Téma: Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...
Je tu nějaký majitel takového minimotocyklu?
Neexistuje náhodou český klub?
Uvažujete někdo o pořízení?
Neexistuje náhodou český klub?
Uvažujete někdo o pořízení?
On ví že na závodění se špičkou nemá, ale má s Dakarem bohaté zkušenosti a když nezklame motorka - nemusela by, je poměrně jednoduchá, navíc má špičkové komponenty - tak určitě dojede a protože obvykle odpadá snad 3/4 startovního pole, šanci na úspěch má. A i kdyby dojel někde vzadu, bude hvězdou sotěže..
a je to v p....i, Mr. Kastan do cile nedorazi...chjo...
Kastan skoncil
Naposledy editováno 07.01.2009 09:47:19
Kastan skoncil
Naposledy editováno 07.01.2009 09:47:19
Bohužel je mimo hru a mám pocit, jestli na podobnou závadu nevypadl i v maďarském "Dakaru". Na druhou stranu nejede už dalších 60 motorek tovární výroby, které jsou na podobné akce stavěné mnohem lépe na rozdíl od doma postavené motorky dokončené týden před odjezdem. Je fakt, že s tím motorem byl IK úspěšný na Baja Cupu, ale to byly krátké, nesrovnatelně jednodušší soutěže, během Dakaru se smí motor měnit jednou, nicméně pokud by - jako bohaté tovární týmy - mohl Ivoš přijet do bivaku a jít si lehnout, zatímco tým mechaniků motorku rozebere, preventivně vymění půl motoru a zase to složí, určitě by jel dál.. Pro mne je vítězem!!
1 reakcí na tento příspěvek Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...
zdravím všechny primáty....!
jak to vypadá s tím klubem...? bude něco?
na jaře se rozmýšlím že si taky pořídím opičku...
mám spousty otázek....
jak to vypadá s tím klubem...? bude něco?
na jaře se rozmýšlím že si taky pořídím opičku...
mám spousty otázek....
1 reakcí na tento příspěvek Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...
Pokud máš otázky, ptej se - pokud jich je moc, můžeš i na ivanlelak@volny.cz, co vím, rád povím..
1 reakcí na tento příspěvek Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...
Lidi, poraďte mi prosím někdo, jak řadit na Daxovi s poloautomatem (3 rychlosti, kolébka, řazení dolů a zpět)
Frustruje mne absence spojky, často mi z jedničky skočí hned trojka, přitom nemyslím, že bych neměl jemnou nohu. Nedá se to třeba nějak přehodit na manuální spojku? :D
Nejvíc ten automat cuká ve dvou. Potenciálně jsou ty cuky nebezpečný faktor do provozu...
Případně stále koupím jakýkoliv dax motor 80ccm a výš :D
Frustruje mne absence spojky, často mi z jedničky skočí hned trojka, přitom nemyslím, že bych neměl jemnou nohu. Nedá se to třeba nějak přehodit na manuální spojku? :D
Nejvíc ten automat cuká ve dvou. Potenciálně jsou ty cuky nebezpečný faktor do provozu...
Případně stále koupím jakýkoliv dax motor 80ccm a výš :D
IvanGS> díky....
hlavně se chci zeptat kde nakpuješ díly (hlavně takegawa)?
Všechno bereš od Kaštana nebo využíváš i zahraniční internetové obchody...? např.: www.monkey-tuning.com www.ooracing.com
Protože těch dílů a výrobců je fakt hodně, tak se tě chci zeptat co si o nich myslíš?(zatím beru takegawu jako nejkvalitnější) Třeba ty houfy pitbiků co mají stejné motory, budou tak kvalitní?
další zásobu otázek mám nachystanou....
hlavně se chci zeptat kde nakpuješ díly (hlavně takegawa)?
Všechno bereš od Kaštana nebo využíváš i zahraniční internetové obchody...? např.: www.monkey-tuning.com www.ooracing.com
Protože těch dílů a výrobců je fakt hodně, tak se tě chci zeptat co si o nich myslíš?(zatím beru takegawu jako nejkvalitnější) Třeba ty houfy pitbiků co mají stejné motory, budou tak kvalitní?
další zásobu otázek mám nachystanou....
Jak jsem již psal na motochina, mám spousty úprav od speciálních dodavatelů:
Tak já do své Monkey dal zatím tlumiče od Takegnewim, laděnou koncovku výfuku od WC Racing a přichyceno to mám speciálním držením od Dratowitch. Otevřel jsem sání a vyhodil omezovač. Dal jsem závodní super svíčku, bo mám vyměněné zapalování od Bleskopalu a dal jsem závodní CDI od Samihromu. Jede to jak čert a má to pekelný zvuk. Ještě plánuji nové svody od Domosamo, ale zatím na to není čas. Na kyvku taky dojde, jen mám vybranou od Kotlodol a nebo již známou Takegnewim. Motor zatím neřeším, je tam ta základní 50 ccm. Karburátor made in ATV110 a origoš KN filtr. Že to jede jak čert, tak tím myslím, že mých 120 kg to veze rychlostí až 65 km/hod a do kopce nemusím zase až tak nutně podřazovat. Jinak tu mám připravený motor LONCIN 125 ccm 14 psi.
Tak já do své Monkey dal zatím tlumiče od Takegnewim, laděnou koncovku výfuku od WC Racing a přichyceno to mám speciálním držením od Dratowitch. Otevřel jsem sání a vyhodil omezovač. Dal jsem závodní super svíčku, bo mám vyměněné zapalování od Bleskopalu a dal jsem závodní CDI od Samihromu. Jede to jak čert a má to pekelný zvuk. Ještě plánuji nové svody od Domosamo, ale zatím na to není čas. Na kyvku taky dojde, jen mám vybranou od Kotlodol a nebo již známou Takegnewim. Motor zatím neřeším, je tam ta základní 50 ccm. Karburátor made in ATV110 a origoš KN filtr. Že to jede jak čert, tak tím myslím, že mých 120 kg to veze rychlostí až 65 km/hod a do kopce nemusím zase až tak nutně podřazovat. Jinak tu mám připravený motor LONCIN 125 ccm 14 psi.
1 reakcí na tento příspěvek Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...
No, když mám mluvit vážně, tak Takegawu považuju za nejkvalitnější, pokud to držíš v ruce tak je to jasné. Kupuju od Kaštana, protože je dovozce, navíc variant je mraky takže objednat něco přes internet a pak zjistit že to nepasuje se mi nechce. Navíc - při vší úctě k ostatním prodejcům - jsem přesvědčen že Ivo Kaštan, který postavil a přestavěl desítky pitbiků, závodí na nich i cestuje po Evropě, toho ví opravdu hodně a umí poradit se zárukou úspěchu.
Kvalitních motorů je určitě víc, kromě Jincheng např. Lifan i jiné, jen zvolit ten správný pro sebe..
Kvalitních motorů je určitě víc, kromě Jincheng např. Lifan i jiné, jen zvolit ten správný pro sebe..
IvanGS> no právě, o to mi jde....!
Já sem si přes internet ješte nikdy nic nekoupil (rad si všechno nejdřív omakám), obzvlášt když to má být třeba z německa (poštovné+reklamace?), proto mám strach kde seženu kvalitní díly....
Jak to vůbec chodí u Kaštana (na jejich stránkách sem to nenašel)? U nich si musíš objednat všechno přes net nebo mají i pevnou otevírací dobu, zboží na skladě a můžeš tam kdykoliv dojet? nebo si musíš domluvit návštěvu?
A ješte když si čtu tvoje jízdní zkušenosti, tak se chci zeptat jestli v těch vyších rychlostech (přes 100) není ta motka v zatáčkách nestabilní při nějakých nerovnostech? Když vletím stovkou do zatáčky s takovýma malíma kolama a bude tam třeba díra, tak mě přece musí pěkně vyhodit.... to mi přijde celkem nebezpečné..... větší kola menší díry přejedou, tyto nee....
Naposledy editováno 03.02.2009 16:37:23
Já sem si přes internet ješte nikdy nic nekoupil (rad si všechno nejdřív omakám), obzvlášt když to má být třeba z německa (poštovné+reklamace?), proto mám strach kde seženu kvalitní díly....
Jak to vůbec chodí u Kaštana (na jejich stránkách sem to nenašel)? U nich si musíš objednat všechno přes net nebo mají i pevnou otevírací dobu, zboží na skladě a můžeš tam kdykoliv dojet? nebo si musíš domluvit návštěvu?
A ješte když si čtu tvoje jízdní zkušenosti, tak se chci zeptat jestli v těch vyších rychlostech (přes 100) není ta motka v zatáčkách nestabilní při nějakých nerovnostech? Když vletím stovkou do zatáčky s takovýma malíma kolama a bude tam třeba díra, tak mě přece musí pěkně vyhodit.... to mi přijde celkem nebezpečné..... větší kola menší díry přejedou, tyto nee....
Naposledy editováno 03.02.2009 16:37:23
1 reakcí na tento příspěvek Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...
Já ale taky mluvím zcela vážně. Tím chci jen naznačit, že se dá opička předělat i jinak a za třetinovou cenu. A důležité je že to funguje. Je hezké, když si mohu koupit díl, který tam jen vyměním a to je vše. To ale není - pro mne - to správné předělávání, to je jen vyměňování. Z mého hlediska by mě to nebavilo. Takže chlapi, úpravám zdar a našim opičkám sláva.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...
panakocz> jo, jasně....
toto chci taky, dělat.... zkusit, si vyrobit svoji nádrž i sedlo, výfuk, plexi, přestříkat si to, upravit blatníky, atd....
Ale jsou věci, které si udělat nemůžu nebo jsou to důležité věci: brzdy, zadní kyvku, pneu, motor, atd...
Ale taky to musí vypadat kvalitně...! a to nevím jestli se mi u všeho podaří, ale prostě co pujde udělám sám, proto si chci tuto motorku taky koupit, abych získal zkušenosti na něčem malém a jednoduchém....
toto chci taky, dělat.... zkusit, si vyrobit svoji nádrž i sedlo, výfuk, plexi, přestříkat si to, upravit blatníky, atd....
Ale jsou věci, které si udělat nemůžu nebo jsou to důležité věci: brzdy, zadní kyvku, pneu, motor, atd...
Ale taky to musí vypadat kvalitně...! a to nevím jestli se mi u všeho podaří, ale prostě co pujde udělám sám, proto si chci tuto motorku taky koupit, abych získal zkušenosti na něčem malém a jednoduchém....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...
U Kaštana lze objednat vše mailem nebo telefonem nebo domluvit schůzku, zajet tam a probrat osobně. Něco mají skladem, něco ne, nicméně spousta věcí je tam vidět přímo na motorkách, navíc Ivo Kaštan podle toho, jak jezdíš a co očekáváš, je schopen poradit optimální variantu.
Také si některé úpravy dělám sám a levně, koneckonců i Kaštan si spoustu věcí tak udělal a poradil mi že je zbytečné utrácet, u jiných věcí vím že bych je neudělal tak levně, hezky a nebo se zárukou funkčnosti s nebezpečím poruchy a dalšího vývoje. Někdy se zdánlivě levná věc může dost prodražit
Také si některé úpravy dělám sám a levně, koneckonců i Kaštan si spoustu věcí tak udělal a poradil mi že je zbytečné utrácet, u jiných věcí vím že bych je neudělal tak levně, hezky a nebo se zárukou funkčnosti s nebezpečím poruchy a dalšího vývoje. Někdy se zdánlivě levná věc může dost prodražit
2 reakcí na tento příspěvek Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...
Tak už je to tady!! Založen historicky první Monkey/Gorilla/DAX klub v ČR, snad se důstojně zařadíme mezi další podobné evropské kluby, což záleží především na vás. Zapožili jsme ho společně s Ivošem a Vierkou Kaštanovými, kteří v této motocyklové kategorii jsou u nás asi největší odborníci. Cituji informační text, který se vzápětí objeví na stránkách Ivo Kaštana i jinde:
"Přináším dobrou zprávu všem nadšencům a příznivcům motocyklů typu Honda Monkey, Gorilla, Dax…
Dne 31. ledna 2009 se sešla parta skvělých lidí a příznivců těchto motocyklů, které jsou na trhu už více jak 40 let. Už dlouho putovala v našich hlavách myšlenka na založení klubu přátel a majitelů těchto obdivuhodných strojů.
31. ledna 2009 byl založen Monkey klub. Zatím má prvních pět členů, v čele s Ivanem Lelákem, který dokonce dočasně odstavil svoje BMW GS 1150 a postavil Gorillu GS „Gorilla Speciál“.
