paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Help ,brašny na moje virago xv535
5.1.2009 v 23:18
Zdravim koukám po nějakejch brašnách na moje virago xv535 ,ale mrkněte na moje foto mám tam laďáky .Nevim co bych tam nacpal , poraďte dík.

Naposledy editováno 05.01.2009 23:19:41

6.1.2009 v 07:52 | Nahoru | #1
čau,asi bude lepší v sezoně zajet do nejbližšího shopu s doplňkama a vyzkoušet to . Jinak se podívej na www.louis.de tam mají docela slušný brašny,kamoš měl brašny na Hondě pod číslem 10025564. Mrkni na ně. Andy

6.1.2009 v 09:41 | Nahoru | #2

6.1.2009 v 10:22 | Nahoru | #3
to už jsem zkoušel ale řešim ty výfuky no

6.1.2009 v 11:00 | Nahoru | #4
jira123: Ty výfuky jsou ošklivé a nepraktické. Nedají se posunout níž, aby byly rovnoběžně se zemí a nezvedaly se směrem dozadu vzhůru? Protože bez jejich úpravy a výměny tam slušné brašny nedostaneš. Pak by ti nezbylo asi nic jiného, než tankvak na nádrž a "truhla" dozadu na nosič nebo blatník.

6.1.2009 v 13:06 | Nahoru | #5
Náhodou mě se ty výfuky líbí, sice je tam pod tou kyvkou kde má být primární tlumič nebo co to je trošku prázdno, ale zase to musí mít suprovej zvuk, a víš jak se blbě zhání Virago co má dobrej zvuk, všechny zní jako splašenej vysavač, na to mojem by se mi docela líbily, akorát trošku kratší, a já brašny řešit nemusím, protože moje Virago neni chopper ale Agrrreesssor!

Jinak u Louise seženeš v pohodě i za 20 éček když trefíš slevu, taky jsem o tom uvažoval, ale když si kupovat strejda brašny na Savage, tak jsem je tam zkoušel, a i s původníma vejfukama se tam skoro nechtěly vejít, navíc to Virago je tak malý že jakýkoly brašny na tom vypadají divně, třeba na XV500 vypadaly skvěle když jsem je tam zkoušel, nebo na DragStaru bych se o tom ani nerozmejšlel a hned bych tam nějaký pořídil, ale na Virago bych to necpal, to pak ta motorka ani neni vidět...

6.1.2009 v 13:29 | Nahoru | #6
DMC.motobiker: Mně by se ty výfuky líbily, kdyby byly o fous kratší a vedené níže a souběžně se zemí. Při tom stoupání tam už fakt žádné solidní brašny nevejdou.
Přitom na 535 brašny vůbec nevypadají zle - naopak, spolu s plexisklem ji dokážou opticky zvětšit. Bohužel, i původní výfuky jsou dost vysoko, takže výběr brašen je dost omezený.
Jo, a dobrý zvuk jde získat převrácením jednoho z vačkových hřídelů o 180 stupňů

6.1.2009 v 14:06 | Nahoru | #7
Mám na výfukách zespoda dva šrouby,asi jak byla původně stažená na 25kW,až je vytočím, to teprve bude zvuk....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Help ,brašny na moje virago xv535

6.1.2009 v 14:33 | Nahoru | #8
rancher: Ty šrouby nemají se škrcením nic společného, souvisejí s měřením emisí. Pro nastavování směsi se musejí měřit emise každého válce zvlášť a dírama po těch šroubech se strká do svodů sonda.
A když je vyšroubuješ, tak zjistíš, že to se zvukem nic moc neudělá...

6.1.2009 v 14:49 | Nahoru | #9
1100Virago> Dík,zase je člověk chytřejší....

6.1.2009 v 17:03 | Nahoru | #10
rancher> Jo bez těch šroubků jsem taky chvíly jezdil, ale zvuk téměř pořád stejný, a navíc se mi zdálo že se to tam víc hřeje, tak jsem je tam dal raději zpět a po vzoru jednoho známího jsem udělal 19mm díru do toho tlumiče pod nádrží (pod kyvkou) a ted jsem se zvukem spokojený, i když on tam má asi 40mm díru a to má teprve zvuk, skoro lepší než moje stará zlatá XV500, a já ted akorát nemůžu sjet z cesty jinak to začne tou dírou prášit a já to musim zase půl dne leštit...

1100Virago> To myslíš vážně s tou vačkou???

6.1.2009 v 17:24 | Nahoru | #11
DMC.motobiker: Lepší je provrtat spíše koncové přepážky. Pod kyvkou je kolektor, který má za úkol držet přetlak ve výfuku a při jeho provrtání klesne krouťák v nízkých otáčkách (a zvedne se trochu výkon ve vyšších )
Jo, s tou vačkou to jde. Zápaly se pak podobají Harleyům, protože v jedné otáčce blafnou oba válce a v druhé žádný. Jiskra jde v každé úvrati, takže do elektriky se zasahovat nemusí. Akorát narostou vibrace, protože je pak horší vyváženost chodu a bůhví, oč dříve začnou odcházet ložiska, projektovaná na jiný způsob namáhání.

6.1.2009 v 17:39 | Nahoru | #12
1100Virago> Aha, to mě fakt překvapuje že to tak jde, no ale musí to být fakt o dost víc namáhaný, když jdou oba naráz, přecijen je to dvakrát větší ráz než když je to rozložený nadvakrát, ale takto brutálně bych do toho asi nikdy nezasahoval, jinak někde jsem slyšel že něco podobnýho prý někdo dělal i na Jawě 350, samodřejmě že né s vačkou ale že prý srovnaly kliku tak aby šly oba válce naráz, a tím to pak dostalo o hodně větší krouták a líp to jelo, ale ani to bych mojí Jawě nikdy neudělal, a to i přesto že jí mam jen na odkládání věcí...

