Téma: Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd
 
30.1.2009 v 05:35
Tak kluci, honem rychle sem nazory, jake mate zkusenosti?Vsechno me zajima a tesim se na reakce


Naposledy editováno 30.01.2009 05:37:44

(reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

2.2.2009 v 21:28 | Nahoru | #31
Joraell: Blbost, tu KTM prodáš s daleko větší ztrátou než čajnu, to je bez debat. Tam ta cena padá hrozně rychle. Přesně je to vše o penězích.

Naposledy editováno 03.02.2009 11:58:08

1 reakcí na tento příspěvek Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

2.2.2009 v 21:44 | Nahoru | #32
já vám tu pánové do toho nechci kecat ale takle je to se všema mašinama.haníte čínu já ji mam od listopadu trandim na ní já í kámoš a nic se mi nerozpadlo.kámoš co si koupil husaberga se mu sere furt po půl roce co to koupil se svezl jen 11krát.

(reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

3.2.2009 v 06:10 | Nahoru | #33

daves>já vám tu pánové do toho nechci kecat ale takle je to se všema mašinama.haníte čínu já ji mam od listopadu trandim na ní já í kámoš a nic se mi nerozpadlo.kámoš co si koupil husaberga se mu sere furt po půl roce co to koupil se svezl jen 11krát.



To si pise deníček ?

1 reakcí na tento příspěvek Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

3.2.2009 v 12:09 | Nahoru | #34
Ale na toho berga už nic neřekne... Serou se prostě všechny motorky a srát se budou, s tim nikdo nic nenadělá. Proč myslíte, že Škoda vyrábí čim dál víc poruchový auta? To je jasný, aby šli na odbyt náhradní díly, na kterejch je daleko větší zisk a aby měli autorizované rádoby servisy větší kšeft. Dnes je to hlavně o diktátu peněz.

Naposledy editováno 03.02.2009 12:10:48

1 reakcí na tento příspěvek Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

3.2.2009 v 12:21 | Nahoru | #35
A co bych k tomu rikal ? ja jeho kamarada neznám :). Pokud ho baví neco porad opravovat tak je to jeho problem ne můj.

(reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

3.2.2009 v 12:48 | Nahoru | #36
Joraell> heh ty myslíš že si koupil mašinu za 109 tis aby ji mohl rozebírat a opravovat??a to neni jedinej koho znam.když sem se byl podívat na trati byl tam kolega s yzf 426 za tři hodiny ježdění co sme tam blbli mu ta mašina chytla 2krát a to jí měl tejden starou.jasně když mu to draplo byl to rachot ae já po tejdnu našlápnu a frčim

1 reakcí na tento příspěvek Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

3.2.2009 v 12:56 | Nahoru | #37
tak nema kupovat motorku co uz je za zenitem 5 let ze

(reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

3.2.2009 v 16:24 | Nahoru | #38
copa je to 5let ta mašina má vydržet mnohem víc

Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

4.2.2009 v 09:52 | Nahoru | #39
Joraell: každej nemá po kapsách statisíce, aby si moh každej rok koupit funglovku, to asi moc koukáš na seriál Báječní a bohatí, prober se do reality...

1 reakcí na tento příspěvek Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

4.2.2009 v 10:52 | Nahoru | #40
nerikm funglovku, ale kdyz kupuju tak mam hlavu na krku a umim pocty ze zakladni skoly, co me budou stat investice atd. A dalsi vec kdyz uz neco opravuju tak to opravuju poradne.

(reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

4.2.2009 v 14:17 | Nahoru | #41
Joraell> Do každý motorky neustále investuješ, když jí používáš, a u offroadů to platí dvojnásob

2 reakcí na tento příspěvek Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

4.2.2009 v 17:24 | Nahoru | #42
hele nejsem blbej vim co je investovat penize do motorky, ale pokud si koupim vrazdu na opravovani a divim se ze musim opravovat, tak se nekde stala chyba.

Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

5.2.2009 v 01:28 | Nahoru | #43
Chlapi, dk za nazory, ja prave prodavam xmota a jsem presvedceny, ze tyhle motorky jsou nejlepsi na trhu, co se Ciny tyce, nebo mate nekdo jeste naky typ?

(reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

5.2.2009 v 07:53 | Nahoru | #44
Joraell> to je jasný, to asi každej. Někdy ale koupíš motku z druhý ruky, co vypadá i jezdí suprově, ale pak se ti třeba vysype motor, to se prostě stává, sou to jen stroje.

blueeffect: taky bych řek, že X-motos sou tak asi ty nej číny (když nepočítám profi pity jako Stomp, Workz, Pitster pro atd.)

(reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

5.2.2009 v 08:07 | Nahoru | #45
Joraell> ona někdy mašina při koupi běží a je v pohodě po pár jízdách šup sem šup tam a je to to skoro na generálku.rentgenoví oči nemáš kámo

Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

5.2.2009 v 08:10 | Nahoru | #46
ae co mě sou názory jiných šumák mě bajk běží v pohodě sem rád a na to moje ježdění to bohatě stačí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

5.2.2009 v 11:41 | Nahoru | #47

Grifindoor>Ale na toho berga už nic neřekne... Serou se prostě všechny motorky a srát se budou, s tim nikdo nic nenadělá. Proč myslíte, že Škoda vyrábí čim dál víc poruchový auta? To je jasný, aby šli na odbyt náhradní díly, na kterejch je daleko větší zisk a aby měli autorizované rádoby servisy větší kšeft. Dnes je to hlavně o diktátu peněz.



Hele to memyslis važně to s tou škodovkou, že ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

5.2.2009 v 12:25 | Nahoru | #48
black-jack> myslí a je to tak dělal sem u nás v plzni v největšim autorizovanym servisu škoda a ww.každou chvíli tam byly fabie s prasklejma ojnicema a to nemluvim o jinejch problémech.ww u nás byly jen výjímečně

Naposledy editováno 05.02.2009 12:25:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

5.2.2009 v 13:00 | Nahoru | #49
daves> švagr měl 3 roky fabii kombika (živý tříválec ) měl sice málo najeto (asi 40tis), ale nikdy žádná porucha, prostě nic, teď má okávku II 1,9 77kw (zatím taky prd 20tis), táta si ji taky koupil cca taky 20tis, ale máme doma oktávku r.v. 2000 1,9TDI (66kw) mí najeto přes 260tis a měníme jen olej(filtry), destičky, nějake to ložisko v kole a tak, za tu dobu se nám na ní nikdy nic nevysypalo Tím jsem jen chtěl říct, že v mém nejbližším okolí se na těchto autech nikdy nic nevysypalo, všechny byly kupovány jako nové, ale dokážu si představit takovou fabii na firmě (třeba 3vál) jezdí v tom x lidí, sedne a hned se jede co to dá a chuj s tym, že je motor studeny, nebo ne Pak se tu objeví, že jsou škodovky šmejdy

1 reakcí na tento příspěvek Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

5.2.2009 v 14:00 | Nahoru | #50
No co znám lidi, co maj tyhle 3válcový fabie, tk na to všichni nadávaj, co je to za shit a že už nikdy víc. Kolegovi v práci na fungl oktávce odešlo po 10tis. km turbo a fotrovi po půl roce taky na nový oktávě odešla řídící jednotka climatronicu, takže to netopilo. Na autě za 700 tis. utíral zevnitř upocený skla hadrem... Neni to ale problém jen škodovek, takový francouzi, to je hodně velkej průser, a taky třeba VW, já měl passata rok 04 a byl víc v servisu než na silnici, tk sem se ho raděj rychle zbavil. Nejlepší je fáčko, felina nebo starší eskort apod. Čim jednodušší, tim spolehlivější

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

5.2.2009 v 14:27 | Nahoru | #51
black-jack> neříkam že všechny sou na hovno ale mě a klukům prošlo pod rukama víc aut než je ve tvém okolí takže vim o čem mluvim.já mam třeba taky Rencka 1,4 rok 90 najeto necelých 220 tis a šlape jak hodinky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

5.2.2009 v 14:28 | Nahoru | #52
Grifindoor> přesně tak čim jedndušší tim lepší

(reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

5.2.2009 v 16:02 | Nahoru | #53
daves> Já myslím, že když člověk dělá v autorizováným servisu škodovky, tak asi musí počítat s tím, že tam potká víc vážněji porouchaných aut. Podle toho bych spolehlivost nesoudil. Škodovky podle mě patří k spolehlivým autům.

(reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

5.2.2009 v 16:25 | Nahoru | #54
daves> Já psal v mém nejbližším okolí, aby bylo jasné, že to není jedna baba povídala a taky, že vím,jak se s nima jezdí. Jinak znám hafo lidí, co škodovky mají a jsou s nima nadmíru spokojení. Než šel tatik do důchodu, bylo u něj práci hafo služebních aut, snad 90% škodovky. Nikdy s nima neměli problém a ty auta se toho najezdili Taky si uvědom, jaké je procentualní zastoupení jednotlivých výrobců u nás... je rozdíl opravit za rok 5 fabii a 5 roveru

1 reakcí na tento příspěvek Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

6.2.2009 v 19:48 | Nahoru | #55
já vám to pánové neberu neříkam žesou špatný radši ale preferuji jiné značky jako např BMW.už jen srovnání třeba octavia rs a bmw m3 to je ůplně někde jinde.nehledně na toaž budou mít octavie a fabie najetokolem 700tis kiláků pak řeknu jo je to spolehlivý

Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

6.2.2009 v 19:53 | Nahoru | #56
hej chlapi, zpátky k dirtum

(reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

6.2.2009 v 20:10 | Nahoru | #57

daves>já vám to pánové neberu neříkam žesou špatný radši ale preferuji jiné značky jako např BMW.už jen srovnání třeba octavia rs a bmw m3 to je ůplně někde jinde.nehledně na toaž budou mít octavie a fabie najetokolem 700tis kiláků pak řeknu jo je to spolehlivý



jojo ty dvě auta jsou fakt ůplně někde jinde, hlavně asi cenově, že Jinak dobré srovnání

1 reakcí na tento příspěvek Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

9.2.2009 v 22:52 | Nahoru | #58
Heeeeeeeeej chlapi, kaslete na autaky, prodavam xmota a hledam veskery mouchy, o kterych jeste nevim.Co treba plynova lanka?Nemate s tim problem, dost praskaj, co mam zkusenost, davate tam jiny rychlopaly, nebo jina lanka?Jaka?Hmmm?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

10.2.2009 v 08:33 | Nahoru | #59
blueeffect> plynový lanko mi prasklo, podle mě to bylo tim, že nebylo namazaný, hlavně na tý rukojeti, koupil sem tam zas to samý, pořádně promazal vazelínou a mělo by to držet. Jinak jesli je prodáváš, tk rozeber a promaž uložení kyvky, kol a přepákování, ty čínský paka to kompletujou na sucho, pak tam vyreznou ložiska a musí se vyměnit. Taky je třeba vyměnit brzdovou kapalinu, v originále je tam nějaká mastná voda... A třeba taky vyměnit magnetickej výpusťák, šikovná věc u ležáků co nemaj oil filtr. Dálší věc sou ventily, z výroby maj nastavený nulový vůle... A pak taky original olej, ten je nejlepší ihned vypustit a dát nějakej kvalitní, kdoví co tam lejou... Pak taky třeba jinej oil a pružiny ve vidlích, jiný šrouby do rozety, jinej řetěz, jiný palivový hadičky a molitanovej air filtr.

1 reakcí na tento příspěvek Pitbike dirtbike x-motos jaky vybrat, problemy atd

10.2.2009 v 18:52 | Nahoru | #60
Zdar. Už jsem to psal. Jezdil jsem i velkou krosku i nějakej ten hobíkovskej závod. Vůbes nesouhlasim, že je lepší nějakej starší velkej japonec. Nasipeš do něj peníze a je to pořád stoletá motorka před smrtí. Jinak pit na vyblbnutí stačí. Mam k silnici AGB 34A 140 a zatim funguje. Stačilo dotáhnout šrouby. Pravda je, že rám nic moc. Chce to buď vyvařit, nebo koupit rám a kyvku. Tlumení se rapidně zlepší když se dá tlumičák 1OW. Zadek bohužel jen tak nelze upravit. Myslim, že na blbnutí a občasnej srandamač bohatě stačí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist