2 reakcí na tento příspěvek ČZ a pan Pudil
fakt maso, nádhernej motor, škoda, že komanči to celý zaťápli, dneska jsme mohli mít vlastní značku superbiků...stejně jako jsme za komančů prodali do USA patent na kontaktní čočky...komunardům nasra* !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ a pan Pudil
Raduska8000>Dneska jsme na to koukali na netu...je to borec, hlavně fakt asi japonci museli čumět na co přišel holič. Klobouk dolů před nim.
Asi v tom máš trochu zmatek, holič byl vedoucí výroby- ten co jim zakázal pokračovat v projektu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ a pan Pudil
Bars>Raduska8000>Dneska jsme na to koukali na netu...je to borec, hlavně fakt asi japonci museli čumět na co přišel holič. Klobouk dolů před nim.
Asi v tom máš trochu zmatek, holič byl vedoucí výroby- ten co jim zakázal pokračovat v projektu...
No na to japonci taky cumeli asi, ze jim to zakazal.
2 reakcí na tento příspěvek ČZ a pan Pudil
Midloch2>Kdo si tady myslíte, že by se taková motorka s patřičným faceliftem na retro dneska prodávala ?
Neviděl bych to tolik na retro facelift, ale V4 motor, vzducháč, tak 600ccm v rámu naháče se jménem ČZ..
Jen kdyby to ty kurvy nezakázali
http://thekneeslider...ooled-ajs-v4-engine/
http://images.google...Dcs%26lr%3D%26sa%3DN
1 reakcí na tento příspěvek ČZ a pan Pudil
1 reakcí na tento příspěvek ČZ a pan Pudil
dejw>Halavne tam vubec nerekli, ze CZ prodali Cagive a ta ji pak zavrela. komancove neukoncili vyrobu, stale se vyrabelo, jen utly sport pudilovi, jinak seriove konstruoval dal. pac jsme v EU a to prece nejde pomlouvat, stat v EU. cenzura horsi nez za komancu, hruza. rekli jen polovinu, tu co se jim hodi do mlyna
Tam nešlo o to kdo fabriku zavřel ale o to že fakrika už aspon 20let nevyvíjela moderní motorky a nedělala si reklamu na závodech! A 20let vývoje by se dalo dohnat jen těžko dopadlo by to jako v Jawě která používá cizí motory.
Bubrak ZX10R>Bars>Raduska8000>Dneska jsme na to koukali na netu...je to borec, hlavně fakt asi japonci museli čumět na co přišel holič. Klobouk dolů před nim.
Asi v tom máš trochu zmatek, holič byl vedoucí výroby- ten co jim zakázal pokračovat v projektu...
No na to japonci taky cumeli asi, ze jim to zakazal.
Na to japonci tleskali jak o dušu zas o konkurenta mín a prodeje jim šli taky jistě nahoru při každém potopení slibného projektu.
pokud jí chcete vidět naživo, navštivte den otevřených dveří ČZ, který se koná pravidelně koncem září, je tu síň tradic, kde di krom motorek, zbraní, a dnešní produkce, můžete prohlédnout i tento stroj.
protože Čz se již deset let orientuje na jinou výrobu,tak už žádný další motorky čz nebudou... byť s motocykly má spojitost výroba řetězů, krom nic řetězy do automobilů, různých dalších autodílů, turbodmychadel, součástí motorů pro škodovku, a další automobilky, obráběcí stroje, nástroje, lisovací přípravky, formy....
ono není jednoznačný, kdo za to může... nesvaloval bych to jen na jedny, ani jen na druhý, každej má svůj podíl...
nutno ale uznat, že za totality se pořád prodávaly mraky motorek a motocyklová výroba v čz žila...
dnes už by nemělo cenu to rozjíždět, bohužel značky přicházejí a odcházejí... z mnoha věhlasnejch anglickejch značek nám dnes zbyl taky už jen triumph... kterej si nechává dost dílů dělat na Thaivanu....
1 reakcí na tento příspěvek ČZ a pan Pudil
ono není jednoznačný, kdo za to může... nesvaloval bych to jen na jedny, ani jen na druhý, každej má svůj podíl...
jo, to zni strizlive
nutno ale uznat, že za totality se pořád prodávaly mraky motorek a motocyklová výroba v čz žila...
vyroba zila, ale vyvoj skomiral (resp. cesta z vyvoje do vyroby), protoze se plnil plan na export do SSSR. Z tehdejsiho kratkodobyho pohledu super vec, z hlediska perspektivy to vedlo tam, kde je CZ/Jawa ted :\, bohuzel...
na druhou stranu, když seberu informace, ke ketrám jsem se dostal, čz vyvíjela víceméně pořád... od vyjetí řady 476/477 se pracovalo na malých 4t 125-250ccm motor 180cm, dvouventil, se v upravené 200ccm verzi do seriové výroby dostal.. pokud se tak dá hovořit o 500 vyrobených kusech dvoustovkových roadsterů... jehož motor vycházel z motoru prototypové řady motocyklů třídy 175ccm, jež byly vyvinuty a zkoušeny v polovině 80 let... řady osahovala model turistický/cestovní/silniční enduro/kapotovanou verzi...
byly i další motory... celé motocykly, některé ortodoxnějších, viz výše, nekteré zase zajímavých konstrukcí (o něco starší dvouválec 200ccm, dvouvačkový, s velmi zajímavými parametry. vzhledem k tomu, že v ČZ dělám, tak se občas dostanu do styku s lidmi, kteří tím žili, dvouválce, jednoválce, v objemech co jsem psal...
takže že se nevyvíjelo se nedá říct... zda by nakonec byly/nebyly zrovan tyhle motorky nadprůměrné, se už nedozvíme, protože tu nejsou.. kdo ví...
takže když k tomu přistoupíme s chladnou hlavou, tak vývoje nestál, jak moc byl pozadu, nebo vepředu, dnes těžko hodnotit.
za panem pudilem zůstalo mnoho dobré práce... mrzí mne právě to, že v pořadu se o ostatních, civilních prototypech nepadla zmínka...
takže pro neznalého ten pořad udělá iluzi toho že "ČZ vyráběla vždycky šmejdy a pak přišel výkřik do tmy v podobě onoho závodního stroje, který byl utnut"
proto se nemůžu s pořadem plně stotožnit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
druzeta ČZ Ostatní | Marťani | 20 | 5.5.2024 v 11:05 Drobeki |
CZ 125/150 c kompletace,renovace [1, 2] ČZ Ostatní | bisop | 44 | 27.1.2021 v 10:30 bisop |
Neznáte motor Walter? ČZ Ostatní | Pajuska | 12 | 28.10.2018 v 16:59 kratkej01 |
Renovace - ČZ Orthopedia ČZ Ostatní | G800 | 6 | 25.12.2017 v 00:06 Jen |
ČZ MX 300 Vyrábí toto opravdu Čz St... ČZ Ostatní | yannick | 9 | 28.2.2017 v 15:36 pech. |