Jinak s tím "zběratelem" přetlaků, u toho mýho Viraga jsem nepoznal žádnou změnu po provrtání, ono to žádnej krouták nemělo nikdy, ani před ani po, a výkon ve vyšších to těžko říct jestly nějaký přibyl, mě připadá že to má průběh výkonu jako sekačka na trávu, ve srovnání s XV500, která má Super zvuk, Neuvěřitelnej krouták (na svůj obsah) a taky točí kolem 9ti tisíc, je Virago fakt chrchla, ale to udělaly asi ty Emisní a Hlukový normy, jinak původně jsem chtěl vykuchat ty koncovky, ale když já je mám tak dokonale zachovaný, 10 let leštěný a bez jedinýho škrábnutí, copak bych jim mohl ublížit???

6.1.2009 v 17:51 | Nahoru | #13
DMC.motobiker: Přelisovanou 350 na jednohup měl známý Měl ale nějaký jiný karburátor, protože původní nestíhal plnit. A ložiska měnil dvakrát za sezónu. Divoká 80. léta
Já měl jeden z prvních ročníků 535 - ty ještě nebyly tak seškrtané na emise, měly proti pozdějším ročníkům i nějakého toho koníka navíc a nepřipadalo mi, že by to bylo nějaké líné. Přepážky z výfuků jsem nakonec pár dní před prodejem vyrval a poznat na průběhu krouťáku to bylo. Ale protože jsem lehká váha, nevadilo mi to a ve dvou jsem to prostě víc vytáčel.
Jinak otočit jednu vačku mě hodně láká u jedenáctky, ale až seženu druhý motor na blbnutí - ten jediný který mám se mi prasit moc nechce.

6.1.2009 v 18:08 | Nahoru | #14
1100Virago> No ja Jawě se častěji ložiska ještě měnit dají, vyměníš je za pár hodin a stojí pár korun, na Viragu by to ale asi bylo horší! Jinak je pravda že známej má Virago 535 r.v. 1991, a o dost víc mi to připomíná tu XV500, lepší zvuk, větší výkon, i nějaký ten krouták to ještě má, a celkově je to ještě ten pravej Chopper, i když na první pohled jsou všechny Viraga stejný, na tomhle mam úplně jinej pocit než z toho mýho, takže něco pravdy na tom bude, no a tou 11kou se ti nedivim, do toho bych taky nešel, a navíc když už ta 11ka má krouták i bez úprav, ale když už krouták, a kdybych šel ještě jednou do rejže, tak jedině do toho Warriora, to musí být něco...

6.1.2009 v 20:31 | Nahoru | #15
DMC.motobiker: Warrior se mi líbil od začátku (až na tu rouru od kamen) a teď ještě víc Raider, akorát na moje potřeby jsou to příliš těžké ludry. Občas jsem nucen projíždět lehké offroady a tohle bych prostě asi neudržel. Vzpomínám si třeba, jak jsem v Bechyni na SDF2004 projížděl přes rozbahněné pole za maníkem na Vmaxu - na tom úseku třikrát uklouzl a spadl, a to není Vmax zase tak těžký. Obávám se, že lehkým chopperům nad litr už bohužel odzvonilo, posledním svého druhu je asi Suzuki Boulevard (kdysi Intruder).

6.1.2009 v 21:15 | Nahoru | #16
1100Virago> To máme stejný, mě se Warrior líbil už když jsem ho poprvé viděl jako novinku pro USA v nějakym časopisu, ale byl jen pro USA tak jsem na něj trošku pozapoměl, a pak jsem ho potkal v Chebu u Tesca, byl tam na něm nějakej fašoun, a nic tak dokonalýho co nepochází z USA jsem zatím ještě neviděl, teda až na ten výfuk, ale většina lidí si tam stejně dává ty dva laufy, takže to je pak úplná nádhera, a pokud jde o tu váhu, tak mě by se to líbilo, už když jsem ted dělal řidičák na DragStáru, líbilo se mi jak je těžkej, a pokud vím ten Warrior ještě patří mezi ty lehčí, má asi jen 280 Kg pokud se nepletu, takže by to byl ideál, a ten zvuk a krouták, to je něco, a mě se vždycky líbily spíš ty Cruiseroidní Choppery než ty štíhlý, jako třeba DragStar, nebo NightTrain, velký mašiny, ale s úzkym kolem, a asi jedinej pěknej Cruiser je otec a král všech Cruiserů H-D FatBoy, a já doufám že jednou budu jezdit právě na něm, ale pokud bych nikdy neměl tolik peněz na blbosti, Warriora si nechávam v záloze.

6.1.2009 v 23:32 | Nahoru | #17
1100Virago---nahodou ty výfuky jsou vzhledově super a zvuk lahoda pro uši . akorat budu muset splašit nějaké mikrobrašny no

12.2.2009 v 01:02 | Nahoru | #18
má 295kilo v plné, oproti právě boulevardovi co má kolem 330..ale taky kousek. s warykem se jezdí dobře, má nízké těžište, takže i když nemá metrák a půl, díky němu se dobře ovládá, žádný masivní kolo vpředu, takže do zatáček klouže pěkně.
se tu bavíte o laufech. právě o těch V&H přemýšlím, short shots (zvuk)

problém je u nás hluková norma

Naposledy editováno 12.02.2009 01:24:49

12.2.2009 v 09:57 | Nahoru | #19
[url=
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10416 24.5.2024 v 16:52 rancher
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus