Téma: Jak má správně fungovat ochuzovač???
 
2.4.2007 v 22:06
poraďte prosim nekdo jak ma spravne fungovat ochuzovac...jedna se o kx250f

(reakce na) Jak má správně fungovat ochuzovač???

2.4.2007 v 22:31 | Nahoru | #1
petoza> No nevím teď přesně co myslíš. Ale je to na karbu? Já mám Keihin FCR a tam ochuzovač směsi je. Jde o to, že karb má akcelerační pumpičku a když někde odložíš motku tak většinou je krapet ulitá, páč tam pumpa navalila směs jaks potočil heftem. Já potáhnu červený čudlajs na karbu a motka chyne na první až druhý kick. Pak je třeba čudlík hned zamáčknout. Nic na tom nebude, jenom tím čudlajsem ochudíš směs...

2 reakcí na tento příspěvek Jak má správně fungovat ochuzovač???

2.4.2007 v 22:42 | Nahoru | #2
no jo,mam to u spojkove packy.....ale myslim pokud to udelam pri nastartovanem motoru???......me to zvysi otacky, to myslim je spatne

(reakce na) Jak má správně fungovat ochuzovač???

2.4.2007 v 22:45 | Nahoru | #3
petoza>je to normalni .. RMZ a KXF to maji na spojkove pacce a je to jak rika radis pro snadnejsi start za tepla a po padu nic jineho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak má správně fungovat ochuzovač???

2.4.2007 v 22:48 | Nahoru | #4
a proc to vsem co to maj a zmacknou jej tak to zacne zdechat??a me to funguje jako sytic???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak má správně fungovat ochuzovač???

3.4.2007 v 06:09 | Nahoru | #5
petoza> No nevím, ale za chodu motoru se to nemačká ;) Je to fakt jen na nastartování. Tak třeba máš na řídítka vyvedený sytič :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak má správně fungovat ochuzovač???

3.4.2007 v 17:49 | Nahoru | #6
no nevim ale ochuzovac neni dekompresor :) ostatni motorky maji na riditka vyvedenej dekompresr a pokud se teda nepletu tak neni to to same :D

(reakce na) Jak má správně fungovat ochuzovač???

3.4.2007 v 18:14 | Nahoru | #7
Joraell-TE>máš pravdu,dekompresor je úplně něco jiného..

1 reakcí na tento příspěvek Jak má správně fungovat ochuzovač???

3.4.2007 v 18:45 | Nahoru | #8
Jo jo, dekompresorem otevres "klapku" a pri kopani (a netahani za plyn) ti vylitne smes z valce.kdyz se to ulije. A ochuzovac by ti mel proste jen na "zapnuti" mel jen ochudit smes protoze je tam benzinu vic nez je potreba,je to tak? Ale na 2T cros jsem teda sitic na riditka nevidel =o

Jak má správně fungovat ochuzovač???

3.4.2007 v 18:58 | Nahoru | #9
Funfuje to tak,ze se otevre komurka,krera tam pusti vic vzduchu a tudiz se ochudi smes,proto se to pouziva pri uliti
Pokud to ostatnim pri otevreni chcipa a tobe se zvysuji otacky,tak to znamena,ze tam mas moc bohatou smesTEČKA

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak má správně fungovat ochuzovač???

3.4.2007 v 19:34 | Nahoru | #10
Milan SV> No jsi trošku mimo :lol: KX250F je 4takt jak když vyšije ;) A dekompresorem neotvíráš žádnou klapku nýbrž otvíráš výfukový ventil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak má správně fungovat ochuzovač???

3.4.2007 v 19:36 | Nahoru | #11
RadiXS>Sorry,jdu se strelit :lol: S tou 250 jsem se seknul, jinak dekompresor jsem myslel jak rikas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak má správně fungovat ochuzovač???

3.4.2007 v 19:52 | Nahoru | #12
Milan SV> Neee, v poho ;)

(reakce na) Jak má správně fungovat ochuzovač???

3.4.2007 v 20:19 | Nahoru | #13
RadiXS> ;)

Jak má správně fungovat ochuzovač???

4.4.2007 v 17:57 | Nahoru | #14
Že ochuzovač zvýší otáčky při natočeným motoru je normální, stejně jako kdybys hodně vyšrouboval šroubek bohatosti směsi....hodně vzduchu = vysoký otáčky. Jinak mačkat ochuzovač při natočeným motoru je nesmysl, tím můžeš dosáhnout akorát toho že se ti "podpálí" ventil. Ochuzovač je tam jen a pouze pro to abys natočil ulitou a ohřátou motorku,např. po pádu. Když to klukům co zmáčknou tuhle páčku chcípne tak to znamená že opravdu mačkaj dekompresor,jak zde již bylo napsáno. Ty páčky jsou prakticky stejný,ale každá dělá něco úplně jinýho.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist