šimic>MATY2>
Podmínka bude min 40kw a min 600ccm což asi žádná šestka nesplňuje!!!
...no nevím
MATY to napsal přesně podle požadavků Směrnice ES 2006/126/ES o řidičských průkazech, kterou musí členské státy EU zapracovat do svých předpisů do konce r. 2010. Parametry vozidel pro zkoušku (a tedy i pro výcvik) jsou uvedeny přesně dle této Směrnice. Pro výběr motorky pro výcvik je nutno již nyní s uvedenou úpravou počítat, neboť je to investice na delší dobu.
Většina šestek opravdu nesplňuje požadavek na objem motoru min. 600 ccm (např. CBF 600 r.v. 08 má objem 599,3 ccm, tedy pod požadovaných 600 ccm. Řešením je zvýšení objemu, což nemusí být vždy proveditelné. Tedy řešením je motorka s motorem 650 ccm apod.
Honza
1 reakcí na tento příspěvek Jaké moto na autoškolu
Ale jo už vím jedna mě přecijen napadla...
MATY2>tím na čem kdo kdy jezdil bych se moc neřídil - takže k tématu:
píšeš o motorce, ale nepíšeš pro jakou skupinu, aby mohl dělat všechny skupiny potřebuje motorky min. 3
nevím jestli o tom ty nebo tvůj kámoš víte, ale nejpozději do dvou let budou nové podmínky pro výcvikové motocykly!! Tak jen aby nekoupil něco co bude za dva roky k ničemu...
jednoduše vzato na AM a A1 v podstatě jakoukoli 125cu viz např ta yamaha SR125 já mám např. suzuki GN125 ale možností je spousty
na Aomezené a v budoucnu na A2 je trochu zádrhel - musí to mít přesně 25,000kw! Pokud bude mít víc je nepoužitelná teď, pokud míň tak nebude použitelná na A2. Teď stačí i jawa 350 s výkonem do 25kw ovšem na A2 bude muset být obsah min. 400ccm a výkon 25kw - 35kw. Doporučil bych nějakou s osvědčených pětistovek gs500 er5 cb500 ev. cbf500 s 25kw
na Aneomezené taky pozor! Podmínka bude min 40kw a min 600ccm což asi žádná šestka nesplňuje!!! Takže bych volil nějakou 650 nebo 750. V případě že by chtěl šestku tak si předem domluvit možnost zvýšení objemu na 600ccm ( v současnosti zatím stačí cokoli co má víc jak 35kw většinou ty pětky)
Hele a to plati teda jen pro ty motorky autoskoly nebo se budou zavadet i novy skupiny na moto? Ja, ze jsem nekde slysel, ze se maj nejak menit, ale nevim co je na tom pravdy...
DMC.motobiker>HonzaČ> Jo a hlavně 600 ccm rejže mají většinou víc jak 40 Kw, neumím si představit jaká šunka by v dnešní době měla při tom obsahu jen 40 Kw :\ , tak málo to snad ani nejde...
Ale jo už vím jedna mě přecijen napadla...
Já jsem nikde nepsal, že "6" moto má 40 kW, ta Směrnice říká, ž emotorka pro zkoušku bude muset mít min. 40 kW a min. 600 ccm obsah. Tedy např. CBF 600 r.v. 2004 (mám ji) má 57 kW a obsah 599,9 ccm, což ale není min. 600 ccm. Takže to budu muset nějak řešit. Stejně tak moto pro budoucí A2 min. 400 ccm a 25 - 35 kW - abych mohl splnit stávající a nové předpisy, tak musím mít moto s 25 kW přesně (mám CBF 500 omezenou na 25 kW).
sucre> Odpovím ti já - ano, budou se měnit skupiny moto. Místo nynější A omezené (11 - 25 kW) bude nově A2 (výkon 11 - 35 kW a poměr výkon/hmotnost do 0,2 kW/kg) a u A neomezené bude stanoven výkon nad 35 kW (jako nyní), nově ale bude stanovena podmínka věku již od 20 let spolu s douletou praxí na A2, jinak až od 24 let.
U nás se předpokládá zavedení změn asi od r. 2011.
Honza
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto na autoškolu
myslím že HonzaČ to už dostatečně objasnil nejde totiž o výkon ale o obsah, pokud objevíte šestistovku která bude mít obsah uvedený v TP roven nebo větší 600ccm tak mi dejte prosím vědět, já jsem žádnou takovou zatím neobjevil
Sucre:
jj, je to přesně tak jak píše HonzaČ, pokud vydržíš nejpozději do jara 2011 s dvácou tak si pak budeš moct udělat A2 do 35KW a ve dvaceti (po dvou letech držení A2) rozšířit na neomezeno.