paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dostupnost ND na pegaso
11.3.2009 v 11:23
Ahoj. Uz dlouho si chci koupit Pegaso. Ze vsech stran slysim jen chvalu, jak je hezka, spolehliva, jen ty nahradni dily!!!
Zajima mne, jak je obtizne sehnat ND, ponevadz bych nerad pulku leta stravil cekanim nato, az mi Italaci poslou nejakou prkotinu, bez ktere se bohuzal neda jezdit. Proto se rozhoduju mezi Pegasem a Transalpem, kde je servisni sit mnohem vetsi. Jak to tedy je??? Je pristup i mportera opravdu tak laxni???diky za info.
Předchozí
1 2
Následující

Dostupnost ND na pegaso

11.3.2009 v 11:56 | Nahoru | #1
Dnes jsem obědnával na pegaso hydraulický napínák rozvodů a lanko tachometru.velce mně překvapila cena:lanko cca 400,- napínák 980,-dodací doba,pokud není skladem v praze do 14dnů.V ceně se japonec nedá srovnat (vše originál díly)

Dostupnost ND na pegaso

11.3.2009 v 12:46 | Nahoru | #2
Z vlastní zkušenosti pegaso v žádném případě NEDOPORUČUJU!!! zvlášť ty starší typy už vůbec. Dostupnost náhradních dílů katastrofa. Spotřebák jako olejový a vzduchový filtr atd. většinou skladem, ale díly - to co je u japonců dodávka do 3 dnů tak aprilia minimálně 3týdny a víc. Věř tomu. A ceny jsou naprosto srovnatelný s japoncem ne-li dražší. Je to jednobuch tj. motor se do 3000tis. ot doslova třese, blbne elektrika, dobíjení, u hodně pegas je vlevo u řazení potečený rám od kyseliny, většinou to totiž přebíjí a vře baterka, zkontrolovat výšku hladiny oleje no to je alchymie bo to má suchou skříň a olej je přečerpáván z rámu, vysoké těžiště na silnici podprůměrná do terénu nepoužitelná a starší karburátorové typy střílí do výfuku tak často, že ti to leze na nervy, seřídit to nejde, na karburátorech je jeden šroub na seřízení bohatoti, můžeš kroutit jak chceš, střílí pořád, nehledě na špatnou konstrukci sitiče, po delším stání tak 14dnů nenastartuješ, musíš zakrýt sání hadrou abys zvýšil podtlak v karburátorech potom chytne. Dost odchází i náhony na tachometr, otáčkoměr není elektronický ale náhonem- no jebka děsná ty nové pegasa = současný model jsou už lepší, ale je to obdobný jednobuch, nebrat.
Obdobné zkušenosti si přečti zde:
http://www.jawamania...03&nodeid=198559
a ještě cestopis s popisem zkušeností s pegasem
http://www.jawamania...ail.aspx?travelid=52

Naposledy editováno 11.03.2009 12:54:18

Dostupnost ND na pegaso

11.3.2009 v 13:31 | Nahoru | #3
RendaBK-já mám pegaso rok99 a nestřílí nemám zlitý rám od kyseliny a ani mi neblbne elektrika řek bych že to je spíš vše o tom jak kdo se o to stará.Nebo mám špatný kus
grizli-Najdi si Cornela,Moranku nebo petra t z fora ti jezdili a jezdí pegaso,řeknou ti určitě víc.každá motorka ti bude jezdit pokud se o ní budeš starat a dávat jí to co potřebuje Navíc motor je shodný v bmw 650,takže asi to tak špatné nebude

1 reakcí na tento příspěvek Dostupnost ND na pegaso

11.3.2009 v 13:48 | Nahoru | #4
a žere 6litrů a víc, když jezdíš jak podělanej tak možná míň, ale ne o moc
o tom starání to je jeden z nejvíc profláknutých argumentů, ta motorka je konstrukčně špatně, to údržba nespraví, a to že to přebíjí tak to údržbou zamezíš jak??, můžeš mazat bovdeny, převodky tachometru a stejně to jde do sra..ek nehledě na to, že se ti vysype volnoběžka startování, to žádné péégo nemine
ten motor, že je BMW ??? jo z dálky, skopčáci ho rychle upravili, ubrali jeden ventil a nasadili vstřikování a jízda na gs650 a na pééégu650 je diametrálně odlišná i chování motoru je úplně o něčem jiném, žádné cukání a třes. Pokud chce gryzli něco takového tak jedině bmw gs650 péégo nikdy
řada dílů se dá sehnat z Jawy650 ale ceny srovnatelné s aprilií, jen možná dostupnost lepší, dokud to jede je to v poho, ale jak se začne sypat to tak hodit ze skály
Ty woe a co to jako potřebuje, kontrolovat olej, vodu, došponovat řetěz, podívat se jestli někde něco nekape, sem tam umýt, dofoukat a vyměnit prasklou žárovku, měnit olej, vzduchový filtr, olej a filtr, měl si na mysli ještě něco jiného??? jo možná nastříkat omlácený a opršený koncovky výfuku na černo, dobít baterku a všechno promazat

Naposledy editováno 11.03.2009 15:55:45

(reakce na) Dostupnost ND na pegaso

11.3.2009 v 14:15 | Nahoru | #5
RendaBK> mně se strašně líbí když někdo koupí motku která se mu sere,tak jsou špatné hned všechny.Jak odstranit přebíjení to fakt nevím protože mi to nepřebíjí asi mám opravdu jiné pegaso než si měl ty a ten článek???je pravda že vyndat vzduchový box je radost,jen mám pocit že si motorky kupujem aby sme jezdili né aby sme je co týden vyndávali vzduchový box ,

1 reakcí na tento příspěvek Dostupnost ND na pegaso

11.3.2009 v 14:25 | Nahoru | #6
no pegaso je vyjímka ty se sypou všechny, jedině když na tom nejezdíš, bohužel pokud jezdíš tak tě ten box vyndat nemine, jestli jsi ještě letos nestartoval a v zimě to stálo tak to vidím 50/50, že se ti to nepovede, pak ti pomůže přikrýt otvory do vzduchového filtru hadrou a když ani pak nechytne tak čistka karburátorů a to pak budeš vydělávat ten box, odmontovávat výfuky, sundávat nádrž, většinou nejde sundat benzínová hadička a prakticky rozebírat celou zadní část motorky
mám raději když přijdu otočím a jedu, a ne než vyjedu už přemýšlet o tom co se mi vysype, co bych měl ještě doladit a že tamto už není úplně ono, takový to vrtání v plečce mě už přestalo bavit, raději ten čas využiju k ježdění na něčem spolehlivějším
ale pokud máš dobré zkušenosti a jizdní vlastnosti či projev motoru ti vyhovuje tak je to OK, z mého pohledu nedoporučuju

Naposledy editováno 11.03.2009 14:26:13

Dostupnost ND na pegaso

11.3.2009 v 15:07 | Nahoru | #7
Měl jsem Bmw F650,kamarád má Pegaso.
Sháněl na Pégo spojkový/plynový lanko a nebylo skladem (což jsem se divil,že takovej spotřebák tu nemaj).Čekací lhůta byla kolem měsíce.
Jinak na motor díly pasujou z Jáwky,nebo Fka... liší se většinou jen cenou.Ale co jsem se ptal v Jawě na věci na mé Bmw,tak tam byla dodací lhůta taky tak cca 14 dní a víc.

Dostupnost ND na pegaso

11.3.2009 v 15:26 | Nahoru | #8
Jsem po třech měsících nabil baterku, nastartoval a odjel. Jsem se svojím Pegáskem spokojen. Vždy až tady na fóru se od Rendy dozvím, že je to střep. Mám najeto teprv 8 000 km, ale dávám tomu , co proto. Zatím jen výměna sekundárního kolečka. Předchozí majitel udělal chybu při výměně, dal tam jaksi podložku navíc. jinak se staral zjevně výborně. Na díly se možná čeká, ale zatím jsou.

Dostupnost ND na pegaso

11.3.2009 v 15:35 | Nahoru | #9
Ten jediný pegasista kterého znám má rv.95 a nevím, že by měl za těch šest let co pegaso vlastní nějaký zásadní problém.

Dostupnost ND na pegaso

11.3.2009 v 15:46 | Nahoru | #10
Libor67- tvému Pegasu se hluboce omlouvám zřejmě opravdu vyjímka možná jako to od motoblb ..a, tak a teď se sejde těch vyjímek víc a budu to snad muset všechno odvolat

Naposledy editováno 11.03.2009 15:48:12

1 reakcí na tento příspěvek Dostupnost ND na pegaso

11.3.2009 v 15:49 | Nahoru | #11
ne, neodvolám a neodvolám, zážitky jsou ještě pořád "silné"

(reakce na) Dostupnost ND na pegaso

11.3.2009 v 15:50 | Nahoru | #12

RendaBK>ne, neodvolám a neodvolám, zážitky jsou ještě pořád "silné"


Nemusíš nic odvolávat,já jsem si své s Bmw taky zažil...

Dostupnost ND na pegaso

11.3.2009 v 15:51 | Nahoru | #13
Kup si Transalpa 650 a máš klid. Spolehlivost dokonalá a díly žádný problém. To podstatné-má větší krouťák.

Dostupnost ND na pegaso

11.3.2009 v 18:38 | Nahoru | #14
měl jsem loni všechny tři stroje, BMW bylo málo jetý, pohodovej stroj do začátkum, ale cesty nic moc - malej výkon. Pégo viz výše - problém volnoběžka, elektrika. Trnasalp motor na cesty super,i ochrana proti větru je trošku větší ale takový nemastný neslaný. Mě se nejvíc líbil Dakárek

Dostupnost ND na pegaso

12.3.2009 v 06:10 | Nahoru | #15
Ahoj já mam pegaso 650 už pár let je to rok 2000 a mohu říct že co jsem s ní najezdil tak vždy bez problemů a jezdím po evropě jen je trochu problem při startu po zimě ale to není zas takový problem nebod po zimě si stejně motorku každý pořádně připravuje tak aby mu v sezoně vydržela co nejvíc .Z mé strany nemohu na pegaso říct opravdu nic špatnýho a mam s ní dobrý zkušenosti ale jak říkám chce to trochu údržby a pak není problem zdraví vás mirek

1 reakcí na tento příspěvek Dostupnost ND na pegaso

12.3.2009 v 08:17 | Nahoru | #16
Mě by zajímalo, zda má i BMW problém s volnoběžkou. Je tam přece stejný motor Rotax. Já si to zatím umím vysvětlit jen tak, že na BMW se nadávat nesmí, nebo uživatelé takticky mlčí. Zaplatili si přece BMW, ne nějaký italský šrot. Problém s elektrikou jsem zatím neměl, neumývám wapkou a občas rozpojím konektory a prostříknu kontaktolem ( kontox). Zcela jistě se dřív, nebo později nějaká závada vyskytne, ale s tím dopředu počítám. Motorku jsem koupil za 50 tisíc, dvě sezóny mám za sebou a náklady minimální. Motorka jo OK a věřím , že ještě nějakou sezónu vydrží. Zdravím Rendu !

Dostupnost ND na pegaso

12.3.2009 v 08:21 | Nahoru | #17
napište místnímu syslovi Werdovi, pegas měl několik a neslyšel jsem o problémech :)

1 reakcí na tento příspěvek Dostupnost ND na pegaso

12.3.2009 v 20:25 | Nahoru | #18
koupil jsem synátorovi na zkoušku pegaso 1992.najeto přes 50000.rok a půl totální likvidace po lese(já víkendové projíždky okolo komína a žádný problém najeto už skoro 10000

(reakce na) Dostupnost ND na pegaso

12.3.2009 v 20:33 | Nahoru | #19

Libor67>Mě by zajímalo, zda má i BMW problém s volnoběžkou. Je tam přece stejný motor Rotax. Já si to zatím umím vysvětlit jen tak, že na BMW se nadávat nesmí, nebo uživatelé takticky mlčí. Zaplatili si přece BMW, ne nějaký italský šrot. Problém s elektrikou jsem zatím neměl, neumývám wapkou a občas rozpojím konektory a prostříknu kontaktolem ( kontox). Zcela jistě se dřív, nebo později nějaká závada vyskytne, ale s tím dopředu počítám. Motorku jsem koupil za 50 tisíc, dvě sezóny mám za sebou a náklady minimální. Motorka jo OK a věřím , že ještě nějakou sezónu vydrží. Zdravím Rendu !


Jo má taky. Já koupil Báwo za 48tis a po půl roce prodal,víc se to sralo,než jelo... U Báwa je známo,že kolem 60tis odchází spojka,přehřívá se reglér,u 94/95/96 problém s ložiskama v krku... Já jak jsem říkal jsem to měl necelej rok,koupil jsem již se špatnou spojkou a myslel,že opravím,jenže se objevilo dalších mnoho závad a nechtělo se mi do toho cpát prachy. Psal jsem o tom i tady na foru,psal jsem svojí zkušenost i s Autec...

(reakce na) Dostupnost ND na pegaso

13.3.2009 v 08:12 | Nahoru | #20

mi013068>koupil jsem synátorovi na zkoušku pegaso 1992.najeto přes 50000.rok a půl totální likvidace po lese(já víkendové projíždky okolo komína a žádný problém najeto už skoro 10000

[img]
Taky mám 1992, taky lítám po lese. Na to, že je to 17 let stará motorka, dost dobrý. To už je leckterá motorka dávno na náhradní dily...

Naposledy editováno 13.03.2009 08:15:18

Dostupnost ND na pegaso

13.3.2009 v 08:13 | Nahoru | #21

1 reakcí na tento příspěvek Dostupnost ND na pegaso

13.3.2009 v 09:12 | Nahoru | #22
Člověče tak mi připadá, že ty starší pega jsou asi "poctivější" ty vyráběné 1997-2004 - to jsem měl, fakt se to sypalo, když jsem k tomu přišel tak jsem si nebyl úplně jistý, že odjedu.
Jednou jsem s tím byl na výjezdu, naštěstí ne moc daleko, přijdu k motce cvrnknu do startéru hrklo v tom startér se točil, ale motor ne, volnoběžka. Pak jsem to žduchnul, chytlo to, s obavami jsem dojel a zase spravoval (volnoběžka u aprilie 7400,- u Bmw necelé 3000,-, lepidlo, stahovák a další kraviny). Oddělám plasty, držák baterky rozežraný od kyseliny, v baterce min. vody už jsem ji nerozchodil = koupit novou, výměna dobíjecího relátka, naštěstí jsem sehnal jeté za 800,-. A to jsem ten plast měl oddělaný 14dnů před tím a všechno bylo OK. Pak se vysypal spínač světla zadní brzdy, teplotní čidlo vody, těsnění v karburátoru dostával se benzín do olejové náplně motoru. S tím souvisela i nucená výměna oleje a filtru + vzduchový filtr bo toho benzínu bylo tolik, že natekl i do airboxu. Velká rozborka a oprava. Sundáš koncovky výfuků tak se trhne těsnění na trubce, které je připečené i v koncovce, výměna ložiska v rozetě, atd, atd. víc stojíš a spravuješ a taky to něco stojí a čekáš na díly, které než se někdo uráčí poslat vod špageťáků, no nervy a děs.
Navíc mi motorka moc nevyhovovala vlastnostmi, podvozek slabší a motor taky, rychle jsem se dostal na limity motorky a pak už neměla co dát.
Takže pokud vám to drží a jezdí buďte rádi.

Naposledy editováno 13.03.2009 09:21:57

(reakce na) Dostupnost ND na pegaso

13.3.2009 v 12:09 | Nahoru | #23
RendaBK> Vidíš je to o té údržbě,každý na to sral a ty si do toho nasypal

1 reakcí na tento příspěvek Dostupnost ND na pegaso

13.3.2009 v 13:17 | Nahoru | #24
no to co jsem popsal nevím jak by jsi to údržbou ovlivnil, to jsou už prostě závady

(reakce na) Dostupnost ND na pegaso

13.3.2009 v 13:30 | Nahoru | #25
RendaBK> benzín v air boxu a motoru-netěsné jehláky,nebo bordel v karburátoru který jim zabrání úplneho dovření.1 ročně je dobré povolit na karbcích přepady aby se ten bordel vyplavil a neusazoval se,namontovat palivový filtr,a po ukončení sezony na nastartované motorce zastavit palivový kohout a nechat karbce dojet do sucha.
politý kastlík na baterku od kyseliny-na baterce bývá takový vývod na který se napojuje hadička a tu svedeš dolů pod motor aby ti jí to nesežralo.
týhle 2 závady jsou zapříčiněny většinou nedbalou údržbou.

Relátko neovlivníš je to elektro součástka,tak samo neovlivníš opotřebení volnoběžky pokud nebudeš motorku pouze roztlačovat,opravdu bych to neviděl v motorce

Dostupnost ND na pegaso

13.3.2009 v 13:36 | Nahoru | #26
to by jsi se k těm odkalovákům musel napřed dostat, když ti vyvře baterka vlivem přebíjení tak to jde všude ne jen tou hadičkou pod motorku

Dostupnost ND na pegaso

13.3.2009 v 13:38 | Nahoru | #27
ale v pohodě konec diskuze, péégo už moji garáž opustilo, vzpomínky nemám dobré a pokud tak z mého pohledu tuto motorku nedoporučuju
v současnosti jsem nadmíru spokojen a nějaké péégo už mě netrápí
howg

Dostupnost ND na pegaso

18.3.2009 v 22:27 | Nahoru | #28
Tak zatim diky, uvidime co nakonec koupim.

1 reakcí na tento příspěvek Dostupnost ND na pegaso

21.3.2009 v 20:15 | Nahoru | #29
Hoši mě se ted právě vysrala ta volnoběžka na f650gs dakar 2002 ale už má najeto 78tis km takže myslim že už na to má nárok.

(reakce na) Dostupnost ND na pegaso

23.3.2009 v 10:10 | Nahoru | #30

TOLI.>Hoši mě se ted právě vysrala ta volnoběžka na f650gs dakar 2002 ale už má najeto 78tis km takže myslim že už na to má nárok.


Dej prosím potom vědět, jak, kde, za jak dlouho a za kolik ! Beztak mě to taky čeká... Pokud to dřív někde nerozbiju, ale zatím to musím zaklepat na dřevo...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výběr levnější motorky [1, 2, 3] Aprilia Pegaso 650 ferokulda 67 26.3.2024 v 06:45 bazin.
Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso 6... [1, 2] Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso... Slezy28 37 20.3.2024 v 17:19 Demonient
Žárovka Aprilia Pegaso 650 Hondapcx125 6 3.3.2024 v 15:37 kokoška.
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
(Vyřešeno) Seznam náhradních dílů a... Aprilia Pegaso 650 arky 4 3.11.2023 v 00:41 arky


TOPlist