Chce to cit v prave ruce a v klidu se ucit zadny frajeriny a delani blbosti... a hlavne ten respekt a ne ze clovek najede 1000km a mysli si ze to uz ma v ruce...
HansB>No já jsem ted přesedlal (po cca 20000km) z GPZ 500 na GSXR 750. A je to uplně jiná liga, na rozdíl od někoho já nevim co od ní mám čekat . A jak tady někdo píše že nejduležitější je první 1000km, tak já si to myslim právě na opak. První km je člověk pos..nej tak si dává majzla, ale po cca 1000 - 2000km už si myslí že to má v ruce (opak je pravdou).
ty mi čteš myšlenky...já to položil až po 1500, když jsem začal právě jezdit o něco tvrdějc.... Zajímavý je, že jsem se po pádu přestal bát a začal jezdit opravdu hodně ostře. A pak na konci sezony (cca po 8000)mě jednou vypeklo sluníčko na jedný obracečce v lese a ustlal jsem si podruhý. A pak už jsem se doráže znovu nedostal
Palec_caferacer>HansB:tak jsi to neměl měnit když se na to necejtíš ne ? každej rychle měníte motorku jen aby jste měli větší objem
Naopak bych řekl že jeden z mála co zná svý hranice Protože většina co z ničeho nebo ze 125 vlezla na 600 supersport a výše a dle svých slov "f pohodě", tak jezdila jak nejhorší důchodce, zatímco ty co z šli třeba z 600 naháčů a tvrdili, že z toho maj respekt protože je to silný, jezdí mnohem líp... Asi to holt nemaj tka v krvi jak borci bez zkušeností
já jsem šel Jawa250, MZ250, XT600, teď SV650+KTM EXC300
Nejlepší bude, když se na té motorce zajdeš projet a jaký z toho budeš mít pocit, pak se ještě od někoho můžeš nechat svézt, abys věděl co to doopravdy umí...
Záleží opravdu na tvém rozumu a pocitu z motorky, turistickým tempem se dá jezdit na čemkoliv (i na té mé KTM a té když se dá plný, tak se žení všichni čerti - já plný nedávám :)
Jinak kolega z práce se na 600 silničce cca do půl roku zabil - zatáčka v necelých 200 se řeže blbě - je to právě o tvém rozumu.
Zajdi se projet a když se ti bude líbit, tak do ni jdi. Pokud ti bude sedět podvozkem a motor bude moc, tak můžeš zkusit sehnat sadu na 25kW - nevím, ale kolik to stojí (ubrat výkon jde většinou jednodušeji než ho přidávat)
Nebo se pak poohlídnout po nějaké pohodovější motorce (třeba nějaké jednoválcové cestovní enduro...záleží co cheš)
Palec_caferacer>HansB:tak jsi to neměl měnit když se na to necejtíš ne ? každej rychle měníte motorku jen aby jste měli větší objem
Já ne,mě stačí šestka,sice na výjezdech ze zatáček postrádám výkon,ale zase do nájezdu jsem o to rychlejší,takže dost potrápím i kamarády co maj litry(respektive,litry maj všichni s kterýma jezdím,ale i tak stíhám,samozřejmě kromě rovinek)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové čerpadlo Honda CBR 600F Sport | Doko | 8 | 15.5.2024 v 10:39 Anti |
Homologovaný vyfuk CBR Honda CBR 600F Sport | djbell | 7 | 14.7.2023 v 18:22 Johny_Servis |
Co to je Honda CBR 600F Sport | RTSbike | 12 | 5.4.2023 v 06:26 Mňojo |
Predne kotuce Honda CBR 600F Sport | juri23 | 12 | 3.6.2022 v 20:10 hycomat |
Funkce zaslepených podtlakových had... Honda CBR 600F Sport | pakolo | 7 | 2.5.2022 v 13:02 gerrik |