Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Grifindoor>Hogon> Ale tvrzení, že všechny číny sou stejný neni pravda, sou tam docela markantní rozdíly... Třeba ty pneu, na mym čínskym kryplu zadní vydržela 9 měsíců, přední tam je furt(i když už jí zvoní hrana...), drát v kole mi neprask ještě ani jeden, nemam ani nikde ťuklej ráfek(motorku mam 10 měsíců). Dál píšeš, že se ti po 2km rozžhavilo výfukové potrubí do ruda, s timhle sem se teda taky nesetkal a to mužu jezdit celý odpoledne... To si měl asi moc bohatou směs, stačí to poštelovat na karbeci, práce na minutu... A šrouby, o kterých píšeš, že sou z bláta, tk na svym sem jich vyměnil jen pár, ale spíš pro lepší pocit a že na některejch byly špatně vytočený závity, ale jinak, že by se nějakej ulomil, to vubec. A že by něco jinýho praskalo, tk to nevim, jedině plynový lanko a páka zadní brzdy, ale to bylo od pádu a to se prostě stane i na japonci.
šponovák(pružina) řetězu praská furt, napínák řetězuje je už nově vyrobený, a to ze silnějšího plechu ,pneu Ti klidně pošlu(myslím tu 2 hodinovou)a ještě něco u výfuku mi vypadaly všechny nýty..(už jsme dali nové).1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Tuším že byl v nějakých AGB (2006 či 2007)
karbec Keihin (nebo kopie) průměr difuzoru 26mm.
Externí startér (jiné výko zapalování, jiné magneto - vše origo).
Motor jede pocitově dobře, sice má lehkou díru ve výkonu a problematicky se startuje (startér není schopen přemoci kompresi), a start pákou při teplém motoru je občas problém - "bouchá spátky", takže volnoběžka z toho moc radost nemá, chtělo by to dekompresor, ale to vyřeším filtrem a nastavením.
Na motoru je najeto cca 5000km, "sportovnějším" stylem.
Olej měním po 2500-3000km(15W50) a myslím, že ještě nějaký rok bude věrně sloužit.
Zkušenost s Lifanem 100ccm velmi dobrá (jen nesmí jet v létě dlouho na plnej plyn = přidření)
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Taky napište jak rychle vám to jezdí, zda to jde lehce na zadní, výjezdy do kopce a tak ......
od 125ccm výše jsou to 4kvalty (někde se řadí nahoru někde dolů), 4-5 spojkových lamel, odtředivé čištění oleje(u některých filtr KLX)
odhadem ta moje 125tka tak to 100km/h udělá, ale motor by byl za chvilku KO, takž etěch 75-80 je přijatelný strop.
Mě to na zdaní nejde je to motorka, ale pity a ty našlapaný (140ccm a 150ccm) jdou za plynem celkem obstojně
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
No koukám že na AYK foru už si toho moc nepočteme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Slow>jen pro info, když se 125cka dobře zpřevoduje tak to kilo dá, ale v krosovým pitu je to blbost, to si pak moc nezajezdíte, na SM si myslím, že by to nebylo od věci dát těžší převod...
No koukám že na AYK foru už si toho moc nepočteme
Na jakým fóru prosimtě ???
Orgovany>Slow>jen pro info, když se 125cka dobře zpřevoduje tak to kilo dá, ale v krosovým pitu je to blbost, to si pak moc nezajezdíte, na SM si myslím, že by to nebylo od věci dát těžší převod...
No koukám že na AYK foru už si toho moc nepočteme
Na jakým fóru prosimtě ???
To bylo driv jedno forum u eshopu..nejdriv zrusili eshop a pak i to forum..