Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Kuloš>Vidlema v lepším případě (seřídit, mrknout na olej, brejle, seštelovat zdvih), v horším špatně usazenej motor v rámu a v tom nejhorším špatně opravená po bouračce. :thmubup:
Kuloš: Příčin může být fůra, hlavně si nech někým zkontrolovat, jestli sedíš symetricky. Většinou každý sedí nějak šejdrem a posune se ke straně těžiště.
Koukni, jestli je správně srovnané zadní kolo. U mašin s řetězem může být každý napínák jinak a motorka má pak tendenci padat ke straně a zatáčet.
Mám podobný problém... když pustím tak mi to mírně, ale opravdu mírně táhne do leva.... a řidítka se někdy klepou... frekvence toho klepání závisí úměrně na rychlosti.... Ale když řidítka držím, tak žádné vybrace cítit nejsou... Může to být gumou? Má najeto asi 3000...
no klepou se při brždění motorem, jen, když se toho nedržím.... při zátahu to těžko vyzkouším, protože to bych se toho zase držel... když se toho držím, tak nic necítím.... a po bouračce je.... při bouračce se vidle neohnula... aspoň ne tak, že by to bylo vidět
Kuloš>Naprosto stejněj problém mám taky...vytáhl jsem vidlice a...levá vidle ohlá o cca 3mm a pravá o 1mm. Ve středu to jedu nechat do prahy srovnat,už to mám dohodlý že to půjde na počkání ;)