Dále uvažuji o výměně origo tlumiče řízení a xenonech...
Tak-že se chci zeptat, kdo má s čím u týhle motorky jaký zkušenosti.
Moje tipy:
1) řetězovka- buď D.I.D. 530 ZVM-Xring gold,nebo Enumu 530 ZZZ gold.Obojí asi s kolama Sunstar,Renthal,Supersprox,nebo Stealth, aby ta kvalitní řetězovka měla smysl...
2) př. desky-buď Nissiny, nebo jsem slyšel dobrý reference na Bendixi
3)obutí- buď zůstanu u osvědčených Metzeler Sportec M3 a nebo spíš prubnu ty "nový" dunlopy Roadsmarty...
Pokud má někdo(co Smrči ) na Buse jinej než origo tlumič řízení a xenony, pište co se osvědčilo, kde a za kolik se to dá sehnat...
Díky
Naposledy editováno 02.02.2009 17:31:40
1 reakcí na tento příspěvek Busa-spotřební díly
1 reakcí na tento příspěvek Busa-spotřební díly
jo a xenony pouzivam samodomo prebastleny z nakyho auta...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Busa-spotřební díly
assassin>mari: sunstar mi prisly jako uplne obyc kola, aspon to co se mi dostalo do ruky... stealth je takova pekna draha hracka:)
jo a xenony pouzivam samodomo prebastleny z nakyho auta...
ty kola Sunstar jsi jezdil, nebo soudíš jen podle toho, jak vypadaly?Slyšel jsem na ně dobrý reference, ale nemůžu soudit.
Co kola JT?
Máš nějakej tip na kola co vydrží kvalitní řetězovku?
mari>assassin>mari: sunstar mi prisly jako uplne obyc kola, aspon to co se mi dostalo do ruky... stealth je takova pekna draha hracka:)
jo a xenony pouzivam samodomo prebastleny z nakyho auta...
ty kola Sunstar jsi jezdil, nebo soudíš jen podle toho, jak vypadaly?Slyšel jsem na ně dobrý reference, ale nemůžu soudit.
Co kola JT?
Máš nějakej tip na kola co vydrží kvalitní řetězovku?
naky sunstar jsem na motorce mel, vydrzely tak nejak "normalne" myslim ze stejne jako JT .. to mi prijde sorvnatelny
pochybuju ze ty drazsi "hitech" rozety vydrzej neco navic.. je to spis jen takovej prvek pro "poteseni" (treba ty stealth trimetal)
jinak lidi tu casto menej kola spolecne s retezem, v tom pripade bych vzal nakou levnou kombinaci....
ono totiz retez se postupne vytahava a jak se zvetsuje jeho roztec tak to i zacne obdobne vymackavat kola aby tam pasoval - tzn vyhodi se oboje najednou az kdyz je to KO - kdybys dal na takhle vymackany kola novej retez pujde rychle do kytek..
pak je moznost kontrolovat retez a jak uz je delsi tak vymenit samotnej retez a nechat stejny kola, me takhle vydrzeli jedny kola 3retezy, cca 30tis (treti retez je stale na motorce, obe kola uz byly KO, ty jsem ted vymenil)
1 reakcí na tento příspěvek Busa-spotřební díly
Myslim, že na Busu dávat něco jinýho než nejvyšší řady nemá moc smysl a kombinovat odježděnej řetěz pryč-novej na jetý kola, nebo odježděný kola pryč-nový na jetej řetěz se mi nechce...
Enuma 530ZZZ údajně vydrží na Buse 40 a víc tis.km,tak by mě zajímalo, jestli jsou k tomu kola, co to vydrží s ní
Taková investice se myslim vyplatí
Naposledy editováno 02.02.2009 17:01:14
1 reakcí na tento příspěvek Busa-spotřební díly
ja sem si ted dopredu koupil kolecko renthal a vypada na fajnovej matros a je pekne obrobeny, ze vsech stran, vsechny ukosy atd, ty levnejsi kola bejvaj "vystrihnuty" z plechu a uz se to pak moc neresi. tak kdyz uz zainvestujes takhle tak vem renthal/supersprox - treba i tuhle kombinaci, ta trimetal rozeta vazi temer jako duralova a ten venec zase vydrzi....
me by pripadne jeste lakal ten titax, ale to nemam ozkousene...
ja si necham vyrezat z nerezu podobnou retezovku jako delaj tu z nastrojovky, uz sem ji delal kamosovi na zavodaka a drzi...
jeste taky otazka jestli uz titax dela i na silnicni moto... zatim to maj jen v produktech v off sekci
1 reakcí na tento příspěvek Busa-spotřební díly
renthal dela rozety tusim klasicky. ja mam od renthal jen predni kolecko, asi sem toho zamotal moc dohromady.
assassin>mari: ty rozety s tim dural vnitrkem a ocel vencem dela supersprox - stealth trimetal
renthal dela rozety tusim klasicky. ja mam od renthal jen predni kolecko, asi sem toho zamotal moc dohromady.
a nebo já řešim moc věcí naráz a mám v tom maglajz
s tim co mas najeto bych rozvodak ani napinak neresil, ty KO nebudou. ten hluk za studena muze bejt normalni...ale to ti na dalku nereknu, a na blizko asi taky ne, protoze by to byla prvni nova busa co bych zblizka videl:)
Pustit ty prachy v servisu, nebo to dát někomu, kdo ti to v klidu v garáži předvede, aby to člověk nedělal poprvé sám- mi přijde lepší ta druhá volba...
Enuma vs. př- Renthal vs.Supersprox bude asi dobrá kombinace.
Ten Renthal a Supersprox se dá kde koupit?Je cana za Enumu
530 ZZZ gold(112čl) 4300,- v pohodě?(jen řetěz bez kol).
Co může stát to př. kolo od Renthalu? Např. Sunstar stojí cca 450,-.Ta rozeta od Supersproxu bude řádově několik tisíc, ne?
Naposledy editováno 02.02.2009 18:24:59
1 reakcí na tento příspěvek Busa-spotřební díly
Řetězové sady s DID "X"kroužek - Řet. sada DID X SUZUKI GSX-R 1300 R-X,Y,
Kód výrobku: 1031494
Řet. sada DID X SUZUKI GSX-R 1300 R-X,Y,K1-K4 Hayabusa rok 99-04, typ řetězu DID 530 VM, počet článků 112, kolečko 513 počet zubů 17, rozeta 499 počet zubů 40
cena: 3 430,00 Kč(s DPH)
(2 882,35 bez DPH)
uvidíme mozna ze ho po prvnich 1000 kilometrech vyhodim
Naposledy editováno 02.02.2009 19:25:28
šmudla>byla to retezovka D.I.D covece vic nevim myslim ze VM nemam ji tady je v servisu.
Řetězové sady s DID "X"kroužek - Řet. sada DID X SUZUKI GSX-R 1300 R-X,Y,
Kód výrobku: 1031494
Řet. sada DID X SUZUKI GSX-R 1300 R-X,Y,K1-K4 Hayabusa rok 99-04, typ řetězu DID 530 VM, počet článků 112, kolečko 513 počet zubů 17, rozeta 499 počet zubů 40
cena: 3 430,00 Kč(s DPH)
(2 882,35 bez DPH)
uvidíme mozna ze ho po prvnich 1000 kilometrech vyhodim
já můžu koupit D.I.D. 530ZVM X ring-gold(112čl.) za 3200,-(jen řetěz.
Ty máš VM,nějakej rozdíl tam asi bude, když ty máš za 3400,- komplet i s kolama...
edit:
-Řada řetězů VM (X-kroužek)
Řada řetězů VM je vyrobena patentovanou technologii pro maximální životnost. Toto zajišťuje speciální tvar těsnícího kroužku ve tvaru X, chránící mazivo na 4 místech. Díky této technologii mají X-kroužkové řetězy D.I.D 1,5x až 2x delší životnost než běžné O-kroužkové řetězy. Tato technologie X-kroužku také snižuje koeficient tření a to až na polovinu v porovnání s běžnými O-kroužkovými řetězy. Řada řetězů VM je určena pro silniční i off-road motocykly a to od 350cm3 (pro řetěz šíře 428) až do 1000cm3 (pro řetěz 530).
-Řada Superstreet ZVM2 (X2-kroužek)
Pro potřebu nových vysoce výkonných motocyklů firma D.I.D modifikovala řetězy 520ZVM a 525ZVM pro dosažení co největší pevnosti těchto řetězů. Při téměř shodným koeficientem tření a velmi podobnou váhou jako řetězy řady VM, mají řetězy řady Superstreet výdrž o 40% vyšší. Řetěz 520ZVM2 je doporučen na sportovní motocykly do max. objemu motocyklu 1000cm3 a řetěz 525ZVM2 do max. objemu motocyklu 1100cm3 a řetěz 530ZVM2 do objemu 1300cm3.
Naposledy editováno 02.02.2009 20:16:31
jsem na Busu našel rozetu+kolečko supersprox s řetězem RK GB530 GXW jako celou sadu.sada
Neví někdo co je ten řetěz zač a jak jsou na tom RK řetězy(srovnatelný s D.I.D.,Enumou ap.)?
Líbí se mi tam rozeta, co je určená na novej model Busy(ta s duralovo stříbrnym středem za 1309,-) rozeta 08 , jenže na Busu08 je 43zubů oproti 40 na "starej" model.Tak si nejsem jiste, jestli o 2 zuby větší rozeta bude znamenat i potřebu delšího řetězu a taky jestli to je stejná rozteč.(je tam na výběr ještě 42 a 44ka)
43 zubů jsem už jezdil, ale moc mi to nevyhovovalo.42 bude asi dost podobný...
Naposledy editováno 03.02.2009 22:49:27