Naším záměrem není vybírat drahé poplatky za členství a sejít se jednou za rok někde v hospodě. Chceme založit diskusní fórum, kde si budou členové klubu moci vyměňovat svoje zkušenosti s motocykly typu Monkey, Gorilla, Dax a to nejen originálu Honda, ale zejména jejich replik především Jincheng a Skyteam. Plánujeme i několik společných vyjížděk nejen po ČR ale i do zahraničí. První velkou cestou by měl být výlet na tradiční francouzského Monkey&Dax klubu, který se bude konat 27. června 2009.
My jsme udělali první krok a teď je na vás aby se klub rozběhl….
Budu se těšit na vaše nápady a připomínky , ty a přihlášky do klubu posílejte na emailovou adresu kastanova@email.cz . Na přihlášce prosím uveďte celé jméno a příjmení, adresu poštovní a e-mailovou, tel. číslo, typ motocyklu který vlastníte a věk….
Vierka Kaštanová"
Ještě zdůrazňuji, že jsou vítáni všichni majitelé uvedených typů a to od jakéhokoliv výrobce, od originálu po repliku.
Ivan
"Přináším dobrou zprávu všem nadšencům a příznivcům motocyklů typu Honda Monkey, Gorilla, Dax…
Dne 31. ledna 2009 se sešla parta skvělých lidí a příznivců těchto motocyklů, které jsou na trhu už více jak 40 let. Už dlouho putovala v našich hlavách myšlenka na založení klubu přátel a majitelů těchto obdivuhodných strojů.
31. ledna 2009 byl založen Monkey klub. Zatím má prvních pět členů, v čele s Ivanem Lelákem, který dokonce dočasně odstavil svoje BMW GS 1150 a postavil Gorillu GS „Gorilla Speciál“.
Naším záměrem není vybírat drahé poplatky za členství a sejít se jednou za rok někde v hospodě. Chceme založit diskusní fórum, kde si budou členové klubu moci vyměňovat svoje zkušenosti s motocykly typu Monkey, Gorilla, Dax a to nejen originálu Honda, ale zejména jejich replik především Jincheng a Skyteam. Plánujeme i několik společných vyjížděk nejen po ČR ale i do zahraničí. První velkou cestou by měl být výlet na tradiční francouzského Monkey&Dax klubu, který se bude konat 27. června 2009.
My jsme udělali první krok a teď je na vás aby se klub rozběhl….
Budu se těšit na vaše nápady a připomínky , ty a přihlášky do klubu posílejte na emailovou adresu kastanova@email.cz . Na přihlášce prosím uveďte celé jméno a příjmení, adresu poštovní a e-mailovou, tel. číslo, typ motocyklu který vlastníte a věk….
Vierka Kaštanová"
Ještě zdůrazňuji, že jsou vítáni všichni majitelé uvedených typů a to od jakéhokoliv výrobce, od originálu po repliku.
Ivan
Stránky budou, tohle je první krok, registrace lidí a časem budou i stránky s galerií lidí a strojů, fórem, cestopisy, články atd. Je fakt že Monkey/Gorilla/DAX je ve světě obrovský fenomén, spousta klubů, jsou nejrůznější přestavby, lidi na tom cestují neskutečně daleko. No a tenhle klub má díky osobě Ivo Kaštana a jeho kontaktům a zkušenostem zaujmout důstojné místo, plány jsou veliké.. Letos kromě několika setkání a možná i společného cestování rozhodně Francie a Alpy, kam hodláme přijet v silné sestavě a přitáhnout Francouze třeba napřesrok i na náš sraz, to se všechno ukáže, je to o zapálených lidech.
1 reakcí na tento příspěvek Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...
necetl jste nekdo ten clanek v MOTOCYKLU?? nejakej nadsenec si myslim z mokey udelal 4 válec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...
FORM>necetl jste nekdo ten clanek v MOTOCYKLU?? nejakej nadsenec si myslim z mokey udelal 4 válec
jj četl, je to borec, má doma soustruch, cnc frézku, atd...
ale nechtěl bych ten motor...
spíš bych tam chtěl nacpat nějaký velký jednoválec (300-400ccm), to by byla prdel.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...
oioi01>...spíš bych tam chtěl nacpat nějaký velký jednoválec (300-400ccm), to by byla prdel.....
To jo
[img]
Naposledy editováno 15.02.2009 19:48:39
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.