Naposledy editováno 15.03.2009 17:09:04
Četl jsem o tom, včetně návodu jak z toho.
Jinak velmi doporučuji přečíst si kniku Dokonalá jízda na motocyklu. Tam je té potřebné teorie dost.
A pamatuj si, že kam čumíš, tam taky skončíš.
Tak přeji hodně štěstí, abys nedopad jako já.
[URL=
Naposledy editováno 15.03.2009 21:21:34
1 reakcí na tento příspěvek Jak správně do zatáček???
taky neni na škodu (napíšu to asi hrubě) nejezdit do zatáčky jako čurák a párkrát si jí projet jako člověk - abys věděl. a pak teprve jet ostře.
1 reakcí na tento příspěvek Jak správně do zatáček???
1 reakcí na tento příspěvek Jak správně do zatáček???
jinak asi s rozumem, tam kde to neznáš raději pomaleji, koukat před sebe do dálky (ne před přední kolo) a tam kam chceš jet.. když budeš očima hypnotizovat škarpu, tak v ní skončíš..
tam kde se začíná otvírat přidávat plyn.. je toho hodně, ale zkoušet. zkoušet a zkoušet.. najdi si nějakou pěknou a zrychluj v ní, projeď jí třeba padesátkrát a až budeš na stupačce, tak to máš doma
Tedy jak už je výše o jiných psáno musíš trénovat a jezdit, ale néé hned 120 do zatáčky, která se dá bezpečně (aby jsi na jejím koncizůstal ve svém pruhu) projet, když to máš natrénované a na motorce něco najeté!
jinak koukej kam chceš jet a pojedeš tam, platí stejně jen tehdy pokud jsi to nepřehnal s rychlostí
Nejlip se tohle uci v zatacce kterou sis bezprostredne predtim uz projel (vis ze tam neni sterk, pisek...) a je na prehlednym useku takze bezpecne vis jestli neco jede v protismeru a podle toho muzes zkouset.
2 reakcí na tento příspěvek Jak správně do zatáček???
1-Měj v zatáčce takovou rychlost aby si už nemusel brzdit v ní, koukat na výjezd ne do zatáčky...
2- Tohle je důležité, samotné ovládání motorky, mě to bohužel nikdo neřekl a musel sem se naučit až po držkopádu přes obrubník... Když dáš impuls do řidítek doleva motorka padá okamžitě doprava, a naopak!! Tohle si vyzkoušej a nebudeš mít problém ani vyhýbat se štěrku v zatáčce apod. Potřebuješ okamžitě zatočit doprava? Zatoč řidítka doleva
Projíždět zatáčku radši rychle, když neumim jezdit pomalu
Co platí pro motorky ale i auta: brzdit před zatáčkou, když jedeš ještě rovně. V první půlce zatáčky otevřít plyn tak, abys ani nebrzdil motorem, ani moc nezabíral. Rozhodně nebrzdi silně brzdami!! Za vrcholem zatáčky přidat plyn, ale s citem, taky se tím dá utrhnout zadní kolo a následuje highsider (jak už jsem byl zde poučen )
Jinak i ostrá zatáčka se dá projet hodně hodně pomalu:
A myslím, že by ti neuškodilo přečíst si Dokonalou jízdu na motocyklu
Naposledy editováno 15.03.2009 18:54:02
1 reakcí na tento příspěvek Jak správně do zatáček???
Niky sem neměl jawu, akorát kozího decha a pak rovnou japonskej 4vál .
Učil jsem se na tom, poznal sem tvrdě co je gyroskopickej efekt který se u kola či mopeda jaksi neprojevuje
Začátek byl zajímavej, padal sem každej týden , ale taky sem se s tím moc nemazlil to je fakt, byl jsem trošku rapl
Prece staci si ji projet pomalu a kdyz vidis ze to je v poho tak muzes trochu pridat. Ne se do ni vritit ve stovce a doufat ze te to nevynese a kdyz jo tak ze nepojede nic v protismeru.
Chce to trochu premyslet.
Jinak k technice tak ta knizka je dobry napad.
Jo a co se tyka trenovani tak pravotocive jsou najezdy na dalnici i kdyz ty moc utazene nebyvaji.
Hlavne si davej radeji pozor a jezdi pomaleji i kdyz si treba to projizdeni tak neuzijes, ale az by te to nekdy vyneslo a neco tam bude tak uz bude pozde.
Preji hodne najetych km bez nehod.
Jezdi Buraku3 na masine, ale s rozumem