1 reakcí na tento příspěvek GSXR 1000 K5 porucha!
U kódu C41 je dle manuálu takovýto postup:
1. kontrola palivového relé (pump relay), případně výměna.
2. když to není pal. relé, vyměnte ECM(CDI)
No a stálo mě ECM jetý 9000,-Kč
Každopádně jsi koupil super motorku jedna z nejhezčích a nejrychlejších. Ještě bych zkusil zkontaktovat bývalýho majitele jestli to dělalo i jemu, nebo jestli se v tom nějak nehrabal.
1 reakcí na tento příspěvek GSXR 1000 K5 porucha!
asi to bude přívěra. pokud je odpojedná, je to jasné. pokud není, stalo se ti to, co skoro u všechn K1-K4 a u K5-K6 to začíná myslím dělat taky spolu s najetýma km. všechno promaž a třeba to pomůže. pokud ne, tak máš asi smůlu, ale neřeš to. mě ta kontrolka svítí už asi 10tis km.
blikání jde odpojit, nezrušíš chybu, zrušíš blikání
ale dej hledat a tam na tom najdeš tolik přízpěvků, že letos nevyjedeš, pokud to všechno přečteš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR 1000 K5 porucha!
2 reakcí na tento příspěvek GSXR 1000 K5 porucha!
jomoto>Předpokládám že je tam ted zpět original.Když tam dal ten ladak tak musel odpojit jeden kabel s řídící jednotky aby mu nesvítilo to FI,skontroluj jestli ho dal zpět.Dále skontroluj jestli připojil motorek a ještě mohl mít odpojený lanka od motorku a když je dával zpět tak to špatně nastavil a hlásí to chybu.
líp bych to nenapsal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR 1000 K5 porucha!
jomoto>Předpokládám že je tam ted zpět original.Když tam dal ten ladak tak musel odpojit jeden kabel s řídící jednotky aby mu nesvítilo to FI,skontroluj jestli ho dal zpět.Dále skontroluj jestli připojil motorek a ještě mohl mít odpojený lanka od motorku a když je dával zpět tak to špatně nastavil a hlásí to chybu.
přesně!......akorát,upřesnění,ale podle mě ,ten kabel odpojen není ani nebyl a svítilo mu to pořád!Kdyby byl odpojen ,tak to nesvítí!
........pod sedlem jsou dvě svorkovnice,do "větší" musí být zapojený hnědo černý kabel,měl by být v 7 "díře"!
......většinou,už to nikdo zpátky"táhla" při montáži "origo" výfuku nemontuje!Tím je přívěra nefunkční!
.......ten kabel když tak odpoj,a kontrolka zhasne!
1 reakcí na tento příspěvek GSXR 1000 K5 porucha!
jezdit na diagnostiku do servisu je zbytecny, K1 ma jen autodiagnostiku - tu vyvolas sam uplne jednoduse, sundas sedacku spolujezdce, najdes nezapojenej 6ti pinovej konektor a tam kusem dratu propojis bilej kablik s cervenym prouzkem a cernej kablik s bilym prouzkem viz foto:
kdyz pak zapnes zapalovani na displeji se ukaze kod chyby ve formatu "cXX" kde XX je naky cislo... nejcasteji to byva C46 - privera ta na gsxr blbne chce to ji vycistit promazat ... to uz najdes v servisnim manualu, ten ztahnes z netu... jestli nevis kde klidne pisni PM, poradim.
c00 je bez chyby:
1 reakcí na tento příspěvek GSXR 1000 K5 porucha!
Pafkatesar>cau lidi mam skoro ten samej problem a nemuzu ani natocit motorku,a kdyz se mi to povede tak to hned po 3 sekundach chcipne,a kdyz to tocim tam to vydrzi tak 12 sekund a to je vse.zkousel sem i tu automatickou diagnostiku, a napsalo mi to tam "chec",nebo tak nejak tak neco,ale chapu z toho ze je to abych cekal na to kontrolu,a to tam sviti porad a nic to nedela, a navic to sviti i kdyz ten dratek na tu auto diagnostiku vytahnu,neporadite mi nekdo?
chec sviti na suzuki vzdy kdyz neni sepnuto vse co je potreba pro start... mel si zaplej klicek i kill switch(cervenej cudl na riditkach), motorka je na neutral? pokud ne tak to ukazuje chec a ne kod chyby... jeste jednou a poradne...
pokud to ukazuje chec a je vse jak ma, tak to bude neco v te ceste zapalovani - ten vypinac, spinacka, relatko od stojanku atd. (nebo nema to nakej imobilizer?)
1 reakcí na tento příspěvek GSXR 1000 K5 porucha!
1 reakcí na tento příspěvek GSXR 1000 K5 porucha!
Pafkatesar>zkusim to jeste jednou a dam vedet,ta motorka slapala do ty doby nez se na ni kamos vysekal,a jeste sem slysel o nejakym valecku v kterym je kulicka ze kdyz se na masine vysekas nebo nejak vic ti spadne tak ta kulicka vypadne a zablokuje starter nebo striky nevis o tem neco?
jo to je tipover senzor - naklonove cidlo - kdyz motorka spadne tak to vypne vstrikovani. a opravdu to funguje tak ze uvnitr kulicka spina kontakty, u suzi to bejva nekde v podsedlaku.
jestli to chcipne po 8sec tak je to skoro na 100procent tohle cidlo, chybu ti to vyhodi "c23"
musis najit to cidlo, koknout jestli neni otoceny jinak nez ma bejt, utrzeny kable od nej, rozpojenej konektor atd...
takhle to vypada:
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35791 | Včera v 22:35 oxygen |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |