Téma: Startovani motorky
 
8.12.2008 v 19:14
Zdarec chci se zeptat jak startujete motorku??.Startujete ji pres neutrál nebo pres neutral se spojkou???slysel jsem ze u auta je to lepsi kdyz startujete i se spojkou.je to i u mota stejny???jako ze kdyz máte zmacklou spojku tak starter namaha min motor a baterku.dikec za odpovedi

1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky

9.12.2008 v 11:14 | Nahoru | #31
jinak teda spojku mackam/slapu vzdy v aute i na moto.. preci jen se pak nestane ze zastartujes na kvalt s autem na zvedaku a podobne vesele prihody...

Startovani motorky

9.12.2008 v 11:15 | Nahoru | #32
Startuju zásadně s vymáčknutou spojkou u auta i moto a na semaforech vyřazuju. Většina spojek trochu unáší, hlavně mokrý výcelamelový u moto a zbytečně bych ji odíral, zatím u všech moto jsem po nastartování pozoroval po puštění spojky snížení otáček a motor jde chvíli "tíž" než se zahřeje. Takže vždy s vymáčknutou, jde i o bezpečnost (proto ty spínače).

Startovani motorky

9.12.2008 v 11:30 | Nahoru | #33
Myslím, že při studeném motoru je určitě lepší ještě při neutrálu zmáčknout spojku (motorka tak necukne, i když se přes olej stejně něco přenese); otázka je, zda při zařazené jedničce, abych se pak rozjel bez známého zvuku (bouchnutí, klepnutí či rány). Když je motor teplej, tak tam radši kopnu za jedna ještě před startováním a pak hned jedu. Určitě je ale nejhorší při studeném motoru řadit za jedna ve vyskokých otáčkách. Takže buď čekat až se motor trochu ohřeje (vodník)a spadnou otáčky nebo dát jedna před startem a jet (vzducháč).

Startovani motorky

9.12.2008 v 11:35 | Nahoru | #34
se spojkou se stratuje pro jistotu, co když máš zařazenou rychlost, ne? hlavně tedy v autě si někteří lidi nevšímají, co tam mají. startuju bez spojky a v autě se spojkou, ze zvyku z favoritu, tak se při startování zároveň dával plyn

Startovani motorky

9.12.2008 v 13:13 | Nahoru | #35
Ještě že to mám jednoduchý:
suzu bez spojky nenastartuju a u auta mi pro zmenu chybi spojka

(reakce na) Startovani motorky

9.12.2008 v 15:12 | Nahoru | #36

1100Virago>dva_hrnce: Na antiblbost stačí čidlo neutrálu, které má snad každá motorka. Proč se teda u Suzy musí mačkat spojka, i když je zařazený neutrál?



to netuším, zeptej se autora tohoto výmyslu.. třeba to má podobný důvod jako varování v manuálu u mikrovlnky, že se v ní nemaj sušit domácí mazlíčci

jinak já mám i kontrolku na policajta, říkal jsem si, k čemu tam je, když nesklopím a zařadím, tak to zhebne.. no a pak se mi jednou svezl při vyklápění po botě z5 do vodorovné polohy, já si nevšim a pad na bok.. jj, když je někdo idiot, ani oranžová kontrolka nepomůže

assassin - částečně ti odpověděl 1100virago v příspěvku na který tu reaguju, tam nezáleží jestli máš zařazený kvalt nebo vyřazeno, je tam prostě jen spínač asi jako na brzdové páčce kvůli světlu, takže to podle mě ničemu nevadí, pár lidí to tak má, max. by si diagnostika mohla myslet že jezdíš stále se zmáčknutou spojkou , ale to nevím, zas tak znalý nejsem.. a pochybuju že jsou ty mašiny tak chytrý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovani motorky

9.12.2008 v 16:10 | Nahoru | #37
assassin>No to mi neříkej,já to mám přemostěný a jedu na neutrálovou mapu?To tam dám zpátky a mám letadlo?Nejrychlejší?

Startovani motorky

9.12.2008 v 18:50 | Nahoru | #38
U motorky zmáčknutá spojka při startu odpojí hřídel s ozubenými koly. Tím je potlačený odpor ložisek hřídele a kola "nemíchají" olej v převodové skříni . Takže to trochu pomůže , ale není to o moc . Jinak spojku mačkám , protože soudruzi z Bologně mi motorku udělali tak , že můžu startovat i s kvaltem na stojánku .

Startovani motorky

9.12.2008 v 20:26 | Nahoru | #39
u motorky jak kdy a do auta mi spojku zapomněli dát, takže ji nemačkám

Startovani motorky

9.12.2008 v 20:42 | Nahoru | #40
Podle toho, jak se mi chce, když mám něco v levé ruce, tak startuju bez spojky a když tam nic nemám, tak nevím, je to docela fuk, to je samé jako řešit jestli si nejdřív oblíct levou, nebo pravou rukavici....samozřejmě že pravou, že

1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky

9.12.2008 v 22:24 | Nahoru | #41
u mtia to delam tak prvne sytic pak spojku a pak starter nenamahas tak starter kdyz vymacknes spojku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovani motorky

10.12.2008 v 00:01 | Nahoru | #42

martin-n> u mtia to delam tak prvne sytic pak spojku a pak starter nenamahas tak starter kdyz vymacknes spojku



chudák startér ještě zkus příště vyndat svíčku, tím mu taky dost ulevíš

(reakce na) Startovani motorky

10.12.2008 v 11:35 | Nahoru | #43
chudák startér ještě zkus příště vyndat svíčku, tím mu taky dost ulevíš [/quote]

Startovani motorky

10.12.2008 v 14:08 | Nahoru | #44
kdyz se seknu v kopci tak startuju se spojkou a treba i s zarazenou rychlosti... jinak davam spojku pokud to jde ikdyz mam neutral...

Startovani motorky

11.12.2008 v 15:38 | Nahoru | #45
Tak na suzaně jedině se spojkou (viz kolegové výše) a na autě taky mám nafťáka a je cítit rozdíl při startováni se spojkou nebo bez. Když ji nemám vymáčklou tak je znát že to jde víc ztuha

1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky

11.12.2008 v 16:15 | Nahoru | #46
kurva neplet-te si mejdlo z hovnem motorka/auto

(reakce na) Startovani motorky

11.12.2008 v 18:13 | Nahoru | #47

Mirek12>kurva neplet-te si mejdlo s hovnem motorka/auto



Ale Tvé přirovnání je zcestné!
Na obou jsem peklně uklouz a rozbil si hubu

1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky

11.12.2008 v 18:20 | Nahoru | #48
kdyz mas zmacklou spojku tak se ti tak neopotrebuje

(reakce na) Startovani motorky

11.12.2008 v 18:48 | Nahoru | #49

Spieke>kdyz mas zmacklou spojku tak se ti tak neopotrebuje



co? ta spojka? ta se právě nejvíc opotřebovává např při zařazeným kvaltu na semaforech, ptz je ve stálém prokluzu..

úplně (rozuměj aby byla mezi lamelama mezera) nevypne žádná..

takže si jí rozdělej a zjisti jak funguje než něco takovýho plácneš

pokud je vyřazeno na neutrál a držíš jí zmáčklou, je to vpodstatě buřt..

Startovani motorky

11.12.2008 v 19:03 | Nahoru | #50
Já dokonce musim spojku mačkat vždycky

1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky

12.12.2008 v 09:38 | Nahoru | #51
Je to i proto abys ulevil starteru.

(reakce na) Startovani motorky

12.12.2008 v 10:50 | Nahoru | #52

Spieke>Je to i proto abys ulevil starteru.



ty si podej ruku s martin-n

1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky

12.12.2008 v 10:59 | Nahoru | #53
proc furt pisete neutral.... ??? to je snad jasny ne? s rychlosti to ani neskytne

Naposledy editováno 12.12.2008 10:59:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovani motorky

12.12.2008 v 11:08 | Nahoru | #54

Cuba_ZX7R>proc furt pisete neutral.... ??? to je snad jasny ne? s rychlosti to ani neskytne



proc by neskytlo?? ja normalne s zarazenou rychlosti zmackl spojku a starter a chytlo to hned po zmacknuti tlacitka...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovani motorky

12.12.2008 v 11:10 | Nahoru | #55

Nosound89>Cuba_ZX7R>proc furt pisete neutral.... ??? to je snad jasny ne? s rychlosti to ani neskytne

proc by neskytlo?? ja normalne s zarazenou rychlosti zmackl spojku a starter a chytlo to hned po zmacknuti tlacitka...



ja vsechno motky co jsem mel a na kterych sem sedel, nebo jel... tak pokud neni vyrazeno, tak se nespoji vubec kontakt.. proste to zmacknes a ticho... klid po pesine.. tak nevim co to mas za hustostroj, ale jako v aute to rozhodne nefunguje...

1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky

12.12.2008 v 11:13 | Nahoru | #56
Zavodni stroje se roztlacuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovani motorky

12.12.2008 v 11:14 | Nahoru | #57

faster>Zavodni stroje se roztlacuji



jj, presne to mi taky rikal typek, kteryho sem na D1 u benzinky poprosil aby me roztlacil, pac sem mel v pradeli svicky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovani motorky

12.12.2008 v 11:16 | Nahoru | #58
Cuba_ZX7R> , me taky tlacili, a to jsem mel novyho farose, akorat mu zima nedoprala moc zdravi pro baterku....

1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky

12.12.2008 v 11:21 | Nahoru | #59
A roztláčeli vás pres neutrál nebo pres neutral se spojkou???

(reakce na) Startovani motorky

12.12.2008 v 11:21 | Nahoru | #60

faster>Cuba_ZX7R> , me taky tlacili, a to jsem mel novyho farose, akorat mu zima nedoprala moc zdravi pro baterku....



cece a taky se mi stalo... kdyz jsem jel treba v kuse 8 hodin... a porad po dalnici... porad kolem 160-180/200 kmh... tak pak jsem zastavil treba na cigaro nebo pro benzin a uz sem nenastartoval... musel sem pockat az to vychladne... ani roztalcit to neslo..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist