globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Klapající motor ZX-9R 2001
 
10.4.2007 v 13:22
Mám problém s motorem u Kawasaki ZX9R. Za studena motor při rozjezdu klepe. Na volnoběh běží čistě. V zátěži motor začne klepat, Nejvíc v ot. 2-4 tisíce. Po úplném ohřátí (musím ujet alespoň 20km) se klepání téměř úplně vytratí a motor jde tiše.

Myslel jsem na vůli na klice nebo ojničního čepu, ale proč klepání zmizí když se motor ohřeje?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Klapající motor ZX-9R 2001

10.4.2007 v 13:30 | Nahoru | #1
Zjevne se klepe zimou, a proto po zahrati uz to nedela :D

Prisuzoval bych to spise vymezeni vuli po zahrati, etc. otazka je jak silny ten zvuk je a odkud jde. Nak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klapající motor ZX-9R 2001

10.4.2007 v 14:23 | Nahoru | #2
Nak>No klepe to dost silně. Po zahřátí to klepe pořád stejně, až po ujetí cca 20km už to skoro vůbec není slišet.

Klapající motor ZX-9R 2001

10.4.2007 v 14:28 | Nahoru | #3
A povis odkud ten zvuk asi vychazi? Klape to pravidelne? Nak

(reakce na) Klapající motor ZX-9R 2001

10.4.2007 v 14:28 | Nahoru | #4
facit>čím dříve na to příjdeš,tím lépe.Hlavně aby nebylo pozdě!Poslechni si to klepání za studena nějakou tyčkou a zjisti z které části motoru to klepání vychází,může to být prkotina,ale také motor před smrtí.

Klapající motor ZX-9R 2001

10.4.2007 v 14:31 | Nahoru | #5
Nedokážu pounat odkud to jde. Slyším to prostě odevšad. Klepe to pravidelně. Frekvence odpovídá otáčekám.

Klapající motor ZX-9R 2001

10.4.2007 v 14:35 | Nahoru | #6
Muze to byt spousta veci. Vacka ventilu, spojkovy kos, pistni cep, prilis opotrebovany pist, opotrebovane ojnicni lozisko...etc. s tou tyckou do ucha se motor dobre posloucha. I kdyz ja si spis pucuju brachuv stetofonendoskop :D Nak

(reakce na) Klapající motor ZX-9R 2001

10.4.2007 v 15:00 | Nahoru | #7
facit>hmm pistni cep,pist a cokoli kdyz mlati tak porad..Co tak hydraulicke zdvihatka???Nevim,jestli je ZX9 ma

1 reakcí na tento příspěvek Klapající motor ZX-9R 2001

10.4.2007 v 15:11 | Nahoru | #8
NAKu ještě to pakj chce bílej plášť a bílý rukavičky :lol: :lol: (ty já například používám)

(reakce na) Klapající motor ZX-9R 2001

10.4.2007 v 15:15 | Nahoru | #9
Dingo>bily plast uz neni bily, budu muset callnout Palmexmanovi :D...a rukavice jsou samozrejme dobra vec. To bez debat. Neni nic odpornejsiho nez si drbat spinu z pod nehtu...fuj. Nak

PS. jeste k tomu stetofonendoskopu :D takova prihoda, jeden muj kamarad ve slabe chvilce chtel prodat motorku. Prijel typek, vytahl stetofonendoskop, prilozil na bezici motor. Zaposlouchal se a pak prohlasil "klika je v pici." a odjel :D mozna by tenhle typek vyresil problem s cvakajicim ZX9R. Treba by si to poslechl a rekl "2.pist ma velkou vuli, saci ventily na 3. valci klapou a ojnicni lozisko 1. valce je pridrene." :D:D

1 reakcí na tento příspěvek Klapající motor ZX-9R 2001

10.4.2007 v 15:28 | Nahoru | #10
kdy tam byli naposled dělaný ventilový vůle? :rolleyes:

(reakce na) Klapající motor ZX-9R 2001

10.4.2007 v 21:09 | Nahoru | #11
Kovi_VTR>Vůle ventilů jjsou udělaný před 14 dny. Těma to není. :(

Klapající motor ZX-9R 2001

10.4.2007 v 21:15 | Nahoru | #12
Tak to je jasný :) ten kdo dělal ty vůle zapomněl v motoru šroubovák *yes* Ještě že mě máte :D

Klapající motor ZX-9R 2001

10.4.2007 v 23:39 | Nahoru | #13
nak: uz jsem nekolikrat cetl, ze nejaky cesi jeste za komancu vymysleli pristroj, ktery dle zvuku od motoru (tehda u Skody 120 tusim) dokazal zmerit ventilove vule kazdeho ventilu s presnosti na 0.01 mm :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klapající motor ZX-9R 2001

10.4.2007 v 23:46 | Nahoru | #14
pavelgs>Ten rozvodák je možná dobrej tip, ale když by za studena byl volnej, tak by motor klepal?

2 reakcí na tento příspěvek Klapající motor ZX-9R 2001

11.4.2007 v 00:05 | Nahoru | #15
no kdyz neni doplej, tak tam sou jiny vule v jinej cas, takze spis prave potiz s napinakem (ci oboji), kolik to ma najeto?

(reakce na) Klapající motor ZX-9R 2001

11.4.2007 v 00:50 | Nahoru | #16
Bubrak ZX9R>Najeto 30000. Ale před 14 dny mi ventili dělali a ten zvuk se vůbec nezměnil.

(reakce na) Klapající motor ZX-9R 2001

11.4.2007 v 00:51 | Nahoru | #17
Bubrak ZX9R>Myslím že ventily by spíš chrastily, ale tohle vysloveně klepe.

1 reakcí na tento příspěvek Klapající motor ZX-9R 2001

11.4.2007 v 07:45 | Nahoru | #18
Pokud je to rozvodak, tak si myslim ze by to spis rachtalo nepravidelne. Aspon me se tak projevoval. Ale tehdy to bylo zavadou napinaku. Od te doby sem si dal manualni a mam klid.
Retez promerim pri kazdem serizeni ventilu a zatim je v poradku.

Nahod motor, zabrzdi masinu predni brzdou, cvakni jednicku a spojkou si pribrzdi motor na volnobeh kam az to pujde. A poslouchej esi neuslysis nepravidelny rachtani rozvodaku...Nak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klapající motor ZX-9R 2001

13.4.2007 v 08:01 | Nahoru | #19
Nak>No tak jsem zkoušel přibrzdit motor va volnohěh jak píšeš až u úplnýmu chcípnutí, ale v tomhlr režimu je motor tichoučkej jak prd. Neozve se vůbec nic. Šepot květin, žádné rachtání.

(reakce na) Klapající motor ZX-9R 2001

13.4.2007 v 14:34 | Nahoru | #20
facit>Mění se zvuk při mačkání spojky ? Zmizí hned po zařazení rychlosti ?

2 reakcí na tento příspěvek Klapající motor ZX-9R 2001

13.4.2007 v 14:41 | Nahoru | #21
no jo kawasaki,celkem normálka,to sou stroje k ničemu

(reakce na) Klapající motor ZX-9R 2001

13.4.2007 v 14:53 | Nahoru | #22
Turyp>mas pravdu jsou to strasny mrdky :D zrejme si provedl test cca 100ks ruznych stroju znacky Kawasaki. Jiste nam ted ukazes nejake grafy...chci je videt. Nak

(reakce na) Klapající motor ZX-9R 2001

13.4.2007 v 15:05 | Nahoru | #23
Turyp>tywe ty ses asi dost vylizanej vid?Kdyz mu nepomuzes tak tu neotravuj!


Pro ostatni:Vsechno co sem myslel jste rekli tak si tu nebudu mlatit hubu znova ;)

1 reakcí na tento příspěvek Klapající motor ZX-9R 2001

2.6.2007 v 00:44 | Nahoru | #24
Tak jsem ten motor nechal kuchnout. Je to docela SCIFI protože zatím v servisu nenašli vůbec nic. Asi si tam nějaký zasraný skřítci klepou na bubínek.

(reakce na) Klapající motor ZX-9R 2001

2.6.2007 v 16:37 | Nahoru | #25
facit> taky mi klepal motor, protože se mi přidřel -> cca 3 sec. to nemazalo.

Největší vtip byl v tom, že jsme to rozebral a ono nic... ojniční a kliková ložiska v pohodě -> jen vizuální kontrola.

Takže jsem to nechal změřit a na ojničních ložiscích byly vůle od 600 do 800 mikrometrů -> od výrobce je max něco kolem 100. Vyřešilo se to novými ložisky a přebroušenou klikovkou... viz. www.klikovky.cz

Taky jsme nad tím dumali, bylo to šílené... takže doporučiji něchat proměřit

Klapající motor ZX-9R 2001

7.6.2007 v 17:00 | Nahoru | #26
No a je to v prd*li...

Psal jsem, ze dane klepani zmizelo -> doufal jsem, ze vybrusem klikovky a ojnic to bude uz v poradku

Dneska jsem nahodil motor a ono to porad klepe jak svině!!! resp. klepe to tak do 6 tis. při zaběru, nad 6 tis. to je ok, kdyz uberu plyn a motor neni v tahu, neklepe to!!

Fakt nevim co s tim je a mechanik uz sili. Motor jsme pred tim zkouseli bez prevodovky, magneta a spojky a porad klepal...

Je fakt, ze hlava jsme nepulili...

Jestli nekdo víte, poraďte, tuto informaci zaplatim zlatem!!

1 reakcí na tento příspěvek Klapající motor ZX-9R 2001

7.6.2007 v 17:56 | Nahoru | #27
Jo, já přidám pár diamantů. Taky si s tím nevím rady.... =o

(reakce na) Klapající motor ZX-9R 2001

8.6.2007 v 07:21 | Nahoru | #28
facit> dneska mi psal technik, ze je neco na prvnim valci...

dam info o co se presne jedná

Klapající motor ZX-9R 2001

8.6.2007 v 07:36 | Nahoru | #29
ze by jemne ohnutý ventil?

at mechanik zmeri tlaky,nemely by se moc lisit.

Klapající motor ZX-9R 2001

9.6.2007 v 06:47 | Nahoru | #30
A už jsme doma !!!

Včera jsme totalně rozebrali motor a je chyceny jeden pist.... takže to musim vymenit..

Facit -> jestli ten motor mas rozebrany a drzi ti po kupe jen hlava, podivej se baterkou do valcu, jestli tam nekde neni nejaka ryha, jestli jo, tak to rozpul..

Čau bikeři
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist