1 reakcí na tento příspěvek Výměna brzdové kapaliny
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
2 reakcí na tento příspěvek Výměna brzdové kapaliny
3 reakcí na tento příspěvek Výměna brzdové kapaliny
Pak odsaju stříkačkou z expanzky starou kapalinu a naleju novou.Pumpuju adolévám,až mě spodem začne téct čistější,nová kapalina. (je to pěkně vidět)
Výhodou je,že nemusím nic odvzdušňovat a jebat se s tím.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
tak jak píše prackarr jsem to nikdy nezkoušel, vzhledem k tomu že je předek rozvětvenej z 1 nádobky do 2 brzdičů bych se bál že se nová smíchá se starou, ale asi ne.. případně nějaký malý procento starý by snad tolik nevadilo..
jinak samo že vypouštění i plnění dělám taky přes hadičku, bo brzdovka sežere na co přijde, je to pěkný svinstvo
1 reakcí na tento příspěvek Výměna brzdové kapaliny
vyměnit desky+ vždy rozebrat třmeny a vyčistit ten bordel vevnitř!!
starou brzdovku z násržky odsaju, doleju čerstvou brzdovku.
Na odvzdušňovák dám asi 2 metrovou hadičku, a vypumpuju starou komplet ven až vidím že teče čerstvá, nedolívám, klidně ať si lokne vzduch.. neřeším
Potom druhej konec tý 2m hadičky zapíchnu zpět do nádržky, a doleju doi plna.
Pak už jen honím a honím
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Výseledek je perfektní.
Důležitá věc je nepovolit moc odvzdušňovák aby nenasál krajem vzduch, ještě důležitější je dotáhnout ho z5 z citem!! Je předepsaný jen asi 8 Nm.
Naposledy editováno 28.11.2008 13:29:05
prackarr>Já si na odvzdušňovák nasadím průhlednou hadičku. Jednak nemám "pochcanej" brzdič,a jednak tu starou kapalinu chytám do plechovky a ne na zem.
Pak odsaju stříkačkou z expanzky starou kapalinu a naleju novou.Pumpuju adolévám,až mě spodem začne téct čistější,nová kapalina. (je to pěkně vidět)
Výhodou je,že nemusím nic odvzdušňovat a jebat se s tím.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna brzdové kapaliny
Díky za radu.
Jirifz6>prackarr> Ahoj prosímtě chystám se měnit brzdovku a čtu tvůj postup, jenom se chci ujistit , když pumpuješ(mačkáš páčku), tak vždy když zmáčkneš, tak dotáhneš ovzdušňovák a pak pustíš páčku a zase povolíš ovzdušňovák a zmáčkneš, nebo jen dole povolíš a mačkáš a dolíváš?Nenasaje to zpětně vzduch ze spodu, ale asi ne vid?
Díky za radu.
PM