http://www.bikerscrown.cz/produkt4043.html
Je mi jasný, že za málo peněz nemůžu čekat hodně muziky, spíš mi jde o to, jestli to fakt nejsou vyhozený prachy.
*sup*
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
http://www.marushin....lby/tnt-777-nx-tiger
Bohužel jsem jí nikdy neměla na hlavě, tak nevím, nemůžu soudit, tady hraje hlavní roli design
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
Naposledy editováno 11.06.2008 16:37:05
Dva měsíce stará atd..... Napiště nebo se ozvěte. Zatím díkec a mějte se tady
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
ayame_z1000>Tak přesně tuhle jsem si vloni koupila. Nosím brýle i čočky, vyklopenou ji nasadím i s brýlema bez problémů, s čočkama neřeším, ale byl by tu jeden problém, a to ten, že jsem zjistila, že když jedu kolem 100 a výše, tak mi bez sklopeného tmavého plexi začíná foukat do očí, což mi vysušuje čočky = víc mrkání, menší pohodlí a větší riziko, že to někam položím :\ Taky je v ní docela kravál, zaléhají mi v ní uši a jednou mi tam vletěla moucha, nevim proboha kudy (ještě že ne vosa, to bych asi vylítla z kůže na místě lol ) Jinak ta sluneční clona je opravdu hooodně návyková Jinak na pohodlí si nestěžuju, za ty prachy je to myslím akorát
Každému vyhovuje něco jiého. Ale pokud bych se měla rozmyslet, jakou si koupím, až tahle doslouží, šla bych asi do růžovýho tygra od Marushina lol
http://www.marushin....lby/tnt-777-nx-tiger
Bohužel jsem jí nikdy neměla na hlavě, tak nevím, nemůžu soudit, tady hraje hlavní roli design A nebo do lepší výklopky od Cabergu, třeba Justissimo GT Mirage, ale zase ta váha...
TO bych si jí asi nejdřív šla zkusit, jestli do ní za jízdy zas nefouká, viz. čočky. Pak bych šla spíš do jakékoliv jiné lehčí integrálky a raději se obešla bez clony..
nedá mi to a upozorním na marushin 777 tiger.Koupil jsem ji sobě i manželce,a musím podotknout,že design i vzhled je super.Ale plexi nic nevydrží.Oba jsme měli stejný problém,že při otvírání plexi se jakoby kroutilo a tím tlakem upadli ty packy co to drží na helmě.Takhle dohromady 6 plexi.Reklamaci neuznali a divili se že sem v tom snad jezdil nebo co.Helmy sem jim tam praštil a šel dom.Protože abych měl dvě přilby na polici a nemohl ani použít plexi tak to ať se jdou bodnout.Od tý doby marushin nechci ani vidět.
Teď mám KBC dragon chrome (carbon-kevlar) za cca 7000 a nemůžu si jí vynachválit.Nefouká mi do ní,není hlučná no paráda.ale asi záleží i na tvaru hlavy.Každý podle gusta
Naposledy editováno 10.07.2008 22:10:51
Zkousel sem si po zasunuti plexi zavrit ventilaci na vrsku hlavy a mam subjektivni dojem, ze to trochu pomuze... tak zkus.
Vicemene potvrzuji predchozi prispevky, ze prilba je relativne hlucna, trosku profukuje kolem oci, mlzeni stitu je bohuzel dost velky problem stit se mlzi uz od 20°C, pootevreni stitu sice problem resi, ale pri rychlostech nad 110 km/hod se sam zaklapne, a musim si jej pridrzovat otevreny jednou rukou.
Beru ale ze kdybych nemel kapotovanou motorku tak by se prilbe dostavalo vic vzduchu do spodni casti a zrejme by tolik nemlzila.
Jinak az na tyto nedostatky, jsem s prilbou max. spokojen. Slunecni stit je k nezaplaceni, vyhled z prilby je nesrovnatelny s jakoukoli integralou co sem mel na hlave, naprosto mizi tunelovy efekt integral. Ovladani rozklapeni a slunecniho stitu mi taky pripada docela dobre resene.
Co se tyce bezpecnosti, tak musim Caberga opravdu pochvalit, v Rhynu jsem zazil uz 2 drzkopady, pri prvnim cca v 120km/hod jsem po uderu hlavou na asfalt ztratil cca 3 sec vedomi, ale prilbe se krom odreneho bocniho sroubu nic nestalo. Pri druhem padu o rok pozdeji kdy jsem sel pres riditka primo na hlavu (zplatpanbuh v 50km/hod) jsem narazil plexisklem do asfaltu, plexi je mirne poskrabane, predni cast prilby trosku vrze, ale otvirat jde bez problemu. V obou pripadech prezila hlava beze skod
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
sice je to moje prvni helma tak nemam porovnani ale osobne ji hodnotim celkem dobre...
clona je k nezaplaceni...
kdyz je pomalejsi tempo a horko tak jen otevru pruhledny plexi..nic mi nelita do oci a zaroven to osvezi...
trosku mi fouka spodem ale to je tim ze sem s tam nezandala takovy to gumovy u brady(fakt nevim jak se to jmenuje
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Caberg Rhyno (3750,-): Docela mile mě překvapila provedením a tím, jak se mi pěkně ovládala. Na hlavě mi seděla perfektně, velmi pohodlně se do ní leze. Pocit v ní příjemnej. Působila na mě pohodlně. Na první pohled mi tak dobrá nepřišla, ale fakt mě mile překvapila.
Airoh Mathisse RS (3300,-): Nevim jestli je to rozdílem 450Kč, ale proti Rhynu mi připadala jako celkově horší. Na první pohled hezčí, ale mnohem hůř zpracovaná. Na hlavě mi neseděla vůbec dobře a i se mi hůř ovládala.
Caberg 505 Chrono (3500,-): Není vyklápěčka. Je jako Rhyno s pevnou bradou. A má tužší chod plexi. Při nandavání není tak pohodlná - nedá se "napružit" jako výklopka. Jinak seděla a líbí se mi.
Caberg V2R Zonda (5100,-): Není vyklápěčka. Verze bez motivu 4600,-Kč. Je taková trochu racingová oproti těm 3 výše. Lezlo se mi do ní velice špatně (hlavně problém s ušima), pocit v ní byl velice pěknej, i když stísněnej. Supr věc ty deflektory (horní i spodní). Neumím si ale představit v ní bejt celej den. A druhej třeba zase ...
Tak, víc jsem toho zatím nezkusil protože mam asi úplně jasno. Rozhodl jsem se pro vyklápěčku kvůli pohodlí (spíš teda pohodlnosti), výbavě a komfortu. Vzhledem k tomu, že mám cest. enduro a z 95% procent jezdim cest. rychlostmi 80 - 120km/h, ale občas taky off-road průjezdy velmi pomalou rychlostí a občas i město, tak výklápěčku se sl. clonou jsem zvolil jako ideál. Za 4300,- (o 550,- víc) je k mání Rhyno Graphic, do který jsem se teda fakt zamiloval a líbí se mi mnohem víc než jednobarevný verze. Líbí se mi prostě hrozně moc.
K tý bezpečnosti výklopek/integrál - vono podle mě dostat pořádnou ránu na bradu, odse*e to podle mě hlavně krční páteř, nedejbože zlomenej vaz. Kdyby se u výklopky při takovým nárazu bradová část zdeformavala, mohlo by to, teoreticky, naopak působit jako deformační zóna (za cenu rozbitý huby). Ale ono těžko říct ... jednou při nehodě v autě (čelní náraz vysokou rychlostí) jsem jako nepřipoutanej spolujezdec rozsekal hlavou čelní sklo. Kdybych byl připoutanej, nestalo by se to. Ale neměl bych nohu/nohy ... Asi nemá cenu nad tim moc přemejšlet homologaci to má ... prostě co se týče bezpečnosti na motorce bych nezačínal helmou, ale tim, co je v ní ...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
edit: písmenko
Naposledy editováno 10.09.2008 08:14:46