Poras'dte prosím, ať mám nějaký alternativy, kdyby mě rodiče poslali do háje, jelikož moc motorkám moc neholdujou a myslím, že málokterej rodič by půjčoval potomkovi na něco, na čem se může zmrzačit...
1 reakcí na tento příspěvek Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč
30 000,- bude na motorky tak kolem roku 90-93. Jsou i takhle stary kousky ktery jsou v dobrym stavu, ale chce to vybirat hodne obezretne s nekym kdo se v tom vyzna.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč
1 reakcí na tento příspěvek Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč
1 reakcí na tento příspěvek Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč
Paulie24>GS je pro tvou finanční situasi asi nejlepší al epočítej že novejsí rok ja 1995 neseženeš. 30000 je na 500 dost málo Bud si jeste našetři nebo si kup neco staršího. Gs je z 500vek fakt cenove nejníš
ER5 se delala az nekdy od 97 (plus minus), CB se dela nekdy od 93-94 a je o trochu drazsi nez ostatni petikule protoze kazdej pubertak zna jedine hondu, protoze ta nejvic jede a nejmin se porouchava ER 5 kolem roku 2000 jsou za 40 000,- coz je mozna i levnejsi jak GSa. GPZka jsou dost levny, nikdo to moc nezna a ta motorka neni moc libiva. Takze GSa si podle me az prekvapive drzi cenu. Za 39 000,- muze mit Motorkáři
GSo v podobny stavu a stejne stary za 39 000,- bude shanet tezko, urcite bych teda nesouhlasil s tim ze GSo je nejniz. Jen se dela nejdyl a v tech starejch rocnikach GPZko vyjde stejnak levnejs.
Naposledy editováno 13.02.2009 17:54:00
Džanek>otas1> jj to je svata pravda..ja sem mel VF Us model a nalital se na ni tak cca 40tis km bez jedinyho problemu a musim rict ze jela paradne
No tak to si měl celkem štěstí, o Hondě VF ať už 500, 750 nebo 1000 se traduje, že po motorové stránce byla celkem poruchová. Něco jako Honda CBX 750 - strašně ráda se jí zadírala klika...hergot a mně se tak líbí...Naštestí to Honda u VFR napravila...
Naposledy editováno 13.02.2009 20:49:31
1 reakcí na tento příspěvek Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč
Hofner>Díky chlapy. Rozhodně je z čeho vybírat:) Ale přeci jen sem si to CBčko zamiloval nejvíc. Nevím proč, ale vysavač se mi moc pořizovat nechce, nejradši bych nějakýho dvouválce, co táhne hodně slušně ve středních otáčkách, po vyhoněnejch koních neprahnu. A u CBčka vypadá i výborně motor, postě to vypadá jak motorka. KApoty a hranatý světla fakt nemusím. Ale jeslti nesplaším víc peněz, budu to muset holt nějak překousnout...
mrkni na to ntvcko. ten motor je uz zase o necem jinym. navic drzak neskutecnej. a sen unaveneho a ospaleho mechanika, nic na tom nedelas, jenom jezdis!
2 reakcí na tento příspěvek Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč
Za to GS je o hodně točivější a sportovnější.
NTV - je jako taková 30-ti létá ženská (už se znáte dobu)
GS 500- taková 18tka ("divočárna")
I když točivrj motor má taky něco do sebe...No uvidíme. Dám pak věděj jak to ddopadlo. Rozhodně je z čeho vybírat a jsem rád, že jste mi ukázali nový možnosti:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč
pravda, mne takovej prubeh vykonu vyhovuje, ale asi jsem jezdil na spatnych gskach (tim myslim to maly od suzuki) - jako tocivejsi a sportovnejsi... tocit radit radit a stejne to nejelo. ale kdyz jsme meli 350, tak jsme ji kamosovi just zavideli (at mam suzuki rad, tak k tomuhle typu mam trosku averzi, protoze v okoli byly bohuzel spatny kousky).
Bejt to do 93 s kratším výfukem jsem radší, ale tenhle (po mém zásahu) snad bude taky pěkně znít
V okolí jezdí pár GS500 (dokonce má kamarádka celonerez svody a koncovku Laser deeptone) a nejezdí vůbec špatně, i do zatáčky jde lépe sklápět než NTV.
Hofner: Nebo Suzuki VX800 (motor z introše) se dá sehnat za solidní peníze, je to taková "hezčí" alternativa právě k NTV
2 reakcí na tento příspěvek Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč
Kazdopadne jestli chces cestovat tak to NTV bude rozhodne lepsi volba.
Kdyz jsem na ni jel, byl jsem hodne zklamany (ale asi to byla smula na kus, byl takovej "autoskolni srot"). Moje pocity: plusy: celkove vetsi, vzprimenjesi posez, mene vahy na rukach, pohodlne sedlo, spojka sla lehce (lepe jak na GS)
minusy: uzka riditka, packy brzdy a spojky jak na horskym kole (maly a slaby), motor dole cukal (pod 3000) a nahore nad 6000 dost vibroval, budiky jak z skody 120, celkove to moc nejelo (urcite ne o moc lip jak GS, jsou tu na foru grafy z brzdy a honda si na tech 43kW nebo kolik to ma v TP hodne nadsadila), zadni tlumice nepracovali jak by meli (asi vada tohohle kousku ikdyz si myslim ze central proste musi byt lepsi, jinak by to na vsechno nedavali).
Tohle jsou moje dojmy, na GSu mam jednu sezonu, na CB500 jsem delal rozsireni v 21.
Naposledy editováno 13.02.2009 23:51:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč
Hofner>otas1> No jo, říká se, že dvouvály celkem cukaj pod 3000, asi záleží na co člověk natefí. KAždopádně chci motokru na delší trasy, ne na ježdění po městě, nebo po okolí, na to užř mám čízu, takže spíš moto na ježdění nad 200 km, ale na to v pohodě stačí i 500, ne to si nemusím pořizovat většiho mastodonta, ne? Vím, že 500 rozhodně žádnej dálnoplaz není, ale rozhodně lepší jak moje současná číza, nebo i třeba jawa 350. A je hromada lidí, co na 350 tce dala chorvatsko ve dvou lidech a ještě s bagaží....Já dal loni dvakrát na číze 500 km. Teda o nějakým pohodlí se mluvit nedalo, taky mě to přivedlo k tomu, že tudy dál cesta nepovede a msím pořídit něco silnějšího, ale zase mi na druhou stranu přijde, že dneska jsou lidi čímdál tím víc zhýčkaný. Dřív se jezdily i děsně dlouhý trasy škodárnama, nebo trabantama a wartburgama a taky to šlo...:)Vím že je t to hodně velký teoretizování a objem člověk ničím nenahradí, ale zase v dnešní době už nejsou motkry takový prdítka, ne? A přeci jen půllitr už něco taky dokáže. JAk píšu, nechci zase zbytečně pořizovat něco moc těžkýho. Moc naježděno nemám. Nejdřív hodně roků fichtl (konkrétně jawa 23A Mustang, ale jew to s fichtlem všechno na jedno brdo), předloni v zimě sem si koupil čízu a loni jsem na ní nalítal 5000 Km, takže sem, co se tohodle týče, pěknej benjamínek, takže bych zase nerad hned teď pořizoval nějakou těžkou a záludnou mrchu. A zase na nějaký super vejlety to taky neplánuju. Spíš tak občas po republice, a jednou do roka bych rád někam za hranice a to by se myslím dalo vydržet na pětikilu, ne? :)
pripominas mne me pred cca sedmi lety. jak jsem byl rad za jawu 350! a mas obrovskou pravdu, jsme zhyckani. protoze kdyz si uz jednou navyknes na neco "lepsiho", tak zpatky se jde spatne. a bez do te petistovky! ja tehda mel taky vysneny cbcko 500 (ale hodne mu konkurovala gpz 500), malem jsem ho koupil, ale nakonec sel do sestistovky. ja blbec! jak jsem si to potom hodnekrat vycital. pak dej vedet cos poridil, fandim ti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč
Moc díky za podporu! :)
1 reakcí na tento příspěvek Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč
Myslím, že vybrat motocykl do 30 000,-, aby ještě za něco stál a nebyla to past, bude trochu oříšek.
Pokud tě zajímá můj názor, osobně bych volil, s ohledem na cenovou relaci, Kawasaki ER5 nebo cestovnější a také trochu výkonnější GPZ 500. Jednoduchá a levná údržba, velmi dobrý motor a spolehlivost. Mám s ní osobní zkušenost, takže můžu jen doporučit. I přes nižší výkon jsou na tom v použitelných otáčkách lépe než CB.
Co se týče koupě nového motocyklu pro začátek, myslím, že by byla chyba kupovat CB 500 i když se ti teď nejvíc líbí. Pokud bych měl sponzora , uvažoval bych silně o V-STROM 650, ale spíš o VERSYS 650, popřípadě o už ne tak cestovních sestřičkách SV a ER6. Potom možná o starším NTV 650-docela opomíjený stroj.
Já se pro letošek rozhodl pro VFR 800.
Kubaturu 500 ale rozhodně schvaluju a doporučuju.
Přeju šťasnou volbu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
N Honda CB 500 | Dee7005 | 0 | 22.9.2024 v 12:15 Dee7005 |
Schéma budíků CB 500 1999 Honda CB 500 | Bodlin | 2 | 30.8.2024 v 05:22 Bodlin |
Honda CB500 1996 - světla Honda CB 500 | dzouunas | 5 | 17.7.2024 v 00:17 dzouunas |
kód barvy tmavě zelené Hondy Honda CB 500 | PidaCZ | 7 | 2.5.2024 v 16:27 Gahan37 |
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 | mta | 1 | 9.4.2024 v 09:27 yan71 |