globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GO motoru R6 r.v. 2001
3.3.2009 v 16:32
Zdravím chlapi....mám malinkej dotaz. Kupuju R6 2001 a má najeto cca 31000km. Majitel vyměnil řetězovku,brzdový destičky,svíčky a olej, ale co dál když má tolik najeto? Nějaká rada? Díky.
Předchozí
1 2
Následující

GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 16:34 | Nahoru | #1


shodit ze skály...

GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 16:35 | Nahoru | #2
super a když u nás není skála a je potřeba s ní něco udělat,taaaaaaak? Nooo?

GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 16:42 | Nahoru | #3
Pokud ma opravdu 30 kkm, tak je dobre zajeta. Co chces vic slyset ? Muj Fazer registrovanej Brezen 2007 ma 22000 Km a jen sem v nem 2x vymenil olej a jednou svice a gumy.

Naposledy editováno 03.03.2009 16:43:06

GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 16:43 | Nahoru | #4
musím jí vyměnit nějaký vetší a dražší časti motoru? Něco sem tu četl o klice,nebo co to.....

GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 16:44 | Nahoru | #5
Podívej...já mám svou už nějakej ten rok, má najeto přes 32000 km..a je v super stavu. Jde o to jakou koupíš...je to kus od kusu stejný.

Pokud chceš mít jistotu sešteluj karbce, zkontrolovat ventily (ikdyž je v manuálu první kontrola až v 42000 tisících), novej olej do tlumičů,....

Nebál bych se toho...

2 reakcí na tento příspěvek GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 16:45 | Nahoru | #6
no já tu četl že by se při 30tis. km měla udělat GO motoru...

GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 16:46 | Nahoru | #7
Ak ti vravi pravdu tak tam asi moc toho riesit netreba... Ale niesom isty ci to bola dobra kupa... Bo v r.v.01-02 sa rozsypavali vlozky valcov, pokial bola moto dost trapena (mam od chalana kt. robil v yamahe priamo v tovarni). Udajne r.v.99-00 to mali v poho... Ja som mal R6 '00 a mebol s tym ziadny problem. Tak pokial ti neprdne motor, tak budes s tou masinkou urcite spokojny... Vela stastnych km!

1 reakcí na tento příspěvek GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 16:46 | Nahoru | #8
jj na synchronizaci karbeců to jde příští neděli, kolísají otáčky. Olej udělam, řetězovka se zdá ok...a na kolik vyjde olej do tlumičů? Díky

1 reakcí na tento příspěvek GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 16:47 | Nahoru | #9
Koukam asi prvni motorka vid?

Kup radsi litra, sestka prej hovno jede a za chvili te to omrzi. Ji videt ze v hlave to mas srovnany tak ti nic nebrani do toho litra jit



Naposledy editováno 03.03.2009 16:48:28

GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 16:50 | Nahoru | #10
měl sem fechtla a pak jawku 350,ale na tom sem najel prt...ja sem si dycky motorky pujčoval od kamarádu a nějaká udržba mě byla fu(c)k ... Ale ted hold musim zapremyslet

GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 16:51 | Nahoru | #11
Jo a litra zatím ne,díky... Se připlesknu aj šetce....

(reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 16:53 | Nahoru | #12

Bladovič>jj na synchronizaci karbeců to jde příští neděli, kolísají otáčky. Olej udělam, řetězovka se zdá ok...a na kolik vyjde olej do tlumičů? Díky



Kolisaj otacky, to bych kolem toho chodil hodne opatrne. Neni voda v oleji ? Nevydava to zvlastni zvuky ? atd ?

3 reakcí na tento příspěvek GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 16:57 | Nahoru | #13
Mám na R1 najeto 62 000 a GO motoru ji čeká v 80 000. Teď jsem to řešil v Marimoto, opět jako každý rok jen klasický servis a výměna opotřebovaných částí. Každých 20 000 se mění svíčky, každou sezónu (nebo 10 000) olej+filtr, vzduchový filtr zkontrolovat. Ve 32tis to žádnou velkou generálku nepotřebuje, jestli necítíš, že je na ní něco v nepořádku. Nejlepší je, když chceš vědět co máš udělat a kolik co stojí normálně napsat mejla do servisu Yamaha. Pokaždé slušně odpověděli a napsali i odhadovanou cenu a rozsah.

1 reakcí na tento příspěvek GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 16:57 | Nahoru | #14
nevím, ještě sem jí nekoupil, jedu pro ni až v sobotu. Minulou sobotu sem na ni byl koukat,ale na olej sem nekoukal. Co by to mohlo znamenat?

(reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 16:58 | Nahoru | #15
Roubi_R1> Super, díky moc chlape

1 reakcí na tento příspěvek GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 16:59 | Nahoru | #16
Tuhle tady nekdo psal taky o R6 (nebo necem jinym?) u ktery kolisaly otacky a nakonec mela praskly blok... At to da majitel dohromady a pak az kupuj!!!

Ale jestli na to lezes z fichtla tak e otazka jestli jakakoli investice do tyhle motky se "vyplati". Ale nechci tady hazet hrach na zed, je to tvuj zivot, ale davaj bacha at nezabijes i nekoho dalsiho.

1 reakcí na tento příspěvek GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 17:01 | Nahoru | #17
Bladovic> No ako som uz napisal vyssie tak sa sustred na to ze ci to nejak divne nerachoti... Bo kamaratovi to robilo na R1 a rozsypala sa mu vlozka... Jeho riesenie bolo kupit novy motor za 15 litrov... Ale mozu to byt kludne len rozstelovane podtlaky... Tazko povedat... To je zalezitost 1000 korun to zostelovat.. ale ak sa sypu vlozky tak je to pruser jak hovado...

(reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 17:01 | Nahoru | #18

Bladovič>nevím, ještě sem jí nekoupil, jedu pro ni až v sobotu. Minulou sobotu sem na ni byl koukat,ale na olej sem nekoukal. Co by to mohlo znamenat?



No jedna ze zakladnich veci ktera rekne ze je neco v neporadku je ze jde motor nepravidelne, nedrzi volnobeh, a takovy ty ofuky. Jooo, muze to bejt samozrejme karburatorama, ale nabizi se otazka, proc si je nenenechal seridit (par supu) prodavajici, kdyz mu musi bejt jasny ze prvni co bude kupci podezrely bude tenhle stav.

Mno a kdyz je pri tom jeste voda v oleji, nebo jiny priznaky, znamena to vetsinou ze je nekde prasklina a tudiz peknej pruser. To pak bejva lepsi koupt uplne jinou motorku, nez teprve doma zjistovat, ze jedes shanet jeste jeden motor.

Je jasny ze si muzes koupit masinu, co bubla zcela predpisove, a muze se ti hlodnout hned po ceste domu. Jsou to pouzity veci, a zaruku na ne proste nemas. Ale privezt si rovnou vrak na kterym je to slyset ned po nastartovani ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 17:02 | Nahoru | #19

Bladovič>no já tu četl že by se při 30tis. km měla udělat GO motoru...



nevěř všemu co se tu píše

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 17:04 | Nahoru | #20

Roubi_R1>Mám na R1 najeto 62 000



Tos nemel psat, ted uz ji nikdy v cechach neprodas, i kdyby byla pozlacena

(reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 17:04 | Nahoru | #21
Lada.s>

GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 17:04 | Nahoru | #22
Otas1> to je pitchovina co pises... Ja som na R6 vyliezol z fichtla a stale zijem... Teraz som presedlal na Tele a uplne v pohode... Na R6 sa da krasne naucit pokial to netocis nad 6000... Dovtedy je to krasne hodna motorka... To teraz rozoberat nebudem ze to potrebuje tocit a tak, to chalan zisti neskor... Ale je to cipovina povedat ze sa na tom chalan zabije alebo daco podobneho...

(reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 17:06 | Nahoru | #23
otas1> neboj, nelezu na to s fechtla

(reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 17:10 | Nahoru | #24
ofca> A jak zjistim ze se sypou vlozky? majitel tvrdi ze sou to ty tlaky a pak sem volal mechanikovi co me to da do kupy ,pokud to koupim a rikal ze to bude chtit synchronizovat karburatory...tak nevim...

1 reakcí na tento příspěvek GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 17:13 | Nahoru | #25
Bladovic> No to bohuzial zistis asi len tak, ze poprosis majitela aby dal zostelovat podtlaky (brachovi na SV to robilo tiez a teraz to ide jak prase)... Ak to kolisanie prestane, tak to mas v pohodicke a mozes do toho s kludom ist... Ak to spravi a neprestane, tak to bude asi blbe... Kazdopadne ked to chce predat, tak tu tisicku do toho este vrazi aby to slo poriadne

1 reakcí na tento příspěvek GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 17:13 | Nahoru | #26
Muzou to byt rozhozeny karburatory, ale taky to muzou bejt praskly valce. Uz to pisu vys, at ty karburatory necha seridit puvodni majitel a pak se uvidi, treba to bude ok, treba ne. Kdyz uz to koupis bude pozde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 17:15 | Nahoru | #27
ofca> no, to bych asi měl udělat jak říkáš. Díky za radu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 17:15 | Nahoru | #28
otas1> tohle bych neuhral na skrytou závadu se zárukou půl roku?

GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 17:18 | Nahoru | #29
Hooodne vopatrne. Vem si nekoho sebou nekoho kdo uz nejakou motorku kupoval nebo se v tom vyzna a vi co kontrolovat. Pokud je pro tebe teda (hadam 70-80 tisic?) nejaka vyznamnejsi suma :)

(reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 17:18 | Nahoru | #30

Bladovič>otas1> tohle bych neuhral na skrytou závadu se zárukou půl roku?



Nezlob se ale ... lidska blbost je nekonecna. On bude mit prachy, ty klump, a co si na nem vezmes ? Budes se s nim soudit ? Jak mu budes dokazovat ze to je skryta zavada, a ne bezny opotrebeni ? Budes to rozebirat (za tvoje prachy) podavat zalobu a platit si pravnika (za tvoje prachy) a za pet let ti mozna da soud za pravdu, a mozna taky ne ?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 hanssik19 9 30.5.2024 v 12:06 Filipuč
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 ki 7 29.5.2024 v 16:44 zetor
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 Hašlik 11 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 27.4.2024 v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow


TOPlist