Myslel jsem na vůli na klice nebo ojničního čepu, ale proč klepání zmizí když se motor ohřeje?
1 reakcí na tento příspěvek Klapající motor ZX-9R 2001
Prisuzoval bych to spise vymezeni vuli po zahrati, etc. otazka je jak silny ten zvuk je a odkud jde. Nak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klapající motor ZX-9R 2001
1 reakcí na tento příspěvek Klapající motor ZX-9R 2001
PS. jeste k tomu stetofonendoskopu :D takova prihoda, jeden muj kamarad ve slabe chvilce chtel prodat motorku. Prijel typek, vytahl stetofonendoskop, prilozil na bezici motor. Zaposlouchal se a pak prohlasil "klika je v pici." a odjel :D mozna by tenhle typek vyresil problem s cvakajicim ZX9R. Treba by si to poslechl a rekl "2.pist ma velkou vuli, saci ventily na 3. valci klapou a ojnicni lozisko 1. valce je pridrene." :D:D
1 reakcí na tento příspěvek Klapající motor ZX-9R 2001
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klapající motor ZX-9R 2001
2 reakcí na tento příspěvek Klapající motor ZX-9R 2001
1 reakcí na tento příspěvek Klapající motor ZX-9R 2001
Retez promerim pri kazdem serizeni ventilu a zatim je v poradku.
Nahod motor, zabrzdi masinu predni brzdou, cvakni jednicku a spojkou si pribrzdi motor na volnobeh kam az to pujde. A poslouchej esi neuslysis nepravidelny rachtani rozvodaku...Nak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klapající motor ZX-9R 2001
2 reakcí na tento příspěvek Klapající motor ZX-9R 2001
1 reakcí na tento příspěvek Klapající motor ZX-9R 2001
Největší vtip byl v tom, že jsme to rozebral a ono nic... ojniční a kliková ložiska v pohodě -> jen vizuální kontrola.
Takže jsem to nechal změřit a na ojničních ložiscích byly vůle od 600 do 800 mikrometrů -> od výrobce je max něco kolem 100. Vyřešilo se to novými ložisky a přebroušenou klikovkou... viz. www.klikovky.cz
Taky jsme nad tím dumali, bylo to šílené... takže doporučiji něchat proměřit
Psal jsem, ze dane klepani zmizelo -> doufal jsem, ze vybrusem klikovky a ojnic to bude uz v poradku
Dneska jsem nahodil motor a ono to porad klepe jak svině!!! resp. klepe to tak do 6 tis. při zaběru, nad 6 tis. to je ok, kdyz uberu plyn a motor neni v tahu, neklepe to!!
Fakt nevim co s tim je a mechanik uz sili. Motor jsme pred tim zkouseli bez prevodovky, magneta a spojky a porad klepal...
Je fakt, ze hlava jsme nepulili...
Jestli nekdo víte, poraďte, tuto informaci zaplatim zlatem!!