paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ČZ a pan Pudil
20.2.2009 v 15:02
CZ
Předchozí
1 2 3
Následující

ČZ a pan Pudil

20.2.2009 v 15:22 | Nahoru | #1
joooo včera jsem u toho pěkně slintal

ČZ a pan Pudil

20.2.2009 v 15:39 | Nahoru | #2
joooo včera jsem u toho pěkně smutnil, kam až do zašlo kvuli RVHP
"japonci koukali jak vrány"
"vyučenej holič si neuvědomil, že je to propagace značky"

2 reakcí na tento příspěvek ČZ a pan Pudil

20.2.2009 v 15:48 | Nahoru | #3
Dneska jsme na to koukali na netu...je to borec, hlavně fakt asi japonci museli čumět na co přišel holič. Klobouk dolů před nim.

ČZ a pan Pudil

20.2.2009 v 16:00 | Nahoru | #4
taky jsem včera večer koukal, těšil jsem se na to už tejden...ten 4válec do "V" a 4takt - nádhera, 80koní, 265km.h-1

fakt maso, nádhernej motor, škoda, že komanči to celý zaťápli, dneska jsme mohli mít vlastní značku superbiků...stejně jako jsme za komančů prodali do USA patent na kontaktní čočky...komunardům nasra* !

ČZ a pan Pudil

20.2.2009 v 16:04 | Nahoru | #5
hezky... takhle nejak vypadaj odpovedi na otazku Kam se podela slava ceskych motorek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ a pan Pudil

20.2.2009 v 16:05 | Nahoru | #6

Raduska8000>Dneska jsme na to koukali na netu...je to borec, hlavně fakt asi japonci museli čumět na co přišel holič. Klobouk dolů před nim.



Asi v tom máš trochu zmatek, holič byl vedoucí výroby- ten co jim zakázal pokračovat v projektu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ a pan Pudil

20.2.2009 v 16:18 | Nahoru | #7

Bars>Raduska8000>Dneska jsme na to koukali na netu...je to borec, hlavně fakt asi japonci museli čumět na co přišel holič. Klobouk dolů před nim.

Asi v tom máš trochu zmatek, holič byl vedoucí výroby- ten co jim zakázal pokračovat v projektu...



No na to japonci taky cumeli asi, ze jim to zakazal.

ČZ a pan Pudil

20.2.2009 v 16:21 | Nahoru | #8
jo, a kloubouk dolu pred nim

2 reakcí na tento příspěvek ČZ a pan Pudil

20.2.2009 v 17:01 | Nahoru | #9
Kdo si tady myslíte, že by se taková motorka s patřičným faceliftem na retro dneska prodávala ?

ČZ a pan Pudil

20.2.2009 v 17:04 | Nahoru | #10
Midloch2: ja si myslim ze urcite, hlad po retro je myslim porad nenasycenej, kdyz neco retro vyleze, tak vsichni slintaj

(reakce na) ČZ a pan Pudil

20.2.2009 v 17:07 | Nahoru | #11

Midloch2>Kdo si tady myslíte, že by se taková motorka s patřičným faceliftem na retro dneska prodávala ?


Neviděl bych to tolik na retro facelift, ale V4 motor, vzducháč, tak 600ccm v rámu naháče se jménem ČZ..
Jen kdyby to ty kurvy nezakázali

(reakce na) ČZ a pan Pudil

20.2.2009 v 17:13 | Nahoru | #12
Midloch2> já se hlásím

ČZ a pan Pudil

20.2.2009 v 17:33 | Nahoru | #13
By me zajimalo jaky stroje by se u nas vyrabeli, kdyby nase dějiny nebyly poznamenány rudou hvězdou

ČZ a pan Pudil

20.2.2009 v 17:43 | Nahoru | #14
Jo jo taky jsem na to koukal,češi jsou borci a proto jsem věrný značce ČZ. Hodně šťastných kilometrů.

(reakce na) ČZ a pan Pudil

20.2.2009 v 19:22 | Nahoru | #15
Raduska8000> Holic byl nejlepsi

ČZ a pan Pudil

20.2.2009 v 19:26 | Nahoru | #16

ČZ a pan Pudil

20.2.2009 v 19:33 | Nahoru | #17
ČZ a Jawa to je parada a konstrukteri to jsou borci takovych filmu by mnelo byt vice aby sme na takove borce nezapomneli

ČZ a pan Pudil

20.2.2009 v 21:08 | Nahoru | #18
Viděl jsem, hodně smutný dokument...

ČZ a pan Pudil

21.2.2009 v 08:23 | Nahoru | #19
Byl by to hodně zajímavý a ambiciózní projekt použít tenhle motor do nějakého českého Voxana. Docela výzva. Budu se muset zeptat generála z ČZ jak je to s jejich archívem. Mimochodem má vlastní muzeum motorek a občas jezdí závody veteránů. ČZ už nikdy motorky vyrábět nebude, ale otázkou je jestli by něco takového podpořila. Kdyby jo to by byla bomba.

ČZ a pan Pudil

21.2.2009 v 11:24 | Nahoru | #20

1 reakcí na tento příspěvek ČZ a pan Pudil

21.2.2009 v 13:55 | Nahoru | #21
no nejvíc mě šokovala hláška, že přeci vyspělý socialista nebude jezdit na motorce... kdyby nebylo komundírů, možná bysme dnes jezdily místo na hondách, kawách právě na našich strojích. je mi to líto a sere mě to

ČZ a pan Pudil

21.2.2009 v 23:00 | Nahoru | #22
pudil byl vynikající konstruktér, mám doma jedno z jeho posledních děl, a přes deset let věku, má vcelku dnešní parametry...

1 reakcí na tento příspěvek ČZ a pan Pudil

26.2.2009 v 09:27 | Nahoru | #23
Halavne tam vubec nerekli, ze CZ prodali Cagive a ta ji pak zavrela. komancove neukoncili vyrobu, stale se vyrabelo, jen utly sport pudilovi, jinak seriove konstruoval dal. pac jsme v EU a to prece nejde pomlouvat, stat v EU. cenzura horsi nez za komancu, hruza. rekli jen polovinu, tu co se jim hodi do mlyna

(reakce na) ČZ a pan Pudil

26.2.2009 v 09:35 | Nahoru | #24

dejw>Halavne tam vubec nerekli, ze CZ prodali Cagive a ta ji pak zavrela. komancove neukoncili vyrobu, stale se vyrabelo, jen utly sport pudilovi, jinak seriove konstruoval dal. pac jsme v EU a to prece nejde pomlouvat, stat v EU. cenzura horsi nez za komancu, hruza. rekli jen polovinu, tu co se jim hodi do mlyna



Tam nešlo o to kdo fabriku zavřel ale o to že fakrika už aspon 20let nevyvíjela moderní motorky a nedělala si reklamu na závodech! A 20let vývoje by se dalo dohnat jen těžko dopadlo by to jako v Jawě která používá cizí motory.

(reakce na) ČZ a pan Pudil

26.2.2009 v 09:37 | Nahoru | #25

Bubrak ZX10R>Bars>Raduska8000>Dneska jsme na to koukali na netu...je to borec, hlavně fakt asi japonci museli čumět na co přišel holič. Klobouk dolů před nim.

Asi v tom máš trochu zmatek, holič byl vedoucí výroby- ten co jim zakázal pokračovat v projektu...

No na to japonci taky cumeli asi, ze jim to zakazal.



Na to japonci tleskali jak o dušu zas o konkurenta mín a prodeje jim šli taky jistě nahoru při každém potopení slibného projektu.

ČZ a pan Pudil

26.2.2009 v 22:19 | Nahoru | #26
motorka to byla vynikající... jako spousta dalších...

pokud jí chcete vidět naživo, navštivte den otevřených dveří ČZ, který se koná pravidelně koncem září, je tu síň tradic, kde di krom motorek, zbraní, a dnešní produkce, můžete prohlédnout i tento stroj.

protože Čz se již deset let orientuje na jinou výrobu,tak už žádný další motorky čz nebudou... byť s motocykly má spojitost výroba řetězů, krom nic řetězy do automobilů, různých dalších autodílů, turbodmychadel, součástí motorů pro škodovku, a další automobilky, obráběcí stroje, nástroje, lisovací přípravky, formy....

ono není jednoznačný, kdo za to může... nesvaloval bych to jen na jedny, ani jen na druhý, každej má svůj podíl...

nutno ale uznat, že za totality se pořád prodávaly mraky motorek a motocyklová výroba v čz žila...

dnes už by nemělo cenu to rozjíždět, bohužel značky přicházejí a odcházejí... z mnoha věhlasnejch anglickejch značek nám dnes zbyl taky už jen triumph... kterej si nechává dost dílů dělat na Thaivanu....

1 reakcí na tento příspěvek ČZ a pan Pudil

26.2.2009 v 22:41 | Nahoru | #27

ono není jednoznačný, kdo za to může... nesvaloval bych to jen na jedny, ani jen na druhý, každej má svůj podíl...


jo, to zni strizlive

nutno ale uznat, že za totality se pořád prodávaly mraky motorek a motocyklová výroba v čz žila...


vyroba zila, ale vyvoj skomiral (resp. cesta z vyvoje do vyroby), protoze se plnil plan na export do SSSR. Z tehdejsiho kratkodobyho pohledu super vec, z hlediska perspektivy to vedlo tam, kde je CZ/Jawa ted :\, bohuzel...

ČZ a pan Pudil

26.2.2009 v 23:35 | Nahoru | #28
a to je v nejakym rozporu s tim, co jsem napsal? Abychom si rozumeli, ja nejsem zastancem toho nazoru, ze to "rozkradli komunisti", nicmene rozhodne nemam iluze o efektivite managementu te doby (stejne jako ted)... Koneckoncu byl jsem parkrat v Jawe a situace 20 let po revoluci je tam takova, ze nemaj pomalu ani na vratnyho. Ale projekty existovaly i v ramci zabehnutych masin, napr. 5-stupnova prevodovka do 638, ktera by ji potrebovala jako sul...

ČZ a pan Pudil

26.2.2009 v 23:54 | Nahoru | #29
já nevím a neodvážím si spekulovat co konkrétně za tím stálo...

na druhou stranu, když seberu informace, ke ketrám jsem se dostal, čz vyvíjela víceméně pořád... od vyjetí řady 476/477 se pracovalo na malých 4t 125-250ccm motor 180cm, dvouventil, se v upravené 200ccm verzi do seriové výroby dostal.. pokud se tak dá hovořit o 500 vyrobených kusech dvoustovkových roadsterů... jehož motor vycházel z motoru prototypové řady motocyklů třídy 175ccm, jež byly vyvinuty a zkoušeny v polovině 80 let... řady osahovala model turistický/cestovní/silniční enduro/kapotovanou verzi...

byly i další motory... celé motocykly, některé ortodoxnějších, viz výše, nekteré zase zajímavých konstrukcí (o něco starší dvouválec 200ccm, dvouvačkový, s velmi zajímavými parametry. vzhledem k tomu, že v ČZ dělám, tak se občas dostanu do styku s lidmi, kteří tím žili, dvouválce, jednoválce, v objemech co jsem psal...

takže že se nevyvíjelo se nedá říct... zda by nakonec byly/nebyly zrovan tyhle motorky nadprůměrné, se už nedozvíme, protože tu nejsou.. kdo ví...

takže když k tomu přistoupíme s chladnou hlavou, tak vývoje nestál, jak moc byl pozadu, nebo vepředu, dnes těžko hodnotit.

za panem pudilem zůstalo mnoho dobré práce... mrzí mne právě to, že v pořadu se o ostatních, civilních prototypech nepadla zmínka...

takže pro neznalého ten pořad udělá iluzi toho že "ČZ vyráběla vždycky šmejdy a pak přišel výkřik do tmy v podobě onoho závodního stroje, který byl utnut"

proto se nemůžu s pořadem plně stotožnit.

(reakce na) ČZ a pan Pudil

27.2.2009 v 00:08 | Nahoru | #30
Cobra357> myslel jsem pred revoluci (takovy je nazorovy "mainstream"), ale jiste si to pochopil...
A jak to bylo s CZ a Cagivou? Nikdy jsem to neresil, ale pusobi to na me tak, ze znacku CZ si nekdo "vyhodne zpenezil" v Cagive, ale pro to nemam zadny dukazy...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
druzeta ČZ Ostatní Marťani 20 5.5.2024 v 11:05 Drobeki
CZ 125/150 c kompletace,renovace [1, 2] ČZ Ostatní bisop 44 27.1.2021 v 10:30 bisop
Neznáte motor Walter? ČZ Ostatní Pajuska 12 28.10.2018 v 16:59 kratkej01
Renovace - ČZ Orthopedia ČZ Ostatní G800 6 25.12.2017 v 00:06 Jen
ČZ MX 300 Vyrábí toto opravdu Čz St... ČZ Ostatní yannick 9 28.2.2017 v 15:36 pech.


TOPlist