Téma: ****Ruckwasaki je slavná
 
10.2.2009 v 20:19
Tak jsem konečně dostavěl mini co jsem dostal od své milované přítelkyně pod stromeček...

Úpravy:

-zesílený rám ( převařený + spousta výztuh )
-vyměněna všechna ložiska za japonská Koyo ( prý kvalitnější než SKF ) + nové šrouby a gufera
-BB4
-výfuk Hikone ( typ 202 ) - udělal jsem ho 2-dílný, protože bych ho už kvůli množství vzpěr z rámu nevytáhl..
-karbonová klapka sání ( v plánu mám trojúhelníkové klapky )
-karburátor ze Simsona
-vyleštěné kanály
-zlepšené chlazení motoru a spojky ( kopie od L.O.mmaxe )
-kovové páčky namísto plastových ( při brždění se neohýbají )

Ikdyž je teprve v záběhu, v porovnání s originálem jede o dost lépe

Už se těším až bude hezky a budu řádit na okruhu

Tady je pár foto mojí MiniNinji...

[URL= velký dík putuje Corelovi9 za jeho cenné "rady do zahrady"

Edit: PMT od MišákaRR jsou nazuty - díky Mišáku, máš to u mě a nalepil jsem nové samolepky - snad se budou líbit...

[URL= na tunig-moto[/url]


Naposledy editováno 09.03.2009 13:53:07
Anketa:
líbí se mi moc
73%
44
líbí se mi neskutečně moc
27%
16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná

16.2.2009 v 18:32 | Nahoru | #121

Ruck>Ještě tenhle týden nastříkám ráfky ( matná černá + bílé linky ) a hodim sem fota...



nic nestrikej stejne to v sobotu odrbem Prezouval si to uz nekdy?PMT jsou bezdušuvky ale jestli jsi to neprezouval tak tam duse mas je to lepsi s nima PMTčka by se museli roztahnout jde to špatne Ja tam duše mam a jsem zpokojenej

2 reakcí na tento příspěvek ****Ruckwasaki je slavná

16.2.2009 v 22:32 | Nahoru | #122
no hezky pěkně kamaráde, tak to má být, už jen pořádnej (gumicukovej) tlumič řízení, italský gumy, pevný stupačky a můžeš začít lítat..
já se nedvno pustil do toho motoru, všechno v cajku, už jsem tahal za startovací šňůru a najednou mi tam nejde jiskra a mám brutální kompresi asi jsem tam zapoměl dát jeden ten měděnej kroužek či co.. a zřejmě mi odešlo zapalko.. takže zase rozborka zborka.. Už se těšim až to bílý venku sleze a začnem zase lítat tady kousek v jablonci..


****Ruckwasaki je slavná

16.2.2009 v 23:49 | Nahoru | #123
jůůůhůůů pidimotorky to je tak krásný

(reakce na) ****Ruckwasaki je slavná

17.2.2009 v 07:20 | Nahoru | #124

MišákRR>Ruck>Ještě tenhle týden nastříkám ráfky ( matná černá + bílé linky ) a hodim sem fota...

nic nestrikej stejne to v sobotu odrbem Prezouval si to uz nekdy?PMT jsou bezdušuvky ale jestli jsi to neprezouval tak tam duse mas je to lepsi s nima PMTčka by se museli roztahnout jde to špatne Ja tam duše mam a jsem zpokojenej



Neboj, bude to nastříkaný tak, že to už nikdo neoloupe
Duše tam samozřejmě nechám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná

17.2.2009 v 07:22 | Nahoru | #125
Corela9> Nazdáááááááár
Ten tvůj "tlumič řízení" už mám, jen není vyfocenej a pevný stupačky budou co nejdříve a gumy v sobotu...

Na jaře mě musíš naučit pár vychytávek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná

17.2.2009 v 08:49 | Nahoru | #126
[quote]Corela9>no hezky pěkně kamaráde, tak to má být, už jen pořádnej (gumicukovej) tlumič řízení, italský gumy, pevný stupačky a můžeš začít lítat..
já se nedvno pustil do toho motoru, všechno v cajku, už jsem tahal za startovací šňůru a najednou mi tam nejde jiskra a mám brutální kompresi asi jsem tam zapoměl dát jeden ten měděnej kroužek či co.. a zřejmě mi odešlo zapalko.. takže zase rozborka zborka.. Už se těšim až to bílý venku sleze a začnem zase lítat tady kousek v jablonci..

Tak to se taky prijedu project do (Jablonce)Jestli to teda nebude vadit Prosim te na co tam mas ty gumycuky?Neni lepsi dat pod brejle gumu?Gumycuky jsou zbytecne dlouhy a nevypada to moc dobre.Ja tam mam gumu a je to super dotahnes si to jak potrebujes a s tema stupackama mam tam narvanou zahradni hadici a taky super

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná

17.2.2009 v 10:42 | Nahoru | #127
MišákRR> guma pod brejle má obrovskou nevýhodu v tom že pouze drží směr kam zatočíš, musíš tedy vynaložit víc síly při zatáčení a překlápění, nehledě na to že se ti po několika desítkách km vyžvejká a jako by tam nebyla..
Gumycuk je sice nevzhledná varianta, ale o dost praktyčtější, tuhost si navolíš sám potřebnou délkou a co je asi nej předost je že tím jak se jedna guma přetahuje s druhou ti neustále drží přímý směr a čím víc chceš řidítka otočit tím víc musíš "zabrat". Hlavně nemáš žádnou práci s tím narovnat je po zatočení do půvdoní polohy - jdou tam samy..
s gumou prostě někde drnceš, trochu zavřeš řidítka a už se s tim musíš prát abys jel rovně. Mám to vyzkoušený a gumycuk funguje ze všeho nejlíp.. Když už jedeš fakt "na hraně" řízení je fakt mnohem klidnější - vyzkoušej a uvidíš - ale musíš to dotáhnout tak aby ti řidítka nešli až na doraz - cca 1-2 cm od, pak to funguje

a přidám něco málo z našeho ježdění - všiměte si malýho highsideru v táhlý levý na roviku kolem baráku


Naposledy editováno 17.02.2009 10:45:16

****Ruckwasaki je slavná

17.2.2009 v 10:57 | Nahoru | #128
Tyyyyyyyyyyy woe vy jste maniaci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná

17.2.2009 v 11:18 | Nahoru | #129
Ruck> no pěkné

Ty nedůvěřuješ čínské konstrukční škole?
Kdesi ukradnul ten výfuk? Musím taky nějakej sehnat, origo je na draka.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná

17.2.2009 v 11:28 | Nahoru | #130

Slow>Ruck> no pěkné

Ty nedůvěřuješ čínské konstrukční škole?
Kdesi ukradnul ten výfuk? Musím taky nějakej sehnat, origo je na draka.



No...moc klukům čínskejm nevěřím

Výfuk je Hikone typ 202 + musíš dodělat komplet koleno..

Výfuky Hikone

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná

17.2.2009 v 11:33 | Nahoru | #131
Ruck> jj, díkas, ta cena za výfuk je příjemná

My na to jdeme opačnou fintou, radší angažujeme lehčího jezdce a rám jsme převařili

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná

17.2.2009 v 11:36 | Nahoru | #132
Slow> já mám i s kombinézou 115kg, tak mi povídej o lehčím jezdci....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná

17.2.2009 v 11:39 | Nahoru | #133
Ruck> ten náš ( v profilu ) i s cyklo helmou tak do 20kg
Tak to máš sakra těžkou kombinézu, co v ní vozíš??

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná

17.2.2009 v 11:41 | Nahoru | #134
Slow> no tak to vážně není potřeba upravovat

Co bych vozil....pár let v posilce a thai-boxu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná

17.2.2009 v 11:42 | Nahoru | #135
Corela9> týýý woe hasan jako kráva špičkově zvládnutej a ukázkový zalehnutí na rovince SUPER

(reakce na) ****Ruckwasaki je slavná

17.2.2009 v 11:42 | Nahoru | #136

Ruck>Slow>Ruck> no pěkné

Ty nedůvěřuješ čínské konstrukční škole?
Kdesi ukradnul ten výfuk? Musím taky nějakej sehnat, origo je na draka.

No...moc klukům čínskejm nevěřím

Výfuk je Hikone typ 202 + musíš dodělat komplet koleno..

Výfuky Hikone



podivam se na to videjko v Belfu nam to na notasu nejde

(reakce na) ****Ruckwasaki je slavná

17.2.2009 v 11:43 | Nahoru | #137
Ruck> no vidiš to a te´dka tě to akorát omezuje v rychlosti

(reakce na) ****Ruckwasaki je slavná

17.2.2009 v 11:46 | Nahoru | #138

majkl31>Corela9> týýý woe hasan jako kráva špičkově zvládnutej a ukázkový zalehnutí na rovince SUPER


A jak efektně to láme do toho vracáku
To je prostě mazec neskutečnej

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná

17.2.2009 v 11:51 | Nahoru | #139

Ruck>Slow> no tak to vážně není potřeba upravovat

Co bych vozil....pár let v posilce a thai-boxu



pupek vozíš

(reakce na) ****Ruckwasaki je slavná

17.2.2009 v 12:02 | Nahoru | #140
stepos79> Ty saláte jeden vopuchlej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná

17.2.2009 v 15:13 | Nahoru | #141

stepos79>Ruck>Slow> no tak to vážně není potřeba upravovat

Co bych vozil....pár let v posilce a thai-boxu

pupek vozíš



ten já vozim taky , na kombi se vykašli, to je zbytečná zátěž a pořádně se v tom nehneš, pořid od zandony chrániče se sliderama a můžeš jezdim v čemkoli. já v hycu jezdil kalhoty a tričko + minib. chrániče a na loktech chrániče z inlinů škoda že to nemám na fotkách.. jinak ty minib.chrániče najdeš tady ta investice se fakt vyplatí

(reakce na) ****Ruckwasaki je slavná

17.2.2009 v 17:45 | Nahoru | #142
Corela9> Stepos kecá, já nejsem tlustej, ale svalnatej ! ! !

