nejsem blázen tahat novou u 8let starý motorky :o)
výrobce neznám, fotku připojuju, kvalita foto nic moc
Spoje ve venkovním prostředí pokud možno necínované...a když, tak opatřené vrstvou, která chrání spoj proti mech. namáhání+vlhkosti (což trubičky jsou)
smršťovačky bez lepidla koupíš v GMelectonic. a samozřejmě vysvazkovat kabely a mechanicky fixovat, jinak jde do háje vše... na motorce se stejně všechno uklepe a uhnije ;) (20let a dost), ale to dřív bude po smrti motor, nebo majitel... *yes*
6 reakcí na tento příspěvek Pájecí "trubičky"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)