Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
ten typ na ty rozety mám ale jak už jsem psal nabízejí max. 44zubů, já potřebuju 45 jinak s tou licecncí jen tak sosám informace
Corela#9>Štěpos:
ten typ na ty rozety mám ale jak už jsem psal nabízejí max. 44zubů, já potřebuju 45 jinak s tou licecncí jen tak sosám informace
tak napiš mail na motořetězy.cz co potřebuješ oni ti hned odpoví jsou rychlí a hlavně ochotný
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
max no uvidíme, asi nakonec opravdu koupim tu 520
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 05.12.2008 11:48:56
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
[img]
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
jinak už jsem hodil inz. zkusim tuhle řetězovku prodat,má najeto s bídou 900km je jak nová a půjdu do 520 a nebo hold se spokojim jen s rozetou 44 kt. bych měl sehnat..
Naposledy editováno 05.12.2008 13:59:49
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Zasky>Jak vypada ten slovenskej okruh a kde je? Nemuzu najit zadny webovky
Ma to byt kousek od Dunajske stredy, kousek od obce Orechová Potôň.
Vim ze investor s tim delal tajnosti a chtel udelat nejake velke PR introduction ale zatim asi nic... :\
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Počkej, ty jako nepoznáš největší hvězdu motocyklového severočeského nebe, mistra, tedy sorry "přeborníka", ČR ve třídě Volná nad 600ccm pro rok 2008, jedoucího za Perňův tým Road Racing Liberec - pana Pavla Boumu (Boumise)!!!???
Tohle je fotka z r.2004, kdy ještě jezdil na Yamaze V-Max, proto má takovou hranu! V kožený vestě s třásněma prostě musíš(!) mít nějaký to "maso" navíc, já byl kdysi proti němu "komár"..teď je to skoro naopak! ...hajzlík malej, hubenej a rychlej!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Corela#9>majkl: jj copak štěpos, ten si na cílovce stihne vyndal z ledvinky svačinu, kousnout do řízku a ještě si utřít ubrouskem pusu néé nic ve zlim štěpo.. jen tak si tu laškujem
jinak už jsem hodil inz. zkusim tuhle řetězovku prodat,má najeto s bídou 900km je jak nová a půjdu do 520 a nebo hold se spokojim jen s rozetou 44 kt. bych měl sehnat..
No táák voe, neřeš detaily! Ti říkám, okruh v Mostě se má trochu předělávat a bude "širší" výjezd na cílovku, tzn., že výjezd může být (i kvůli novýmu povrchu v týhle pasáži) až o 15-20km/h lepší! Pak ti bude těžší převod ještě k dobru!! Tu rovinku tolik neřeš, hlavní je, aby to vycházelo všude jinde a na rovince je dobrý si nechat lehkou otáčkovou rezervu. Co když bude "foukat vítr do zad", pak bys nemusel vycházet zase naopak.. A třeba i ty sám porychlíš, takže budeš mít lepší výjezdy na rovinku a to pak je dříve vyhovující převod úplně někde jinde! Věř Perňoj..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Corela#9>pepazdepa1> ty woe to bude hukot
až se to stane tak zem se otřese na obzoru se objeví velká záře a benzín bude zadara tak dávejte pozor až se to stane
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
[URL=
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Oficiální stránky budou http://www.slovakiaring.com/
Naposledy editováno 05.12.2008 19:55:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
MickXX>Zasky> Jestli myslíš ten SLOVAKIARING něco secret proniklo ale je z toho prd poznat Slovakiaring
Oficiální stránky budou http://www.slovakiaring.com/
no nevím, z tý dokumentace to vypadá, že má cílovka cca 769m (jestli teda dobře počítám) jen pro srovnání, brno má nejdelší rovinku 636,56m... klikatej teda je, ale bude asi dost rychlej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa: Co když bude "foukat vítr do zad", pak bys nemusel vycházet zase naopak.. A třeba i ty sám porychlíš, takže budeš mít lepší výjezdy na rovinku a to pak je dříve vyhovující převod úplně někde jinde! Věř Perňoj..
Přesně jak píše Perňa, idální převod je pro každé tempo jiný. Já si pamatuju, jak při letošní AA v Mostě měl Libor Milota převod úplně akorát, že využil maximálně potenciál toho svojeho bajku. Průser se stal ten, že zrychlil víc, než čekal a při závodě navíc foukal mírný vánek do zad a byl nahranej jak Baťa s dřevákama. Už hodně před cedulí 300m na cílovce mu motorka štěkala v omezovači a pokaždý mu to tam někdo vsadil a nebo to aspoň zkusil.
Můj Tuňák má origo převod 17-42. Ale je to dlouhý jako prase. Letos jsem jel při závodech 15-43, protože to bylo tak nějak nejlíp sehnatelný a když pominu to, že to furt bylo dlouhý tak, že jsem tam nikdy nedával šestku, tak to jinak šlo a docela dobře to vycházelo Brno i Most. Jeden zub navíc by mi vzadu nic neřešil a bylo by to akorát horší.
Naposledy editováno 05.12.2008 20:41:27
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1198, 1199] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35950 | Dnes v 12:29 Kubik19 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | 8.6.2024 v 19:47 Blacky94 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |