globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Když 4takt po zahřátí vyletí do otáček?
17.2.2009 v 14:21
Ahoj kuci, o víkendu se jedu podívat na jednoválcovou 4T motorku (rotax 350 ccm) , dle prodávajícího po zahřátí vyletí do otáček. Prý laboroval s karbecem, ale nepomohlo. Beru sebou náhradní karbec s přírubou přesně na tu motorku, tipuju, že může být zaseklý sytič, ale když to nebude karburátorem, tak co doporučujete omrknout? Dík za tipy.

1 reakcí na tento příspěvek Když 4takt po zahřátí vyletí do otáček?

17.2.2009 v 14:44 | Nahoru | #1
Nejspíš to bude tim karburátorem, nebo přírubou, pokud ne, napadá mě ještě těsnění pod hlavou

Když 4takt po zahřátí vyletí do otáček?

17.2.2009 v 15:02 | Nahoru | #2
Na 90% je to karburatorem.
a těch 10% muže bejt cokoliv... viz. těsnění pod hlavou.

Když 4takt po zahřátí vyletí do otáček?

17.2.2009 v 15:04 | Nahoru | #3
moc paliva, karbec

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když 4takt po zahřátí vyletí do otáček?

17.2.2009 v 15:07 | Nahoru | #4
Dave81> nemyslis, ze prisavani falesneho vzduchu (tesnenima, spojema) by volnobezne otacky naopak snizovalo? (opacny efekt nez sytic, ktery smes obohacuje, aby sla lepe zapalit)

sel bych po tom karburatoru - sytic, plyn; obecne neco s palivem/vzduchem...

jeste cituji neznamy zdroj: "máte-li podezření na přisávání falešného vzduchu, namočte menší štětec do benzinu a objeďte s ním při ohřátém motoru při volnoběhu spoje. Zvýší-li se při tomto manévru otáčky, karburátor přisává falešný vzduch"

Když 4takt po zahřátí vyletí do otáček?

17.2.2009 v 15:08 | Nahoru | #5
Tak sytič to nebude pokud by byl zaseklý po zahřátí by se to spíš dusilo a chtělo by to chcípnout. Může to přisávat vzuch skoro kdekoli takže těžko hnedat např.prasklá hlava

Když 4takt po zahřátí vyletí do otáček?

17.2.2009 v 15:10 | Nahoru | #6
typuju na plovákový ventil, zustane odevřený a přeplňuje...

(reakce na) Když 4takt po zahřátí vyletí do otáček?

17.2.2009 v 15:10 | Nahoru | #7
Skalda> No jak sem psal, nejspíš to bude karbec, ničim jinym tam víc benzinu nedostaneš, ale pokud je směs dost bohatá, motor teplej a někde si to přitáhne vzduch, tak si to "přidá plyn", čistý teoretizování. Neřikám, že se nepletu.

Když 4takt po zahřátí vyletí do otáček?

17.2.2009 v 15:14 | Nahoru | #8
nepleteš.. klasika, stačí u fíka zavřít kohout na beneli a jak dochází v karbci a jde to už spíš na výpary tak se otáčky zvedají..

Když 4takt po zahřátí vyletí do otáček?

17.2.2009 v 15:15 | Nahoru | #9
no vic benzinu ten motor uleje - otacky klesnou, stoupaj otacky kdyz je smes chuda - saje to nekde falesnej vzduch... ale kde tezko rict...

Když 4takt po zahřátí vyletí do otáček?

17.2.2009 v 15:15 | Nahoru | #10
x2

Naposledy editováno 17.02.2009 15:15:48

(reakce na) Když 4takt po zahřátí vyletí do otáček?

17.2.2009 v 15:15 | Nahoru | #11

Skalda>Dave81> nemyslis, ze prisavani falesneho vzduchu (tesnenima, spojema) by volnobezne otacky naopak snizovalo? (opacny efekt nez sytic, ktery smes obohacuje, aby sla lepe zapalit)

sel bych po tom karburatoru - sytic, plyn; obecne neco s palivem/vzduchem...

jeste cituji neznamy zdroj: "máte-li podezření na přisávání falešného vzduchu, namočte menší štětec do benzinu a objeďte s ním při ohřátém motoru při volnoběhu spoje. Zvýší-li se při tomto manévru otáčky, karburátor přisává falešný vzduch"



Nevím kde ses dočetl tyto zajímavé informace ale zkus (pokud máš na motorce kohoutek a karbec) zastavit benzín a nechat motor běžet jak se bude směs ochuzovat docházením benzínu otáčky půjdou nahoru. Pak pochopitelně motor zdechne

Když 4takt po zahřátí vyletí do otáček?

17.2.2009 v 15:29 | Nahoru | #12
No může to být i ten sytič, ovšem motor by dlouho neběžel a po chcípnutí by byl velkej problém znovu nastartovat. Bylo by to zalitý, ale je pravda, že pokud běží motor, tak po vytažení sytiče otáčky na chvíli stoupnou (měl sem 2 jednoválcový endura 4T a u obou to tak platilo)

Když 4takt po zahřátí vyletí do otáček?

17.2.2009 v 15:56 | Nahoru | #13
To co rikate se vzrustem otacek pri ochuzeni zavrenim benzinu je pravda - taky mam tuhle zkusenost z Jawy (na Honde nemam kohout), donekonecna to samozrejme nepujde. Ta "zajímavá informace" je z http://skoda.panda....hp3?id=68&all=1. Umi nekdo vysvetlit, proc o neco chudsi smes generuje vyssi volnobeh? Chudsi se hur zapaluje, hori pomaleji, ale vetsi teplotou, takze doda vic energie (asi proto roztoci motor rychleji, ale asi ne studeny).

Jeste k moji rade "plyn"... tim jsem nemyslel benzin/bohatost smesi, ale soupatko - doraz nebo se nemusi vracet uplne kvuli jinemu problemu. Jednou jsme resili podobny syndrom a problem zpusobovala vzpricena podlozka pod soupatkem (na prvni pohled to ani nebylo videt). Pred ohratim se to neprojevilo ze stejneho duvodu, jako proc nejde studena motorka za plynem.

Naposledy editováno 17.02.2009 16:19:14

Když 4takt po zahřátí vyletí do otáček?

17.2.2009 v 16:20 | Nahoru | #14
Nesrovnávejte 2T a 4T při docházejícím benzínu, to je jako srovnávat Věru a Lucii Bílou.

mraza - buhvíkdo se v tom už někdy hrabal, vyzkoušej to jak to prodávající nabízí, no a snad se nějak dohodnote, abys tam zkusil ten svůj karbec a pak se uvidí co dál :\

1 reakcí na tento příspěvek Když 4takt po zahřátí vyletí do otáček?

17.2.2009 v 20:40 | Nahoru | #15
Ahoj. Nevím, jestli Ti pomůžu, protože srovnávám 4t s 2T, ale mýmu klukovi to dělalo na Símu. Zahřál se motor a šel do takových otáček, že bys to plynem nikdy neudělal. Horší než křovińák. Bylo to vadný gufero na klice. Vyměnil jsem jej a pohoda. Taky to může dělat karbec, ale v každým případě bych to tipnul na falešnej luft. Benzínem bys motor udusil.
No, nevím. U 4T se mi to nestalo.

Naposledy editováno 17.02.2009 20:40:52

Když 4takt po zahřátí vyletí do otáček?

17.2.2009 v 22:00 | Nahoru | #16
Na kamošovo GS500 se to dělo taky a nešlo to seštelovat, dělalo to co popisuješ a byl vlas v přívodovém ventilu v karbci, ten se přeplňoval a benzín tekl i zpět do airboxu..
Proto tvrdím co tvrdím(musíte si uvědomit že 2T o kterých mluvíte maj šoupátkovej a 4takt většinou podtlakovej karbec, jde tam víc benálu podtlaky se odvíraj otáčky jdou nahoru..

Edit: po vyčištění plovákové komory a přívodní hadičky benzínu bylo vše jak má být.

Naposledy editováno 17.02.2009 22:07:58

(reakce na) Když 4takt po zahřátí vyletí do otáček?

17.2.2009 v 22:10 | Nahoru | #17

wigo.dragstar>Ahoj. Nevím, jestli Ti pomůžu, protože srovnávám 4t s 2T, ale mýmu klukovi to dělalo na Símu. Zahřál se motor a šel do takových otáček, že bys to plynem nikdy neudělal. Horší než křovińák. Bylo to vadný gufero na klice. Vyměnil jsem jej a pohoda. Taky to může dělat karbec, ale v každým případě bych to tipnul na falešnej luft. Benzínem bys motor udusil.
No, nevím. U 4T se mi to nestalo.



No gufero to určitě nebude pač 4T nesaje směs pod píst, naopak píst je tu perfektním předělením spalovacího prostoru od zbytku motoru!!!

Když 4takt po zahřátí vyletí do otáček?

17.2.2009 v 22:37 | Nahoru | #18
že by se to lehce uchcávalo?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
prosím o pomoc zapojení spínací skř... Aprilia Tuareg Wind 350 karkula 12 16.1.2021 v 07:22 karkula
Aprilia Tuareg 350 rv 1991 ohřeje c... Aprilia Tuareg Wind 350 divi0055 0 23.7.2019 v 22:11 divi0055
Motory rotax 350 a 500 pro Aprilia ... Aprilia Tuareg Wind 350, Aprilia ETX 350, MZ 500 R, ... Dnepr12 6 15.3.2019 v 15:10 sharp
Kabel ke startéru Aprilia Tuareg Wind 350 scorpio30 6 14.9.2018 v 22:02 Wimshurst
LED žárovky do přístrojovky Aprilia Tuareg Wind 350 scorpio30 2 12.4.2018 v 10:27 Yura


TOPlist