nemáš SPZ vepředu,takže vpoho......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radar
Jen se ptám na technologii řízení, nic víc...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radar
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radar
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radar
Naposledy editováno 16.02.2009 09:39:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radar
Úseky s měřením jsou bez odboček, vyjímkou je snad možnost spojení jednotlivých úseků na celé Jižní spojce, ale princip je stejný - známá vzdálenost i čas mezi libovolnými kamerami, kde vozidlo projede.
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radar
S motorkou ti ale stejne nezjisti znacku, protoze snimky porizuje zepredu, takze tam muzes litat, jak chces (pokud tam neni jeste jinej zpusob mereni).
Jinak je tam ta pricna cara, ktera neni az ke krajum silnice (je tak pres 95 % sirky pruhu) a podle tohoto znaku se dobre pozna usekovy mereni, aniz byste koukali do vzduchu po kamerach. A ano, je tam "inteligentni soft" (to uz sem rikal)...
Čau, Tom
mě je to jedno, jezdím jen pro potěchu, a předpisy více či méně dodržuji, dle možností situace. Na D1 bych nejel snad nad 100 po tom schodišti, ale zase jsou úseky, kde to jde o hodně a hodně víc a přitom je to třeba 2 cesta...
pravda pravda, KOCOURKOV.
Dík za vysvětlení pánové...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radar
Skalda>v Praze na Dobrissky (u Smichovskeho nadrazi) jsou v tom useku krome kamer na portalech i nejake dalsi forichtungy, tak me napadlo, jestli to nejsou dopplerovsky radary (jejich nakloneni by tomu odpovidalo). V takovem pripade by to umelo merit i okamzitou, ale dost mozna je to neco uplne jineho, nevite nekdo?
myslíš, že měswto má na tolik dopplerovejch a zbytečnejch radarů ?