1 reakcí na tento příspěvek Nechcete nekdo alarm GT??? Bude-li nas 5, tak
Milan SV - tak to Ti závidím, já zjistil, že na mým TA není místo pod sedlem, prostě se to tam nevejde :-/ tak hledám kam ho vlastně nacpu, bo k přístrojovce přijde gsm pager..a jestli to dobře chápu, tak GSM pager od jablotronu co se prodává ke GT je defaultně určenej pro auta, čili není vodotěsnej
a pokud jde o samotný zapojení, pak mi přijdou dva imobilizační okruhy zbytečný. já se spokojím s okruhem pro palivový čerpadlo s tím, že čím míň zásahu do elektroinstalace, tím líp a hlavně pokud někdo vypáčí spínačku a zkusí odjet a nenastartuje (startér točit bude, palivo nebude), tak motorku bude muset odtlačit. pokud tam bude někdo s dodávkou, tak ji ani startovat nebudou a rovnou naložej, v tom případě je víc imobilizačních okruhů taky zbytečnost.
to samý gsm pager-je tam výstup na další imobilizační okruh-když to spočítám, tak by to byly tři imobilizační okruhy. já se spokojím s jedním a tím zredukuju složitost celýho systému.
pokud jde o oblokování zlodějem, tak mám pocit, že se v tom na ulici nikdo hrabat nebude, aby přišel na to, co s drátama s alarmu a jak je propojit, aby to jelo-gt má černou kabeláž a pokud odstříhám číselný koncovky, tak nemá šanci poznat, co kam patří, leda by ten alarm znal..
zákonem daný limit na dobu houkání je 30s, dost málo na nějakou reakci okolí
co oceňuju u gsm pageru Athos - ca-1802 - možnost připojení handsfree, kdykoliv můžu zavolat pageru a hovor bude automaticky přijat a já uslyším, co se děje kolem motocyklu. + ona zmiňovaná možnost přenosu na pult centrální ochrany..
tož tak..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechcete nekdo alarm GT??? Bude-li nas 5, tak
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechcete nekdo alarm GT??? Bude-li nas 5, tak
1 reakcí na tento příspěvek Nechcete nekdo alarm GT??? Bude-li nas 5, tak
1 reakcí na tento příspěvek Nechcete nekdo alarm GT??? Bude-li nas 5, tak
mohol by si mi nejak lepsie opisat ako funguje ten mikrovlnny senzor (da sa nastavit na 2 cilivosti, alebo to vie len ten z GT alaramu?), aky priestor okolo/nad masinou to strazi?
1 reakcí na tento příspěvek Nechcete nekdo alarm GT??? Bude-li nas 5, tak
rychlospojky myslíš ty "zlodějky" co vedle v threadu popisuje Mirek12? co se tam nějak vložej dva dráty a procvaknou a zakryjou plastem? psal tam, že na motorku moc dobrý nejsou tak ať slouží a ať není nikdy potřeba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechcete nekdo alarm GT??? Bude-li nas 5, tak
Takze hlavne at neni potreba a kdyz tak at slouzi. ZA ty prachy jeste aby ne,co?
jinak jako imobilizační okruh mi bylo porazeno napájení k cdi, v mém případě jeden kabel pod sedlem, takže žádný složitý hledání někde v kabelovým svazku, stačilo trochu oholit bužírku kousek za cdi. 100km a zatím pohoda, zezačátku jsem docela trnul, jestli jsem něco nezvoral a bude to šlapat
ke gsm locatoru se vyjádřím vedle v threadu, bo tu se to stává lehce nepřehledným.
otřesový čidlo zvažuju taky, moto parkuju na bočáku a když s ní zkusím zaklepat, tak náklonnej senzor nic, musí se o hezkých pár cm vychýlit z původní polohy. a to mám alarm vodorovně s rovinou parkování na bočáku, takže aktivovat by se měl po vybočení o cca 1stupeň
a moje hodnocení gt zatím na výbornou..co je teda škoda, že automatická aktivace alarmu jde jen s přídavným ovladačem, na druhou stranu po určitý době, kdy vypnu klíček a neaktivuju alarm, se rozpojí imobilizační okruh-alarm sice houkat nezačne, ale nikdo s tím neodjede.
napojení na spínačku je samozřejmostí, nevím jak u nových, ale moje spínačka na TA vypadá dost jednoduše na to, aby tam šlo něco vrazit a otočit. v tom případě se aktivuje alarm taky.
zvukovou signalizaci při blikání směrových světel při odbočování (volitelná funkce) jsem zatím nezkoušel, ale pro notorický zapomětlivce by to nemuselo být špatný. pro jízdu ve městě jsem to ale zavrhnul.
výstražná signalizace stisknutím off na dálkovým ovládání je hezká, ale tak pro stání u krajnice, za jízdy při příjezdu ke koloně si nedovedu představit, jak lovím ovladač a pouštím výstražný..
o zapojení už jsem se zmiňoval, není na tom nic těžkýho, takže kdo aspoň trochu umí číst návody, tak se to zvládnout dá. samozřejmě to nikdy nebude tak dokonalý jako u elektrikáře, na druhou stranu kdo si to zapojí, pak svůj alarm bude znát
tož tak
1 reakcí na tento příspěvek Nechcete nekdo alarm GT??? Bude-li nas 5, tak
Svit LED diody téměř neovlivňuje odběr autoalarmu. Používaná LED dioda odebírá cca 1-2mA což ve srovnání trvalého odběru autoalarmu
20mA a při přihlašování nebo komunikaci s GSM operátorem až 1A. Pokud signál není k dispozici, autoalarm se snaží o komunikaci
maximálně jednou za deset minut. Tento čas je neměnný.
Z těchto údajů lze usoudit, že autoalarm denně odebírá z autobaterie cca 0,5Ah což je při 10Ah baterii sotva na 14 dní (ztráty +
baterie nikdy nemá 100% kapacity) za předpokladu že GSM má dobrý signál. V jiném případě bych očekával poloviční délku životnosti
akumulátoru. V každém případě Athos si kontroluje stav autobaterie a při poklesu napětí pod 10,5V zasílá varovnou sms zprávu o
slabém akumulátoru. Záložní baterie autoalarmu má životnost několik hodin (minimálně 5 hodin).
S pozdravem
Drahomil Masaryk , technické poradenství
tak to je hustý teda, za 7tis koupit takovouhle sračku s prominutím, kterou si ještě dovolej prodávat na moto a sami připustěj, že to baterku vyždímá za 7-14dní??? gsm pager athos naprosto nedoporučuju, alespoń do doby, než si vyřešej problém se spotřebou. a co mě dostalo je kontrola stavu baterie-alpa nenastartuju při poklesu pod 12V, natož nějakých 10,5 :lol: nechápu, proč se pager pořád snaží přihlásit do sítě a neudělá to jen v případě, že dojde k poplachu.
tak dobrá, můj návrh maj, záleží na nich, co s tím provedou, nastavení, který po nich chci já, určitě není neproveditelný -
Promiňte, ale za 7,5 tis jsem si koupil pager, ktery vydáváte za motocyklový a přitom za 1. není vodotěsný a za 2. mi vybije baterku za 7-14dnů? Některé druhy motocyklů nenastartujete už při poklesu pod 12V, natož 10,5. Proč třeba nejde udělat alarm, který se pokusí přihlásit jen při vypnutí klíčku, a pokud signál není, pak se pokusí o přihlášení do sítě až v případě aktivace alarmu? Kolik by činila prodleva při přihlašování do sítě - půl jednu minutu?
Je mi líto, funkčnost je na výbornou, ale díky spotřebě nelze jinak než gsm pager Athos CA 1802 pro motocykl rozhodně nedoporučit, dokud se nevyřeší neustálé přihlašování do sítě. Pokud lze jednotku přenastavit, aby pracovala jak píšu výše, pak budu rád za info.
S pozdravem
1 reakcí na tento příspěvek Nechcete nekdo alarm GT??? Bude-li nas 5, tak
Jediné v čem s Vámi nemohu souhlasit je, že autoalarm CA-1803 Athos jsme nikdy nevydávali jako motoalarm nebo ho nabízeli jako
alternativa do motorky. Tuto možnost však nevylučujeme ovšem je nutné si uvědomit nástrahy a možné komplikace, které sebou přináší
motorka ve srovnání s autem (málo místa, odolnost vůči vodě, menší kapacita akumulátoru, snadnější napadnutelnost, umístění gsm
antény). Mrzí nás, že nejste s výrobkem spokojen, ale výdrž autoalarmu na akumulátor s nižší kapacitou bylo třeba prokonzultovat s
montážní firmou. Doporučuji při dlouhodobějším parkování (předpokládám v garáži) připojit k akumulátoru nabíječku na udržování
autobaterie (takový síťový adaptér).
S pozdravem
Drahomil Masaryk , technické poradenství
*no*
tomu se říká technická podpora a snaha řešit problém. by mě zajímalo, jak těžký by bylo províst úpravu jednotky alarmu, by se jak blb nepokoušel pořád přihlašovat do sítě. no a hlavně že na stránkách gt je vdáván pager jako doporučený příslušenství pro moto. aneb Vážený pane, navalte 7,5 tis a dejte nám pokoj. no škoda slov. :lol:
tímto tedy ukončuju svou samomluvu na téma gsm pager od jablotronu a pokud má někdo bydliště v místě mizernýho signálu,nechť si koupi pageru řádně rozmyslí :)
moje nevýhoda je, že za prvý parkuju v místě se špatným signálem a za druhý že podobnej problém neřeší víc lidí=větší šance, že ten pager upravěj..a podle mě to zase tak těžký bejt nemůže, něco tam změnit..
co mě štve, že na stránkách gt je to jako příslušenství k motoalarmu a přitom v jablotronu mi řeknou, že to na moto není vhodný..
Já - gt 971 + gsm alarm AThos 1802 - pager není určen pro moto, je to do auta, čili není vodotěsnej a trochu víc baští, hlavně kde není signál. gt 971 je v provedení vodotěsném a klasický pager k němu má dosah 200m-1km dle typu zástavby. pro mě naprosto nedostačující.
co umí gt - sám o sobě má dva imobilizační okruhy, použil jsem jen jeden-přívod k CDI, hlídá Ti, jestli sepne skříňka-pro starší moto, kdy se startuje šroubovákem. v případě poplachu zloděj nenastartuje, alarm půl minuty slušně řve a bliká. pak přestane. má náklonový čidlo. otřesový pouze po dokoupení. moje spokojenost s gt bez výhrad, s gsm pagerem s výhradama-ať už je to přesnost lokalizace nebo způsob provedení a funkce pageru. i tak si myslím, že jsem svoji motorku za těch 13tis zabezpečil docela slušně.
Milan má ten Scorpio a ostatní nevím
počítej s tím, že většina lidí Ti tu o svých alarmech nenapíše, protože se může stát, že to bude číst někdo, kdo pak bude vědět, jak tu motorku mají hlídanou.
jestli nekoupíš vyloženě šunt, tak si myslím každej alarm je dobrej a má svý + a -. dej do hledání slovo Alarm, vypadne ti dost vláken, který si určitě rád přečteš.
montáž sama o sobě není těžká, zvládnul jsem ji i já. jen musíš vědět, na kterej kabel se napojit. třeba to gt to má udělaný fakt jednoduše a přehledně a s podrobným návodem. tak hodně štěstí při výběru, fakt záleží, co od alarmu čekáš a kde hodláš jezdit, parkovat..