Pokud chceš mít jistotu sešteluj karbce, zkontrolovat ventily (ikdyž je v manuálu první kontrola až v 42000 tisících), novej olej do tlumičů,....
Nebál bych se toho...
2 reakcí na tento příspěvek GO motoru R6 r.v. 2001
1 reakcí na tento příspěvek GO motoru R6 r.v. 2001
1 reakcí na tento příspěvek GO motoru R6 r.v. 2001
Kup radsi litra, sestka prej hovno jede a za chvili te to omrzi. Ji videt ze v hlave to mas srovnany tak ti nic nebrani do toho litra jit
Naposledy editováno 03.03.2009 16:48:28
Bladovič>jj na synchronizaci karbeců to jde příští neděli, kolísají otáčky. Olej udělam, řetězovka se zdá ok...a na kolik vyjde olej do tlumičů? Díky
Kolisaj otacky, to bych kolem toho chodil hodne opatrne. Neni voda v oleji ? Nevydava to zvlastni zvuky ? atd ?
3 reakcí na tento příspěvek GO motoru R6 r.v. 2001
1 reakcí na tento příspěvek GO motoru R6 r.v. 2001
1 reakcí na tento příspěvek GO motoru R6 r.v. 2001
Ale jestli na to lezes z fichtla tak e otazka jestli jakakoli investice do tyhle motky se "vyplati". Ale nechci tady hazet hrach na zed, je to tvuj zivot, ale davaj bacha at nezabijes i nekoho dalsiho.
1 reakcí na tento příspěvek GO motoru R6 r.v. 2001
Bladovič>nevím, ještě sem jí nekoupil, jedu pro ni až v sobotu. Minulou sobotu sem na ni byl koukat,ale na olej sem nekoukal. Co by to mohlo znamenat?
No jedna ze zakladnich veci ktera rekne ze je neco v neporadku je ze jde motor nepravidelne, nedrzi volnobeh, a takovy ty ofuky. Jooo, muze to bejt samozrejme karburatorama, ale nabizi se otazka, proc si je nenenechal seridit (par supu) prodavajici, kdyz mu musi bejt jasny ze prvni co bude kupci podezrely bude tenhle stav.
Mno a kdyz je pri tom jeste voda v oleji, nebo jiny priznaky, znamena to vetsinou ze je nekde prasklina a tudiz peknej pruser. To pak bejva lepsi koupt uplne jinou motorku, nez teprve doma zjistovat, ze jedes shanet jeste jeden motor.
Je jasny ze si muzes koupit masinu, co bubla zcela predpisove, a muze se ti hlodnout hned po ceste domu. Jsou to pouzity veci, a zaruku na ne proste nemas. Ale privezt si rovnou vrak na kterym je to slyset ned po nastartovani ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001
Bladovič>no já tu četl že by se při 30tis. km měla udělat GO motoru...
nevěř všemu co se tu píše
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001
Roubi_R1>Mám na R1 najeto 62 000
Tos nemel psat, ted uz ji nikdy v cechach neprodas, i kdyby byla pozlacena
1 reakcí na tento příspěvek GO motoru R6 r.v. 2001
1 reakcí na tento příspěvek GO motoru R6 r.v. 2001
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001
Bladovič>otas1> tohle bych neuhral na skrytou závadu se zárukou půl roku?
Nezlob se ale ... lidska blbost je nekonecna. On bude mit prachy, ty klump, a co si na nem vezmes ? Budes se s nim soudit ? Jak mu budes dokazovat ze to je skryta zavada, a ne bezny opotrebeni ? Budes to rozebirat (za tvoje prachy) podavat zalobu a platit si pravnika (za tvoje prachy) a za pet let ti mozna da soud za pravdu, a mozna taky ne ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 | hanssik19 | 9 | 30.5.2024 v 12:06 Filipuč |
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 | ki | 7 | 29.5.2024 v 16:44 zetor |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 11 | 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1 |
Volnobeh Yamaha YZF-R6 | sete111 | 1 | 27.4.2024 v 09:38 kokoška. |
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 4 | 25.4.2024 v 10:03 Slow |