globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku
17.2.2009 v 08:04
Rozdíl při namontování a odladění dynojet kitu, KN filtru a koncovky výfuku. Nárůst výkonu je vidět na obrázku.[URL= V originále 68,21 PS po úpravě 85,15PS. Nárůst výkonu téměř 15 PS.
Předchozí
1 2
Následující

Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

17.2.2009 v 08:10 | Nahoru | #1
skoda ze se vtom nevyznam

Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

17.2.2009 v 08:28 | Nahoru | #2
krásná křivka ta pude za plynem jak vzteká

2 reakcí na tento příspěvek Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

17.2.2009 v 09:38 | Nahoru | #3
nerozumim tomu, jak ty 2 křivky na konci končí v jiných otáčkách, ta po dynojetu končí asi 8700 ot a ta puvodní jde až do 10000 ot. není to tím že už se tím dál nechtěli chlubit?

Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

17.2.2009 v 09:40 | Nahoru | #4
čemu přičítáš posun křivky do nižších otáček?

Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

17.2.2009 v 09:42 | Nahoru | #5
Martin1310: To je dobrý. Co to vše stálo?...šel bych do toho u své Hondice také.

(reakce na) Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

17.2.2009 v 09:53 | Nahoru | #6

vegas>nerozumim tomu, jak ty 2 křivky na konci končí v jiných otáčkách, ta po dynojetu končí asi 8700 ot a ta puvodní jde až do 10000 ot. není to tím že už se tím dál nechtěli chlubit?


no to by me taky zajimalo, obzvlast pri takovymhle rozdilu...

Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

17.2.2009 v 10:20 | Nahoru | #7
Docela draha sranda, ja jsem investoval do vyfuku, KN a jineho chipu. Rozdil mezi origo a ladenyma vyfukama namereny nemam, ale pocitam ze tam 2-3 koniky budou. Ale zmena chipu udelala sakra rozdil v kroutaku. Mam diagram v profilu, tak juknete.

Jinak dodam, ze me ta sranda stala 13000 (ladaky Leovince, chip arrow a KN)

Naposledy editováno 17.02.2009 10:21:49

Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

17.2.2009 v 10:21 | Nahoru | #8
Chlapi to asi neni tak jak to vidíte...já myslim že to je jen znázornění max. výkonu při určitejch otáčkách,dál už to nemá smysl točit,protože výkon už neporoste,ale ten motor do deseti umí i po odladění...myslim

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

17.2.2009 v 10:33 | Nahoru | #9


Moje křivečka.

Naposledy editováno 17.02.2009 10:34:13

Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

17.2.2009 v 10:57 | Nahoru | #10
Cena materiálu cca 5500 kč + koncovka

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

17.2.2009 v 11:06 | Nahoru | #11
martin1310> Dobrá práce , co uděláš s mým strojem?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

17.2.2009 v 12:59 | Nahoru | #12

Rozdíl při namontování a odladění dynojet kitu, KN filtru a koncovky výfuku. Nárůst výkonu je vidět na obrázku. V originále 68,21 PS po úpravě 85,15PS. Nárůst výkonu téměř 15 PS.



V pripade tak ohromneho narustu jsou jen tri moznosti:
1. predtim byla skrcena
2. predtim byla opravdu tezce rozladena
3. ten kdo upravu provedl a zmeril je podvodnik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

17.2.2009 v 14:56 | Nahoru | #13

vegas>nerozumim tomu, jak ty 2 křivky na konci končí v jiných otáčkách, ta po dynojetu končí asi 8700 ot a ta puvodní jde až do 10000 ot. není to tím že už se tím dál nechtěli chlubit?


protože max vykon motoru leží u 8700ot. dál už to nemá smysl točit,to jde vidět z původní křivky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

17.2.2009 v 15:13 | Nahoru | #14
Kovi> max. vykon je sice z puvodni krivky neco pres tech 8k a dal uz nema smysl to tocit, ale to neodpovida vegasovi na to, proc ta nova spadne o poznani driv (nebo proc to tam neni odmereny)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

17.2.2009 v 15:54 | Nahoru | #15

Raduzek>

Moje křivečka.



skoro 150 poniku??? tak to tam musis mit turbo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

17.2.2009 v 15:57 | Nahoru | #16

PetrVTR_new>Rozdíl při namontování a odladění dynojet kitu, KN filtru a koncovky výfuku. Nárůst výkonu je vidět na obrázku. V originále 68,21 PS po úpravě 85,15PS. Nárůst výkonu téměř 15 PS.

V pripade tak ohromneho narustu jsou jen tri moznosti:
1. predtim byla skrcena
2. predtim byla opravdu tezce rozladena
3. ten kdo upravu provedl a zmeril je podvodnik



asi tak....25% vykonu za par penez??? tomu prece sam nemuzes verit;))

(reakce na) Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

17.2.2009 v 16:02 | Nahoru | #17

Londoner>PetrVTR_new>Rozdíl při namontování a odladění dynojet kitu, KN filtru a koncovky výfuku. Nárůst výkonu je vidět na obrázku. V originále 68,21 PS po úpravě 85,15PS. Nárůst výkonu téměř 15 PS.

V pripade tak ohromneho narustu jsou jen tri moznosti:
1. predtim byla skrcena
2. predtim byla opravdu tezce rozladena
3. ten kdo upravu provedl a zmeril je podvodnik

asi tak....25% vykonu za par penez??? tomu prece sam nemuzes verit;))



taky bych to videl jako 2 panove nademnou...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

17.2.2009 v 16:05 | Nahoru | #18
Londoner> mohla mít ucpanej starej filtr a rozladěnej karburátor. Vzpomínám že jsem kdysi četl ze na XTZ 750 se dělala úprava jehly pro snížení spotřeby, což by asi znamenalo menší výkon.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

17.2.2009 v 16:32 | Nahoru | #19
Stev> no co sem nasel,tak udavanej vykon je 69hp coz by odpovidalo....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

17.2.2009 v 16:46 | Nahoru | #20
Londoner> Já bych tu hodnotu výkonu nebral tak vážně, normálně se měří na zadním kole, takže bych čekal tak o 10 koní míň. Navíc 85 koní na 750 dvouválec jsou těžko uvěřitelný hodnoty i na motoru. Jde mi spíš o ten velkej rozdíl mezi měřeními, pokud proběhly za stejných podmínek.

Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

17.2.2009 v 18:06 | Nahoru | #21
hoší o kolik by šel ten výkon kdyby mel dynojet kn ladak+svody jen by me to zajímalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

17.2.2009 v 18:07 | Nahoru | #22

Stev>Londoner> mohla mít ucpanej starej filtr a rozladěnej karburátor. Vzpomínám že jsem kdysi četl ze na XTZ 750 se dělala úprava jehly pro snížení spotřeby, což by asi znamenalo menší výkon.


karbec se ladí jehlou schválně na chudší směs aby se zmenšila spotřeba, díky tomu že na 95% jízdy jede na podstechiometrickou směs má nižší spotřebu než stříkačka s katem která musí valit 14,7:1

Ale samozřejmě hlavní tryska se dává taková aby byl poměr 12:1, ale to se jedná jen o plný plyn... ne cestování

(reakce na) Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

17.2.2009 v 18:28 | Nahoru | #23

Skalda>Kovi> max. vykon je sice z puvodni krivky neco pres tech 8k a dal uz nema smysl to tocit, ale to neodpovida vegasovi na to, proc ta nova spadne o poznani driv (nebo proc to tam neni odmereny)


spadne dolu protože zavřel plyn tak proto ten useknutej konec že dal už to nemá smysl měřit byla by tam jen čára dolů.
jinak 25 % vykonu no
videl bych to predtim na starej filtr a karbec jak uz bylo receno
pro majiteluv klid duse bych zkusil jeste jinou brzdu pokud je zajem

Naposledy editováno 17.02.2009 18:28:43

(reakce na) Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

17.2.2009 v 18:31 | Nahoru | #24
Jurawood> já tomu nijak moc nerozumím, ale výkon se měří na plnej plyn ne? A pokud se ochudila směs na hlavní trysce, mělo by to znamenat nižší výkon. Ale rád se něco dozvím pokud to tak není.

Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

17.2.2009 v 18:42 | Nahoru | #25
Ty wole, do kolika otáček nechali jet to základní nabrždění?!!!!

Jinak velký nárůst je tam kvůli tomu, že motorka měla evidentně před úpravou nějaký problém.

Moje TRX 850 (téměř identický motor s XTZ750), s kterou jsem závodil, házela 87k / 7.300 ot a 93Nm při 5.700 ot (Dynojet kit karb, upravené koncovky, KN filtr a překopaný Airbox)...........jo a omezovač jsem měl nastavený na 8.200 otáček!

Naposledy editováno 17.02.2009 18:43:22

(reakce na) Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

17.2.2009 v 19:19 | Nahoru | #26

Stev>Londoner> Já bych tu hodnotu výkonu nebral tak vážně, normálně se měří na zadním kole, takže bych čekal tak o 10 koní míň. Navíc 85 koní na 750 dvouválec jsou těžko uvěřitelný hodnoty i na motoru. Jde mi spíš o ten velkej rozdíl mezi měřeními, pokud proběhly za stejných podmínek.



ok ok, ono pokud bude sikovnej chlapik na brzde nameri mu tam cokoliv,ze

jinak Shiver 750 ma asi tech 82 koniku na zadnim kole, ale to je zase o nekolik generaci jinej motor.

(reakce na) Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

18.2.2009 v 15:39 | Nahoru | #27

Londoner>Raduzek>

Moje křivečka.

skoro 150 poniku??? tak to tam musis mit turbo



Pouze KN+Laďák R.P.+PowercommanderIII

Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

18.2.2009 v 15:48 | Nahoru | #28
no tim sem chtel rict, ze jestli tam to turbo nemas tak Z 1000 urco nema 150ps a to ani na motoru

Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

18.2.2009 v 16:10 | Nahoru | #29
proč by nemohl?
serie ma 125 a graf vykazuje 146 hp
coz je rozdil 20 koni na z vyroby hodne udusenem motoru.

2 reakcí na tento příspěvek Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku

18.2.2009 v 16:18 | Nahoru | #30
no ponevadz se to po takovyhle uprave zvedne max o 10 koniku...ale spis tak 5-6...

ale me je jedno...jen mi prislo usmevny, ze vsude v testech kdyz to merej jim vychazi tak 110-115 a tady vidim skoro 150
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere Peter26 12 22.4.2024 v 22:29 Peter26
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere Peter26 0 20.4.2024 v 18:28 Peter26
Yamaha Xtz 750supertenere, dusí se ... Yamaha XTZ 750 SuperTenere pařenica 17 1.7.2023 v 08:12 wáca
Kde najít dobrou lakovnu v Praze Yamaha XTZ 750 SuperTenere georgeCZ 11 16.2.2023 v 11:35 markus
Yamaha xtz 750 supertenere Yamaha XTZ 750 SuperTenere Tomkertis 6 4.4.2022 v 08:11 Tomkertis


TOPlist