Inazuma... ani nevim, jezdim tak do 160ti, ne že bych měl problem s větrem ale prostě se bojim , raději si na magora hraju v zatáčkách
Polokapota Z 750 S - 230km/h, v TP max 235km/h a motorce už se též příliš nechtělo - ale aerodynamika už byla podstatně horší... jízda nebyla nějak moc příjemná.
+ teda kapota pískala, a mezi 7-8mi tisícema nehorázně vibrovala/hučela...
Všechny hodnoty jsou samozřejmě tachometrové, a dosažené na polních cestách typu D1 A D2.
s kapotou to s tema prevodama uazalo asi 270(tacho)strop, ted mam jeste kratsi prevody a naky upravy po kterejch to subjektivne jede lip.. ale uz se bojim to tolik rozjet, nak starnu asi:)
Naposledy editováno 11.11.2009 16:33:43
1 reakcí na tento příspěvek Váš naked bike, kolik max??
Naposledy editováno 02.12.2009 12:36:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váš naked bike, kolik max??
LovecTaťka>Moje nej rychlost je 50 Km/h tachometrovejch, skutečná tak 45 a je to fakt nářez. Tepláky mi vlály jak já nevim co a chvílema jsem měl pocit že mi uletí zmijovka.
Já jel z kopce na babce takovou rychlostí, že mi nestačil tachometr a ručička namačklá na konci a ani se nehla měl sem tacho do 65km/h
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váš naked bike, kolik max??
Kawasaki ER-5 - 180 s velkým GIVI štítkem, 185 bez
Kawasaki ER-6n - 221
Kawasaki Versys 650 - 213 jen 1x, běžně 205-208
MG Sport 1200 - 215-220 mám analog etro budíky s čísly 210 a pak až 240, hůř se v tý rychlosti odečítá. 200 je tam v cuku letu, 210 už chvíli trvá a pak už jsou to pro motor legie. Podvozek naprosto v pohodě. 180 je snesitelných, 150-160 relax cestovka, kufry nekufry, spolujezdec, je jí to jedno
B-King 250 na vytočenou 4ku, řadit dál už mi strach nedovolil...
Naposledy editováno 20.04.2010 21:14:56