Jezi>záleží co je vůle - a hlavně kde je - v tom očku u centrálu je vůle za měsíc a na zadním kole to dělá dobrej půlcentimetr a přitom nejde o nic
Právě ať to rozdělá a čihne jak to je,třeba jestli to koupil a někdo na to sral,tak můžou bejt ložiska v limbu,nebo když to bude ok tak může zkusit přeházet čepy mě to tenkrát pomohlo.
abych to upřesnil, když byla motorka na stojánku a nasadil jsem klíč na matici a zabral směrem nahoru, byla tam vůle tak 0,5 až 1 cm
Jezi>záleží co je vůle - a hlavně kde je - v tom očku u centrálu je vůle za měsíc a na zadním kole to dělá dobrej půlcentimetr a přitom nejde o nic
S tou vůlí za měsíc bych polemizoval, maximálně u krosky skákaný víkend co víkend na trati... u endura, nový s přepákováním jsem měl DRZ a nebyla tam sebemenčí vůle ani za půl roku.
Co jsem ale objížděl, jako potenciální kupec, mašiny na inzerát, tak všichni prodejci po zjištění vymr*** přepákování řikali pohádku o jednom měsíci
Ostávame verný skvele fungujúcemu systému PDS." Uvidíme, či a kedy si to rozmyslia.
Naposledy editováno 20.03.2009 09:01:01
volodaj>Lenny> Zatiaľ ani nie. Tu Everts píše, že: "pre model.rok 2010 nebude KTM používať prepákovanie.
Ostávame verný skvele fungujúcemu systému PDS." Uvidíme, či a kedy si to rozmyslia.
Uz by ale mohla byt strikacka na 2010 alespon zatim na kroskach.... uz maj na case kluci
volodaj>Lenny> Mohla. Bol som veľký odporca vstrekovania, ale po zvezení sa na HSQ TE 510, r.v. 2008 so vstrekovaním sa mi to veľmi zapáčilo. Žiadne prechľastanie (uchcanie) sviečky, žiadne laborovanie s tryskami, parádny priebeh v celom rozsahu otáčok. Jednoducho krása.
Tak tak..... ja si 4T Enduro nekoupim dokud tam vstrikovani nebudou davat seriove a pak daji vstrikovani i na 2T a budu mit dilema
Naposledy editováno 20.03.2009 09:32:18
volodaj>Ani nevrav, novú moto chystám na konci sezóny a už teraz mám obrovskú dilemu .
Bude to KTM jasna paka !
finc40>Jindrarm> a nejde to treba jenom nak promazat kdyz sem ji kupoval tak mi rikal ze vsechny loziska se menily na podzim
leda bys to promazal nějakym dvousložkovym lepidlem nebo rovnou autogénem - to bys měl problém s vůlí vyřešený hned , otázkou je jak by se ti jezdilo s tou tuhou vydlicí napevno ... PS: a řekli ti taky kterej podzim ? jestli to byl podzim 1948 tak se není čemu divit
ladiktm>mam zcela opačnou zkušenost ještě z dob HQ. Po 8 sezonach bylo spodni přepáčko absolutně bez vůle, drobnou vůli jsem objevil na hornim oku centraly. Na konci zadni vidlice byla jen nepatrně cítit ( max 3mm). Po celou dobu jsem využíval výhod mazniček, především když se jezdilo v mokru a po každým umytí. Nová motorka s vůli na z. kyvce? není chyba jinde??
Mazničky jsou super. Jinak moje zkušenost jak už to vyndáš a máš rezatý ložiska tak počitej s tím že čepy už jsou taky projetý a to jak na ložisku tak na šroubu. Holt je tam kupa dosedacích ploch čož znamená kupu vůlí