Na ty chrániče sem koukal a asi si je taky pořídím - v kombinéze sotva vlezu na velkou mašinu

1 reakcí na tento příspěvek ****Ruckwasaki je slavná

17.2.2009 v 17:49 | Nahoru | #143
2:Ruck, nebylo by lepší v té kombošce jezdit na tomto:Bike for Ruck

1 reakcí na tento příspěvek ****Ruckwasaki je slavná

17.2.2009 v 19:02 | Nahoru | #144
JEste doporucuju vymenit minimalne stupacky, protoze jestli mas ty origo, tak ti upadnou v tu nejnevhodnejsi chvili jako me a doporucuji tez koupit ten lepsi retez made in Japan, protoze original se trha, pripadne vytahava a pak pada mezi rozetu a kolo a nasledne ho zablokuje, kamaradovi to bloklo behem zataceni, vysledek je jasnej :).

(reakce na) ****Ruckwasaki je slavná

17.2.2009 v 21:56 | Nahoru | #145

Slow>2:Ruck, nebylo by lepší v té kombošce jezdit na tomto:Bike for Ruck



Hmm....tak to ti teda pěkně děkuju

(reakce na) ****Ruckwasaki je slavná

17.2.2009 v 21:57 | Nahoru | #146
acALIEN> stupačky už mám připravený a řetěz dokoupím i s novou rozetou a pastorkem

****Ruckwasaki je slavná

18.2.2009 v 00:22 | Nahoru | #147
chci se optat,co tím získám když na svou mini dám karbec z S-51 simson,jaké stím máte zkušenosti

1 reakcí na tento příspěvek ****Ruckwasaki je slavná

18.2.2009 v 00:51 | Nahoru | #148
[img]

Naposledy editováno 18.02.2009 00:59:11

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná

18.2.2009 v 02:26 | Nahoru | #149
39616> ty woe ilegal night race pěkně blbnete pěkně.. my taky ale raději ve dne to je prej bezpečnější




Ruck> pokud je to nutný, řetěz kup od blaty, nebo kluci kupovali něakou čízu myslim, je to stejně jedno, já mám složenej asi ze 3 druhů a jezdí to, spíš pořiď nejtováček, páč tomu že ho sem tam přerveš se stejně nevyhneš. někdy stačí upadnout a rupne ani nevíš jak a mít náhradní kousek řetězu a cajk na to to rychle spravit je k nezaplacení a převod jedině 6/68 jinej nemá cenu.. živí to je dost a mít to ještě kratší tak už se nesvezeš vůbec (i rovinky jsou důležitý)
Stupačky navař pevný kulatiny a na ně nejlíp nějakou "plošinkou" třeba o velikosti krabičky od sirek na kterou si pak "pohodlně" položíš v kotníku zlomenou nohu..
A ještě k tomu laufu.. je super ale nedoporučuju aby takhe koukal, je to dost nebezpečný, hlavně pro ty za tebou a byla by ho i škoda, přeci jen nějakýmu tomu blbnutí se nevyhneš a takhle ho lehce ohneš nebo ubousíš, pokud se ti na něj dřív někdo nenapíchne

já to měl takhle a super. jak zvuk tak výkon.. na ohyb svodu jsem použil kus kolena z původního výfuku


A karbec ze simsona? jen dobře. výhoda je v přírubě (nepřisává vzduch oproti gumovjem na tuning. karbcích) má větší sací průměr než originál je celkem bezproblémový.
tun. karbce to je laborace..
15mm je super (sám ho jezdím) má kovovou přírubu, dobjrej sklon, ale při maximálce je znát že nedokáž dát víc šťávy ani po přetryskování..
Opriti 19mm která když se vyšteluje jede jak z praku.
Ale: protejká, gumová přírupba má špatnej sklon a karbec je nesutál zakloněnej, přisává falešnej vzduch, docela pakárna ho vyštelovat - ale je to kous od kusu čímž nechci nikoho odradit, jen mluvím z vlastní zkušenosti..
A bylo tu zmíněno i Valbro - super karbec, jeden z nej, ale pracuje uplně na jinym principu a je pakárna ho jak zapojit tak nastavit, takže asi tak pro dnešek.. už je hodně hodin, jdu spát
a na závěr moje oblíbená: "stejně se v tom budeš pořád hrabat"


Naposledy editováno 18.02.2009 02:46:09

****Ruckwasaki je slavná

18.2.2009 v 06:13 | Nahoru | #150
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist