Tam uz jsem byl 22.8.08
Tak ted treba Dlouhe strane?
Tam už taky...tak teď třeba ....Norsko?...GB?
Naposledy editováno 18.06.2010 22:42:55
1 reakcí na tento příspěvek Pardubice a okolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pardubice a okolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pardubice a okolí
Salfa>Já jezdím na Seč i v mínus třech, ale nesmí bejt sníh na silnici. A co teď nemám ty vyhřejvaný hefty, tak to už asi nebude ono, ikdyž kolem nuly už moc netopily.
čau koupil jsem si vyhřívaný hefty nevíš jak je nejlíp zapojit na Fazera 600 2003? jestli tam je nějaká příprava na to ? dik
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pardubice a okolí
Pred rokem jsem zapojoval Saito II
Neni v tom zadnej problem a zvladne to kazdej.Jen pokud nemas relatko na hefty jako ja,tak vytahni plus pol primo ze pojistkove skrinky.Je to nejlepsi a bezi to az po zapnuti klicku.
Detailneji ti to muzu popsat,pokud te to bude zajimat
Michal
bisop>Kempi> pokud te to nenasere,tak ti odpovim i ja
Pred rokem jsem zapojoval Saito II
Neni v tom zadnej problem a zvladne to kazdej.Jen pokud nemas relatko na hefty jako ja,tak vytahni plus pol primo ze pojistkove skrinky.Je to nejlepsi a bezi to az po zapnuti klicku.
Detailneji ti to muzu popsat,pokud te to bude zajimat
Michal
jo dík popiš my to ,taky mám teda budu mít k vánocum překvapení Saito 2
Naposledy editováno 02.12.2008 20:47:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pardubice a okolí
bisop>Kempi> pokud te to nenasere,tak ti odpovim i ja
Pred rokem jsem zapojoval Saito II
Neni v tom zadnej problem a zvladne to kazdej.Jen pokud nemas relatko na hefty jako ja,tak vytahni plus pol primo ze pojistkove skrinky.Je to nejlepsi a bezi to az po zapnuti klicku.
Detailneji ti to muzu popsat,pokud te to bude zajimat
Michal
No to nevím, jestli je nejlepší řešení. Takle přetěžuješ kontakty ve spínačce. Proč jsou asi zapojený přední světla přes relátka? Já měl tak jako ty zapojen jen obvod cívky relé, který mě pak spínalo obvod přímo z baterky do heftů. Jo a měl jsem Saito I a po 30000km se mi ukroutil kablík k plynu a moc netopily.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pardubice a okolí
Ja je nepretezuji,spinacka ti jen ovlada relatko,ktere ti sepne proud na pojistky a od toho mista si tahnu + pol k dalsi pojistce a pak hned na riditka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pardubice a okolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pardubice a okolí
Michal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pardubice a okolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pardubice a okolí
Tak ja to mam zapojeny,tak jak jsem napsal tj.primo z pojistkove skrine od volne pojistky a Salfa to ma prez relatko coz je taky moznost.Rozhodni se podle sebe jak to zapojit,mas z ceho vybirat
Ja si koupil hefty bez relatka a zapojil to tak jak jsem napsal.
Salfa relatko mel a zapojil to s nim.
Obe moznosti funguji bez problemu spousty km ale ta s relatkem bude asi jistejsi,i kdyz cim vic elektroniky,tim je moto slozitejsi...
Michal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pardubice a okolí
Kempi>bisop> když to relátko nemám tak co mám shánět ? nějaký odkaz jak to vypadá sím
Pokud mas Saito II,tak je na tom papire obrazek zapojeni s relatkem.Pokud ho nemas,i kdyz v Lujzu ho maj hned vedle heftu,tak vlitni nekam do elektrosoucastek,nebo autopotreb,ze chces klasicke spinaci relatko 12V treba na mlhovky.Zapojeni je pak jednoduchy..souhlas Salfo ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pardubice a okolí
Kempi> Saita se prodávaj normálně bez relátka a jsou s očky, který se připojí přímo na baterku, to je taky možnost, ale má to nevýhodu v tom, že když je necháš zaplý a odejdeš od mašiny, tak ti za pár hodin vybijí baterku. Pak je tu možnost, co psal Bisop, připojit plusovej kontakt na pojistku motorky, ale toho bych se bál, protože nevíš co zrovna přes tu pojistku jde a ty k tomu přihodíš ještě 30W. A pak další možnost, že si koupíš to relé v autopotřebách, cívku připojíš jeden pól na mínus a druhej na pojistku motorky, a kontakt relé zapojíš za pojistku na kabelu toho Saita, kterej má očko přidělaný na plus pólu akumulátoru. Je možný, že schéma máš dokonce nakreslený na papíře k Saitum.
Salfa>bisop> tak jsem koukal do manuálu a elektriku motorky máš stejně jak já a spoustu jinejch mašin.
Kempi> Saita se prodávaj normálně bez relátka a jsou s očky, který se připojí přímo na baterku, to je taky možnost, ale má to nevýhodu v tom, že když je necháš zaplý a odejdeš od mašiny, tak ti za pár hodin vybijí baterku. Pak je tu možnost, co psal Bisop, připojit plusovej kontakt na pojistku motorky, ale toho bych se bál, protože nevíš co zrovna přes tu pojistku jde a ty k tomu přihodíš ještě 30W. A pak další možnost, že si koupíš to relé v autopotřebách, cívku připojíš jeden pól na mínus a druhej na pojistku motorky, a kontakt relé zapojíš za pojistku na kabelu toho Saita, kterej má očko přidělaný na plus pólu akumulátoru. Je možný, že schéma máš dokonce nakreslený na papíře k Saitum.
Souhlas,jen ja si je nepripojil k nejake pojistce kterou bych pretezoval ale k volne pozici + polu a mam to jisteni jeste pojistkou,ktera je zapojena na kabelazi toho Saita