1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amaterske zavody
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amaterske zavody
1 reakcí na tento příspěvek Amaterske zavody
1 reakcí na tento příspěvek Amaterske zavody
14:00 - 14:30 1 skupina fast volný trénink
14:30 - 15:00 2 skupina medium volný trénink
15:00 – 15:15 Kvalifikace 1 skupina fast
15:15 – 15:30 Kvalifikace 2 skupina medium
15:30 – 15:50 1 skupina fast volný trénink
15:55 – 16:15 2 skupina medium volný trénink
Kvalifikační čas. The best lap time 120 %.
16:25 Závod Sportbikes (7 kol)
16:55 Závod Powerbikes (7 kol)
17:30 Závod Best of Rest zbytek pole (bez pohárů)
Vyhlášení po dojezdu do cíle okamžitě na Pit Line.
SKUPINY:
Sportbike: 4 válec do 650 cm3
2 válec do 850 cm3
3 válec do 675 cm3
Powerbike: 4 válec přes 750 cm3
2 válec přes 850 cm3
3 válec přes 675 cm3
Prosím, vysvětli jak je to myšleno. V tréninku jedou 2 skupiny (fast a medium). To znamená, že se trénuje podle časů a ne objemů motorek (tedy Sportbike a Powerbike)? Jak ale při přejímce lidi podle časů rozdělíš?
Nebo skupinu fast tvoří motky Powerbike (litry) a medium Sportbike (šestky)? Tak to asi bude myšleno, že?
Dík.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amaterske zavody
Franky>CEC má jednu obrovskou výhodu a to je možnost popasování se s běžnou silniční technikou a slušným uměním SE super-drahou-sportovní technikou a vyježděnými kluky "bydlícími" na okruzích.
Doba jízdy, výdrž techniky i fyzická dělají svoje=ale zase je to hóóódně drahé závodění(už jen porovnání startovné CEC a GEC..., spotřebovaný materiál ad.).
V krátkém sprintu s motorkou z konzumu budeš vždy autsider i když budeš jako jezdec špička. Přitom CEC-ko můžeš i vyhrát.
Mimochodem ve ST na ČT 4 sport bude údajně o CEC treport od 17:30h..
Jen upresnim kdyby se chtel nekdo divat tak je to 17:00 ne 17:30 aspon podle tohodle... CT4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amaterske zavody
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amaterske zavody
vashek46>DavidH>Zdar nene tak jak píšeš :Při přejímce nahlásíš svůj čas který na okruhu zajíždíš a podle toho jseš ve skupině A nebo B po odjetí kvalifikace seto rozdělí podle času a kategorie motorky aspoň jsem to tak pochopil s článku co mají na stránkách/www.moto-ride.cz
Dík.
Já bych šestky s litrama nemíchal. Je to jen zvyšování rizika.
Ale třeba se to ještě vytříbí...
Edit: Ono stejný čas na šestce a na litru znamená, že pokud pojedou spolu, tak se musí několikrát za kolo předjet. Zbytečné zvyšování rizika.
Dal bych tréninky podle objemů motoru a hotovo.
Naposledy editováno 14.12.2008 11:28:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amaterske zavody
3 reakcí na tento příspěvek Amaterske zavody
No závody jsou na obsahy tam je to jasné. Pokud budete potřebovat další info pište!! se budu snažit v rámci možností okamžitě odpovídat.
Zdar Pavel
Naposledy editováno 16.12.2008 19:03:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amaterske zavody
ale samo že taky umí ..
1 reakcí na tento příspěvek Amaterske zavody
Nicmene.... je tedy nejaky oficialni vykonostni limit pro prihlaseni, nebo neni?
V "mem" Brne se pojede jen 1 ze 3 zavodu, takze jsem outsiderm ale nejake to "bedna" umisteni bych si nechal libit, proc by ne.
1 reakcí na tento příspěvek Amaterske zavody
1 reakcí na tento příspěvek Amaterske zavody
Naposledy editováno 16.12.2008 19:52:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amaterske zavody
Meli kategorii primo a jen pro 2valce...nevite nekdo o tom neco ?