Třeba u GS 500 vycházejí originální díly asi na 4 tisíce, bez práce. Když budeš hledat po inzercích, dá se sehnat klidně i za čtvrtinu. Předpokládám, že ceny u jamahy budou podobné.
Jinak k tématu, u XV535 je to prý docela drahý, záleží jak to máš škrcený, já jsem měl zmenšenej průměr výfukovýho potrubý hned z hlavy, ty podložky jsem z toho vyrval, a pokud bylo ještě něco s karbecama, tak jsem to neřešil a vykašlal sem se na to, ale najel jsem takhle 15 tisíc a pořád v pohodě, takže předpokládam že víc tam nebylo, jinak ohledně rychlosti, vymačkal jsem z toho 170 Km/h, samodřejmě podle Tacho, takže Japonských 170, v přepočtu na Ducati asi +|- 140 Km/h, ty Japonský jebky fakt hrozně přeměřujou, ale dá se z toho usoudit že je tam ted plný výkon (cca.45HP), a je to otevřený, ale pokud to máš přiškrcený v karbcích, tak to se prý dělalo nějak jinak, daly tam asi jiný šoupátka i s membránou, možná i trysky, nebo něco takovýho, nikdo mi to před pár léty nedokázal vysvětlit, tak jsem jeden karburátor rozebral, trysky jsem měřil, a všechno se zdálo jak má být dle Manuálu, tak jsem to nechal být, ale pokud je toto i tvůj případ, tak to pak bude asi hodně drahý...
Naposledy editováno 19.12.2008 17:22:29
Máš na mysli asi seškrcenou verzi.Pokud to je typ VJ01 původem z ČR, tak ten se dodával s plným výkonem a k němu byl homologovaný škrticí kit. Tam to nebude problém a pokud to nezvládneš doma, v Yamaze to sfouknou. Cena byla kdysi v řádu tisícovek, přesně už si nepamatuju.
Starší typy a dovozy z Německa, pokud bylo Virago seškrcené už z výroby, nejsou žádná triviální záležitost typu podložky v sání, nějaký doraz ap. Nevím o tom, že by to někdo udělal v garáži za pár kaček. Už spousta lidí se na to ptala a řešení nikdo neporadil.
Pokud je někdo nechal dodatečně seškrtit a zhomologovat, tak nezbývá než hledat ty podložky a dorazy, ale takových případů bude mnohem míň než těch seškrcených už v originále.
Snad poradí někdo víc.
Naposledy editováno 19.12.2008 23:27:30
1 reakcí na tento příspěvek Otevreni vykonu Yamahy Virago 535
Beztak se ten jejich "HyperSuperChoppper" prodával jen kvůly tomu že se na tom projel James Bond , jinak by už na tom BMW dávno zkrachovalo, i když fašouni je taky podrží...
1.) Jasně, na BMW fakt nemam, a vlastně všeobecně nemam na blbosti!
Raději snad pořád zůstanu u Ducati...
2.) Když chceš, aby ti mašina jela, tak proč sis pořídil BMW???
3.) Jinak když si někdo koupí motorku co má v TP 25Kw, aby na ní mohl jezdit třeba už od 18ti let, a pak tu mašinu chce otevřít na plný výkon, tak podle mě z toho nedělá něco co udělat nejde, ba naopak, snaží se aby to jelo tak jak má, a někomu se holt líbí Choppery, jinýmu zase Bramborák...
4.) Sorry!
1 reakcí na tento příspěvek Otevreni vykonu Yamahy Virago 535
1 reakcí na tento příspěvek Otevreni vykonu Yamahy Virago 535
Je to vlastně na ztlumení plynu ( že ikdyž přidáš na plno,tak se karbec neotevře úplně)
Při běžné jízdě do 100km/h ani moc rozdíl nepoznáš,protože tam jde o krouticí moment a pokud máš svou mašinu rád,tak nikdy nedáš při rozjezdech plyn na doraz
K věci v karburatorech jsou jehly ,které když zatáhneš za plyn tak se otvirají.
Mají obvykle 3 nastavení , zaběh - střed - max , tak je třeba nastavit na max a mělo by to jít na plno pozor na výfuky co mistři radí ,stačí zvětšení zadního otvoru a naopak se muže výkon snížit a více motor žrat benzín.
Naposledy editováno 23.05.2013 19:48:57