globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Otevreni vykonu Yamahy Virago 535
 
19.12.2008 v 13:02
Nazdarek, chtel bych se zeptat zkusenych, jak se otevira na teto motorce vykon z 25kW. Zajimaji me jake upravy se museji provest. Mam rocnik 1994. Motorka jede slusne, co jsem koukal na internetu podle max. rychlosti cca. 145km/h to odpovida na tech 25kW. Tak bych si ji chtel nechat otevrit. Pokud to nekdo nechaval na servisu Yamaha, tak mi napiste na kolik vas to vyslo. Diky

Otevreni vykonu Yamahy Virago 535

19.12.2008 v 15:17 | Nahoru | #1
většinou stačí odstranit restrikce v sání, popřípadě vyměnit/upravit šoupátka, ale jak se to dělá zrovna tady, nevím.

Třeba u GS 500 vycházejí originální díly asi na 4 tisíce, bez práce. Když budeš hledat po inzercích, dá se sehnat klidně i za čtvrtinu. Předpokládám, že ceny u jamahy budou podobné.

Otevreni vykonu Yamahy Virago 535

19.12.2008 v 17:18 | Nahoru | #2
Tyjo, ty máš tři Viraga jo? To seš asi fakt fanda...

Jinak k tématu, u XV535 je to prý docela drahý, záleží jak to máš škrcený, já jsem měl zmenšenej průměr výfukovýho potrubý hned z hlavy, ty podložky jsem z toho vyrval, a pokud bylo ještě něco s karbecama, tak jsem to neřešil a vykašlal sem se na to, ale najel jsem takhle 15 tisíc a pořád v pohodě, takže předpokládam že víc tam nebylo, jinak ohledně rychlosti, vymačkal jsem z toho 170 Km/h, samodřejmě podle Tacho, takže Japonských 170, v přepočtu na Ducati asi +|- 140 Km/h, ty Japonský jebky fakt hrozně přeměřujou, ale dá se z toho usoudit že je tam ted plný výkon (cca.45HP), a je to otevřený, ale pokud to máš přiškrcený v karbcích, tak to se prý dělalo nějak jinak, daly tam asi jiný šoupátka i s membránou, možná i trysky, nebo něco takovýho, nikdo mi to před pár léty nedokázal vysvětlit, tak jsem jeden karburátor rozebral, trysky jsem měřil, a všechno se zdálo jak má být dle Manuálu, tak jsem to nechal být, ale pokud je toto i tvůj případ, tak to pak bude asi hodně drahý...

Naposledy editováno 19.12.2008 17:22:29

Otevreni vykonu Yamahy Virago 535

19.12.2008 v 17:40 | Nahoru | #3
Kup si pořádnou mašinu, tu mrdku línou prodej a máš po problému.

Otevreni vykonu Yamahy Virago 535

19.12.2008 v 21:24 | Nahoru | #4
Co chceš: bublat nebo závodit?

Otevreni vykonu Yamahy Virago 535

19.12.2008 v 23:25 | Nahoru | #5
Taky jsem po tom patral , abych mohl poradit, ale toto mi napsal Kamil XVS1100A :

Máš na mysli asi seškrcenou verzi.Pokud to je typ VJ01 původem z ČR, tak ten se dodával s plným výkonem a k němu byl homologovaný škrticí kit. Tam to nebude problém a pokud to nezvládneš doma, v Yamaze to sfouknou. Cena byla kdysi v řádu tisícovek, přesně už si nepamatuju.
Starší typy a dovozy z Německa, pokud bylo Virago seškrcené už z výroby, nejsou žádná triviální záležitost typu podložky v sání, nějaký doraz ap. Nevím o tom, že by to někdo udělal v garáži za pár kaček. Už spousta lidí se na to ptala a řešení nikdo neporadil.
Pokud je někdo nechal dodatečně seškrtit a zhomologovat, tak nezbývá než hledat ty podložky a dorazy, ale takových případů bude mnohem míň než těch seškrcených už v originále.
Snad poradí někdo víc.

Naposledy editováno 19.12.2008 23:27:30

1 reakcí na tento příspěvek Otevreni vykonu Yamahy Virago 535

20.12.2008 v 09:48 | Nahoru | #6
Nenča> No od Bramboráka to sedí!

Beztak se ten jejich "HyperSuperChoppper" prodával jen kvůly tomu že se na tom projel James Bond , jinak by už na tom BMW dávno zkrachovalo, i když fašouni je taky podrží...

(reakce na) Otevreni vykonu Yamahy Virago 535

20.12.2008 v 16:35 | Nahoru | #7
DMC.motobiker> 1. choppery neuznávám všeobecně a když budu chtít, aby mi mašina jela, rozhodně si nepořídím choppera, abych potom vymejšlel kraviny a chtěl z něho udělat něco co nejde. 2. když na BMW nemáš, tak aspoň mlč, protože vůbec nevíš, co plácáš za nesmysli.

Otevreni vykonu Yamahy Virago 535

20.12.2008 v 16:46 | Nahoru | #8
Nenča>
1.) Jasně, na BMW fakt nemam, a vlastně všeobecně nemam na blbosti!
Raději snad pořád zůstanu u Ducati...

2.) Když chceš, aby ti mašina jela, tak proč sis pořídil BMW???

3.) Jinak když si někdo koupí motorku co má v TP 25Kw, aby na ní mohl jezdit třeba už od 18ti let, a pak tu mašinu chce otevřít na plný výkon, tak podle mě z toho nedělá něco co udělat nejde, ba naopak, snaží se aby to jelo tak jak má, a někomu se holt líbí Choppery, jinýmu zase Bramborák...

4.) Sorry!

Otevreni vykonu Yamahy Virago 535

20.12.2008 v 16:59 | Nahoru | #9

1 reakcí na tento příspěvek Otevreni vykonu Yamahy Virago 535

20.12.2008 v 17:38 | Nahoru | #10
Ne chlapi, nic ve zlým, každý podle svýho gusta. Já jen, že každej rok jezdíme Alpy, švára má Dragstara a jezdí i s manželkou, 3x kufr a do kopce neštěstí. Já jezdím vždy poslední, on přede mnou a když mě začínal skoro tlačit nárazníkem naloženej náklaďák, tak sem to fakt nevydržel a musel sem zmizet. Nebyl to dobrej pocit, když mi hučel jeho motor přímo za prdelí a v zrcátku se mi zdálo, že už mě snad tlačí. Kdyby měl někdo zájem, má ho na prodej, protože si minulej tejden pořídil přímo "raketu" Triumph Rocket III, tak sem zvědavej, jak ho bude zvládat, když u Draka jel skoro pořád na plnej plyn, aby stačil ostatním a teď takovej skok. Tady je odkaz na toho jeho Draka na prodej a nechal by ho za 105 000,- Kč http://www.motoinze...46-dragstar-650.html

Otevreni vykonu Yamahy Virago 535

20.12.2008 v 17:39 | Nahoru | #11

(reakce na) Otevreni vykonu Yamahy Virago 535

20.12.2008 v 18:47 | Nahoru | #12
Nenča: Dragstar 650 je sice líný, ale tak líný, aby neujel náklaďáku, zase není. Švára je pravděpodobně jeden z těch, kteří neschopnost svých rukou potřebují kompenzovat schopnostmi motoru.

Otevreni vykonu Yamahy Virago 535

20.12.2008 v 20:20 | Nahoru | #13
A nebo mají v Alpách rychlý naložený náklaďáky...

1 reakcí na tento příspěvek Otevreni vykonu Yamahy Virago 535

21.12.2008 v 11:16 | Nahoru | #14
Nenča> No já taky nic ve zlym, proti BMW nic nemám, jen jsem prostě musel reagovat na tvoji věcnou radu, at tu mrdku prodá, doufam že chápeš že to byla nadsázka, jinak máš pravdu, XVS650 je hodně velkej lenoch, jezdil jsem na tom nedávno autoškolu, a po zkušenostech s XV500 a Ducati M600 to fakt bylo hodně moc líný, taky jsem musel jet na plnej kotel, ale do kopce jsem z toho těch 120 taky vymačkal, ale samodřejmě když je plně naloženej, tak těžko říct, ale taky musíš brát v potaz to že ty máš 12ku, takže kdyby jel tvůj švára na DragStaru 1100, tak by ten rozdíl asi nebyl tak velkej, jinak Rocket III to je fakt Raketa, ale na mě by to už bylo moc, já bych bral raději Speed Tripla, ale aspon že to neni rejže!

(reakce na) Otevreni vykonu Yamahy Virago 535

22.12.2008 v 10:46 | Nahoru | #15
DMC.motobiker>

Otevreni vykonu Yamahy Virago 535

23.5.2013 v 19:43 | Nahoru | #16
Je to naprosto jednoduché a nic složitého . Zvládneš to za 30 minut doma v garaži,nebo na chodníku před domem či u rybníka na břehu

Je to vlastně na ztlumení plynu ( že ikdyž přidáš na plno,tak se karbec neotevře úplně)
Při běžné jízdě do 100km/h ani moc rozdíl nepoznáš,protože tam jde o krouticí moment a pokud máš svou mašinu rád,tak nikdy nedáš při rozjezdech plyn na doraz

K věci v karburatorech jsou jehly ,které když zatáhneš za plyn tak se otvirají.
Mají obvykle 3 nastavení , zaběh - střed - max , tak je třeba nastavit na max a mělo by to jít na plno pozor na výfuky co mistři radí ,stačí zvětšení zadního otvoru a naopak se muže výkon snížit a více motor žrat benzín.



Naposledy editováno 23.05.2013 19:48:57
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist