Téma: Gasgas 250 07
27.5.2008 v 15:33
Gasgas EC 250 model 2007 zakoupen v květnu 2008. Nefunguje zámek řízení, dle prodejce bude odstraněno, až dovezou nový zámek. Moto nejede pod plynem v nižších otáčkách, někdy se i úplně zastaví. Bylo odstraněno u prodejce výměnou volnoběžné trysky 35 za 42. Základní tryska je 40, tu však prodejce nemá. Nyní po několika hodinách provozu a téměř zajetém motoru jsem zkusil zvýšit otáčky motoru téměř k maximu. Motor se však nevytáčí a vynechává. Bude dále řešeno, možná hlavní tryskou. Proti předchozímu mému stroji Husqvarna WR 250 je motor překvapivě nevýkonný, ačkoliv udávaný výkon je dokonce vyšší než u Husky. Koně se asi ještě někde pasou, doufám, že prodejce je tam dodá. Jinak podvozek je pohodlný, nižší a lehčí, neunavující. Dalo by se jet i rychle, ale ne s takto nefungujícím motorem. Zejména delší výjezd na akceleraci je zatím ubohost. Tak čekám, co bude dál, při mé druhé reklamační návštěvě u prodejce. Další pokračování příště.

Gasgas 250 07

11.9.2008 v 10:46 | Nahoru | #91
Drobné plus pro Gas - dobře svítí. Světlomet je za jízdy po tmě skutečně použitelný, tlumené i dálkové, dokonce je to i seřízené.

Gasgas 250 07

15.9.2008 v 14:05 | Nahoru | #92
PetrTM>Teď tam mám 40-175,jehla N1EF a sháním hlavní 170, Císař jí nemá. Třeba by to spravila i volnoběžná 35, ta už tam byla a s původní jehlou CHN to s ní určitě nejelo. Ale N1EF je úplně jiná. A tu 35 taky už nemám - super situace.Něco zkusím.

Gasgas 250 07

15.9.2008 v 14:17 | Nahoru | #93
PetrTM>Marzocchi mi fungují dobře,na stlačení je regulace hodně znát, má to asi 30 poloh a přitvrdit to má cenu tak na 18. polohu zleva, takže tak na 60%. Jinak to zbytečně mlátí do rukou. Odskok má asi 24 poloh a tam, aby se to nezatloukalo a pěkně to běhalo, mám to na 6. poloze zleva. Takže jen 25%. U odskoku by možná mohl nastat problém při užití viskóznějšího oleje,že by i při levém dorazu reg. šroubu to bylo přetlumené. Takže to zkoušet nebudu,ale více oleje zkusím.

Gasgas 250 07

22.9.2008 v 15:22 | Nahoru | #94
PetrTM> Je to vyladěno,135.den od koupě.Pro zajímavost,můj motor se se škodolibostí důsledně vyhýbá téměř všem hodnotám nastavení,které jsou doporučené v orig. návodu.Mám tam trysky 45-170,jehla N1EF 1.drážka,air 2-2,5 otáčky.Spodek je po zahřátí motoru dobrý,přechod zatarokuje jen málo kdy a jen na 1.rychlost,pak se pročistí a jde čistě,výkon ve špičce dobrý.Takže z doporučených nastavení zůstalo s jehlou N1EF pouze otevření airšroubu.Jinak je všechno jinak.Tohle nastavení mi nedoporučil nikdo,že je hlavní tryska moc malá.Ale jen tak to funguje způsobem,který se dá brát vážně a součet hodnot trysek je,myslím,dostatečný.Ještě jednou děkuji ELMOTU,že byli ochotni nadstardartním způsobem řešit problém, který nevznikl u nich.Dovozce Císař k tomu nemá ani odborné znalosti,ani potřebný materiál,ani ochotu (nebo snad schopnost) ho sehnat.Snad pouze rozety,které vyrábí,jsou kvalitní a šrouby v nich se nepovolují i bez zalepení (to jako,že jsem ochoten vidět i klady,když jsou).Všechnu radost z téhle letní sezóny,v kterou jsem doufal s novým motocyklem, jsem pohřbil koupí Gasu u Císaře.A kdybych se spoléhal jen na něj,motorka by nefungovala dodnes a asi nikdy.

Gasgas 250 07

1.10.2008 v 13:11 | Nahoru | #95
ladiki> Co tam máš za jehlu?

Gasgas 250 07

1.10.2008 v 17:42 | Nahoru | #96
Tak můj mazel je na prodej, jenom pro info, kdyby měl někdo zájem

www.motoinzerce.cz/motorky/gas-gas/221246-ec-300.html

Naposledy editováno 01.10.2008 17:42:28

Gasgas 250 07

1.10.2008 v 18:27 | Nahoru | #97
Carlos.> jo tak ten komentar je doslova rozsekavajici
tohle mi uz nedelej sem to cetl u jidla a skoro sem se udusil knedlikem

Naposledy editováno 01.10.2008 18:28:27

Gasgas 250 07

1.10.2008 v 18:31 | Nahoru | #98

Lenny55>Carlos.> jo tak ten komentar je doslova rozsekavajici
tohle mi uz nedelej sem to cetl u jidla a skoro sem se udusil knedlikem


Tak chtěl jsem tam napsat všechno, když tu Tomáš psal svuj inzerát na EXC 300 tak jste se taky váleli smíchy Jinak jestli máš na mysli ty kecy o tom jak to jede tak za tim si stojim, je dokonce ostřejší než 08 (ale neříkám, že to je zrovna pro enduro nějaké plus)

Naposledy editováno 01.10.2008 18:51:36

Gasgas 250 07

1.10.2008 v 19:05 | Nahoru | #99
Carlos.> nemam namysli nic konkretniho ... jen me proste pobavila forma inzeratu jakou byl psanej

Gasgas 250 07

1.10.2008 v 20:30 | Nahoru | #100
Carlos.> tys zkoušel závodit s tomášem že víš že to je ostřejší než 08 ?

Gasgas 250 07

1.10.2008 v 20:40 | Nahoru | #101

sla>Carlos.> tys zkoušel závodit s tomášem že víš že to je ostřejší než 08 ?


Pokud vim tak ty máš navíc oproti Tomovi dokonce Rko a na tvym jsem jel, tal nevim kam timhle míříš...

Gasgas 250 07

1.10.2008 v 20:46 | Nahoru | #102
Carlos.> Nikam, jen sem myslel jestli jste to třeba zkoušeli v reálu, protože když sme jeli spolu, tak jsem to ještě zajížděl a lochtal to na čtvrt plynu

Gasgas 250 07

1.10.2008 v 20:54 | Nahoru | #103

sla>Carlos.> Nikam, jen sem myslel jestli jste to třeba zkoušeli v reálu, protože když sme jeli spolu, tak jsem to ještě zajížděl a lochtal to na čtvrt plynu


Beru to spíš podle toho jak jsem toho tvýho potom projížděl... Tvuj je takovej gumovej, víc vyhlazenej průběh, ten muj je ještě takovej surovej, prostě ostřejší... Jsem zvědavej jestli mi vyjde ta 2006ka jak pojede ta...

Gasgas 250 07

1.10.2008 v 21:00 | Nahoru | #104
Carlos.> ...možná si to pletu, ale neprodával jsi toho Gase už loni??

Gasgas 250 07

1.10.2008 v 21:04 | Nahoru | #105
mikulas-JJ> JJ, chtel jsem ho loni na zacatku zimy strelit, pres zimu jsem mel nejaky ksefty na ktery jsem potreboval prachy, a na jare poridit neco jinyho, ale nakonec mi zbyl... Tenkrát to bylo jen tak, že mi na tom ani moc nesešlo.
Ted ho potrebuju uz vážně prodat a čim dřív, tim líp .

Naposledy editováno 01.10.2008 21:28:22

Gasgas 250 07

2.10.2008 v 11:53 | Nahoru | #106
Carlos.>
Z toho si nic nedelej.. pro vsechny byl muj inzerat na EXC300 taky k smichu, ale motorka byla prodana behem 3 dnu.. ale prodaval jsem to na jare.. tedka mi visi par inzeratu a ticho po pesine..

Gasgas 250 07

2.10.2008 v 12:37 | Nahoru | #107
Troj11> To byla ta trochu "okovaná" EXC? ta se mi líbila

Gasgas 250 07

2.10.2008 v 13:42 | Nahoru | #108
PetrTM> vsechny moje motorky byly tak trochu okovane
tedka prodava exc muj tata, tak doufam, ze bude taky tak rychle pryc, jako ta moje

Gasgas 250 07

6.10.2008 v 11:48 | Nahoru | #109
Na standardní vidli Marzocchi SHIVER 45 jsem dosáhl znatelného zlepšení,když jsem původní náplň 500 ml (podle vzhledu a vůně možná Repsol 5) nahradil 550 ml polosynt. motorového 10W-40. Vidle je teď vláčnější,v terénu ručičky vydrží déle asi
o čtvrtinu až třetinu času.Doraz jsem nezaznamenal.Mám
s výstrojí 95 kg,nastavení komprese 15.poloha zleva,odskok 5.poloha zleva.

Gasgas 250 07

6.10.2008 v 11:54 | Nahoru | #110
Itall> tak lejt do vidlic motorovej olej je asi ta největší zrůdnost co jsem o jejich "ladění" asi slyšel...až ti ty vidle odejdou, nebudeš doufám hledat chybu zase v GG

Gasgas 250 07

6.10.2008 v 11:59 | Nahoru | #111
to je mazec jinak k vidlicim .. jaké jsou na bergu 08 ? mám ho doma a teda fungují dobře ( oproti 05) možná je to tím, že jsou nové nevím no.

Gasgas 250 07

6.10.2008 v 13:53 | Nahoru | #112
PetrTM> Ale Péťo,možná jsi natolik mladší ročník,že nepamatuješ,jaké oleje se do vidlic všemožných značek používaly v době nedávno minulé,kdy u nás nebyl tak široký výběr olejů jako dnes.Běžně to byly oleje motorové,ovšem nižší kvality,než jsou dnes.Nikdy jsem neslyšel,že by kvůli tomu cokoliv na vidli odešlo.Já sám to mám vyzkoušené na všech svých motorkách za posledních 20 let,s různými vidlemi,některé jsem používal řadu let v terénu a nikdy se s tímhle nevyskytl jediný problém.Např. poslední Marzocchi SHIVER takto lítala v terénu 3 roky-po této době byla jak nová-netekla,nešpinila olej,bez vůlí,bezva funkce.Tak mi tu něco vykládej.Může být,že motorák dříve ztratí potřebné tlumicí vlastnosti,asi by to tak i být mělo,nikdy jsem to ale nezpozoroval.Chápu,že tlumičové oleje jsou fajn byznys a do zadních jednotek,které jsou několikanásobně víc zatížené mechanicky i tepelně jsou třeba.

Gasgas 250 07

6.10.2008 v 14:42 | Nahoru | #113
PetrTM> Zkoušel jsi do těch tvých olej s viskozitou 10? Samozřejmě myslím tlumičový,ty bys přece nedělal žádnou zrůdnost.Mohlo by to pomoci na to,jak jsi psal,že jsou měkké a pak rychle vytvrdnou.Ten viskóznější olej fakt pomůže a s méně viskózním olejem se jen s pomocí reg. šroubů vláčnosti nedosáhne.(Ovšem nejlepší je na to motorák 10W-40 .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

18.12.2008 v 16:02 | Nahoru | #114
ladiki> jak si spokojen s GG 200 ?? byl za tu dobu nějaký problém ? můžes to srovnat třeba s EXC 200 ??

(reakce na) Gasgas 250 07

18.12.2008 v 20:37 | Nahoru | #115
Wario> naprosto. Důvod proč jsem bral GG byl, že 200 je postavená na 250-300 motoru. Takže životnost převodů je bohatě dimenzovaná. A cena. Dělal jsem jen úpravu tlumení( Faltus)a vyhodil orig. haltry. Přes zimu chci přeměřit vůle na pístu, přepákování atd. Najeto mám cca 1700km.

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

19.12.2008 v 08:54 | Nahoru | #116
Ale jo Láďovi to jezdí

(reakce na) Gasgas 250 07

19.12.2008 v 23:33 | Nahoru | #117
marko> čau, pravda, jede jak pila

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

20.12.2008 v 11:25 | Nahoru | #118
ladiki> Môžem sa ťa spýtať prečo si sa potom rozhodol pre 200 a nie pre 250? Pri KTM to ľudia robia preto, že sú stavané na spodku 125 a tým pádom ľahšie od 250. Je aj táto 200 ľahšia od 250? Ďakujem.

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

20.12.2008 v 11:54 | Nahoru | #119
mozna prave protoze je to stavene na platforme 250 a 300 coz znaci znacnou naddimenzovanost a mozna i proto ze v nekterych soutezich 2T 200 spadaji do tridy E1 (jen muj nazor )

Naposledy editováno 20.12.2008 11:55:37

(reakce na) Gasgas 250 07

20.12.2008 v 14:36 | Nahoru | #120
Uvalak> ale v plnohodnotne soutezi se na 200 ccm ve tride E1 nikdy nesvezes.... to je asi stejne jakoů kdybys chtel jezdit na 300 ccm v E2

Naposledy editováno 20.12.2008 14:36:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss
EXC 300 - Jaké pneu na enduro KTM EXC 250, Gas Gas EC 300, KTM EXC 300, Gas Gas EC... TomíkMénoMé 6 6.1.2021 v 18:59 krokoš
GasGas bude Rieju Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250, Gas Gas ECRanger 300 Kohlstein 1 5.3.2020 v 08:36 Kohlstein
Sedlo gas gas ec 250 - 2013 Gas Gas EC 250 Kudrnacz 1 1.2.2020 v 21:51 ja1
Výkon ostrého endura podle TP Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250 Vojta322 1 9.11.2018 v 11:09 SojkinXR6R


TOPlist