1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky
1100Virago>dva_hrnce: Na antiblbost stačí čidlo neutrálu, které má snad každá motorka. Proč se teda u Suzy musí mačkat spojka, i když je zařazený neutrál?
to netuším, zeptej se autora tohoto výmyslu.. třeba to má podobný důvod jako varování v manuálu u mikrovlnky, že se v ní nemaj sušit domácí mazlíčci
jinak já mám i kontrolku na policajta, říkal jsem si, k čemu tam je, když nesklopím a zařadím, tak to zhebne.. no a pak se mi jednou svezl při vyklápění po botě z5 do vodorovné polohy, já si nevšim a pad na bok.. jj, když je někdo idiot, ani oranžová kontrolka nepomůže
assassin - částečně ti odpověděl 1100virago v příspěvku na který tu reaguju, tam nezáleží jestli máš zařazený kvalt nebo vyřazeno, je tam prostě jen spínač asi jako na brzdové páčce kvůli světlu, takže to podle mě ničemu nevadí, pár lidí to tak má, max. by si diagnostika mohla myslet že jezdíš stále se zmáčknutou spojkou , ale to nevím, zas tak znalý nejsem.. a pochybuju že jsou ty mašiny tak chytrý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovani motorky
1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovani motorky
martin-n> u mtia to delam tak prvne sytic pak spojku a pak starter nenamahas tak starter kdyz vymacknes spojku
chudák startér ještě zkus příště vyndat svíčku, tím mu taky dost ulevíš
1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky
1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky
Spieke>kdyz mas zmacklou spojku tak se ti tak neopotrebuje
co? ta spojka? ta se právě nejvíc opotřebovává např při zařazeným kvaltu na semaforech, ptz je ve stálém prokluzu..
úplně (rozuměj aby byla mezi lamelama mezera) nevypne žádná..
takže si jí rozdělej a zjisti jak funguje než něco takovýho plácneš
pokud je vyřazeno na neutrál a držíš jí zmáčklou, je to vpodstatě buřt..
1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky
1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky
Naposledy editováno 12.12.2008 10:59:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovani motorky
Cuba_ZX7R>proc furt pisete neutral.... ??? to je snad jasny ne? s rychlosti to ani neskytne
proc by neskytlo?? ja normalne s zarazenou rychlosti zmackl spojku a starter a chytlo to hned po zmacknuti tlacitka...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovani motorky
Nosound89>Cuba_ZX7R>proc furt pisete neutral.... ??? to je snad jasny ne? s rychlosti to ani neskytne
proc by neskytlo?? ja normalne s zarazenou rychlosti zmackl spojku a starter a chytlo to hned po zmacknuti tlacitka...
ja vsechno motky co jsem mel a na kterych sem sedel, nebo jel... tak pokud neni vyrazeno, tak se nespoji vubec kontakt.. proste to zmacknes a ticho... klid po pesine.. tak nevim co to mas za hustostroj, ale jako v aute to rozhodne nefunguje...
1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovani motorky
faster>Zavodni stroje se roztlacuji
jj, presne to mi taky rikal typek, kteryho sem na D1 u benzinky poprosil aby me roztlacil, pac sem mel v pradeli svicky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovani motorky
1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky
faster>Cuba_ZX7R> , me taky tlacili, a to jsem mel novyho farose, akorat mu zima nedoprala moc zdravi pro baterku....
cece a taky se mi stalo... kdyz jsem jel treba v kuse 8 hodin... a porad po dalnici... porad kolem 160-180/200 kmh... tak pak jsem zastavil treba na cigaro nebo pro benzin a uz sem nenastartoval... musel sem pockat az to vychladne... ani roztalcit to neslo..